Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2007, 21:58
first eror
first eror is offline
mhoh
Advertentie
Oud 11-06-2007, 21:59
kuik
kuik is offline
ik ging naar pigeon detectives net en toen ik wegging was het nog licht echt bizar. toen ik in mijn blok aankwam heb ik gesocialized met mijn buurman die net terug kwam uit afrika voor zijn wetenschappelijke stage, aardige jongen, wist ik niet nu ga ik douchen want ik heb wel 924943 bezwete ruggen tegen mijn wang gehad, heel fijn
Oud 11-06-2007, 22:03
idontcare
idontcare is offline
aan een project gewerkt op school, morgen afronden (hopen we) en dan is het zo goed als vakantie verder gehaast want ik moest om 17u werken. zo even die hard 2 kijken, 3 moet ik ook nog dan mag ik mee naar 4
Oud 11-06-2007, 23:08
Verwijderd
ik ging net barbecuen met vrienden, en dat was gezellig. een vriend van me woont bij een 'veld' waar schotse hooglanders grazen, en daar mag je dus gewoon bij komen. wij gingen naar binnen en ineens werd er één heel agressief. eerst ging hij achter vogels aan rennen, en omdat we zo op hem zaten te letten hadden we niet door dat we onderhand omsingels waren door die enge beesten gelukkig werd er één afgeleid zodat we weg konden rennen, maar toen gingen ze mee rennen omg. heel hard gerend en over een hek geklommen pff.

oja en ik heb nog een koi karper uit de vijver van die vriend gevist met een schepnet.
Oud 11-06-2007, 23:12
Metal
Metal is offline
Nogmaals thnx voor het medeleven. En ik leef nog, dus het gaat wel. Ik sprak die gast toenstraks. (ik heb hem ook al echt lang niet meer gezien) Hij was er wel rustig onder, vind ik knap.

En ik merk bij mezelf dat ik ook op dingen ga letten, en dat is ergerlijk. En nu is het hier té warm.
Oud 11-06-2007, 23:17
Verwijderd
Ik hoefde toch niet te werken dus dat werd een broodje op een terras met m'n moeder en broer
verder deed ik niets en morgen moet ik wel werken denk ik dan he want je weet maar nooit bleek vandaag maar weer .
Oud 12-06-2007, 00:31
Verwijderd
Winkelen met m'n vrienden die godzijdank prima op de hoogte zijn van mijn onverantwoordelijkheid Dus ze vonden het niet erg. Toen hangen op terrasjes, toen per ongeluk dingen gekocht die ik niet moet, toen friet en meer terrashangerij, toen 4 uur achter elkaar wijn drinken en Lost kijken. Nu ben ik net thuis en internet en simpsons en morgen meer Lost, want dan zijn we bij seizoen tweeeeeeeeeeeee.
Oud 12-06-2007, 09:12
Jones
Ja, tot nu toe heb ik wel een fijne dag.
Oud 12-06-2007, 09:27
Verwijderd
Ik heet hele lange boterhammen en ik vind ze maar vies. Straks ga ik met mijn moeder naar Scheveningen maar de zon schijnt niet, . Vandaag ga ik mijn haar iets lichter verven denk ik. En ik ben verliefd, wiew.
Oud 12-06-2007, 09:38
Drez
Drez is offline
Ik ben nog meer verkouden geworden dan gisteren dus nu twijfel ik of ik wel naar de bieb moet gaan want dat is kut voor iedereen in de bieb inclusief mijzelf.
Maar volgende week tentamen. En thuis leren is kut want ik ben nu al aan het soggen. LASTIG.
Oud 12-06-2007, 10:58
Moustache
Moustache is offline
Ik heb vannacht mijn gaarheid uitgeslapen en vandaag ga ik wat drinken met een vriendin en daarna werken.
Oud 12-06-2007, 11:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik luister al sinds ik ben opgestaan, half 10, het nieuws dus dat heb ik al 8 keer gehoord en komt me nu ook wel de neus uit. Verder ben ik een beetje dingen aan het regelen/opruimen en ohhh ik wil het nieuwe boek van Mark Haddon kopen via bol maar ze hebben die pas in fucking september maar dat is eigenlijk maar beter want ik mag voorlopig helemaal geen boeken meer kopen.
Straks ga ik naar de apotheek, misschien langs het uitzendbureau en daarna lezen en dannnnnnnn boodschappen doen voor barbecue morgen. Vanavond oppassen.
Oud 12-06-2007, 11:06
Jones
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-06-2007 @ 12:00 :
Ik luister al sinds ik ben opgestaan, half 10, het nieuws dus dat heb ik al 8 keer gehoord en komt me nu ook wel de neus uit. Verder ben ik een beetje dingen aan het regelen/opruimen en ohhh ik wil het nieuwe boek van Mark Haddon kopen via bol maar ze hebben die pas in fucking september maar dat is eigenlijk maar beter want ik mag voorlopig helemaal geen boeken meer kopen.
Straks ga ik naar de apotheek, misschien langs het uitzendbureau en daarna lezen en dannnnnnnn boodschappen doen voor barbecue morgen. Vanavond oppassen.
A spot of bother of heeft hij een nieuwe? Ik zit me te vervelen tot ik kan werken. Terwijl ik eigenlijk ook dingen moet doen.
Oud 12-06-2007, 11:09
idontcare
idontcare is offline
zometeen aan project werken op school en vanavond weer voor het eerst sinds een jaar in een schakelauto rijden dat heb ik sinds mijn examen niet meer gedaan dus ben benieuwdddd

thuis hebben we namelijk een automaat.
Oud 12-06-2007, 11:17
Luna
Luna is offline
ik ben weer te laat opgestaan, mijn ritme is echt naar de klote.
maargoed, ik ga zo werken en ik heb geen zin en daarna aan school werken want ik heb weereens een deadline gemist.
als ik daarna nog tijd heb, heb ik een date.
Oud 12-06-2007, 11:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Jones schreef op 12-06-2007 @ 12:06 :
A spot of bother of heeft hij een nieuwe?
Ja die, de harcover/luisterboek is er al, maar de paperback nog niet? Terwijl de nederlandse versie ook al een tijd in de bruna staat.
Oud 12-06-2007, 11:29
Jones
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-06-2007 @ 12:21 :
Ja die, de harcover/luisterboek is er al, maar de paperback nog niet? Terwijl de nederlandse versie ook al een tijd in de bruna staat.
Ik heb de paperback afgelopen september al uit Ierland meegenomen
Oud 12-06-2007, 11:33
teenager
teenager is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-06-2007 @ 12:21 :
hoe hebben ze de titel vertaald?
& ik zag m in paperback laatst.. weet niet meer waar maar goed, hij is er dus wel!
Oud 12-06-2007, 11:40
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
teenager schreef op 12-06-2007 @ 12:33 :
hoe hebben ze de titel vertaald?
& ik zag m in paperback laatst.. weet niet meer waar maar goed, hij is er dus wel!
Akkefietje heettie. Maar ik wil hem dus bij bol bestellen want ik heb een cadeaubon.
En Jones: bruna heeft hem ook al in paperback in het engels, hij bestaat dus ook gewoon al maar bol heeft hem om de een of ander reden nog niet in paperback.
Oud 12-06-2007, 11:41
Verwijderd
Uitslapen, lezen, chillen, werken, uitgaan.
Jawel dus
Oud 12-06-2007, 11:47
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik had eigenlijk de wekker om half tien gezet, maar er doorheen geslapen.. nu drink ik thee en moet ik vandaag allemaal kleine dingetjes doen waar ik weinig zin in heb. verder ga ik leren
Oud 12-06-2007, 12:05
Verwijderd
Nasty verkouden dus langzaamaan wakker worden. Nu na een halve kan koffie en een flinke vitamineshot enigzins bij zinnen en rustig aan het leren/lezen. Definitief besloten niet naar trashfest te gaan vanwege geldgebrek en tentamens rondom dat weekend. Wat heb ik een boeiend leven.

[edit] Ik vergat zowaar te vermelden dat ik de halve ochtend jan en alleman aan het sms'en ben en dat ik de herrie binnen de VVD erg vermakelijk vind. [/edit]
Oud 12-06-2007, 13:12
vixen
vixen is offline
Weer heel erg raar gedroomd, 15 minuten te lang blijven liggen, dus 15 minuten te laat op mijn werk. Nu moet ik dingen regelen in Antwerpen en met allemaal andere dingen en de 'baas' is er weer niet dus ik weet niet of alles wel mag wat ik doe. Maar hij zei 'joh, dat kan je toch wel', dat daar ga ik dan maar van uit.
Oud 12-06-2007, 13:22
teenager
teenager is offline
akkefietje jammer
Oud 12-06-2007, 13:55
stout!
stout! is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 11-06-2007 @ 22:24 :
Daarna moet ik er nog 1 van ongeveer 7 kantjes maken. Vreugde alom.

4000 en 3000 woorden. Waarom wou jij dan dat jij mij was?
Omdat ik nog meer woorden aan het schrijven ben. En over EU-instituties dus ook nog eens saai & ingewikkeld
Maar eigenlijk wou ik dan niet dat ik jou was, maar iemand die lekker in de zon of op de bank lag. Of mezelf over 3 weken.

Maar mijn dag is prima. Bikkelen geeft ergens toch wel een masochistisch soort voldoening
Oud 12-06-2007, 14:04
capibara
capibara is offline
Uitrust dag. Even nieuw zadel op de bmx gemaakt, zometeen maar eens uitproberen.
Oud 12-06-2007, 15:06
first eror
first eror is offline
awesome. de afgelopen 3 uur één tentamenvraag van cultuurfilosofie beantwoord: dat wordt weer een 9, aiai.
Oud 12-06-2007, 16:14
Electriq
Electriq is offline
Vanavond Hertekamp op tv, ik leef er voor de rest van de dag naartoe.
Oud 12-06-2007, 16:17
vixen
vixen is offline
Citaat:
Electriq schreef op 12-06-2007 @ 17:14 :
Vanavond Hertekamp op tv, ik leef er voor de rest van de dag naartoe.
Ohja, en het komt nog heel laat ook dus ik ga het echt kijken!
Oud 12-06-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 12-06-2007 @ 10:27 :
Ik heet hele lange boterhammen

- - -
Ik ben net een paar uur wakker en ik heb geloof ik besloten een nieuwe videokaart te kopen want dan kan ik oblivion spelen. <3 Vannacht ga ik denk ik de nacht doorhalen met Lost, want dan kan ik morgen de hele dag slapen en de hele nacht ook en dan is het donderdag. Wat goed is, want uitslagggggggg. En nu roken.
Oud 12-06-2007, 17:21
Verwijderd
Ik hoef weeeer niet te werken en nu ga ik bbqen en het is natuurlijk helemaal geen mooi weer maar ach he.
Dan weer dinsdag 50centbier dag in de stad gok ik.
Oud 12-06-2007, 17:45
Carn
Carn is offline
vannacht ziek geweest, voornamelijk proberen te slapen vandaag en nu vol ik me weer aanspreekbaar.
Oud 12-06-2007, 18:07
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik volg de komende week op mn werk een opleiding om de systemen te leren kennen. maar het is net alsof ik weer terug ben op school. we moeten zelfs rekensommen maken. en eerst in groepjes de opdrachten maken en dan met de hele 'klas' nakijken

ik vind het echt 10x niks.
maar ik heb wel een tof meisje leren kennen die het ook niks vind en waar ik lekker mee kan zeuren.

en ik ben, zelfs al wordt mn loon pas volgende week gestort, gaan winkelen in mn lunchpauze in het winkelcentrum daar om de hoek...oeps.
Oud 12-06-2007, 18:11
Antubis
Antubis is offline
nee gaat echt fantastisch.. zit me enorm te stressen over school. Heb geen geld meer, terwijl ik nog op vakantie moet, mijn rijbewijs moet halen in deze vakantie en kado's moet kopen voor mijn leeftijdsgenoot-vriendjes die hun examen hebben gehaald terwijl ik nog een jaar bij die klote kindjes van 12 moet lopen.. kortom: nee ik heb mijn dag niet..
Oud 12-06-2007, 19:30
Verwijderd
Mein Tag war deshalb viel Spaß! eine Katze ist gefallen auf meiner Scheide! und es hat mich nässe gemacht! JAAA
Oud 12-06-2007, 19:46
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 12-06-2007 @ 19:07 :
ik volg de komende week op mn werk een opleiding om de systemen te leren kennen. maar het is net alsof ik weer terug ben op school. we moeten zelfs rekensommen maken. en eerst in groepjes de opdrachten maken en dan met de hele 'klas' nakijken

ik vind het echt 10x niks.
maar ik heb wel een tof meisje leren kennen die het ook niks vind en waar ik lekker mee kan zeuren.

en ik ben, zelfs al wordt mn loon pas volgende week gestort, gaan winkelen in mn lunchpauze in het winkelcentrum daar om de hoek...oeps.
Ik zag jou lopen 'op kantoor' vandaag.
Ik heb dus ook dat gedaan en mijn verjaardag gevierd door ISIS te kijken gisteravond.
Oud 12-06-2007, 19:54
Jones
Gewerkt. Wat wel rustig was dus ik heb meer dan uur een boek gelezen met de radio aan. Geld verdienen met niks doen is best prima.
Oud 12-06-2007, 20:02
botulismf
botulismf is offline
De laatste reeks oudergesprekken gevoerd, ging wel goed. Wel pas weer na achten thuis, maar nu zijn de overige tweeënhalve week lesgeven wel vrij chill. En die weken gaan lekker snel, mooi zo.
Oud 12-06-2007, 20:08
idontcare
idontcare is offline
ik ga denk ik straks maar naar de kroeg want ik verveel me en het is toch zo goed als vakantie
Oud 12-06-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 12-06-2007 @ 18:08 :
Ahaha. Naja, ik at ze dus .

Ik ging vandaag met mijn moeder naar Scheveningen en ze kreeg het voor elkaar om zelfs met een navigatiesysteem verkeerd te rijden, hahaha! Iets geluncht, iets geruild en weer terug. Nu verf ik mijn haar heel blond (iih) en ik wacht en ik luister muziek.
Oud 12-06-2007, 20:14
Verwijderd
School naait me deze laatste weken.

Nouja iig, vandaag twee presentaties en een repetitie gehad. Morgen de hele dag cambridge examen en dan volgende week een of andere kenker grote presentatie en een PO. Daarna testweek. Ja prop het maar in de laatste weken, bitchezzs.
Oud 12-06-2007, 20:20
kuik
kuik is offline
ik had vanmorgen een long los uit het lichaam in mijn handen en dat was zooooooo bizar dat ik er echt een minuut geobsedeerd naar heb staan staren ik ben nog steeds onder de indruk.
na practicum gesocialized op de fiets met mensen uit mijn groepje. thuis gekookt met vriendinnen en nu ga ik een schematische tekening van het hart maken en dan heb ik wel weer genoeg geleerd voor vandaag. morgen vrij en ik ga echt keihard uitslapen en daarna winkelen. yesss.
Oud 12-06-2007, 20:58
ZerO
ZerO is offline
Van mij mag het al vrijdag zijn want dan ga ik naar Londen!!!!

maar voorlopig moet ik aan mijn stageverslag werken die vorige week had moeten worden ingeleverd, maar goed ik ben gematst want ik heb mijn eindbeoordeling al gehad ( en afgesloten met een 8 HALLO )
terwijl ik mijn stageverslag daarvoor had moeten inleveren
Oud 12-06-2007, 21:08
botulismf
botulismf is offline
Zijn dat jouw lippen, ZerO?

Ik moet alweer naar bed maar ik ben pas twee uur thuis en ik wil chillen.
Oud 12-06-2007, 21:15
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Wilibrord is terug! "Lul dat je er bent HE, flikker op met die kutcamera"
Oud 12-06-2007, 21:27
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
botulismf schreef op 12-06-2007 @ 22:08 :
Zijn dat jouw lippen, ZerO?
die van mij zijn iets minder opgeblazen
Oud 12-06-2007, 21:29
botulismf
botulismf is offline
Het deed me denken aan een foto van jou.
Oud 12-06-2007, 21:32
Moustache
Moustache is offline
Ik heb net voor het eerst gewerkt bij de TNT pakketservice en alhoewel het kutwerk is is het best wel gezellig en ik stond gelijk samen te werken met een meisje die ik al een paar jaar ken dus dat was relaxt
Oud 12-06-2007, 21:37
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
botulismf schreef op 12-06-2007 @ 22:29 :
Het deed me denken aan een foto van jou.
oh welke?
Oud 12-06-2007, 21:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
hellebel schreef op 12-06-2007 @ 20:46 :
Ik zag jou lopen 'op kantoor' vandaag.
Ik heb dus ook dat gedaan en mijn verjaardag gevierd door ISIS te kijken gisteravond.
Die FabChannel show? Slecht geluid hehe.

Regels voor berichten