Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben gaar
F*ck het is toch niet waar me ouders kome thuis het stinkt hier naar wiet Kut dit gedicht klopt niet de pc beweegt volgens mij begin ik te trippen ja daar kan geen orgasme aan tippen niet aan deze hasj of was het nou wiet??? he kijk me parkiet ik denk dat ie me ziet hij zit daar helemaal stoned in zijn hok whahahaha hij valt van zijn stok ![]()
|
Het is al 4 uur 's nachts maar ik val nie meer in slaap/
Ik zie een beetje wazig/ben zo knetter als een aap. Ik zoek over de grond/maar mn ogen draaien rond/ Mn hoofd tolt heen en weer/en mn hart die gaat te keer/ Ik kijk op de teevee/maar ik zie alles maal twee. Ik vind een zakje hasj/komt nu zeker wel te pas. Ik geef t vloedje een lik/rol een extra dikke stick. Ik ben doodserieus maar lijdt aan een lachkick. 'T lachen zal me wel vergaan/zodra ik niet meer op mn benen kan staan. Ik lig daar op de grond./Buiten blaft een hond. De kamer staat blauw met grijs./Ik neem nog maar een hijs. Opeens krijg ik 't koud, mn hart stopt... Ik ga out.....
|
Mn neus zit vol met cocaine/mn aders vol met heroine
Mn longen vol met nicotine/Mn blaas zit vol met cafeine Ik zag net een reclamespot/daarin ging iemand eraan kappot Ik zette dat ding onmiddelijk uit/ en pakte een heroinespuit. Ik pak een grote fles jenever/Kost me straks nog is me lever. Drugs is everything I need, /so give me anything like hash or weed. I can also use some motthafuckin' speed. Ik sta op/ eerste wat ik doe/ is naar de coffeeshop Na een joint of drie/ ga ik aan de xtc. Elke dag een shot/ mn armen zijn al flink kappot Mn bloed zit vol met troep/ het lijkt nu wel tomatensoep. Mn hersenen functioneren niet meer/ mn hart gaat als een gek tekeer. Mn neusgaten zijn van het snuiven zo rood/ het maakt me niet uit, want morgen ben ik dood. Drugs is everything I need, /so give me anything like hash or weed. I can also use some motthafuckin' speed. Er is nu een jaar of drie voorbij/ nadat ik nog net zo was als jij. Toen was het alleen maar af en toe een stick/ nu is het om het uur een prik. Zonder drugs kan ik niet leven/ zonder drugs, dan ga ik beven. Met 1 manier, los ik dit wel op/ ik schiet mezelf door me kop. Want... ...Drugs is everything I need, /so give me anything like hash or weed. I can also use some motthafuckin' speed.
|
hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
|
![]() |
Ik ben zo knetter, kom niet van mn bank
het huis hangt vol met wietige stank Ik ben alleen thuis, ik voel me heel chill mn buren zijn eindelijk ook weer s stil Dan zie ik iets lelijks, het beeld blijft vibreren ik kan me dus echt niet meer goed concentreren Ik hoor wat gejank als vertraagde muziek Hoe kan da, mijn mamma die was er toch niet? Ik zie een lelijk stuk varkensvlees Met twee grote ogen en een woedende bek Het schreeuwt in slowmotion met een regen van spuug Puzzle, ben jij nou heeeeelemaal gek?!!? SHIT! ik ben para!! ik hallucineer!! Ik trip of ik flip of ik zie het verkeerd!! Helaas ben ik echt door mn moeder vermoord Ik was zo stoont dat ik de deur niet had gehoord... (resultaat, 2 weekjes huisarrest ![]()
||
Citaat:
Of is het een meid, daar ligt het net aan. Hij probeert al iets met een gedicht of een lied/ Het valt nog niet mee/want rijmen kan hij niet. Als hij nou niet zeer snel op pleurt/ Molesteer ik die vaage nerd. Dus rot op/doe je plicht. Ga mannen neuken/jij vuile nigt.
||
Citaat:
HAHAHAHAHHA!!!! ![]() ![]() ![]() DIE IS VET!!!!
|
Barelientje...
You mothafucking fake dogg. You can suck.. Suck your fathers cock You can lick... Lick your own mothafucking dick. You fucking girl-like faggot whimp/ Your father is your mothers pimp. I know that no-one pays a tax/ but you're born out of payed sex. They knew what kind of kid it would be/ No girl, NO man, but a kid with HIV. Now you try to battle me?/ A cryin' mothafuckin' kid is what you'll always be. So listen to my words/ And show them to you friends, those fuckin' nerds. Show the world you suffer along 'cause you excist and that's so wrong Go kill your mother, that fuckin witch/ and kill yourself, you faggot-bitch.
|
![]() |
|
---------------------------@@@
---------------------------@@@ ---------------------------@@@ ---------------------------@@@ ---------------------------@@@ ---------------------------@@@ ---------------------------@@@ -----------------@@------@@@ ----------------@@@@@@@@@@@@@@ ----------------@@@@@@@@@@@@@@@ ----------------@@@@@@@@@@@@@@@ ----------------@@@@@@@@@@@@@@@ ----------------@@@@@@@@@@@@@@@ -----------------@@@@@@@@@@@@@ -----------------------@@@@@@@@@ -----------------------@@@@@@@@@ -----------------------@@@@@@@@@ -----------------------@@@@@@@@@ -----------------------@@@@@@@@@ -----------------------@@@@@@@@@
|
Barelienje:
Je vind jezelf stoer/ dus noem je MIJ een hoer. Maar jij doet aan incest Want je neukt je eigen broer. Doe niet zo stoer./ Je woorden interesseren mij geen moer. Op Cu2 noem je je broertje een debiel./ Maar jij bent een vuile homofiel. Met stoer doen heb je je niet bewezen/ want je JANKT bij films heb ik er ook gelezen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedachten over (ge)dichten Geel | 125 | 24-01-2013 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
deblondeblauweogenkenauvrauw Daanaap | 17 | 31-05-2010 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Mijn gedicht selectie] Doe maar dicht maar! Verwijderd | 7 | 26-01-2007 18:32 | |
De Kantine |
Hulp voor je schoolwerk YourSchool | 153 | 27-02-2005 19:42 | |
Verhalen & Gedichten |
links, stijltypen, enz. kortom: alles over gedichten. ekki | 18 | 26-06-2002 14:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Mooie gedichten van je favo schrijvers? Secreet | 22 | 23-04-2002 14:19 |