Advertentie | |
|
![]() |
|
Dimension Seven - Nu-Metal
zijn niet echt onbekend natuurlijk maar ken die gasten persoonlijk en kheb hun voorprogramma [met band uiteraard ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar euh, de muziek vinnik wel ok.. maar die zanger!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jhaaaaaa cassady heerst heel hard!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Bullshit dus, eerst zelf ervaren en dan pas gezeik voor waar aannemen aub!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mahja de #s zelf zijn behoorlijk standaard |
![]() |
||
Citaat:
![]() btw allemaal www.nextwastedimension.com checken, heerschende techno./trance/metal (jaja) |
![]() |
|
Nepenthe, ook gaaf
|
Metalcore uit Apeldoorn: Pharmacon
www.Pharmacon.tk Black Metal uit Nederland (weet niet waar vandaan) Zuiverschenners www.zuiverschenners.cjb.net kheb de demo thuis liggen, wel goed !! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Laat ik maar eens reclame voor de bandjes van mijn vriend gaan maken; Putrid Remnants ---> Death/grind, zie www.putrid.tk Morblast ---> deathmetal, www.morblast.tk Thy withering Orchard ---> ik weet de stijl niet echt te benoemen, beetje melodieus, stonerrock ofzo -x- Lorelei!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
against time
jaahhh, niet bij mij in de buurt ofso maar wel geweldig hier in soest zijn alleen maar christelijke koren ofso ![]()
|
![]() |
o ja bij mij op school zat een bandje dat rock met emo speelde. Ik ken de bassist en gitarist. Heb ze een keer live gezien en dat was best strak.
http://jump.to/the_inaxy
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben groupie van The Apers, wel bekend..En bijna niemand kent nog de nieuwe band van Marky Ramone + Speedkings. Maar uit de omgeving.. The Shaggable Sluts uit Arnhem Niet van Toepassing uit Zevenaar
|
ok dan zal ik ook maar gaan
The Centerfolds - www.the-centerfolds.cjb.net - rotterdam poppunk The Up To No Goods - www.uptonogoods.com - rotterdam punkrocknroll The Freckles - www.freckles.sucks.nl - rotterdam poppunk Wiseguy - www.sleazerock.nl - rotterdam slow punkrocknroll The Lulabelles - kiss.to/lulabelles - rotterdam poppunk The Apers - www.the-apers.com - rotterdam poppunk The CherryBombs - www.the-cherrybombs.tk - rotterdam poppunk The Dreadfools - www.dreadfools.tk - rotterdam skatepunk zp dat was ongeveer genoeg
|
North Rotterdam..Youthcrew hardcore. Beetje spirituele teksten ala Shelter etc. Heel erg goed. Binnekort 7" uit op Commitment Records
NORTH Glory Bound Randstad Straight Edge. Youthcrew band waar een stel maten in spelen. Binnekort brengen ze hun demo uit. Glory Bound XXX A Life to Ruin hehe beinvloed door bands als Tear it Up, Manliftingbanner als mede door melodieuze bands als In My Eyes. Status: Oefenruimteband....komt wel hehe als t aan mij ligt.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
bij mij in de omgeving outfreaked nerds - punkrock index - ska/streetpunk booby call - blink met een casualtie stem erg leuk
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Noem het beste nummer van de genoemde band/zanger(es) boven jou Verwijderd | 62 | 29-10-2008 12:59 | |
Muziek |
Bands?? me... just me | 2 | 22-12-2005 17:45 | |
Muziek |
Bands(redelijk onbekend) Stampertje | 93 | 02-08-2003 15:58 | |
Muziek |
goeie onbekende bands? b-z | 116 | 30-05-2003 09:16 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
Gothic bands?? toemba | 124 | 28-10-2002 14:59 |