- je kan "tegenwoordig" op internet veel dingen gratis thuisgestuurd krijgen, zo ook cd's. Meld je overal aan voor een gratis cd of cd rom en die cd's kan je op je muur plakken, desnoods breek je de cd's en maak je er een kunstwerk mee.
- 1 woord: kerstlampjes. véél kerstlampjes. Overal, om/aan je bed, bij je spiegel, je bureau, plafond, maak nie uit, t liefst gekleurde kerstlampjes, voor t "speelse" effect

- Om maar in de kerst te blijven, je hebt van die kerstslingers die je in de kerstboom kan dumpen. die zilveren dingetjes. Die kan je bijv om een schilderijtje doen ofzo (ik heb t rond mn prikbord), staat ook leuk.
- Planten. Met planten kan je een bepaalde sfeer krijgen. En dan geen kleine minkukels van planten, maar gewoon 2 of 3 grote(re) planten.
- Vrolijke kleuren. Groen en roze is een leuke combi (dat heb ik namelijk ook op mn kamer

) en dan niet donkergroen, maar echt felgroen en geen babyroze, maar ook echt felroze. (t felroze liefst niet overmatig gebruiken. Maar gewoon kleine dingetje sin t roze *kussentjes e.d.*
- Je deur verven. (heb ik óók gedaan) vlammetjes aan de onderkant van je deur (in de kleuren rood en geel naturlich) en de rest van je deur zwart.
mjah dat was t wel zo'n beetje