Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 22:44
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
ja, dat moet.
dankjewel.
Oud 01-08-2002, 12:49
Gwenniej
Gwenniej is offline
-veel posters
-veel foto's/kaarten en bla bla
-overal waxinelichtjes (in verschillende kleurtjes) neer pleuren (= lekker goedkoop)
- je bed en zow eens ergens anders neer zetten
- je prularia eens anders neer zetten
- kerstverlichting om je spiegel doen
- veel kussens ( paar euro per stuk) bij elkaar neer pleuren
- een plaid kopen ( in een felle kleur) en over je bed spreiden
- een tafel/kastje/..../ opknappen dmv:
- verven
- alleen heel goed schuren
- lapjes stof er om heen nieten
- van die dunne plinten om een(kast)vlak maken
- & dan in een kleur verven ofzow
- stuk poten er vanaf zagen/tafeltje doormidden zagen (hebbie dr 2)
Oud 01-08-2002, 14:24
de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
- je kan "tegenwoordig" op internet veel dingen gratis thuisgestuurd krijgen, zo ook cd's. Meld je overal aan voor een gratis cd of cd rom en die cd's kan je op je muur plakken, desnoods breek je de cd's en maak je er een kunstwerk mee.
- 1 woord: kerstlampjes. véél kerstlampjes. Overal, om/aan je bed, bij je spiegel, je bureau, plafond, maak nie uit, t liefst gekleurde kerstlampjes, voor t "speelse" effect
- Om maar in de kerst te blijven, je hebt van die kerstslingers die je in de kerstboom kan dumpen. die zilveren dingetjes. Die kan je bijv om een schilderijtje doen ofzo (ik heb t rond mn prikbord), staat ook leuk.
- Planten. Met planten kan je een bepaalde sfeer krijgen. En dan geen kleine minkukels van planten, maar gewoon 2 of 3 grote(re) planten.
- Vrolijke kleuren. Groen en roze is een leuke combi (dat heb ik namelijk ook op mn kamer ) en dan niet donkergroen, maar echt felgroen en geen babyroze, maar ook echt felroze. (t felroze liefst niet overmatig gebruiken. Maar gewoon kleine dingetje sin t roze *kussentjes e.d.*
- Je deur verven. (heb ik óók gedaan) vlammetjes aan de onderkant van je deur (in de kleuren rood en geel naturlich) en de rest van je deur zwart.

mjah dat was t wel zo'n beetje
Oud 01-08-2002, 16:36
]{ing
]{ing is offline
creëer donkere hoeken, probeer het niet te donker/te licht te maken. gebruik dimmers voor lampen. kaarsen, wierook, foto's, muurschilderingen en gebruik uv reactieve verf en uv tl buizen, ziet er heel gaaf uit!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 16:53
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
gothicsatanistgirl schreef:
ik bedoel dat mn site ook in gothic stylie is!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 17:25
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
-gliiters op je muur spuiten....die eigenlijk in je haar horen
ziet er heel mooi uit
-veel kaarsjes en kandelaars
-wierrook
-antieke spiegeltjes en fotolijstjes
-verf op je muur gooien
-fotos op muur
etcetc
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:54
Buffy
Buffy is offline
haha zal ik mijn kamer en de verandering daarvan ff vertellen?

eerst hattik zo'n leuk meisjeskamertje. roze deuren, roze kozijnen en wit met roze behang. daar was ik dik een jaar geleden egt spuugzat van en ben naar de Gamma gefietst. Kheb daar een blikkie paarse verf gekocht (E8,-) en ben aan het kwasten geslagen: ik heb een muur van 3 bij 3 meter paars geverfd. Mijn moeder had in een goedkoop stoffenwinkeltje paars gordijnstof en knalgroen stof gehaald, om gordijnen te maken en kussenhoesjes een nieuw stofje te geven. een felgekleurd dekbad uit de ikea gehaald, en bij de blokker enzo allemaal felgekleurde dingetjes gekocht zoals fotolijstjes en kaarsjes. ik heb mijn vader wat hout gegeven en hem de opdracht gegeven om er een koel kastje van te maken (die hadde ze in de uitverkoop van de ikea een keer, maar toen ik hem wou halen wassie uitverkocht ) voor nog lang geen 75 euro hebbik een andere, maar dan ook onherkenbare kamer!!! misschien is dat voor jou allemaal wat te duur maar in dat geval hoop ik dat je er een paar tips uit kunt halen!
succes drmee

liefs buffy
Oud 06-08-2002, 18:44
punkyfish
punkyfish is offline
Laat een paar vriend(innet)jes gedichtjes/verhaaltjes/oid op een klein stukje papier schrijven, stop het in een lijstje en hang het allemaal naast elkaar op.
Reageren

Regels voor berichten