Citaat:
Janneke1 schreef:
*half-lange kanten rok, kniekousen, sportschoenen, donkergroen truitje met daarover een paars glimmende bikini
*oranje/groen/gele overdreven wijde broek, knalroze haar en een net bloesje met stropdas... (zie weer iemand voor me! damn)
|
Niet dat ik het aanheb, zou niet eens durven na jouw reply (

) maar groen truitje met paarse glimmende bikini vind ik wél leuk klinken. 9 van de 10 keer natuurlijk verschrikkelijk fout maar ik heb weer mensen in gedachten die dat wel zou staan!
En wijde broek, roze haar en een blouse met stropdas vind ik ook al leuk, maar, wederom, niets voor mij. Tis alleen dat sommige mensen het verschrikkelijk leuk kan staan.
Hangt helemaal van het persoon af. Een vriendin van mij kan de meest rare rokken dragen, en het staat gewoon. Terwijl als ik ze aan zou doen, mensen echt liever een blokje omlopen dan mij passeren...
Het meeste wat ik fout vind, is al genoemd, te kleine, korte en / of strakke kleding, jongens met een witte coltrui en daar dan een gouden ketting over heen... Stellen die van die gouden kettingen dragen met elkaars naam... Van die gigantische blokhakken (korte mensen lijken er alleen maar nóg korter door lijkt het wel... Tja, zoveel eigenlijk...