Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrolijjjjk
![]() ![]() klik omg wat heb ik daar veel zin in<3 We beginnen over 2 weken in Berlijn en dan lekker verder<3. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ot: blegh, ik haat therapie ![]()
||
Citaat:
![]() Wat doe je meestal op een dag? En is het te combineren met studie/werk? Hoeveel werk jij in een week? Ik heb een vakantiebaantje bij een supermarkt op de camping, dus ik denk niet dat ik het dat kan combineren. Vooral niet omdat het dichtsbijzijnde asiel volgens mij een half uur fietsen is. Maar ik zou vast wel een dag in de week kunnen, twee misschien. Al is het niet veel, alle beetjes helpen. Ik ga er echt even over nadenken, het lijkt me wel heel leuk.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb zelf het afgelopen jaar 1 ochtend per week daar gewerkt, in de vakantie periode werk ik er wat vaker per week. Ja wat je doet...verschilt of je bij de honden of de katten werkt. Bij de honden werk je in een team, bij de katten werk je zelfstandig. Ik kan je eigenlijk alleen wat vertellen ove het werk bij de katten omdat ik bij de katten werk. Bij de katten is het de bedoeling dat je de verblijven schoon maakt, de katten voert, kattenbak verschoont en ze wat aandacht geeft (met ze speelt,knuffelt enz. ![]() En tot slot, niet twijfelen gewoon doen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar veel mensen van andere faculteiten hebben wel al vakantie... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() We hebben ook wel een hoop lol gehad met m'n neef en zijn vriendin enzo. Vanavond zijn we nog met een heel stel uit eten geweest, was wel tof ![]() Edit: Ik heb ook pas over twee weken vakantie hoor ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |