Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2007, 12:47
deoxyribose
deoxyribose is offline
KUT, die commissie krijg ik dus niet waarom?? Had al lang vantevoren m'n interesse aangegeven, probeerde zelf een commissie te vormen maar dat lukte niet want men wist het niet zeker maar nu ze door het bestuur gevraagd zijn opeens wel! En ze zijn bijna allemaal nog zo onervaren...en dat moet een studiereis organiseren...gelukkig kan ik nog wel op genoeg sympathie rekenen. Bah, heb het even helemaal gehad met mijn vereniging...
Advertentie
Oud 22-06-2007, 13:39
rare kwast
rare kwast is offline
pff ik ben bek af.. zou wel uren, dagen, maanden, jaren willen slapen
Oud 22-06-2007, 13:44
Nijn*
Nijn* is offline
Goed.

3 van de 10 zijn achter de rug! LO ging een beetje raar, niet heel erg boeiend opzich, lompe onderwerpen om een betoog over te schrijven maar oké, niet m'n grootste zorg op 't moment.
Engels was téh moeilijk, ik was na 35 minuten klaar, ik zag de één na de ander vertrekken en ik heb het net zoals vele anderen maar gewoon op de herkansing gegooid.
Geschiedenis was ook moeilijk, vooral vrij vage vraagstellingen, waarvan ik echt zoiets had van hm ik kan hier drie antwoorden op bedenken maar ik weet van geen van de drie of dat het antwoord is wat ze willen horen. Dus dat kan een 1 zijn of een 8.
Daarna nog kanaalloop gedaan, wat echt kut ging. We liepen 'm met z'n vieren en ik liep achteraan wat echt te frustrerend is. Heb 'm wel ruim binnen de meisjestijd gered (maar niet binnen de jongenstijd gvd!) maar ben wel teleurgesteld. Het is het slechtste wat ik ooit heb gelopen bij deze loop, normaal zit ik altijd rond de 30-31 maximaal 32 minuten. Maar goed, mijn gymdocent vond het heel goed van me dat ik het heb gedaan, dat ik echt weer even karakter heb laten zien omdat ik vrije keus had. Dus daar ben ik toch wel blij mee. Verder: NOOIT MEER GYM, NOOIT MEER KANAALLOOP!

Nu eindelijk weekend. Ga vanavond denk ik de kroeg in en dan zaterdag, zondag, maandag de hele dag leren. Moet kunnen, ik ga ervoor! Nu ff helemaal niets meer doen, vet relaxt. Voel me nu gelukkig een heel stuk beter dan gisteren, toen was de paniek alom maar ik heb m'n rescue druppeltjes weer gevonden en daar word ik rustig van. Bachbloesems zijn hip.
Oud 22-06-2007, 13:48
Verwijderd
Bachdruppeltjes <3

En gamen is leuk Zeker af en toe als afleiding. Nu weer leren, het schiet zowaar op!
Oud 22-06-2007, 14:01
Nona
Nona is offline
*zucht* De komende tijd alleen maar heen en weer rennen. Iedereen moet trouwen, jarig zijn, twee keer zijn verjaardag vieren, en dan spelweek en alles erbij... Nu mag ik de trein in naar Friesland, dan maandag terug, donderdag weer daarheen, vrijdag weer terug, en dan moet ik er meteen ook weer heen. Het weekend erop word ik ook in Friesland verwacht, evenals het weekend daarop. Het weekend daarop begint spelweek en ben ik de hele week in Friesland.

God, wat zou ik graag een auto hebben. Al dat heen en weer reizen voor allerlei mensen die van alles te vieren hebben... Voor iedereen leuk, maar als ik er zo veel treintijd voor over moet hebben voor mij gewoon niet leuk. En dan ook nog eens redelijk wat gezeik over geld, van al die mensen die mij verwachten en die zelf wel een auto kunnen betalen.

En wanneer moet ik in godsnaam naar mijn ouders? Hallo, die wil ik ook nog weleens zien...
Oud 22-06-2007, 14:23
Verwijderd
hehe, ik maak wat van mijn leven, ik krijg kansen en ik krijg geld en ik 'heb' jeugd
*geniet*
Oud 22-06-2007, 14:30
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Al mijn vrienden zijn nu lekker aan het vieren dat de examens gedaan zijn. Ik was gisteren te ziek om te leren en vandaag dus geen examen kunnen doen,resultaat:voor mij wordt het nog eens weekendje blokken. Daarbij nog eens dat ik 2uitstappen met de klas mis en nog een leuk feestje
Oud 22-06-2007, 14:48
Sagana
Sagana is offline
En voor mij is de zomer nu officieel begonnen.
Gisteren uitgeweest, nu een heel weekend braderie (en alleen zaterdagnacht werken, en deze nacht sta ik standby). En dan over twee weken dé kermis van deze streek. Die wordt kei leuk, daar ga ik met een goede vriendin heen, waarschijnlijk met nog wat andere vrienden & vriendinnen. Vorig jaar was het enorm leuk en enorm laat (of ehm eigenlijk vroeg ) toen we thuiskwamen, ik hoop dat het dit jaar weer zo leuk wordt.
Maar nu eerst de braderie. Da's sowieso héél hard werken, maar ook sùper leuk.
Oud 22-06-2007, 15:28
Papillon
Papillon is offline
Zo nog even werken en dan gelukkig weekend!
Druk weekje achter de rug. Komende weken zijn gelukkig een stuk rustiger en over 3 weken zijn we al onderweg naar Spanje!

Nog even een half uurtje zitten, dan eten en dan werken.
Hopen dat mijn voeten en rug zo wat minder zeer doen.

En ze geven nog steeds onweer/regen op, maar heb er nog niets van gemerkt. Wel veel onweersbeestjes. Hopen dat het droog is als ik straks moet fietsen.
Oud 22-06-2007, 15:40
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
crisis in,crisis uit. Iedereen haat me. Ik zet mezelf weer goed voor lul...
Oud 22-06-2007, 15:50
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb een knallende hoofdpijn

en een dikke knuffel voor dolce
Oud 22-06-2007, 16:25
Verwijderd
2 uitzendbureaus geweest. eentje met succes. Weet nog niet precies hoe en wat, maar het ziet er leuk uit enzo, ook voor volgend jaar kan ik dan blijven werken.
Hoi!

Verder heb ik 1 tentamen niet gehaald, maar gelukkig ben ik niet de enige, er zijn er maar 2 die het gehaald hebben. *mopper*

Maargoed.

Zingen was leuk, het wordt zo mooi allemaal.

We're lost in the stars, little stars, big stars, blowing to the night.
Oud 22-06-2007, 16:26
Verwijderd
grrrrrrrrrrrrrrrr
alles wat ik wil is ......
en met iemand rondhangen en gewoon dronken worden
maar nee, er is helemaal niemand
Oud 22-06-2007, 16:29
Verwijderd
Ik haat mezelf soms. Heb gewoon geen zelfbeheersing. Heb iets van 250 gram engelse drop gegeten. Ik moet het ook gewoon niet kopen, iedere keer denk ik 'ik neem er een paar', maar even laten is de halve zak leeg. Muts
Oud 22-06-2007, 16:35
Verwijderd
Ik moest net bellen voor een stageplaats, doodeng. Gelukkig had hij het druk en moest ik een e-mail sturen. Ik hoop dat ik een stageplaats heb dan.

Ik heb een jurkje gekocht.
Oud 22-06-2007, 16:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Guts, ik snap nu waarom ik dacht dat er een pikzwarte wolk boven Wageningen hing. Hihi, brand. Ik had wel een beetje gelijk, want naast die pikzwarte wolk was er een heel donker grijze wolk en dat was net een douche.
Oud 22-06-2007, 16:48
Riananas
Riananas is offline
ff.. ben blij als het straks vakantie is! er staan nog 2 hele drukke weken voor de deur! Waar haal ik de tijd vandaan?
Oud 22-06-2007, 17:00
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Iedereen heeft nu vrijaf,ik kan het wel schudden. Extra weekend blokke !
Oud 22-06-2007, 18:03
Verwijderd
Lalala.. Ik ben klaaaar

Ik heb barstende koppijn en ik droom nog steeds over school maar ik heb vakantiee
Oud 22-06-2007, 18:05
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
ULTRA8 schreef op 22-06-2007 @ 18:00 :
Iedereen heeft nu vrijaf,ik kan het wel schudden. Extra weekend blokke !
same here, en misschien nog wel langer
Oud 22-06-2007, 18:07
ULTRA8
ULTRA8 is offline
Ik heb echt medeleiden met je ! Nou ja,de uitnodigingen voor feestjes blijven maar binnen stromen,moet ik allemaal afzeggen,ik heb andere dingen te doen,aardrijkskunde en biologie leren !Daarbij nog eens dat ik barstende koppijn heb!
Oud 22-06-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 22-06-2007 @ 19:05 :
same here, en misschien nog wel langer
Er zijn nog genoeg mensen waarbij het nog even door gaat...ik ken eigenlijk niemand die al vakantie heeft.
Oud 22-06-2007, 18:20
Little_lady
Little_lady is offline
Oh oh oh, dit is echt wel 'houden van' <33 ! En meer ga ik er vandaag niet over zeggen

En wat is het toch ook een dombo, die mentor van mij. Als mentor een prima man hoor, maar om ff te regelen dat ik een goed schoolexamen kan krijgen was nou al voor de 3e keer teveel gevraagd.. Nouja, het kwam gelukkig weer goed maar het is zo lastig iedere keer..

Ik heb trouwens ook nog geen vakantie en nog een boel te leren, dus ook same here aan dolce en ULTRA8.
Oud 22-06-2007, 18:32
Lyne
Lyne is offline
Ik had vandaag het eerste gesprek met een maatschappelijk werkster. Ik zag er verschrikkelijk tegenop, maar het viel uiteindelijk harstikke mee. Ik denk wel dat ik hier wat mee kan, het geeft niet echt het psychologie gevoel dat ik gestoord ben, wat ik wel het verwacht. Ze bevestigd ook een heleboel dingen, dat ik het wel bij het juiste eind heb, en dat wat ik denk ook waar is. Ze zei ook dat ik afstand moet nemen van bepaalde dingen.

Het lucht gewoon op dat ik niet de labiele persoon ben die ik dacht te zijn. En de chaos in mijn hoofd is weer een stukkie minder.
Oud 22-06-2007, 18:49
Verwijderd
Ik zit echt op m'n dieptepunt.

Ik moet eigenlijk hulp zoeken, ik weet het, maar ik heb zooo geen zin in weer lopen praten over wat er is. Ik weet het zelf niet eens. En ik weet al wat ze gaan zeggen, en dat wil ik helemaal niet.
Oud 22-06-2007, 18:57
Lyne
Lyne is offline
Neem het aan van iemand die ook net weer uit haar dieptepunt krabbelt; doe het toch maar wel. Ik ken je verhaal niet en weet ook niet wat je hebt meegemaakt qua hulp etc, maar ermee blijven rondlopen zoals ik al 4 jaar doe heeft geen zin, ik kwam in een steeds zwarter gat terecht.
Oud 22-06-2007, 18:57
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha papa gaat morgenavond mee en dat is leuk maar ik hoop dat hij het ook leuk vindt maar dat zien we dan wel weer en vakantie!
Oud 22-06-2007, 19:02
Verwijderd
Vrolijjjjk tentamen leren gaat nog steeds voor geen meter maar wat ik wel heb gehaald:
klik

omg wat heb ik daar veel zin in<3 We beginnen over 2 weken in Berlijn en dan lekker verder<3.
Oud 22-06-2007, 19:07
Heksjuh
Heksjuh is offline
Sagana: veel plezier op de braderie

Moon: is werken in een asiel (lichamelijk/geestelijk) zwaar? Had je al ervaring voordat je het ging doen?
Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar het lijkt me leuk om te doen

Ik ben bijna klaar met opruimen, maar toch schiet ik niet echt op. Ik begin pas in de middag, en kijk tussendoor tv (ik heb Tarzan en The hunchback of the Notre Dame gekeken tijdens opruimen ), en ik speel heel veel Animal Crossing. Morgen ga ik het echt helemaal afmaken. Dus ook stoffen.

Ik kijk net op de site van de faculteit Diergeneeskunde. Het klinkt allemaal zo officieel en moeilijk en heel anders dan mijn school (oke, oude school inmiddels). Ik vind het echt doodeng. Maar ik ben heus niet de enige die het eng vind en het komt allemaal wel goed en je hoeft vast niet alles zelf uit te zoeken, ze begeleiden je heus wel.

Morgen met zus naar Shrek
Oud 22-06-2007, 19:07
Verwijderd
Het gaat niet goed met me, helemaal niet goed. Ik wil huilen, maar dat mag niet. Ik moet weer mijn vrolijke ik worden. Straks gaat mijn relatie kapot zo... Kutzooi!
Oud 22-06-2007, 19:21
moon
moon is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 22-06-2007 @ 20:07 :

Moon: is werken in een asiel (lichamelijk/geestelijk) zwaar? Had je al ervaring voordat je het ging doen?
Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar het lijkt me leuk om te doen
Het is zowel geestelijk als lichamelijk niet zwaar. Althans, ik ervaar het uitsluitend als hartstikke leuk en absoluut niet als zwaar. Als je interesse hebt, moet je zeker eens langs gaan bij een asiel bij jou in de buurt...in de vakantie periode hebben ze keihard mensen nodig!!! En als je nog meer wilt weten dan kun je het gerust aan mij vragen

ot: blegh, ik haat therapie . Ik kom er altijd slechter vandaan dan ik erheen ging. Nou ja, morgen een leuke dag in het vooruitzicht dus...
Oud 22-06-2007, 20:04
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
moon schreef op 22-06-2007 @ 20:21 :
Het is zowel geestelijk als lichamelijk niet zwaar. Althans, ik ervaar het uitsluitend als hartstikke leuk en absoluut niet als zwaar. Als je interesse hebt, moet je zeker eens langs gaan bij een asiel bij jou in de buurt...in de vakantie periode hebben ze keihard mensen nodig!!! En als je nog meer wilt weten dan kun je het gerust aan mij vragen
Ik heb nog heel veel vragen
Wat doe je meestal op een dag? En is het te combineren met studie/werk?
Hoeveel werk jij in een week?
Ik heb een vakantiebaantje bij een supermarkt op de camping, dus ik denk niet dat ik het dat kan combineren. Vooral niet omdat het dichtsbijzijnde asiel volgens mij een half uur fietsen is. Maar ik zou vast wel een dag in de week kunnen, twee misschien. Al is het niet veel, alle beetjes helpen.
Ik ga er echt even over nadenken, het lijkt me wel heel leuk.
Oud 22-06-2007, 20:59
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me niet lekker lichamelijk
en ik voel me leeg en verdrietig
Oud 22-06-2007, 21:06
moon
moon is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 22-06-2007 @ 21:04 :
Ik heb nog heel veel vragen
Wat doe je meestal op een dag? En is het te combineren met studie/werk?
Hoeveel werk jij in een week?
Ik heb een vakantiebaantje bij een supermarkt op de camping, dus ik denk niet dat ik het dat kan combineren. Vooral niet omdat het dichtsbijzijnde asiel volgens mij een half uur fietsen is. Maar ik zou vast wel een dag in de week kunnen, twee misschien. Al is het niet veel, alle beetjes helpen.
Ik ga er echt even over nadenken, het lijkt me wel heel leuk.
Stiekem ben ik wel heel nieuwsgierig waar je woont . Aangezien je in Noord-Holland woont (en ik ook) hebben we het (heel misschien) wel over het zelfde asiel . In ieder geval is het in het asiel waar ik werk zo, dat ze je graag 1 ochtend per week willen hebben. Maar zelfs als je al maar 1 ochtend per 2 weken zou kunnen zijn ze al heel blij met je. Ze stellen in dat opzicht geen eisen aan je, alleen dat ze wel op je kunnen rekenen op die dag(en) en dat je dus niet te vaak (en vooral niet op het laatste moment) afbelt. Ik vind zelf dat het goed te combineren is met werk en studie, want je hoeft inprincipe maar 1 ochtend per week beschikbaar te zijn.
Ik heb zelf het afgelopen jaar 1 ochtend per week daar gewerkt, in de vakantie periode werk ik er wat vaker per week.

Ja wat je doet...verschilt of je bij de honden of de katten werkt. Bij de honden werk je in een team, bij de katten werk je zelfstandig. Ik kan je eigenlijk alleen wat vertellen ove het werk bij de katten omdat ik bij de katten werk. Bij de katten is het de bedoeling dat je de verblijven schoon maakt, de katten voert, kattenbak verschoont en ze wat aandacht geeft (met ze speelt,knuffelt enz. ). In de vakantieperiode is het behooorlijk druk en kan het voorkomen dat je op een ochtend 20 of meer katten moet verzorgen. Buiten de vakantieperiode is het minder druk en verschilt het van 5 tot een stuk 15 katten die je moet verzorgen.

En tot slot, niet twijfelen gewoon doen! het is hartstikke leuk!
Oud 22-06-2007, 21:28
rare kwast
rare kwast is offline
iemand een kamer over? het liefst zo ver mogelijk..
Oud 22-06-2007, 21:33
Verwijderd
Ik vind het leuk dat mensen van mijn werk vragen of ik niet bij hun op de afdeling kan komen werken. Ondanks dat ik niet alles kan of weet vinden ze het dus wel erg fijn werken met me. dDat doet me goed
En ikb en trots op mezelf dat ik nog steeds dit 'rotbaantje' heb. Het verdient slecht en het werk is stom, maar het is wel gezellig en bovenstaande maakt dat ik het toch wel oke vind daar te zijn. Volgende week alleen maar nachtdiensten. Dat verdient wellicht wat beter.

En ik had een héél leuk mailtje van een vriend die ik in Peru ontmoet heb. Of ik hem en een vriendin van hem wil helpen in augustus om bedrijven te werven op een bijeenkomst om financiele steun te verlenen aan de mensenhelporganisatie van die vriendin. Hijschrijft altijd zulke leuke mailtjes en ik word zo blij van hem. Hij is 52. Maar dat vergeten we gewoon even

En van die andere vriend die ik daar ontmoet heb: ik vind het retesneu voor hem, maar ja. Ik kan er niet om rouwen
Oud 22-06-2007, 21:36
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
hoe blij ik deze ochtend nog was met dat ik geslaagd ben is het nu niet meer zeker

School is van 3 vriendinnen examenstukken kwijt waarschijnlijk ook van mij en dat betekend dat ik nog niet geslaagd ben tot ik bewezen heb het wel gehaald te hebben

Maandag naar school en dan eis ik dat ik in mijn persoonlijk dosier mag kijken en als ze er niet inzetten word ik boos en ga ik naar de directeur en hij gaat het dan maar voor me oplossen...

En ik wil de tekst van is geslaagd niet uit men msn naam halen en dat ga ik ook zeker niet doen... het is de schuld van die stomme klote school
Oud 22-06-2007, 21:40
Verwijderd
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik met anderen moet praten over die gevoelens van ontevredenheid die voortdurend op de achtergrond sluimeren. Opeens heb ik weer zoiets van, Was ik maar geneeskunde blijven doen. Ik heb het zo gehad met biologie op dit moment, met de eeuwige practica en de complete afwezigheid van theorie. Niet dat ik daar zo onder de indruk van was bij geneeskunde, trouwens. Ik zal wel nooit tevreden zijn. Soms wens ik stiekem dat ik gewoon zo'n doodnormale zesjes-en-zevens-student was. Zou het daar niet makkelijker van worden? Dan zou ik tenminste niet meer het idee hebben dat ik met een acht, een fucking acht, mijn toekomst verpest. Hoe ondankbaar, hoe egoistisch, hoe slecht van me, dit soort wensen.

Mijn humeur gaat op-neer-op-neer-op-neer. Ik geloof dat dit zo'n neer-moment is.
Oud 22-06-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2007 @ 19:17 :
Er zijn nog genoeg mensen waarbij het nog even door gaat...ik ken eigenlijk niemand die al vakantie heeft.
Ik moet ook nog 1,5 week.
Maar veel mensen van andere faculteiten hebben wel al vakantie...
Oud 22-06-2007, 22:29
darkfairy
darkfairy is offline
*spanning*
Oud 22-06-2007, 23:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2007 @ 12:09 :
@Daantje_0705: Je gaat toch in eerste instantie voor jezelf naar die begrafenis. (})
Ik ging vooral voor m'n oudoom Het is ontzettend meegevallen. Het bleek maar weer dat m'n vader en stiefmoeder eigenlijk door de hele familie uitgekotst zijn en het ligt niet aan mij maar het gedraagt zich gewoon echt belachelijk op zo'n dag als vandaag. Gelukkig ziet iedereen dat wel in en dan ben ik blij dat ik niet klakkeloos alles volg wat m'n vader doet. Het was wel heel raar om op zo'n dag als vandaag je ouders vooral te ontlopen en op jezelf aangewezen te zijn. Gelukkig was m'n broertje er ook. M'n vader heeft zich naar mij toe redelijk afzijdig gedragen, gelukkig. Ik heb even met hem en m'n stiefmoeder staan praten (wat ik studeer, dat ik stage loop, dat het uit is met m'n vriend, van die dingen die je tegen mensen verteld die je een jaar niet ziet, heel vaag om dat tegen je vader te vertellen en om helemaal niet meer te weten wat er in elkaars leven gebeurt). Toen hij wegging zei hij 'we wonen nog steeds op hetzelfde adres' en daar bleef het gelukkig bij. M'n stiefmoeder zei 'kom eens langs want we missen je best wel' vond het een beetje vaag dat ze dat zo zei. Ze moesten ineens weg omdat ze naar de camping moesten, lekker stom

We hebben ook wel een hoop lol gehad met m'n neef en zijn vriendin enzo. Vanavond zijn we nog met een heel stel uit eten geweest, was wel tof

Edit: Ik heb ook pas over twee weken vakantie hoor
Oud 22-06-2007, 23:24
Verwijderd
soms heb je het gewoon helemaal gehad..
Oud 23-06-2007, 00:30
kroot
kroot is offline
Had vandaag gezinsgesprek ging erg kut, en mijn broertje en zusje waren er ook bij, terwijl ik dat helemaal niet wist.
Net wel leuk gehad, ik heb een djèmbeworkshop gegeven. Nouja 1: het was vrije inloop van 19 tot 23. Dus nu zijn mijn handen toch wel een beetje rood.
Ga gauw slapen.
Knuffel voor iedereen!
Oud 23-06-2007, 00:37
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hm, heb nu zo goed als zomervakantie en dat is niet goed voor me.. ik moet echt een baantje zoeken. Alleen een beetje rondhangen, blowen naar feestjes gaan en gewoon chillen is hartstikke leuk maar het is zo gruwelijk moeilijk om daarna weer in een fatsoenlijk saai ritme te komen waarbij je vroeg op moet en allerhande verplichtingen heb. Maar goed, mijn eerste weken zomervakantie moet natuurlijk wel gevierd worden <3. Morgen naar een andere (iets grotere, maar chillere) kamer in hetzelfde huis verhuizen, zondag red hot chili peppers, volgende week weer een afspraakje ghehe . Heerlijk om in het weekend ook op mijn kamer te zijn, soms. . Een vriendin en een andere vriend denkem dat ik me oppervlakkiger voordoe dan dat ik ben wat betreft mijn net verworven vrijheid, denkt dat ik doe alsof het me niets scheelt dat het uit is, en dat ik me groot houd. Maar ik vind het zo fijn , en ik voel me zo vrij en blij.
Oud 23-06-2007, 07:48
Verwijderd
Alweer een half uur wakker, wat is dit voor tijd voor een zaterdagochtend ?
*gaap*

Tot een uur of 3 leren, daarna verjaardag .
Oud 23-06-2007, 08:35
Little_lady
Little_lady is offline
Ik wil ze vinden, ik haat het om dingen kwijt te zijn.

Correctie: gevonden

Laatst gewijzigd op 23-06-2007 om 09:17.
Oud 23-06-2007, 09:38
Verwijderd
Ik snaai teveel. Ik moet er echt op letten anders word ik nooit fatsoenlijk mooi. Ik heb vanvond een barbecue, gezellig MAar ik moet er dus wel op letten. Zometeen eerst maar naar de sportschool.

Un ángel cayó
un ángel murió
un ángel se fue
y no volverá
Oud 23-06-2007, 09:39
Nijn*
Nijn* is offline
Ik moet ook nog minstens twee weken keihard leren en werkstukken maken hoor!

Gisteren uiteten geweest met broertje en ouders bij m'n werk. Het was leuk om iedereen weer te zien, gezellig te kletsen met iedereen. Alleen moeilijk wat ik moest zeggen wanneer ze vroegen wanneer ik nou weer terug kwam. Ik weet het niet. Ik weet niet of ik wel terug kom en al helemaal niet wanneer. Ik weet niet of ik het wil, of ik het aankan enzovoort. Maar goed, het etentje was leuk hoewel ik wel echt ontzettend veel heb gegeten want we kregen natuurlijk zes gangen van de keuken, en omg het was heel lekker maar zooo veel. Heb ook niet alles opgekregen, kreeg het idee dat ik uit elkaar zou barsten.
Vandaag moet ik weer aan het werk. Heb opnieuw een planning gemaakt en hoop dat ik me er nu wel aan houd. Ga vandaag wiskunde en kunstgeschiedenis leren, nou daar ben ik wel een dagje mee zoet
Oud 23-06-2007, 10:12
rare kwast
rare kwast is offline
mm mijn vriendin heeft gister dr auto in de berm geparkeerd, net naast een lantaren paal.. vet geluk gehad.
gaat ze tegen mij zeggen dat ik maar lekker moet gaan slapen
Oud 23-06-2007, 10:27
Verwijderd
En nu kom ik erachter dat ik maar 4 EC krijg voor dat vak. Ik dacht 6 .

Naja, boeit verder ook niet zo veel, maar nu moet ik het zeker halen .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten