![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Joan of Arc: You'll die if you don't sleep. Gandhi: Abe, remember how excited I was to see the movie "American Pie" that I didn't sleep the night before? And remember that scene where the guy has sex with the pie? Well, I don't. Because I fell asleep in the theatre. [dramatic pause] Abe: Why don't you just rent it? [Gandhi runs out of the room] Bron ![]() En wat betreft die foto, nou, meer kan ik er niet van maken hoor: ![]() Het is een beetje een bobline alleen dan langer, héél warrig en met extreem veel laagjes. Ik jat binnenkort de digicam van m'n vader wel oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dank ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en NICE je kapsel ![]()
||
Citaat:
![]() typerend is ook dat ik van de hak op de tak ga en mensen mijn verhalen en/of gedachtengangen vaak niet kunnen volgen. hierdoor kom ik vaak ook chaotisch over. mensen vinden me ook wel grappig maar ik snap niet waarom. ik huil nooit en heb een hart van steen en als ik eens in de 10 jaar toch moet huilen dan weten mensen niet wat ze met me aanmoeten omdat ze t niet gewend zijn en denken dat ik áltijd sterk ben. ik ben altijd degene waar mensen bij uithuilen of ik neem gedumpte vriendinnetjes mee op sleeptouw. ik ben wel impulsief en enthousiast over nieuwe dingen. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- - - Het is typisch dat ik nooit geld heb behalve voor shag, bier en DVD's. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OMGWTF!!1!elf!! Verwijderd | 322 | 14-02-2006 20:36 | |
Beleidszaken |