Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2007, 14:18
capibara
capibara is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 28-06-2007 @ 01:06 :
Eveneens chaotisch. Zo functioneer ik gewoon. Afkeurende blikken en opmerkingen vallen mij ten deel, maar ik trek keurig opgeruimde shit gewoon niet. Dan vind ik niets meer.
Same here.
Oud 28-06-2007, 14:58
Verwijderd
Ik ben chaotisch en perfectionistisch tegelijk
In taal/spelling ben ik perfectionistisch, op school/thuis ben ik chaotisch.
Ik heb een gat in mijn hand, ik ben a-technisch, heel onhandig, snel emotioneel, nonchalant, onverschillig, nuchter in dingen als God, geesten, UFO's, maar toch ook goedgelovig (je kan mij van alles wijs maken), ik hou van een middag in de slappe lach liggen met mijn beste vriendin maar ik hou ook van een goed gesprek.
Ik ben muzikaal, ik heb een goed gevoel voor humor, ik ben sarcastisch, droog, flauw.
Ik vertrouw mensen te snel en geef teveel om mensen, wat als gevolg heeft dat ik vaak gebruikt ben door mensen , ik word snel verliefd en ik ben best wel onzeker.
Ik ben behulpzaam tegenover mijn vrienden en mensen waarvan ik weet dat ik op ze kan bouwen, maar in het huishouden ben ik irritant en lui. Ik heb een eigen mening, maar ben vaak wat bang om die te uiten, en ik ben veel te lief voor mensen die ik niet eens mag.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 15:13
Verwijderd
Ik probeer net en opgeruimd te zijn maar dat lukt niet,.
Verder drink ik vaak teveel en verder vind ik dat ik komend jaar maar eens minder in joggingbroek naar school moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 16:11
Verwijderd
Het is ook wel typisch dat ik vanmiddag Lost zou gaan kijken maar nou ben ik net wakker en ik heb 230984 gemiste oproepen van mensen die me wakker probeerden te bellen maar m'n telefoon stond op stil want dat ben ik vergeten te controleren. En m'n kamertelefoon is afgesloten want ik zit op dezelfde lijn als m'n broertje en die heeft zitten bellen en dan lopen schelden over mijn moeder. Oja en wekkers have no power over me. Dat is typisch want ik ben een onverantwoordelijk mormel en ik houd me niet aan afspraken en ik slaap door alles heen. Eigenlijk moet niemand wat met mij afspreken, althans, niet van te voren, want als het overdag of 's ochtends is dan is er een kans van 50% dat ik dan slaap. Maar eh ja IN DE MAATSCHAPPIJ kan je natuurlijk niet van moment tot moment leven dus helaas. Ik moet er eigenlijk ook echt wat aan doen want op zo'n manier haal ik m'n studie natuurlijk nooit en m'n vriendjes en vriendinnetjes krijgen er uiteindelijk vast ook genoeg van en dan eindig ik ergens eenzaam in de goot. Maar jaaa.

/rant

Ik ga koffie drinken, dat is typerend want zonder koffie kan ik niet functioneren.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 19:03
ragdoll
ragdoll is offline
koffie

ik ben soms ook heel onrustig. Dan ben ik ergens heen en denk ik fuck zat ik maar op de bank met thee en koekjes. Als ik dan eindelijk op de bank zit met thee en koekjes wil ik eigenlijk het liefst weer meteen weg. Tsja.
Oud 28-06-2007, 21:19
first eror
first eror is offline
Bij mij komt altijd alles goed... héél kut, aangezien ik 'r lui en chaotisch door geworden ben. En tegenwoordig word ik 'r zelfs depressief van. Maar om een of andere reden ben ik te intelligent om theoretische dingen te verneuken. Als ik iets niet kan dan is het meestal één of andere sport, maar ook daar zal ik nooit de slechtste in zijn en als ik dan wel ergens echt slecht in ben dan vertik ik 't gewoon te doen. Dus het komt 'r op neer dat ik alles wat ik doe ook daadwerkelijk kan, en alles wat ik niet kan uit de weg ga.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 21:28
Verwijderd
Het is typisch dat ik m'n haar lang wilde laten groeien maar nou heb ik het per ongeluk afgeknipt oeps.

Maar het staat wel gaaf en het leent zich er uitzonderlijk goed voor om ondersteboven te hangen en er heel veel haarlak op te spuiten en dat het dan alle kanten op staat op een manier die wel tof is.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 21:30
Haligh
Haligh is offline
dat ik dronken ben.
Oud 28-06-2007, 23:19
Verwijderd
hypocriet -> dat ik uberkirtisch ben, maar zelf niks kan hebben.
Min werk bestaat uit het opruimen van andersmans troep, en toch sociaal moeten zijn, 5 dagen per week. Dit resulteert in compensatie; mijn huis is al maanden niet gedweild, er liggen lege drank- en statiegeldflessen op het balkon.
Maar een chaoot ben ik niet, ik heb gewoon weinig zin in opruimen en schoomaken
Sociaal moet ik al 34 uur per week zijn, het kost me erg veel energie om 'me op het werk geaccepteerd en niet vreemd' te gedragen, en het wil gewoon niet vlotten in persoonlijke sferen.

Mijn leven bestaat uit werken, in geldnood zitten (en serieus maar 20 euro per maand 'vrij' uitgeven), en 17 jaren verloren jeugd inhalen. (in mn eentje)
Verder ga ik het liefst opvallend gekleed door het leven. iedereen vind me toch al 'compleet gestoord', ik hoor nergens bij, niet bij de negers, niet bij de gothics, niet bij de gay-people, niet bij de dames..
Ik schijn nooit iets goed te kunnen doen, een slechte planner te zijn, arrogant en zelf-overschattend.
Vaak geniet ik van het leven, wat anderen ook denken heerlijk door de stad struinen en dagdromen.

Ben een nachtmens, 's nachts meer lichamelijke en geestelijke energie, ik ben een herfst en winter-lover. Warmte en een vochtig klimaat maken me kapot.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 23:21
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 28-06-2007 @ 22:28 :
Het is typisch dat ik m'n haar lang wilde laten groeien maar nou heb ik het per ongeluk afgeknipt oeps.

Maar het staat wel gaaf en het leent zich er uitzonderlijk goed voor om ondersteboven te hangen en er heel veel haarlak op te spuiten en dat het dan alle kanten op staat op een manier die wel tof is.
hee doe eens een foto want nu ben ik eigenlijk wel benieuwd.
Oud 28-06-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
ragdoll schreef op 29-06-2007 @ 00:21 :
hee doe eens een foto want nu ben ik eigenlijk wel benieuwd.
Hm, ik heb geen digicam. Brb, even kijken of ik iets aan de belichting hier kan doen zodat er wat fatsoenlijks uit de webcam rolt.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 23:33
Verwijderd
Ook typerend voor mijn lifestyle is altijd te laat naar bed gaan en te weinig slaap. Geen uitzondering, half 2 pitten 7 uur op.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 23:37
Verwijderd
te laat slapen inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 23:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
"Everyone knows sleep gives you CANCER!"

Oud 29-06-2007, 00:07
ragdoll
ragdoll is offline
Slapen doe je wel als je dood bent.
Oud 29-06-2007, 00:08
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 29-06-2007 @ 00:37 :
te laat slapen inderdaad.
ik ook. Altijd. Comedy central wordt pas dope na 12en :}
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 00:24
Verwijderd
Citaat:
ragdoll schreef op 29-06-2007 @ 01:07 :
Slapen doe je wel als je dood bent.
Abe: I'll sleep when I die...
Joan of Arc: You'll die if you don't sleep.
Gandhi: Abe, remember how excited I was to see the movie "American Pie" that I didn't sleep the night before? And remember that scene where the guy has sex with the pie? Well, I don't. Because I fell asleep in the theatre.
[dramatic pause]
Abe: Why don't you just rent it?
[Gandhi runs out of the room]

Bron

En wat betreft die foto, nou, meer kan ik er niet van maken hoor:

Het is een beetje een bobline alleen dan langer, héél warrig en met extreem veel laagjes. Ik jat binnenkort de digicam van m'n vader wel oid.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 00:42
Broeder
Broeder is offline
De niets-ontgaat-mij-pose. Tof kapsel.
Oud 29-06-2007, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 29-06-2007 @ 01:42 :
De niets-ontgaat-mij-pose. Tof kapsel.
Eerder proberen niet te overbelicht en MySpacerig te zijn ondanks de felle tafellamp

Maar dank
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 11:36
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-06-2007 @ 01:24 :
Gandhi: Abe, remember how excited I was to see the movie "American Pie" that I didn't sleep the night before? And remember that scene where the guy has sex with the pie? Well, I don't. Because I fell asleep in the theatre.
[dramatic pause]

Bron

[afbeelding]

Het is een beetje een bobline alleen dan langer, héél warrig en met extreem veel laagjes. Ik jat binnenkort de digicam van m'n vader wel oid.
hahaha

en NICE je kapsel
Oud 30-06-2007, 19:16
Luna
Luna is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-06-2007 @ 00:20 :

verder:
kan bot en arrogant overkomen voor mensen die me niet goed kennen weet ik door ervaring.
dit heb ik ook wel. ik kan nogal sjaggie kijken als ik niet oplet
typerend is ook dat ik van de hak op de tak ga en mensen mijn verhalen en/of gedachtengangen vaak niet kunnen volgen. hierdoor kom ik vaak ook chaotisch over. mensen vinden me ook wel grappig maar ik snap niet waarom.
ik huil nooit en heb een hart van steen en als ik eens in de 10 jaar toch moet huilen dan weten mensen niet wat ze met me aanmoeten omdat ze t niet gewend zijn en denken dat ik áltijd sterk ben. ik ben altijd degene waar mensen bij uithuilen of ik neem gedumpte vriendinnetjes mee op sleeptouw.
ik ben wel impulsief en enthousiast over nieuwe dingen.
Oud 02-07-2007, 21:43
Jones
Ik ben (te) lui.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 22:39
capibara
capibara is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 29-06-2007 @ 00:19 :
...
Gezellig profiel zeg!
Oud 02-07-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 29-06-2007 @ 01:08 :
ik ook. Altijd. Comedy central wordt pas dope na 12en :}
Idd, altijd nog ff the office en reno 911 herhaling kijken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 10:54
*oma*
*oma* is offline
Mijn schoonmoeder zegt altijd: "Als jij later kinderen hebt, raken ze vast kwijt."

Verder kan ik geen plezier hebben in het uitgaansleven zonder alcohol en dat is eigenlijk behoorlijk kansloos.
Oud 03-07-2007, 13:52
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
*oma* schreef op 03-07-2007 @ 11:54 :
Mijn schoonmoeder zegt altijd: "Als jij later kinderen hebt, raken ze vast kwijt."
Nou, dat is toch goed?
Oud 03-07-2007, 17:31
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 03-07-2007 @ 11:54 :

Verder kan ik geen plezier hebben in het uitgaansleven zonder alcohol en dat is eigenlijk behoorlijk kansloos.
Oneens, die 2 gaan hand in hand. Niets kansloos aan.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 11:18
terror koekjes
terror koekjes is offline
Geil kapseltje, Para.

Wat is typisch, NOU, ik knutsel graag met data en tijden en daardoor wil ik mijn bussen to hell weleens een dag eerder nemen dan de bedoeling was

Verder ben ik blijkbaar de typische forummer. Chaotisch, lui en ik heb last van licht alcoholistische trekjes en een verstoord nacht/dagritme
Oud 04-07-2007, 11:45
Verwijderd
ik knip altijd mijn eigen haar, dat is ook wel typerend voor mijn lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 18:24
Sade
Sade is offline
I drink lots of black coffee and I smoke like a chimney
Oud 04-07-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 04-07-2007 @ 12:18 :
Geil kapseltje, Para.
Ahhhh dank <3

- - -
Het is typisch dat ik nooit geld heb behalve voor shag, bier en DVD's. Hoewel dat eerste wel typisch is voor elke roker, het maakt niet uit dat je drieduizend rekeningen hebt en een kapotte koelkast en geen stofzuiger, geld om te roken heb je for some reason altijd. Zwervers zijn ook veel blijer als je ze een peuk geeft in plaats van de vijftig cent die in je jaszak rondslingert.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 00:26
Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-06-2007 @ 01:24 :
[dramatic pause]

Bron

[afbeelding]

Gaaf kapsel.
Oud 05-07-2007, 00:57
woezel
woezel is offline
vergeten te avondmalen omdat ik altijd bij mensen beland of buiten zit.
Oud 07-07-2007, 17:01
Verwijderd
Lachen en zeiken. Roken en drinken maar ter compensatie een paar dagen de gezondheidsfreak uithangen. Mensen overladen met informatie en lekker intelligent doen maar tegelijkertijd ook domme uitspraken bij het leven maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten