Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik lees het meestal op internet en dat is het wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het rare is dat ze nu heel lang met z'n 7en in het huis hebben gezeten en dat er nu opeens twee bij komen na het vertrek van Eric.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
"John de Mol zet aan tot geweld"
door onze redactie AMSTERDAM - John de Mol zet met het programma De Gouden Kooi aan tot geweld en is daarmee strafbaar. Dat stelt psycholoog en pedagoog Bob van der Meer. Vrijdag stapt Van der Meer naar de Orde van Advocaten om na te gaan of het mogelijk is op basis van zijn informatie een advocaat een kort geding te laten aanspannen tegen Tien. "Wat hier op de buis te zien is, is ziek”, zei Van der Meer in het tv-programma Nova over de verschillende vormen van geweld in de miljonairsvilla. Van der Meer is ervan overtuigd dat het gedrag van de bewoners wordt gestuurd vanuit de regiekamer. "Anders zou er namelijk niets te zien zijn.” Hij is niet bang dat de commotie en de publiciteit rond het programma de kijkcijfers van Tien in de kaart spelen. „Want als het wordt verboden, is het format kapot. Laten we hopen dat het gezond verstand zegeviert.” http://www.telegraaf.nl/prive/677488...eld_quot;.html ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
LVO- Jaap is de baas Uice | 42 | 10-06-2007 23:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bond tegen Vloeken bestraft bewoners Gouden Kooi Verwijderd | 105 | 15-01-2007 17:09 | |
Films, TV & Radio |
De gouden kooi Souflakie | 1 | 09-01-2007 17:58 | |
Films, TV & Radio |
De gouden kooi mrsjones | 3 | 10-10-2006 18:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Gouden Kooi: moreel verwerpelijk of moet het kunnen? Hydrogen | 71 | 18-05-2006 13:42 |