Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 16-08-2007 @ 12:33 :
Zo raar is dat nou toch ook weer niet?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 18:40
miss kittie
miss kittie is offline
dus als je condoom gebruikt heb je automatisch geen lekkere seks?
ik heb dan wel niet veel ervaring, maar dan ben je toch wel niet goed bezig
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 18:57
Verwijderd
Citaat:
miss kittie schreef op 16-08-2007 @ 19:40 :
Minder lekkere seks.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 19:09
deoxyribose
deoxyribose is offline
valt toch hartstikke mee, af en toe wil ik het nog wel eens zonder condoom doen en ik merk bijna geen verschil tussen met of zonder.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 19:22
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 16-08-2007 @ 20:09 :
valt toch hartstikke mee, af en toe wil ik het nog wel eens zonder condoom doen en ik merk bijna geen verschil tussen met of zonder.
Ik denk ook dat er voor een meisje veel minder verschil gevoeld zal worden dan voor de jongen. Ik ben wel degelijk een voorstander van veilige seks, maar als het kan zonder condoom. Is dat dan zo raar?
Oud 16-08-2007, 19:30
Verwijderd
Inderdaad, als meisje voel je weinig verschil, als jongen vaak wel. Maar ik vind het moeten stoppen om dat ding te pakken en om te doen al irritant zat.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 20:02
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 16-08-2007 @ 17:18 :
Zo raar is dat nou toch ook weer niet?
Nee, maar je brengt het mooi
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:
miss kittie schreef op 16-08-2007 @ 19:40 :
Minder inderdaad. Met condooms loopt het na een tijdje minder eh, soepel, zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:52
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 16-08-2007 @ 22:34 :
Minder inderdaad. Met condooms loopt het na een tijdje minder eh, soepel, zegmaar.
Daarnaast is het gewoon gekut (haha) om tussen door dat ding om te doen, moet je af en toe checken of alles nog wel goed zit, voel je er minder van en is het dus gewoon minder geil.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 09:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jones schreef op 16-08-2007 @ 22:52 :
Daarnaast is het gewoon gekut (haha) om tussen door dat ding om te doen, moet je af en toe checken of alles nog wel goed zit, voel je er minder van en is het dus gewoon minder geil.
Ik vind vooral die onderbreking kut. Zit je mekaar helemaal op te geilen/hand en spandiensten te verrichten, moet je even tussendoor zo'n ding uit z'n pakje gaan halen en om gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 17-08-2007 @ 10:04 :
Ik vind vooral die onderbreking kut. Zit je mekaar helemaal op te geilen/hand en spandiensten te verrichten, moet je even tussendoor zo'n ding uit z'n pakje gaan halen en om gaan doen.
En tussendoor andere dingen gaan doen is ook niet heel praktisch...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 09:31
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 16-08-2007 @ 20:22 :
Ik denk ook dat er voor een meisje veel minder verschil gevoeld zal worden dan voor de jongen. Ik ben wel degelijk een voorstander van veilige seks, maar als het kan zonder condoom. Is dat dan zo raar?
Nee, maar bedenk wel dat het meisje met de gevolgen zit als het fout gaat...en dat telt voor mij het zwaarder dan of de man 't wel of niet lekker vindt met een condoom om. Gelukkig zijn er wel mannen die het niets uitmaakt overigens wil ik het soms ook wel zonder doen maar dan zorg ik ervoor dat hij niet in me klaarkomt, ik hou er echter niet van omdat het zo'n klerezooi wordt
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 17-08-2007 @ 10:31 :
Nee, maar bedenk wel dat het meisje met de gevolgen zit als het fout gaat...en dat telt voor mij het zwaarder dan of de man 't wel of niet lekker vindt met een condoom om. Gelukkig zijn er wel mannen die het niets uitmaakt overigens wil ik het soms ook wel zonder doen maar dan zorg ik ervoor dat hij niet in me klaarkomt, ik hou er echter niet van omdat het zo'n klerezooi wordt
Een man zit ook met gevolgen. Zeker aangezien de meeste mensen pas aan seks zonder condoom doen in een relatie. Bovendien is de kans met de pil 0.01%.. dus als je daar al bang voor bent kan je net zo goed niet meer buiten komen met alle risico's die daaraan kleven.

En miepen over klerezooi is ook een turn-off zeg
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 10:00
Jones
Citaat:
Poggy schreef op 17-08-2007 @ 10:46 :
Ik ben blij dat mijn vriendin er weinig problemen van maakt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 10:54
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-08-2007 @ 10:04 :
Mwo, dat kan best meevallen. Net als BH sluitingen hoort een hand en een paar seconden te volstaan. Het is dat spontaan eraf rollen, zelfs bij xl, waar ik een doodhekel aan heb vanwege de onderbreking.
Oud 17-08-2007, 12:24
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
.KV schreef op 16-08-2007 @ 17:14 :
Ik heb nu alweer een halfjaar 't zelfde vriendje, en nog steeds met, want ik wil absoluut geen kinderen. Dus ik wil elke kans uitsluiten, daarom ben ik ook nog is aan de prikpil.
Nou, eh, tijd om langs de huisarts te gaan en eens informatie te vragen over een sterilisatie.
Oud 17-08-2007, 18:31
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Poggy schreef op 17-08-2007 @ 10:46 :
Tja, ben nergens vies van alleen tis zo'n gezeik om m'n handdoeken elke dag te wassen...

Trouwens, als jij het zonder condoom wil doen dan doe je dat toch lekker tis alleen dat ik voor een veiligere optie kies, en er zijn genoeg jongens die er geen problemen mee hebben. Je kan toch ook niet voorspellen hoe lang een relatie duurt
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 18:33
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-08-2007 @ 11:54 :
Mwo, dat kan best meevallen. Net als BH sluitingen hoort een hand en een paar seconden te volstaan. Het is dat spontaan eraf rollen, zelfs bij xl, waar ik een doodhekel aan heb vanwege de onderbreking.
ja idd heb meer problemen ondervonden bij de BH-sluiting dan bij de condoom eerlijk gezegd, zo'n ding omdoen duurt echt maar 2 seconden als je eenmaal doorhebt hoe het moet...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 18:37
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 17-08-2007 @ 19:31 :
Tja, ben nergens vies van alleen tis zo'n gezeik om m'n handdoeken elke dag te wassen...

Trouwens, als jij het zonder condoom wil doen dan doe je dat toch lekker tis alleen dat ik voor een veiligere optie kies, en er zijn genoeg jongens die er geen problemen mee hebben. Je kan toch ook niet voorspellen hoe lang een relatie duurt
Dus dan stop je, laat je hem een condoom om doen en ga je weer verder?
Ja, ik vind het prima hoor dat je extra gedoe wil, je gaat je gang maar. Maar als je dat op een forum neerplempt mag ik er toch wel op reageren?
En nee je kan niet voorspellen hoe lang een relatie duurt, maar je gaat toch ook niet meteen zonder condoom zodra er sprake is van een relatie, dat doe je toch na een tijdje/tests? En in dat geval zit zo'n jongen net zo goed met de gevolgen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 19:24
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 17-08-2007 @ 10:31 :
Als je beiden geen soa's hebt dan kan dat al niet fout gaan. Dan vind ik dat je je enkel maar tegen een zwangerschap hoeft te beschermen. Et voila, de pil brengt dan dé oplossing. Dat alsnog een op duizend meisjes die de pil juist gebruikt toch zwanger geraakt vind ik te verwaarlozen. In elk geval vind ik mijn genot, en dat is niet egoïstisch bedoeld, dan één kans op duizend dat het ooit zou mislopen.

Dat andere argument begrijp ik al iets beter dan dat zwanger-worden-argument, maar om nu te zeggen dat ik moeite heb met af en toe een handdoekje extra te wassen? Neen.
Oud 18-08-2007, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2007 @ 17:38 :
Nouja. Ik zou er op den duur ook redelijk zat van worden als m'n vriendin ondanks dat ik 'clean' was en ze aan de pil was, een condoom zou willen blijven gebruiken. Het is en blijft niets meer dan een noodzakelijk kwaad.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 12:14
Meadow
Meadow is offline
Langleve de pil! Ik ben toevallig en meisje met een klerehekel aan condooms. Gooi zo'n ding in de buurt en ik ben spontaan niet geil meer, die geur echt alleen al. En ja, ook bij gewoon goede condooms heb ik daar op afstand last van. Gatverdamme.
Bovendien, anderen mogen dan klagen over terigzooi, maar als mijn sekspartner in een condoom zou spuiten zou ik dat echt een grote afknapper vinden, vind het juist wel lekker allemaal.

Condooms dus op de brandstapel, tenzij het ECHT niet anders kan.
Oud 18-08-2007, 14:29
Muchacha
Muchacha is offline
Ik doe het enkel zonder condoom als ik weet dat mijn partner veilig is. Als ie getest is, verkies ik echt wel zonder condoom, want dat voelt echt zoveeeel beter! Verder gebruik ik de nuvaring, wat misschien ook een idee is voor diegenen die hier zitten te miepen op de pil (nuvaring vergeet je niet, wordt niet beinvloed door antibiotica en ziek zijn). Ik zou gek worden van én anticonceptie (pil, nuvaring, whatever) én condoom, ik haat die krengen. En nalekken... tja, niet leuk, maar wat zakdoekjes en weg is het, heb je geeneens handdoeken nodig...
Oud 18-08-2007, 21:47
Ireth69
Ireth69 is offline
Bij mijn vorige vriend heb ik eerst een soa-test gedaan bij mezelf en bij hem. Hij had niets en ik ook niet. Dus toen besloten we om zonder condoom te vrijen.
Ik vond het sowieso met condoom toch al niet prettig.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 19:10
Henkje
Henkje is offline
Heb het ook niet zo op die dingen, idd omdat die onderbreking zo sfeerbedervend is .
We hebben ze alleen gebruikt toen ik aan de antibiotica zat.

Ik vertrouw die pil wel, prima uitvinding !
Oud 19-08-2007, 20:55
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Zonder. Ik vind die dingen stinken en ben aan de pil. Laatst deden we het door omstandigheden een tijdje met condoom en die scheurde ineens. Dus ik heb meer vertrouwen in de pil dan in het condoom.

Regels voor berichten