Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zat een keer in de bus, en met mij nog iets van een stuk of 7 anderen, dus er was zat ruimte over. Komt er opeens een turk van een jaar of 35/40 binnen , plopt naast me op de stoel en begon in half engels/nederlands/turks te ZINGEN (
![]() ![]() ![]() ![]() Toen begon ie ineens over zijn vrouw ,die sloeg ie want dat hoorde zo, maar hij vond mij veel leuker en sprekend madonna (ik weet niet of iemand mijn foto heeft gezien.... ![]() ![]() En de mensen in de bus zaten allemaal te lachen ![]() ![]() ![]() naja dat ging de hele weg zo door en toen ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel de bus uitgerend ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
een keertje met uitgaan zei een jongen tegen mij:
'' jouw vader is een dief, hij stal de sterren en stak ze in jouw ogen'' nou ok dan weet je da ook weer....... xxx.......
|
Ik heb het zelf ooit eens heel beroerd geprobeerd. Maja.. ik móest die openeningszinnen uit m'n agenda toch een kéér proberen?
De ergste was: 'Hai, ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin!' ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() sorry kon het niet laten ![]() [edit] *schrik* zie daar mijn skool ook staan.. B.C. Weert ![]() [edit] Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 01:32. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Whahahahahaha! Ik kom niet meer bij, vooral dat laatste van *~*DOOR*~*... schitterend!!
![]() Ontopic: Hele grote brede neger: "Jij bent zo mooi, ben je marrokaans ofzo?" ![]() Een keer een vieze (doch niet verkeerd uitziende) gladjakker op een vies gluiperig toontje: "Hey, ik ben Vincent, zin om wat te gaan doen?" *Kots* (je had erbij moeten zijn ![]() "Lekkere tiete, mag ik je telefoonnr?" *KOTS* Of in de brugklas, zat er een gozer in m'n klas en elke keer alsie tegen me kwam praten zat hij alleen maar naar m'n borsten te staren. ![]() Type supernerd: "*giegel* Ze willen weten welke cupmaat je hebt *giegel*" (wijzend naar een groepje andere sukkels) Ik: "Weet je uberhaupt iets van cupmaten af?" S.N.: "Uhh... nee." ik: "Nou rot dan op" en weg wassie... Ach ja, je hebt van die zielige figuren... |
![]() |
|
![]() |
was in rotterdam en stond daar op een of andere parkeerplaats en daar stond ook een groep jongens en die waren al de hele tijd aan het kijken en over mij aan het praten.
ik loop naar de parkeermeter ( langs hun auto )duw mijn chipknip erin voor zo'n bonnetje. loop terug naar mijn auto leg mijn bonnetje in de auto staat een zo'n jongen van die groep naast me. zegt ie zo met een mega rotterdams accent hey meisje ik kom hier niet vandaan en ik zie dat alle parkeer meters op chipknip werken en die heb ik niet zou jij voor mij een bonnetje willen chippen dan krijg jij het in natura terug van mij. ik zo : hoe vaak heb je vandaag dan al in natura betaald? hij zo : hoezo dat? ik zeg : omdat je al een parkeerbonnetje in je auto hebt liggen... DUHHHHH hij liept met een tomaten hoofd weg hahaha
|
umm
"ja kijk, ik vind jou gewoon leuk, je bent 14 (toen nog) en ziet er al zo cool uit!" en dan ff later "ik ben 29 maar ik kan het toch altijd proberen" oja ook op een avondje rondfietsen in de buurt, een paar buitenlandertjes, vraagt er zo een "wanneer gaan we neuken?", dus ik zomaar "woensdag" "mag ik dan nu aan je tieten zitten?" bellen ze nog ook die woensdag "hee kom je nou nog neuken" (dacht t niet) en verder was die avond nog een gozer die vroeg, toen we (ik+vriendin) naar huis ff wilden om naar de plee te gaan, of we niet naar zijn huis mee wilden komen want er was niemand thuis ![]() en dan ook van die gozers die meteen vragen of je verkering wilt, terwijl je ongeveer 4 zinnen tegen ze gezegd hebt.. laag hoor
Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 21:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Het klonkt iig als een versier truck
Ik fiets naar huis, komt er een hond op me af lopen..Ik aai de hond...Zeg tegen het baasje "wat een mooie hond" Hij "hij is net zo lief als zn baasje hoor" *knipoog* vent van 40 ![]()
|
Verwijderd
|
"Geen wonder dat het regent want iedereen in de hemel is verdrietig omdat er een engeltje is ontsnapt ! "
![]() "hej prinses , alles goed , heb je geen gezelschap nodig ?? " ![]() en eens op een avond liep ik met een vriendin door het stad en was daar een groepje jongens " hej , zo alleen ? moet je geen gezelschap hebben ?? " mijn vriendin " neen , wij hebben een vriend ! " en die jongens , " we hadden het niet tegen u lelijke slet , we waren tege je mooie vriendin bezig ( ik dus ) " HAHAHA steek voor mijn vriendin maar ik zei toen zoiets van " wie is er hier lelijk , jullie komen alleen 's avonds buiten als het donker is maar vergis je niet , je bent nogaltijd lelijk , tis niet te verbergen ! " ![]() enzovoort ... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welke is de beste? (Wat is de droom?) Vogelvrij | 9 | 22-09-2003 19:39 | |
Drugs & Alcohol |
Wat is de boete van 5 gram of minder bij minderjarigen? Verwijderd | 14 | 01-05-2003 17:10 | |
De Kantine |
Wat is de meest beschamende foto die er ooit van jou is gemaakt? Pluche | 49 | 01-03-2003 16:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als beide mogelijke keuzes waarheid worden, wat is (de waarde van) een keuze dan? John Sickbock | 4 | 25-09-2002 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
wat is de boodschap die wij moeten zien misspretty | 3 | 09-12-2001 11:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wat is de verwachtingswaarde bij ... koelkastje | 7 | 15-04-2001 11:32 |