Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

oud issie.
Idd..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 20:17
Hellup
Hellup is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

oud issie.
haha oud : ja! maarre nog steeds effectief want die jongen ging HEEL snel weer weg (lees:hij wist niet hoe snel hij weer terug moest gaan naar zijn vriendjes)(typeUL!!!)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 22:15
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Hij: zeg ben jij niet toevallig ooit met een raket meegeweest?
zij: eh nee
hij: mooi dan hebben we al 1 ding gemeen
Meesterlijk
Oud 21-07-2002, 10:12
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Als hij zegt: Mooie jurk heb je aan, past perfect bij mijn vloerkleed
Offe:Jij hebt een opening ik heb zin zullen we?
Of: Sorry, ik herken je niet met kleren aan?
Echt zooooo dom
Oud 21-07-2002, 19:21
Isischild©
Isischild© is offline
Nou, ik stond eens in de discotheek in Maastricht... kwam er een onwijs lelijke gast op me af die meteen zijn hand op mijn kont legde en me probeerde te zoenen. Nou, dat vind ik dus ranzig en heel erg niet cool.... Meneer kreeg een uitbrander van mij en vriendinnen en is niet meer gesignaleerd in de desbetreffende tent...
Oud 22-07-2002, 10:04
Roos
Roos is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Hij: zeg ben jij niet toevallig ooit met een raket meegeweest?
zij: eh nee
hij: mooi dan hebben we al 1 ding gemeen
Die is wel leuk
Oud 22-07-2002, 10:37
Chica14
Chica14 is offline
Citaat:
youriw schreef:

maar heb ik het verkeerd of vinden jongens het wel leuk als er een meisje langsloopt en in hun kont knijpt en dan een knipoog geeft dan als jongens dat bij meisjes doen?
ik heb het een keer gehad, in een disco, die gast was zo zat!! Hij liep langs me, zat aan mn kont en keek me met zo'n geile blik aan nou, ik lag echt helemaal dubbel!!! Zit er dus echt niet mee als ze dat doen he!
Oud 22-07-2002, 13:09
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
ik zat een keer in de bus, en met mij nog iets van een stuk of 7 anderen, dus er was zat ruimte over. Komt er opeens een turk van een jaar of 35/40 binnen , plopt naast me op de stoel en begon in half engels/nederlands/turks te ZINGEN ( ) van ""ow jij is zo mooie madonna ( ) meisje" bla bla... Hij zei dat ie die liedjes zelf schreef . Dus toen vroeg ik of ie het nog een keer wilde herhalen, nou ja toen verzon ie iets heel anders .
Toen begon ie ineens over zijn vrouw ,die sloeg ie want dat hoorde zo, maar hij vond mij veel leuker en sprekend madonna (ik weet niet of iemand mijn foto heeft gezien.... ) En toen wilde ie me zoenen *help* Dus ik helemaal wegkruipen enzo, tegen het raam
En de mensen in de bus zaten allemaal te lachen En toen wilde ie dat ik mee ging met hem naar het asielzoekerscentrum en dan wat drinken blabla

naja dat ging de hele weg zo door en toen ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel de bus uitgerend
Oud 22-07-2002, 13:10
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
ik zat een keer in de bus, en met mij nog iets van een stuk of 7 anderen, dus er was zat ruimte over. Komt er opeens een turk van een jaar of 35/40 binnen , plopt naast me op de stoel en begon in half engels/nederlands/turks te ZINGEN ( ) van ""ow jij is zo mooie madonna ( ) meisje" bla bla... Hij zei dat ie die liedjes zelf schreef . Dus toen vroeg ik of ie het nog een keer wilde herhalen, nou ja toen verzon ie iets heel anders .
Toen begon ie ineens over zijn vrouw ,die sloeg ie want dat hoorde zo, maar hij vond mij veel leuker en sprekend madonna (ik weet niet of iemand mijn foto heeft gezien.... ) En toen wilde ie me zoenen *help* Dus ik helemaal wegkruipen enzo, tegen het raam
En de mensen in de bus zaten allemaal te lachen En toen wilde ie dat ik mee ging met hem naar het asielzoekerscentrum en dan wat drinken blabla

naja dat ging de hele weg zo door en toen ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel de bus uitgerend
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:11
Verwijderd
ik ben mn telefoon nummer kwijt, dus mag ik jouwe lenen?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:18
Verwijderd
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:

Hahahaha Dit is lollig
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 16:19
niekske17
niekske17 is offline
een keertje met uitgaan zei een jongen tegen mij:
'' jouw vader is een dief, hij stal de sterren en stak ze in jouw ogen'' nou ok dan weet je da ook weer.......

xxx.......
Oud 22-07-2002, 16:34
BCR
BCR is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik ben mn telefoon nummer kwijt, dus mag ik jouwe lenen?
Oud 22-07-2002, 17:03
Dminor
Dminor is offline
Ik heb het zelf ooit eens heel beroerd geprobeerd. Maja.. ik móest die openeningszinnen uit m'n agenda toch een kéér proberen?
De ergste was: 'Hai, ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin!'
Oud 23-07-2002, 01:24
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Ehm....die stond ooit in een fototopic....Ik heb geen scanner, stond op een site (klassenfoto) www.mobilion.nl , dan bij scholen, 5VWO, Stella Maris College, 6 juni 2002 en dan heeelemaal rechts onderaan, op 1 na ,met zwart truitje en roodachtig haar.Helemaal rechts, dus naast mij, met de krullen, is me vriendin.
Owkee, snap je?
eyyyyyyy die broek die die jongen helemaal links aanheeft heb ik ook

sorry kon het niet laten

[edit]
*schrik* zie daar mijn skool ook staan.. B.C. Weert
[edit]

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 01:32.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 01:55
Verwijderd
Whahahahahaha! Ik kom niet meer bij, vooral dat laatste van *~*DOOR*~*... schitterend!!

Ontopic:
Hele grote brede neger: "Jij bent zo mooi, ben je marrokaans ofzo?" (ben btw niet marrokaans, dus waar dat nou op sloeg...)
Een keer een vieze (doch niet verkeerd uitziende) gladjakker op een vies gluiperig toontje: "Hey, ik ben Vincent, zin om wat te gaan doen?" *Kots* (je had erbij moeten zijn )
"Lekkere tiete, mag ik je telefoonnr?" *KOTS*
Of in de brugklas, zat er een gozer in m'n klas en elke keer alsie tegen me kwam praten zat hij alleen maar naar m'n borsten te staren.
Type supernerd: "*giegel* Ze willen weten welke cupmaat je hebt *giegel*" (wijzend naar een groepje andere sukkels)
Ik: "Weet je uberhaupt iets van cupmaten af?"
S.N.: "Uhh... nee."
ik: "Nou rot dan op"
en weg wassie...
Ach ja, je hebt van die zielige figuren...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:52
sweetangel19
sweetangel19 is offline
was in rotterdam en stond daar op een of andere parkeerplaats en daar stond ook een groep jongens en die waren al de hele tijd aan het kijken en over mij aan het praten.
ik loop naar de parkeermeter ( langs hun auto )duw mijn chipknip erin voor zo'n bonnetje.
loop terug naar mijn auto leg mijn bonnetje in de auto staat een zo'n jongen van die groep naast me.
zegt ie zo met een mega rotterdams accent hey meisje ik kom hier niet vandaan en ik zie dat alle parkeer meters op chipknip werken en die heb ik niet zou jij voor mij een bonnetje willen chippen dan krijg jij het in natura terug van mij.
ik zo : hoe vaak heb je vandaag dan al in natura betaald?
hij zo : hoezo dat?
ik zeg : omdat je al een parkeerbonnetje in je auto hebt liggen...
DUHHHHH

hij liept met een tomaten hoofd weg hahaha
Oud 25-07-2002, 15:18
Verwijderd
zullen we pizza ete nen dan neuken? of hou je niet van pizza?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:22
cerys
cerys is offline
umm

"ja kijk, ik vind jou gewoon leuk, je bent 14 (toen nog) en ziet er al zo cool uit!"
en dan ff later
"ik ben 29 maar ik kan het toch altijd proberen"

oja ook op een avondje rondfietsen in de buurt, een paar buitenlandertjes, vraagt er zo een "wanneer gaan we neuken?", dus ik zomaar "woensdag"
"mag ik dan nu aan je tieten zitten?"
bellen ze nog ook die woensdag "hee kom je nou nog neuken" (dacht t niet)

en verder was die avond nog een gozer die vroeg, toen we (ik+vriendin) naar huis ff wilden om naar de plee te gaan, of we niet naar zijn huis mee wilden komen want er was niemand thuis

en dan ook van die gozers die meteen vragen of je verkering wilt, terwijl je ongeveer 4 zinnen tegen ze gezegd hebt.. laag hoor

Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:23
cerys
cerys is offline
Citaat:
sweetangel19 schreef:
was in rotterdam en stond daar op een of andere parkeerplaats en daar stond ook een groep jongens en die waren al de hele tijd aan het kijken en over mij aan het praten.
ik loop naar de parkeermeter ( langs hun auto )duw mijn chipknip erin voor zo'n bonnetje.
loop terug naar mijn auto leg mijn bonnetje in de auto staat een zo'n jongen van die groep naast me.
zegt ie zo met een mega rotterdams accent hey meisje ik kom hier niet vandaan en ik zie dat alle parkeer meters op chipknip werken en die heb ik niet zou jij voor mij een bonnetje willen chippen dan krijg jij het in natura terug van mij.
ik zo : hoe vaak heb je vandaag dan al in natura betaald?
hij zo : hoezo dat?
ik zeg : omdat je al een parkeerbonnetje in je auto hebt liggen...
DUHHHHH

hij liept met een tomaten hoofd weg hahaha
Oud 27-07-2002, 20:35
bluebell
bluebell is offline
biertje aangeboden via een vriend van m ....
Oud 27-07-2002, 22:58
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
zullen we pizza ete nen dan neuken? of hou je niet van pizza?
gebruik je die??
k kon hem al... sta je ook met je mond vol tanden....
Oud 28-07-2002, 00:28
funest
funest is offline
haha wtf

kwist nie da et zo erg was als je uit gaat....
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 01:12
Verwijderd
Me praktisch aanranden. Aan m'n borsten en kont zitten en me zo ranzig aankijken. Tjeesus, ik snap nog steeds niet wat die idioten daarmee willen. Smeerlappen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 21:22
Mindfields
Mindfields is offline
Het klonkt iig als een versier truck

Ik fiets naar huis, komt er een hond op me af lopen..Ik aai de hond...Zeg tegen het baasje "wat een mooie hond" Hij "hij is net zo lief als zn baasje hoor" *knipoog* vent van 40 *puke*
Oud 31-07-2002, 15:59
Verwijderd
"Geen wonder dat het regent want iedereen in de hemel is verdrietig omdat er een engeltje is ontsnapt ! "

"hej prinses , alles goed , heb je geen gezelschap nodig ?? "

en eens op een avond liep ik met een vriendin door het stad en was daar een groepje jongens " hej , zo alleen ? moet je geen gezelschap hebben ?? " mijn vriendin " neen , wij hebben een vriend ! " en die jongens , " we hadden het niet tegen u lelijke slet , we waren tege je mooie vriendin bezig ( ik dus ) "
HAHAHA steek voor mijn vriendin maar ik zei toen zoiets van " wie is er hier lelijk , jullie komen alleen 's avonds buiten als het donker is maar vergis je niet , je bent nogaltijd lelijk , tis niet te verbergen ! "

enzovoort ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten