Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb btw vandaag Tofu gekocht, om het eens te proberwn.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien worden koeien niet voor alle melk en kaas gemarteld.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aah, ik krijg meteen honger. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(tofu (mits goed gekruid) paddenstoelen, noten, zaden, peulvruchten, falafel, kaas enz enz) Misschien is het aanschaffen van een vegetarisch kookboek of zo een idee, want het gaat er om dat je je een beetje een andere kookstijl aanleert, niet om het vervangen van een hamburger door een vegaburger. ![]() Restaurants zijn inderdaad vaak waardeloos, al zijn er uitzonderingen. In Praag heb ik heerlijk (en goedkoop) gegeten in een vegetarisch restaurantje, echt hemels, kunnen kiezen tussen een stuk of acht dingen ipv één hoofdgerecht. Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 20:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 20:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
in de helft van de restaurants waar ik kom hebben ze 2 vegetarische gerechten: 1 met allerlei groenten en iets van nootjes erdoor, en 1 met bladerdeeg en kaas en vaak paddestoelen. Dat zijn allebei best lekkere gerechten, vooral die met bladerdeeg en kaas, maar wát een gebrek aan inspiratie!
In Scheveningen is trouwens een restaurant dat zichzelf op de menukaart omschrijft als 'een culinaire smaaksensatie!!!!!' of iets vergelijkbaars, en vervolgens als vegetarisch gerecht serveert: vegaburger met friet. En dan niet eens een spannende vegaburger maar zo'n smakeloze. |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat betreft restaurants: de meeste restaurants waar de kok niet bereid is creatief te zijn en een vegetarisch gerecht te improviseren als er geen op de kaart staat zijn het toch niet waard om in te eten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar de meeste restaurants hebben wel één of twee vegetarische gerechten en anders is de kok vaak best bereid om wat aanpassingen te verrichten om het zo toch vegetarisch te maken. Zelfs de meeste steak houses hebben wel iets vegetarisch op de kaart staan en ook de Beerrestaurants doen er ook... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar we hebben een vegetarische Chinees ontdekt. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben snds mijn 10e al vegetarisch en als ik bij iemand ga eten dan verwacht ik niet meteen dat ze voor mij vegetarisch gaan koken want iedereen bij mij thuis eet voor de rest gewoon vlees als je dan besluit vegetarisch te worden moet je daar ook niet moeilijkover gaan doen eet gewoon de groentes ps Valess is goor Bah!
|
![]() |
||
Citaat:
|
|