Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Trouwens toen ik wel eens een tijdje was gestopt met roken (3 weken is mijn 'record'), toch weer een sigaret aangenomen, daarna weer pakjes gekocht en traldidal ik begin weer overnieuw ![]() Maar ik wel zeggen die ene sigaret die toen weer had gerookt vond ik heeeeeerlijk. Of het dan toch weer de lichamelijke verslaving nog is... Maar gewoon de geur, als de sigaret nog niet is aangestoken... de geur en de smaak tijdens het roken die ik toen gewoon tóch echt lekker vond... En nu vind ik het weer goor, omdat ik meer rook ![]() Jup, ik ben niet altijd helemaal te volgen. Probleem is als ik stop, na 1 dag kan ik gewoon nergens aan denken dan roken. Zeker als ik een lui niks doen dag heb. Op school is altijd even ieder uur/2uur roken ("RSI-preventie") Pas weer geprobeerd te stoppen, maar eigenlijk zat ik daarvoor al in een dipje, toen lukte het dus helemaal niet om te stoppen Laatst gewijzigd op 24-08-2007 om 16:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het ik rook want: - ik heb 2 sloffen Gauloises Blondes liggen ![]() - ik vind het wel prettig/lekker om te roken als ik uitga/op een festival ben/alcohol drink/larp - af en toe kan het wel eens stress-verminderend kan zijn (vooral als ik richting festival/larp trek waar ik sowieso toch al rook) Het was vroeger ook stoer om te roken, want op internaat sneakte je weg om te kunnen roken en alleen stoere mensen durfden weg te sneaken of de kans te lopen op een arrest. Daarnaast had het gewoon iets om binnen de minuut een sigaret op te roken, daar werd je even heerlijk wazig van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Na hoeveel jaar dan? Ik rook al 10 jaar onregelmatig, met inderdaad pieken van 2/3 pakjes per festival/larp en dalen van meer dan een maand niet roken.
Maar ik vind ze ook niet lekker als ik geen zin heb om te roken. Nu bijvoorbeeld heb ik absoluut geen trek om te roken. Af en toe rook ik wel eens een sigaret mee terwijl ik eigenlijk geen zin heb en dan smaakt ze me ook niet. Ik denk niet dat ik over 10 jaar wel verslaafd ben op een andere manier dan deze, tenzij ik mijn gewoonte ga opschroeven. Maar ik rook dan ook eigenlijk niet in huis, op het werk wordt niet gerookt, ik rook vrijwel nooit in mijn auto. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Roken... Ik word al misselijkl als ik 10 meter van iemand af sta die aan het roken is...
Kun je niets beters verzinnen dan roken? Dan hoef ik mij in ieder geval minder misselijk te melden op school... Ow jah... Dood gaan is niet stoer... En een langzame dood sterven al helemaal niet! Dus voor iedereen die rookt: 'Veel succes met dood gaan!!!' |
![]() |
|
jullie roken allemaal want...
jullie dachten allemaal bij je eerste sigaret: Wajoow nu ben ik cool... misschien wordt ik nu wel geaccepteerd... en nu zijn jullie allemaal verslaafd... GEEN ENKELE ANDERE REDEN BESTAAT! je kan mij niet wijsmaken dat je je eerste sigaret ging roken omdat je dacht: dan is het gezellig, of dan krijg ik geen honger... dus kom niet met dat soort redenen om je verslaafdheid en domme keuze van toen goed te praten... Als toppunt van alle rokers: Party-rokers... sjongejonge, dan ben je niet verslaafd, dus je kan makkelijk zonder, en dan pak je toch een kankerstokje ![]() ![]() probeer je jezelf verslaafd te maken? denk je dat je vrienden je niet gezellig vinden als je niet meerookt??
|||
Citaat:
Ik ken trouwens veel meer mensen die zich elk weekend helemaal de tering zuipen dan mensen die zich de tering roken. Heb je daar ook nog zo'n interessante theorie over? Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-10-2007 om 00:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stakker |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik was begonnen omdat ik bijzonder gestresst was in mijn jeugd, dikke chaos in mijn kop. Toen kreeg ik van iemand een joint, wel, dat zorgde voor een hoop rust. Ik rookte vaker een joint, na al die jaren had ik eindelijk eens rust in mijn kop. Nou vond ik dat ik niet elke dag joints kon blijven roken, niet erg verstandig enzo, dus toen ben ik sigaretten gaan roken, die zorgden ook in zeker mate voor rust in mijn kop, misschien een placebo effect vanwege de vergelijking met joints, ik weet het niet. Ik kreeg er een dergelijke soort 'high' van. Op zijn tijd rookte ik nog eens een jointje. Nu ben ik 5 maand geleden gestopt met blowen, ik voelde dat ik zo veel blowde dat ik er lam en onactief van werd. En dat is de enige reden dat ik met blowen gestopt ben. Het is me goed bevallen dus 4 week geleden heb ik vanwege gezondheidsredenen besloten om te stoppen met roken. Gaat me erg goed af. Dus ga niet zo zeiken op ALLE rokers. Veel rokers hebben vaak een goeie reden om te roken niet een "oh haha nu ben ik cool" reden zoals de mensen van uw niveau. Omdat jij alleen trieste lui kent zijn nog niet alle mensen op deze planeet triest. Ga je wijk eens uit, ontdek de wereld.
|
|