Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2007, 21:05
Verwijderd
Ja, dat heb ik wel door, zou wel vreemd zijn als je collega echt zou denken dat je 12 was (het wordt wel elke post jonger, in je eerste post werd je nog 16 geschat, maar dat terzijde). Een reden dat je collega toch dat soort grapjes maakt is dat hij weet dat hij jou daar mee kan pakken en dat jij er toch niets tegen doet. Maar het komt ook doordat bij jou kennelijk het jonger-lijken nogal overheersend is. Als dat niet zo zou zijn, zou die collega al láng vergeten zijn dat hij je in het begin jonger leek dan je bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2007, 21:11
Gamut
Gamut is offline
Ik heb die vent nooit een aanleiding gegeven, niet eens een kleine, om dit soort grappen te maken. Bovendien heb ik hem goed duidelijk gemaakt dat hij voortaan zijn grapjes voor zich moet houden. Dat 12 jaar was bedoeld als reactie op jouw vraag: ' Misschien moet je je eens naar je leeftijd gedragen?' Ik heb nog nooit gehoord dat ik mij jonger gedraag dan dat ik ben. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat jij ongelijk hebt, misschien gedraag ik me wel jonger.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 22:22
Inanis
Inanis is offline
ik vond t altijd geweldig om er jong uit te zien & wil niet aan de dag denken dat ik er oud begin uit te zien. k zie er nog steeds wel wat jonger uit dan ik ben btw.
Oud 13-09-2007, 20:55
le_mug
le_mug is offline
mensen kunnen gewoon niet goed inschatten.
ik was een tijd terug in een cafe, was 16.5 jaar oud en bestelde een bier. vroeg die dame mn ID, ok dat is dan nog wel tot daar aan toe. keek ze naar mn ID en vroeg ze: ''ben je net 16 geworden?''. dacht ik echt nee stomme doos, mn geboortedatum staat er toch niet voor niets op
een korte tijd daarna trok ik eens mijn stoute schoenen aan en waagde me in een coffeeshop en kreeg ik gewoon 18+ stuff mee.
zo zie je maar hoe het verschilt van persoon tot persoon hoe oud ze je schatten....
Oud 13-09-2007, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb die vent nooit een aanleiding gegeven, niet eens een kleine, om dit soort grappen te maken. Bovendien heb ik hem goed duidelijk gemaakt dat hij voortaan zijn grapjes voor zich moet houden. Dat 12 jaar was bedoeld als reactie op jouw vraag: ' Misschien moet je je eens naar je leeftijd gedragen?' Ik heb nog nooit gehoord dat ik mij jonger gedraag dan dat ik ben. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat jij ongelijk hebt, misschien gedraag ik me wel jonger.
Je tilt er echt véél te zwaar aan.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 12:48
Verwijderd
Citaat:
mensen kunnen gewoon niet goed inschatten.
ik was een tijd terug in een cafe, was 16.5 jaar oud en bestelde een bier. vroeg die dame mn ID, ok dat is dan nog wel tot daar aan toe. keek ze naar mn ID en vroeg ze: ''ben je net 16 geworden?''. dacht ik echt nee stomme doos, mn geboortedatum staat er toch niet voor niets op
een korte tijd daarna trok ik eens mijn stoute schoenen aan en waagde me in een coffeeshop en kreeg ik gewoon 18+ stuff mee.
zo zie je maar hoe het verschilt van persoon tot persoon hoe oud ze je schatten....
En hoe het verschilt van shop tot shop of het ze uitmaakt of hun klanten 18+ zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten