Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Evan Almighty
Het had zonder veel moeite een stuk goedkoper en grappiger kunnen zijn ![]() ten canoes. Leuk om te zien hoe ze ouderwetse verhalenvertelling uitproberen in de nieuwe manier. Het verhaal opzich is erg mooi maar denk dat dit idee verder niet veel toekomst heeft omdat de sfeer ontbreekt dat zo'n verhaal face to face heeft. Planet terror Citaat:
Blijft leuk en heb nu echt weer zin om wat ouwe zombie films te gaan bekijken ![]() stranger than fiction Een brave versie van ober. Opzich loopt de film lekkerder en lijkt completer dan de van warmerdam versie, maar het is een minder boeiende film en ook het eind van de film klopt(zoals ze eigenlijk al in de film zelf aangeven) niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in godsnaam, Minke ![]() je krijgt trouwens nog steeds iets toegestuurd, maar ik ben erg lui |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, cool. Ik ben benieuwd, en was het allang weer vergeten eigenlijk. Maar de tekening was dus in elk geval aangekomen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Attack of the 50 foot woman - He jammer, hier had ik toch wel iets meer van verwacht. Hier en daar wel wat leuke momenten, maar voor het meerendeel toch redelijk saai. In de 66 minuten heb ik regelmatig op de klok moeten kijken. Tegen het einde dommelde ik zelfs even weg. Wel mooie vrouwen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? DanielC | 500 | 21-08-2007 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |