![]() |
||
Citaat:
Er is meer voor nodig. En dat meer dat Wilders nodig heeft komt in de vorm van krantenkoppen als "Ex-Moslim voor de derde keer mishandelt", "Geert Wilders bedreigt", "Imam vind dat homo's van het dak gesmeten moeten worden", "Islamcriticus met de dood bedreigt", "Bouw Westermoskee toch doorgezet" etc.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hebben Wilders en Yildirim het nu aan zichzelf te danken of niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fuck witte boorden racisme ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Fuck extreem-linkse hypocrisie. Lees het geheel nog een keer en besef domweg dat Geert Wilders niet bedreigt zou worden als er godsdienstwaanzinnigen met een superioriteitscomplex zouden rondlopen.
Laatst gewijzigd op 27-08-2007 om 15:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geert zou trouwens minder bedreigd worden als hij voor de dialoog koos en niet aan het demoniseren en discrimineren was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben niet hypoctiet, ik ben namelijk niet diegene die een hekel aan buitenlanders heeft en daar niet voor durft uit te komen. Ik ben diegene die een hekel heeft aan rechtse racistische eikeltjes en dat ook ronduit durf te zeggen. ![]() Persoonlijk vind ik het ook zeer tragisch dat er veel mensen zijn die het verschil tussen xenofobie en daadwerkelijke kritiek niet zien, jammer maar waar. En als ik zo linksextreem was als jij dacht dan zou ik helemaal niets van gelovigen moeten hebben, wat tot een zekere hoogte ook zo is. Alleen gaat dit in feite niet om religie, maar is religie hier alleen een blijkbaar maatschappelijk geaccepteerde manier om buitenlanders te kunnen bashen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord. Hebben Wilders en Yildirim hun bedreigingen over zichzelf afgeroepen of niet? Beiden uiten hun mening en mogen dat ook. We kunnen dus niet zeggen dat Wilders niks mag zeggen maar Yildirim opeens wel. Zijn ze dus schuldig aan hun eigen bedreigingen of ligt de schuld daarvan uitsluitend bij de dreigers zelf?
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo werkt het natuurlijk niet. Iedereen mag zijn mening uiten, en daar zijn grenzen aan gesteld bij echte discriminatie, belediging van echte personen en oproepen tot geweld of andere misdaad. Zolang daar geen sprake van is, en dat is er niet bij Wilders, dien je alles hetzelfde te beoordelen. Dus riepen Yildirim en Wilders hun bedreigingen over zichzelf af, ja of nee? Citaat:
Citaat:
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 10:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Sommigen zullen vinden dat Yildirim aanhangers van Wilders discrimineerde. Ga jij echter roepen dat Yildirim het vanwege die ervaring onder medestanders van Wilders het allemaal aan zichzelf te danken heeft? Dat doe je niet geloof ik. Waarom doe je dat bij Wilders dan opeens wel? Citaat:
Citaat:
Gelukkig is het merendeel van de Moslims in Nederland echter al zo ver dat ze veel delen van de koran negeren, een zeer positieve ontwikkeling die er op den duur toe zal leiden dat men op den duur mentaal ver genoeg zal komen dat men zonder religie kan. Citaat:
Je kunt niet zeggen dat Wilders minder rechten heeft omdat zijn boodschap je niet bevalt, dus moet je kiezen of ze allebei hun bedreigingen wel of allebei niet aan zichzelf te danken hebben. Dus wat wordt het? Ja of nee? Citaat:
Bovendien is dat tevens geen grond voor onderscheid omdat er ook genoeg geweld is gepleegd door Moslims vanuit de islam. Daar hebben we juist al een grote discussie over gehad. Vind jij dat alle imams hun mond moeten houden en alles dat hen aan geweld aangedaan wordt aan zichzelf te danken hebben vanwege het feit dat de Hofstadgroep bestaat? Ik denk van niet. Waarom pas je die redenatie dan wel op Wilders toe?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iedereen die de uitspraken van Wilders objectief bekijkt ziet echter in één oogopslag dat Wilders niet discrimineerd. Mensen plakken er slechts die term op omdat wat Wilders zegt hen niet bevalt. Maar goed, dat is evenveel discriminatie als de term negerzoenen discriminatie is. Wilders kijkt ook wel beter uit dan dat te doen lijkt me zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij alle respect, je kunt over zijn themas best uitspraken doen die je objectief en niet discriminerend zou kunnen presenteren, maar helaas is dat iets waartoe hij helaas niet in staat blijkt. |
![]() |
||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 13:23. |
![]() |
||||||||||
Citaat:
Hem vergelijken met Wilders is alsof je zou beweren dat de uitspraak "Kaapverdiërs zijn zeer crimineel. Daarom moeten ze verplicht inburgeren en integreren in de maatschappij en als ze dat niet doen vertrekken." hetzelfde is als "Alle Kaapverdiërs zijn crimineel en moeten het land uit." Citaat:
In dat specifieke geval heeft Wilders nog een punt ook omdat de vervolging in Darfur weinig anders is dan islamisering met geweld, zoals dit bijvoorbeeld ook in Indonesië aan de gang is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Mensen die het daar niet mee eens zijn ijveren over het algemeen voor zaken die we samenvatten met termen als 'censuur' en 'onderdrukking'. Van beiden is duidelijk dat ze schadelijk zijn voor Nederland, en ik bestrijd dergelijke figuren ook zoveel mogelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom zou ik me zo druk maken dat ik hen ga bedreigen? Hoogstens trek ik een minuutje uit om hun standpunten met de grond gelijk te maken. Citaat:
Bovendien ging het in het geheel daar niet over. Ik reageerde op de bewering dat Wilders zijn bedreigingen aan zichzelf te danken had, en Yildirim een gewoon slachtoffer was. Die stelling klopt namelijk van geen kanten. Citaat:
Je zou mijn opiniestuk in het NRC moeten lezen. Dit is nu precies wat ik daarin wilde doen overkomen.
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar ik zie nog steeds niet waarom iemand niet met de uitspraken van Wilders zou kunnen leven. Als hij geen gelijk heeft, wat is dan precies het probleem?
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
net als moslims geen last hebben gehad van de haat van anderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is gewoon dom je ogen sluiten voor een probleem die er wel is. Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 19:56. |
![]() |
|||||
Citaat:
Van Wilders is echter duidelijk dat zijn uitspraken niet discriminerend zijn. Hij kijkt wel beter uit. Citaat:
Ik slaap er geen nacht minder om. Bovendien maak je een fout door te denken dat alle Wilders stemmers Moslims haten. Ook niet alle CDA/CU/SGP stemmers haten mij, het merendeel is gewoon apathisch, slecht op de hoogte, dom of een combinatie van die drie. Ik ken mensen die Wilders stemden puur zodat hij met een aantal zetels achter zich het debat over de islam open kan breken. Onder hen bijvoorbeeld een winkelier die klanten kwijtraakt en schade oploopt door een Marrokaanse jeugdbende die jarenlang nauwelijks aangepakt is. De enige reden dat hij Wilder steunde is dat hij iemand wil die op dat gebied nu gewoon eens de botte bijl ter hand neemt, of dat nu ten koste gaat van enig tuig van de richel of niet. Het interesseerd die winkelier echt niet of je juridisch gezien Marrokanen het land uit kan zetten of niet, hij wilde gewoon veiligheid. Citaat:
Vreemd genoeg heeft dat nooit de neiging bij me opgeroepen om censuur of vervolging te eisen. Nooit de neiging opgeroepen om gediscrimineerd te voelen. Ik laat ze gewoon lekker een eind weg lullen en bidden, omdat ik weet dat ze zich baseren op fabeltjes geschreven door barbaren, en ik discussie daarover ook keer op keer weet te winnen. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 22:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
"Waarom ga je daar zomaar van uit? Er zijn meer partijen die erg gericht zijn op law and order. Toch krijgt Wilders niet die stemmen. Het is dan niet logisch om te veronderstellen dat dat de sleutel tot de populariteit van Wilders zou zijn." Toch wel , getuige uw eigen argumentatie. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aangifte Wilders om bedreigende raps op internet
29 augustus 2007, 17:27 DEN HAAG (ANP) - Op internet circuleren meerdere raps met bedreigingen aan het adres van de politicus Geert Wilders. De fractievoorzitter van de Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft daarvan woensdag bij de politie in Den Haag aangifte gedaan. Voor hem is het een vrij nieuw verschijnsel om via de filmpjes bedreigd te worden. Hij vindt het ,,verschrikkelijk''. De teksten van de raps zijn ,,te walgelijk voor woorden''. Onder meer op de videowebsite YouTube zijn een paar nummers te zien, die soms gepaard gaan met foto's en video's. De raps hebben titels als 'Geert Wilders Begravenis' en 'Wie Iz De Volgende (Geert Wilders Diss)'. Boehoe, wat is die arme hoogstaande man weer zielig ![]() ![]() Zijn vast weer die vuile islamieten, nietwaar t_id ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|