Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
daar heb ik ooit voor 1 euro volle maan gekocht, en vervolgens verstopt op zolder omdat rox en pieter me uitgniffelden die cunts! ![]() |
![]() |
|
congrats @ electriq
ik heb nieuw genoeg pennen voor de komende 10 jaar, een badjas, een paraplu en eten. Allemaal gratiss omdat het oude logo van het bedrijf wordt vervangen. En de tas met eten komt van Annie de jordanese kantinevrouw omdat ze volgens mij denkt dat ik een eetstoornis heb dus ze voorziet me tegenwoordig van steeds groter wordende voedselvoorraden lolz.
||
Citaat:
![]() ![]() Ot: Alle ingrediënten voor dit: http://www.ah.nl/allerhande/recepten...ecepten/recipe Hoe doe ik dat nou dat je op een tekst kunt klikken? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Tas -Fenchurch
Sweater -Fenchurch Beanie -BikBok Monstar fleece poppetje -Paperchase Monstar keyring -Paperchase Sketchbooks, notepads en colourmarkers -Paperchase Schetsschrift - TateModern Poster Jeff Wall 7" FFAF Notebooks en gelpens -Muji Uniball impact gelpens -Signo Vreten bij Sainsburys, Tesco, Eat, Wagamama |
![]() |
|
Handdoek
Theedoek Big Ass theebekers Felgroen hoeslaken Bordjes met leuke jungle print ieniemini wijnglaasjes Wijn Kriek Salade/Broodjes/rookworsten/ijsthee/sinassiroop/chocolade koffieboontjes + 2 kaartjes voor modest mouse. Gewonnen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |
Wie wil mijn duits spreekbeurt nakijken? stroopwafel123 | 5 | 19-05-2011 12:11 | |
Controle Duits boekbespreking Wouterh | 3 | 17-05-2010 19:57 | |
Duits Boekverslag, nakijken? sten-vvv | 2 | 30-04-2006 16:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeroken schadelijker dan gedacht Gatara | 125 | 20-11-2003 11:32 | |
Duits spreekbeurt: Vertaling gevraagd lauwerens | 4 | 16-02-2003 16:14 |