![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik doe mijn lenzen júist in als ik ga zwemmen (draag ze maar eens per week ongeveer), omdat met bril zwemmen al helemaal niet kan en halfblind is eng. Ben er nog nooit een kwijt geraakt.
en als de make-up er al een paar uur op zit is het vast al goed opgedroogd, ik denk dat het er vooral aan gaat dat je geen vers aangebrachte mascara aan de binnenkant van de lens smeert. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Om eerlijk te zijn vind ik het vreselijk om te zien als iemand ze in en uit doet, haha ![]() Maar dat heeft, wat jij al zegt, ook met gewenning etc. te maken. |
![]() |
|
![]() |
Ik alleen maar ellende met die lenzen gehad. Daarom draag ik tegenwoordig weer gewoon een bril
![]() De meeste mensen die ik ken zijn positief over lenzen en als je ze goed schoonmaakt gaat het meestal prima. Wel zal ik er iig een bril naast houden, voor als je een dag veel moet computeren of als je erg moe/ziek bent. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ze ingekregen! En ik voel er zo goed als niks van.
Het enige is dat ik links, ondanks de lens, nog steeds niet zo goed zie. Dat komt omdat ik een cilindrische afwijking van 0,5 heb en dat vinden ze bij Specsavers te weinig om in de lens te verwerken. Maar eigenlijk is het best irritant, want nu zie ik met mijn rechteroog scherper. Met mijn linkeroog heb ik nu nog steeds een afwijking van -0,5.
|
Verwijderd
|
Als je het irritant blijft vinden dan zou ik terug gaan en zeggen dat jij wel wilt dat ze dat in je lens verwerken. En als ze dat niet kunnen of willen of wat dan ook, dan zou ik naar een wat duurdere zaak gaan, daar doen ze het vaak wel. Of anders harde lenzen nemen (als je nu zachte hebt).
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
& @ AllureV: Ik heb ook zo'n kleine cilindrische afwijking die ze niet in je lens willen (of kunnen?) verwerken, ik heb er totaal geen last (meer) van! Dus mss lost het vanzelf op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|