Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2007, 02:26
Ieke
Ieke is offline
Voor Letteren? Dat kost amper tijd, er gebeurt hier bijna nooit iets. Het is meer dat je regelmatig langs komt, maar goed, de doorsnee forummer doet dat toch al. En kan je een dagje of weekendje niet dan is het niet zo heel erg. Je zit er ook niet voor niets met z'n 2en en hebben we ook nog +en die overal kunnen modden als het nodig is.
Oud 25-09-2007, 08:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow, zie je nou wel hoe weinig ik nog op Letteren kom. Ik heb dit topic helemaal gemist. Tenminste, ik kijk nooit naar boven...

Maar ja, ik denk niet dat ik genoeg tijd heb om forumbaas te zijn. Ik forum me wel een ongeluk, maar het is meer vluchtig kijken/posten.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 10:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Wow, zie je nou wel hoe weinig ik nog op Letteren kom. Ik heb dit topic helemaal gemist. Tenminste, ik kijk nooit naar boven...

Maar ja, ik denk niet dat ik genoeg tijd heb om forumbaas te zijn. Ik forum me wel een ongeluk, maar het is meer vluchtig kijken/posten.
Het lijkt me dat je, als je forumbaas bent, in plaats van veel nutteloos forummen, eens een keer nuttiger forumt, dat hoeft toch geen meer tijd in beslag te nemen?

Raar eigenlijk dat iedereen altijd juist de topics mist die sticky zijn
Oud 25-09-2007, 19:58
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Het lijkt me dat je, als je forumbaas bent, in plaats van veel nutteloos forummen, eens een keer nuttiger forumt, dat hoeft toch geen meer tijd in beslag te nemen?

Raar eigenlijk dat iedereen altijd juist de topics mist die sticky zijn
Jahè, gek is dat. xD
Oud 30-09-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ach joh, iedereen mag het gewoon proberen, graag zelfs We zijn geen slachtbank en ik ben uiteindelijk toch de gene die mag kiezen. (De rest mag adviserend wat inbrengen )
Ehhmz.... Iedereen he???
Ik ben 11, en ik weet wel zeker als dat ik ga soliciteren dat het word afgewezen
verder zit interesse niet in letters, maar in sociale contacten en dergelijke.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 15:45
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ehhmz.... Iedereen he???
Ik ben 11, en ik weet wel zeker als dat ik ga soliciteren dat het word afgewezen
verder zit interesse niet in letters, maar in sociale contacten en dergelijke.
Zeg, jij zoekt ook wel expres alles op het forum op waar jij met je leeftijd inderdaad minder te zoeken hebt.

Btw, als je hier al langer had gezeten en ruim en breed had aangetoond dat je gedisciplineerd en bovengemddeld begaafd bent, denk ik dat men je nog een kans had gegeven ook. Je typwerk is iig niet breezah, zoals bij veel leeftijdgenoten.
Oud 30-09-2007, 17:00
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Zeg, jij zoekt ook wel expres alles op het forum op waar jij met je leeftijd inderdaad minder te zoeken hebt.
Wat is dat voor onzin? Het heet hier in de eerste plaats scholieren.com en in de tweede plaats is letteren niet alleen maar bedoelt voor mensen die Oorlog & Vrede gelezen hebben Hij is jong, leert alles vanzelf wel.
Het mag hier ook over Carry Slee en kleine beer gaan, naast Reve, Tolstoj etc.

Citaat:
Btw, als je hier al langer had gezeten en ruim en breed had aangetoond dat je gedisciplineerd en bovengemddeld begaafd bent, denk ik dat men je nog een kans had gegeven ook. Je typwerk is iig niet breezah, zoals bij veel leeftijdgenoten.
De minimumleeftijd is 15 jaar (staat in de veelgestelde vragen) Deze grens bestaat niet voor niks. Je zit hier met een leeftijdsgroep vanaf een jaar of 11 tot ver in de 20 en als je 11 bent is het wel moeilijk fb zijn over deze hele groep. In bepaalde opzichten heb je toch wel een beetje overwicht nodig. Een grote groep van de groep twintigers zal iemand van 11 niet zo serieus nemen dat ze er wat van aannemen als ze zich aan de regels moeten houden. Voor Letteren is dat veel minder belangrijk dan voor bepaalde andere fora, maar toch denk ik dat zo jong niet verstandig is als fb. Als iemand nu geschikt is zal die het over een paar jaar ook nog wel zijn en waarscheinlijk ben je dan nog meer geschikt om het simpele feit dat je dan toch wat volwassener bent.
Oud 30-09-2007, 20:30
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Wat is dat voor onzin? Het heet hier in de eerste plaats scholieren.com en in de tweede plaats is letteren niet alleen maar bedoelt voor mensen die Oorlog & Vrede gelezen hebben
Ik reageerde op hem omdat ik hem al eerder steeds op Seksualiteit zag posten, zeggend dat ie er niets te zoeken had (terwijl hij toch steeds terugkwam). Verder mag hij hier van mij alles doen wat hij niet laten kan, binnen de regels.

Op dat andere: ok, ik overdreef. Hij zou dan wel héél erg bovenmatig getalenteerd moeten zijn.
Reageren

Regels voor berichten