![]() |
|
Verwijderd
|
Beste iedereen,
Over drie maanden ben ik vier jaar lang forumbaas van Letteren. Over twee weken word ik vijfentwintig. Gisteren kreeg het forum nieuwe software. Sinds twee maanden heb ik bijna een fulltime baan. Althans, een baan die bijna fulltime. Enfin. Om al deze heugdelijke feiten te vieren, heb ik besloten om af te treden als forumbaas. Ik zit hier al te lang, ben er te oud voor en heb er niet meer de tijd en energie voor over die Letteren verdient. Dit betekent dat de functie van forumbaas Letteren vrij komt en dat u vanaf dit moment kunt solliciteren. Omschrijving De forumbaas Letteren doet meer dan alleen een oogje in het zeil houden. De forumbaas houdt het forum in leven, zet initiatieven op en weet mensen enthousiast te maken voor het onderwerp van het subforum. Hij/zij zorgt in het kort voor de algemene kwaliteit van het forum. Nu zien jullie ook waarom ik hier niet meer aan voldoe. Eisen De kwaliteiten waar wij naar op zoek zijn in de nieuwe forumbaas Letteren zijn als volgt: -Een diepgaande interesse voor boeken en alles wat met tekst en literatuur te maken heeft, in een zo breed mogelijke zin van het woord. Deze interesse wordt vertaald in het opzetten/onderhouden van discussies over literatuur en het betrekken/uitnodigen van leden in deze discussies. Ook wordt deze interesse vertaald in een toegewijd enthousiasme waardoor het Letterenforum kan rekenen op je frisse ideeën om zowel nieuwe als oude leden te betrekken bij het Letterenforum. -Een bewezen stabiele persoonlijkheid. Je forumgeschiedenis hoeft niet volledig vrij van smet te zijn, maar je moet goed weet hebben van de algemene forumregels en dit moet ook op te maken zijn uit je eerdere gedrag op het Scholierenforum. Dit moet o.a. blijken uit je vermogen om eventuele geschillen tussen leden te kunnen kalmeren en afhandelen. Naast deze kwaliteiten letten wij op zaken als leeftijd, lidmaatschapstijd, sociale ligging op het forum en wat dies meer zij. Interesse? Als je belangstelling hebt in de functie van forumbaas Letteren, kun je voor 15 september 2007 een e-mail sturen aan letteren@scholieren.com. Daarin moet in ieder geval staan: -Je nickname en je werkelijke naam -Je leeftijd -Waarom je forumbaas Letteren wilt worden en zou moeten zijn -Waar je Letteren graag heen zou willen zien gaan/wat je visie op Letteren is Procedure Vragen en/of opmerkingen kunnen per privébericht, per e-mail of in deze thread geplaatst worden. Als de ingestelde datum verstreken is, bespreken Ieke en ik, samen met de rest van het team de kandidaten, waarna de geschikte persoon gecontacteerd wordt. Alle sollicitaties worden vertrouwelijk behandeld. Succes! Ps. Deze tekst is veel te officieel, maar ik heb teveel vacatures gelezen om nog een ander soort te kunnen schrijven. ![]() Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 21:08. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
??????????????? (ja ik wil niet vervelend doen, maar misschien mis ik een uitdrukking? geen verbeter reply ofzo..)
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Liefjes van Letteren, als oud-fb even een aanmoediging. Ik heb een link op het foru Onzin naar dit topic geplaatst, dat betekent dat erg veel mensen die niets van Letteren afweten, gaan solliciteren. Nu is dat an sich niet erg, maar stel dat we alleen uit de spammende onzinners moeten kiezen! Wat komt dan terecht van Letteren?
Als je denkt dat je misschien te weinig tijd hebt voor het forumbazen, maar het lijkt je wel leuk, stuur dan alsnog een mailtje met daarin hoe weinig tijd je zou hebben, dan kunnen we altijd nog kijken. In de tijd dat ik fb werd van K&L (Kunst en literatuur, dat was dit vroegah), hadden mijn ouders nog internet via de telefoonlijn en kon ik uiteraard niet elke dag het forum checken. Dat ging prima. ![]() Dus, om je mee te geven, probeer het gewoon als je wilt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb me trouwens toch ook aangemeld ![]()
||
Citaat:
Overigens zouden we zo'n spel als jij toen had bedacht weer nieuw leven in moeten blazen, dat was leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je hier actief bent dan maakt het niets uit of je dan nu ook op Onzin bent of niet ![]() (Dus wat dat betreft denk ik dat een echte 'onzinner' iemand is die zeer actief is op onzin en buiten onzin niet (of in ieder geval zeer weinig).) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik discrimineer niet, maar mensen die alleen op Onzin komen, mogen hier inderdaad niet FB worden.
![]()
Laatst gewijzigd op 10-09-2007 om 11:42. |
![]() |
|
|