Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo zie ik het een beetje. Alleen is hetgeen wat anti-Nederlands Elftal fans schreeuwen (dat je voor de tegenstander bent) niet eens waar, want je bent helemaal geen aanhanger van dat andere land!
|
Verwijderd
|
Ik zou best een relatie kunnen hebben met iemand die een andere partij stemt dan ik. Sowieso als het een linkse of middenpartij is. Als het een rechtse partij zou zijn, zou het eraan liggen of hij daarop zou stemmen omdat hij echt dacht dat daardoor het land beter af zou zijn (want dat zou ik wel accepteren), of omdat-ie een bekrompen bal was (brr).
Ik ben voor of tegen geen enkele voetbalclub. Mijn ex-vriend was FC Twente fan en ik ben toen een paar keer mee geweest naar wedstrijden, best leuk als je echt in het stadion zit, lekker meeschreeuwen enzo. Maar het kan me niet boeien wie er wint. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
In theorie: als ik D '66 stem en de ander PvdA dan kan ik alsnog 'ja' op de vraag antwoorden?
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Ja, zolang die persoon in sociaal opzicht progressief is. Met een VVD'er kan ik dus wel leven, maar het moet geen doorgeslagen, asociale markthoer zijn. En religieuze figuren komen er als vanzelfsprekend helemaal niet in.
Voetbal interesseert me geen kont.
||
Citaat:
|
Hele andere politieke partij, het kan wel maar dat geeft vaak toch wel heel veel andere meningen op heel veel vlakken dus miss moeilijk. Voetbal hecht ik niet zo'n waarde aan
![]() ![]()
|
Ik ben een echte SP, maar als iemand VVD zou stemmen zou ik daar prima een relatie mee kunnen hebben. Ik weet nog steeds niet wat exlieverd stemde, maar volgens mij vvd/d66 en dat ging altijd prima. soms heb je gewoon een discussie en met elkaar eens word je het toch niet, daar is het hier ook een democratie voor!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vriend stemt een andere politieke partij, heeft tegen de grondwet gestemd (om dat er ook nog eens vrolijk bij te halen), houdt niet van voetbal, net als ik (maar als hij dat wel zou doen zou het me weinig kunnen schelen). en ik kan er prima mee leven
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar echt kijken is leuk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Ex-prostituees moeilijk aan de man supergirl#1 | 13 | 30-10-2009 14:56 | |
Liefde & Relatie |
zou jij dit kunnen? Verwijderd | 28 | 31-07-2004 19:26 | |
Seksualiteit |
Seksspeeltjes Heartbeat | 52 | 11-04-2003 12:54 | |
Liefde & Relatie |
LOVE enquete defrag | 52 | 28-03-2002 18:05 |