Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2004, 14:59
Verwijderd
Zou jij een relatie kunnen hebben met een jongen/meisje waarvan je weet dat ie al eens met een goede vriend(in) of een gewone vriend(in) heeft gezoend, naar bed geweest of een relatie heeft gehad??
En waarom wel of niet??
Daar was ik wel even benieuwd naar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2004, 15:10
leucomelas
leucomelas is offline
mwoah, ligt er een beetje aan... is ie leuk genoeg om een relatie mee te hebben? flieft? tot over je oren? dan zouk het wel doen...
of ist meer zovan, ah, wel leuk voor een tijdje.... dan niet... simpel toch?
en dat ie met een vriendin al eerder heeft gehad... naja, weet je misschien al een paar leuke weetjes
Oud 29-07-2004, 15:13
annetjuh
annetjuh is offline
neej, want je hebt respect voor je vriendin en ik vind het overkomen dat jij dat een tweede keusje bent.
daarintegen zou ik nooit verliefd worden op een jongen van mijn vriendin want die heeft een heel kneuzenlegioen samengesteld, waarmee ik er met geeneen van op kan schieten. Want ja sorry hoor als een vent mij niet aanstaat laat ik dat toch wel heel duidelijk en gemeen merken
Oud 29-07-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 29-07-2004 @ 16:13 :
ik vind het overkomen dat jij dat een tweede keusje bent.
dus je zegt eigenlijkl dat je nooit een vriend zou willen die ooit al een vriendin heeft gehad? want je zou wel eens tweede, derde, vierde of achttiende keus kunnen zijn?

belachelijk argument
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 15:20
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 29-07-2004 @ 16:15 :
dus je zegt eigenlijkl dat je nooit een vriend zou willen die ooit al een vriendin heeft gehad? want je zou wel eens tweede, derde, vierde of achttiende keus kunnen zijn?

belachelijk argument
zo bedoel ik dat niet maar ik zou dan een tweede keusje zijn omdat hij mij en mijn vriendin waarschijnlijk op het zelfde moment leerde kennen aangezien zij haar snuggles tijdens het stappen ontmoet en we gaan altijd samen. daarnaast hoef ik ook niemand te leren kennen via een vriendin dat doe ik zelf wel
Oud 29-07-2004, 15:27
Verwijderd
met zoenen en naar bed gaan zou ik t gewoon doen, hoeft verder niet veel bij te komen
maar als ze een relatie hebben gehad met een goede vriendin van me, wil ik eerst weten hoe zij t zou vinden,dus zou wel een beetje toestemming vragen, als ze er moeite mee zou hebben dan moet t maar wachten of heel stiekum
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 15:29
Verwijderd
Ligt eraan of die vriend dat erg zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 16:17
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik heb werkelijk geen idee! echt niet!
Oud 29-07-2004, 16:49
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Je bedoelt of ik exen van goede vrienden zou "recyclen?"
Mja, denk het wel
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 17:54
melkpakje
melkpakje is offline
een vriendin van mij heeft met een jongen waar ik al eens mee gezoend heb... tja
ik geloof niet dat ze het erg vind
Oud 29-07-2004, 18:49
-x-Sanniej-x-
-x-Sanniej-x- is offline
Tiz mij al eens andersom gebeurt...
Mijn toendertijd beste vriendin wist dat ik veel problemen met mijn ex had en daar ook veel verdriet van heb gehad..
Zij zei mij toen ook altijd te willen helpen en ze was dr zogenaamd altijd voor me en ze vond het een eikel etcetera.. Nouw, het was misschien twee maanden uit, toen zij er ineens met mijn ex vandoor is gegaan!!
Als het iemand anders was geweest die ik niet kende, was het niet zow erg geweest, maar het was mijn beste vriendin.. En dat voelt erg kut kan ik je zeggen. Zij zat er geen moment mee..
Ik zou het in ieder geval nooit doen, omdat ik weet hoe dat voelt..
Ik vind ook dat je als vriendinnen respect moet hebben voor elkaars gevoelens en dit dus eigelijk niet moet doen..
Oud 29-07-2004, 20:55
Verwijderd
Ja, tenzij betreffende vriendin nog niet over hem heen is.
Dan zou ik het natuurlijk ook wel kunnen, maar dan zou ik 't niet doen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 21:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah... weet niet, ik denk dat het wel te doen moet zijn ja. Ligt er ook aan wie die vriend / bekende is...
Oud 30-07-2004, 10:57
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ligt dr aan wie het was..
Oud 30-07-2004, 13:17
Verwijderd
Een vriendin van mij? Ahaha, ik doe niet anders
Hm, zo erg is het niet *grijnst* Maar dat maakt mij idd niets uit. Ik leer vrij veel mensen kennen via mijn vrienden en soms zijn dat inderdaad exen en soms zijn die inderdaad leuk. Waarom zou je kinderachtig gaan doen over details - als jij hem leuk vindt en hij jou, waarom niets doen omdat hij toevallig wat met een vriendin van je heeft gehad?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 15:25
funkypunk
funkypunk is offline
4 van de 6 jongens waarmee ik naar bed ben geweest is een vriendin van mij ook mee naar bed geweest.....
ik vind het op zich wel vreemd en niet tof ofzo, maar het is gewoon zo gelopen (en we lijken totaal niet op elkaar)
Oud 30-07-2004, 17:23
filia dei
filia dei is offline
Tjah, het zou voor mij weinig uitmaken. Of ik wat met 'm wil beginnen hangt van andere dingen af. Dus niet van zijn exen. Dus ik denk dat het geen invloed heeft op mijn keuze.
Oud 30-07-2004, 21:44
Dzjes
Dzjes is offline
Hangt er al van af welke vriendin.. en dan nog.. als de desbetreffende vriendin al over hem is, en ik haar toestemming heb, dan wel ja..

Hiermee heb ik het gewoon over een relatie.. met wat zoenen en wat gefrunnik.. met écht naar bed gaan zou ik veel meer moeite hebben. Bang dat hij je gaat vergelijken enzo.
Hier zou ik het trouwens het moeilijkste mee hebben, stel nu dat hij me vergelijkt met mijn vriendin..
Om die reden zou ik het dus niet doen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 21:47
Shitonya
Shitonya is offline
ja, zou ik kunnen, gebeurd me alleen niet zo snel
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 21:49
Verwijderd
Ik weet het niet zeker omdat ik nog nooit in die situatie heb gezeten. Ik denk wel dat ik er moeite mee zou hebben. Ik ben vrij duidelijk in wat ik wel en niet van mijn vrienden verwacht en pik. Als het een gewone relatie is geweest die uit is gegaan dan zou ik er waarschijnlijk niet zoveel problemen mee hebben, maar als er nu nog steeds spanning tussen die twee is zou ik er absoluut niet blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 21:56
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-07-2004 @ 22:49 :
Ik weet het niet zeker omdat ik nog nooit in die situatie heb gezeten. (...) Ik ben vrij duidelijk in wat ik wel en niet van mijn vrienden verwacht en pik. Als het een gewone relatie is geweest die uit is gegaan dan zou ik er waarschijnlijk niet zoveel problemen mee hebben, maar als er nu nog steeds spanning tussen die twee is zou ik er absoluut niet blij mee zijn.
Daar ben ik het mee eens.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:07
troep
troep is offline
het zijn wel totaal verschillende dingen eigenlijk.

gezoend ooit ? -- waarom nit zou ik zeggen
naar bed geweest ? -- niet bepaald prettig idee eigenlijk om te weten dat die ander weet hoe ze is doet en weet ik veel wat allemaal... als ze eens gezellig samen kletsen kan je het niet helpen om scenes in je hoofd te krijgen (geld ook voor zoenen.)

relatie gehad ? -- zou het zoveel mogelijk proberen te vermijden eigenlijk, heb wat dat betreft zelfs spijt van een gebeurtenis wat ten kostte ging van een goeie vriendschap (naar mijn idee tenminste) en daar was nog geen eens een relatie ter sprake
Oud 31-07-2004, 13:31
droomkoningin
droomkoningin is offline
Nou...

Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Maar ik heb vorige week het nummer van m'n ex aan een vriendin van mij gegeven.

En nu hebben ze elkaar deze week al elke dag gezien. En of ik daar nu zo blij mee ben
Oud 31-07-2004, 13:48
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
nee. ik zou het niet doen. alleen als ze er echt helemaal overheen is, misschien...
maar anders vind ik het echt ontzettend stom, echt zo: "o, ik heb verkering met je ex" dat zou ik zelf ook vreselijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 14:03
Balance
Balance is offline
mwah, denk het niet.
In ieder geval zou ik 'toestemming' vragen om zeker te zijn dat er geen ruzie om onstaat of wat dan ook, maar dan is het nog maar de vraag of ik het zou doen. Die vriendin zal het me vast gunnen en mij groen licht geven, maar het kan d'r dan nog wel dwars zitten en ze kan het me onbewust kwalijk nemen. En dan is m'n vriendschap belangrijker dan een avontuurtje.
Oud 31-07-2004, 15:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ja, exen van anderen recyclen, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 17:03
Wammus
Wammus is offline
Waarom niet. Het is toch verleden tijd. Ik zou alleen wel aan de vriend/vriendin vragen wat die ervan vind. Wil die het echt niet om een goede reden dan zou ik wel overwegen om het niet te doen. Maar verder zie ik het probleem er niet van.
Oud 31-07-2004, 17:10
Hagel
Hagel is offline
Ik zou het wel kunnen maar de kans dat zoiets gebeurt is vrij klein, mijn vriendinnen en ik vallen op heel andere types dus dat gebeurt nooit.
Oud 31-07-2004, 19:26
Sade
Sade is offline
Als je hem echt leuk vind, zul je daar maar mee moeten leven. Ik heb een tijdje 'iets' met een jongen gehad, die ongeveer met alle meiden van school iets gehad had, of mee gezoend had of iets dergelijks. Elke keer als we het over een meisje van school hadden was het van: 'Ooo ja die, haha, daar heb ik nog een keer mee gezoend'.
Beetje jammer dat ik daar zo laat achter kwam
Reageren

Regels voor berichten