Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
+/- 130 km = 5kwartiertjes met de auto
Het ligt er heel erg aan wanneer ik hem zie etc. maar ik vind het oké zo ![]() Soms wil ik hem wel wat vaker zien of bij hem zijn en natuurlijk baal ik wel eens van bepaalde situaties, maar ergens is er dan toch een stemmetje dat zegt 'dit had je kunnen weten' en dat is natuurlijk ook zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ongeveer 110 kilometer - Nieuwerkerk aan den ijssel/Apeldoorn. Dus een kleine 2 uur reizen met het openbaar vervoer, en we zien elkaar elke dag. Van donderdag tot maandagochtend zijn we meestal bij mij/bij hem, en doordeweeks reizen we gewoon steeds voor een nachtje of een paar uurtjes heen- en weer. En ja, dat bevalt mij prima.
![]()
|
![]() Al met al een hele goeie situatie!
|
Ik woon ongeveer 1 kilometer bij mijn vriend vandaan.. Het is 5 minuutjes fietsen of 3 minuutjes met de bus.. We zien elkaar elke dag en slapen ook elke avond bij elkaar; of bij mij of bij hem thuis, en dat vind ik wel prima zo.
|
Verwijderd
|
Zij woont in Leiden, ik in Rotterdam. Ik vind dat we elkaar te weinig zien (eigenlijk alleen in het weekend en niet eens altijd het hele weekend). Maar goed, ze komt als het goed is binnenkort bij mij wonen en dan zien we elkaar elke dag
![]() Mag ook wel na 4 en half jaar relatie ![]() |
![]() |
|
Sindskort Enschede - Eindhoven, zo'n 3 uur met de trein. We zien elkaar bijna ieder weekend. Hij komt ieder weekend hierheen om ook zijn vrienden te kunnen zien.
Hiervoor woonde we namelijk allebei in dezelfde stad en was het maar 20 minuutjes fietsen. Toen zagen we elkaar eigenlijk dagelijks. |
![]() |
|
Woont in Leiden, ik woon zelf in Utrecht.
Het zie hem best vaak omdat we allebei veel in Amsterdam zijn, maar dat zijn dan dingen als een treinreis samen, of een paar uur in het Vondelpark zitten o.i.d. In het weekend heb ik meestal wel een avond/nacht met hem. Het bevalt me niet heel erg natuurlijk, maar aangezien ik nog bij mijn ouders woon en binnenkort hopelijk in Amsterdam woon zal ik hem wel wat regelmatiger kunnen zien.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Liefde & Relatie |
perfecte realtie MAAR 1 probleem druiveke | 53 | 22-12-2003 16:35 | |
Liefde & Relatie |