Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2007, 12:04
Alessia
Alessia is offline
nouja, de vraag is al gesteld:

- hoe ver weg woont jou vriend/vriendin?
- hoe waak zie je hem/haar?
- hoe bevalt het jou?

mijn vriend woont zo'n 1100km hier vandaan...
ik mis hem wel, maar het is nog niet zo erg want ik heb hem 7 dagen geleden nog gezien en ik zit bijna de hele avond in videogesprek met hem (hoera voor MSN!!).
Oud 09-09-2007, 12:06
Verwijderd
Door de weeks zon 5 kilometer, dan zie ik hem praktisch elke dag. In het weekend een km of 40, en dan zie ik m af en toe. Ik zie hem sowieso op school, maar daarnaast ook nog wel wat keertjes per week. Bevalt mij prima (L)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:08
Verwijderd
In hetzelfde huis als ik Hij is nu zo'n 5 meter bij me vandaan gok ik..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:22
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
In hetzelfde huis als ik Hij is nu zo'n 5 meter bij me vandaan gok ik..
had ik ook met mijn vorige vriend, maar hij was niet meer dan op 4m afstand
Oud 09-09-2007, 12:23
Neko*
Neko* is offline
Zo'n 15 kilometer. Maar dat is zijn thuis dan. Hij studeert in Nijmegen, wat dan wel weer een stuk verder is. Hoevaak ik hem zie? Momenteel nog heel vaak. Hij heeft (misschien wel te) vaak een opwelling van "goh, laat ik eens langs komen!" Denk dat dit nog wel gaat veranderen wanneer hij het echt druk gaat krijgen. Maar we zien elkaar in ieder geval 3 keer in de week. En samen huiswerk maken is bij ons ook nog een optie. Dit alles bevalt mij zeer goed; ik zie hem vaak, maar niet zo vaak dat ik me er aan ga ergeren.
Oud 09-09-2007, 12:28
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
had ik ook met mijn vorige vriend, maar hij was niet meer dan op 4m afstand
Kleine woning dan....

Mijn vriend en ik wonen ook samen; dus echt afstand is er niet. Hooguit hij boven en ik benenden (of andersom natuurlijk). We zien elkaar in principe elke dag, behalve als één van ons natuurlijk een keer buiten de deur slaapt. Bevalt echt prima zo Hiervoor woonden we namelijk 2 uur treinen bij elkaar vandaan en zagen we elkaar voornamelijk in het weekend. Alhoewel dat ook prima ging, ben ik toch heel blij met hoe de situatie nu is
Oud 09-09-2007, 12:35
Verwijderd
90 KM. Zie hem 3 a 4 dagen+nachten per week, bevalt me prima zo.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:19
Verwijderd
- hoe ver weg woont jou vriend?
Binnen een kilometer denk ik, het is 3 (lange) straten verderop

- hoe vaak zie je hem?
Ehm, bijna elke dag wel even, soms hebben we allebij andere plannen en zien we elkaar 2/3 dagen niet, maar ach, dat moet kunmen

- hoe bevalt het jou?
Prima!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend woont zo'n 30 kilometer van me vandaan maar omdat het een beetje ongelukkig gelegen is met het OV ben je wel vijf kwartier onderweg met tram, trein en bus. Ik zie hem meestal wel een of twee dagen in het weekend en een of twee avonden doordeweek omdat hij in de stad studeert waar ik woon. Het bevalt me prima. Het is nog even uitproberen hoevaak wel elkaar zien nu we allebei weer studeren omdat we pas wat gekregen hebben in de zomervakantie en toen zagen we elkaar natuurlijk veel vaker.
Oud 09-09-2007, 14:38
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
nouja, de vraag is al gesteld:

- hoe waak zie je hem/haar?
- hoe bevalt het jou?

mijn vriend woont zo'n 1100km hier vandaan...
ik mis hem wel, maar het is nog niet zo erg want ik heb hem 7 dagen geleden nog gezien en ik zit bijna de hele avond in videogesprek met hem (hoera voor MSN!!).
Waar woont hij? *nieuwsgierig*
Oud 09-09-2007, 14:46
Pluis
Pluis is offline
Mijn lover woont ongeveer 150 km van me vandaan, in het weekend minder omdat ik dan vaak bij m'n ouders ben en onze ouders wonen in hetzelfde dorp.
ik zie hem dus in het weekend, en zo af en toe komt hij doordeweeks ook langs (hoera voor de weekov/weekendov combinatie!)
Oud 09-09-2007, 14:57
Verwijderd
volgens www.mappy.be 74km ik dacht eigenlijk dat het minder was. iig een uur met de moto/auto, of twee uur met de trein.
momenteel zien we elkaar vier à vijf volledige dagen per week omdat het vakantie is en ik eigenlijk gewoon altijd bij hem ga logeren. vanaf volgende week zien we elkaar zes dagen per week, van zondagmiddag tot vrijdagavond, omdat dan het academiejaar weer begint en ik dan gewoon altijd bij hem ga logeren.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 15:00
Lilium
Lilium is offline
Als ik bij mijn ouders ben, woont hij zo'n 7 km bij me vandaan. Hij kan gelukkig hard fietsen.
Als ik op mijn kamer ben, dan woont hij zo'n 2,5 uur met openbaar vervoer van me af. Leve het OV!
Ik zie mijn vriend ongeveer twee keer per week. In het weekend een keer en regelmatig doordeweek ook een keer.
Ik vind het soms jammer dat ik hem niet zo vaak zie. Maar het is ook fijn om je apart van elkaar te kunnen vermaken.
Oud 09-09-2007, 15:14
Verwijderd
Mijn vriend woont 5 min. fietsen bij me vandaan. Ik zie hem bijna elke dag, en dat bevalt prima
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 15:16
Damiens
Damiens is offline
ik mis jou Alessia...IK HOU VAN JOU ...O.B.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 15:17
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
Waar woont hij? *nieuwsgierig*
noord Italie
Oud 09-09-2007, 15:20
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
ik mis jou Alessia...IK HOU VAN JOU ...O.B.
dit is hem dus...^^
Oud 09-09-2007, 15:27
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
8 km, k zie 'm doordeweeks elke dag, op sgool in de pauze, helaas zitten we niet in dezelfde klas En vaak ben k 's middags bij hem of samen ergens in V'daal) In t weekend komt hij vaak naar mij toe en gaan we samen 's avonds uit..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 15:27
Lorelei
Lorelei is offline
Uhm, hij woont in Göteborg.
Ik zie 'm gemiddeld 1 keer in de twee maanden (dan wel gelijk een week of 2)
En nee dat bevalt niet zo heel erg maar iets anders is op dit moment niet mogelijk.
Oud 09-09-2007, 16:28
hellebel
hellebel is offline
6922 km, ongeveer .
Oud 09-09-2007, 16:30
snoopy
snoopy is offline
Op dit moment wonen we in hetzelfde huis. Ik ben echter op zoek naar een woning dus dan wonen we niet meer samen. Ik wil graag ergens in Utrecht wonen dus dan wonen we op ongeveer 5 km. afstand. We zien elkaar nu elke dag, toen we nog niet samenwoonden zo'n 4 keer per week. Ik vind het allebei wel prima
Oud 09-09-2007, 16:52
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
6922 km, ongeveer .

waar woont-ie dan?
Oud 09-09-2007, 16:55
Miek
Miek is offline
Ongeveer 5 minuten dus ik zie hem meestal wel minstens 5x per week ^^
Alleen soms zit hij in Almelo wat ongeveer 40 minuten is met bus-trein-bus maarja soms ga ik dan gewoon lekker mee ^^
Oud 09-09-2007, 18:05
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
6922 km, ongeveer .
hij was toch weer terug?

en 0 km, want we wonen samen. zien elkaar dus elke dag, maar soms de hele dag niet, want hij werkt overdag en ik vaak s avonds.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 18:09
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
hij was toch weer terug?
drie weken en ik was 4 dagen met hem in nyc, nu is hij weer daar en ik hier.
Oud 09-09-2007, 18:48
Drez
Drez is offline
Eh ongeveer 5 minuten nu, ik zie hem praktisch elke dag, alleen in het weekend vaak wat minder.
En ik vind het prima nu, hij heeft ook een tijdje zo ongeveer bij me ingewoond - door gezeik in zn vorige huis - maar dat trok ik niet echt want het is maar 1 kamer. Maar nu is het weer superleuk!
Oud 09-09-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
6922 km, ongeveer .
ja dat dus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
drie weken en ik was 4 dagen met hem in nyc, nu is hij weer daar en ik hier.
maar blijft hij daar wonen of? zal wel erg gaaf zijn geweest toen je hem weer zag na 11 maanden
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:59
stout!
stout! is offline
Mijne woont op het moment in Florence, ik weet niet precies hoe ver dat is maar meer dan 1000 km.
Ik zie hem nu ongeveer één keer in de twee maanden, dat wil zeggen dat ik aanstaande woensdag voor het eerst sinds onze vakantie samen naar hem toe ga .
Op het moment bevalt het prima, hoewel ik hem mis. Maar het gaat goed zo. Langer dan een half jaar zou ik het denk ik niet volhouden, maar dat hoeft ook niet.
Oud 09-09-2007, 20:31
Henkje
Henkje is offline
Ongeveer 15 minuten fietsen vanaf mijn kamer. 5 minuten vanaf mijn ouders (erg he )
- hoe vaak zie je hem/haar?
We zien elkaar iedere dag aangezien hij altijd bij mij slaapt. Hij komt meestal na zn colleges naar mij of hij eet bij zijn ouders en komt in de loop van de avond.
- hoe bevalt het jou?
Prima, heerlijk om elke ochtend naast m wakker te worden
Oud 09-09-2007, 20:56
Verwijderd
- hoe ver weg woont jouw vriend/vriendin?

Zo'n 500 meter.

- hoe waak vaak zie je hem/haar?

Gemiddeld 5 keer per week denk ik.

- hoe bevalt het jou?

Goed, duh, anders zou ik het wel uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:09
Verwijderd
We wonen 85 km van elkaar vandaan. Ik in Friesland, hij in Enkhuizen. We zien elkaar elk weekend (vrijdagavond t/m zondagavond) en in de vakanties en op vrije dagen. Het bevalt me goed.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:20
Verwijderd
Ik woon in hetzelfde huis als hij en ik zou niet anders willen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 00:15
__
__ is offline
volgens routenet doordeweeks 93 km, en in het weekend 3,6 kilometer (de andere kant van het dorp). dat betekent dat we elkaar vrijdag-zaterdag-zondag zien (bij lange na niet constant, want we hebben allebei nog wel meer dingen te doen in het weekend) en soms kom ik donderdagavond al thuis, of komt hij doordeweeks een dag+nacht of soms wel 2 nachten naar mijn kamer. ik vind het allemaal wel prima zo, behalve als ik slecht in mn vel zit, dan ben ik zondagavond niet te genieten door de gedachte dat ik hem weer een paar dagen niet ga zien maar dat is dan sowieso maandag ook wel weer voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 07:45
Verwijderd
we wonen een kilometer of 35 bij elkaar vandaan denk ik, ik in Roosendaal, hij in het uiterste puntje van Breda
Van deur tot deur doen we er een uur over, incl. reis van en naar treinstation. Met de auto een half uurtje, iets langer.
We zien elkaar vrijwel elke dag, omdat we om de nacht samen slapen. Dus 's ochtends vaak een uurtje samen en dan de dag erop 's avonds weer. En de weekenden..

Het bevalt me op zich wel, maar het is wel rot op momenten dat je je kut voelt, net wat __ ook heeft. Maar ja, ik zie hem dan vaak snel weer.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 08:39
luchtballon
luchtballon is offline
We wonen zo'n 130 kilometer van elkaar af. Hij 'woont' op dit moment in 2 plaatsen, en die zijn allebij ongeveer zo ver. Maar de een is met de trein 2 uur, en de ander 3. Hij komt vaak met de auto.
Het is nu vakantie geweest en nu een onduidelijke situatie, dus hoe vaak we elkaar gaan zien is nog niet echt duidelijk, nu iets van 2/3 dagen/nachten en dan nog 2 nachten dat hij wel hier is maar niet veel meer dan slapen, (van 21.00 uur tot 6.00 ofzo)
Oud 10-09-2007, 09:36
drukknoopje
drukknoopje is offline
Wij wonen samen, dus zien we elkaar in principe elke dag. Dat bevalt me prima!
Toen we nog niet samen woonden, was het ongeveer 35 min met de auto. Openbaar vervoer kwam nergens in de buurt. Toen zagen we elkaar vaak op woensdagavond en vrijdagavond, zaterdagavond en zondag. Dat beviel me ook prima, maar jammer van de benzinekosten maar ja.
Oud 10-09-2007, 10:08
Kryptonite
Kryptonite is offline
Ongeveer 345 km. Ik woon in Noord-Nederland, hij in West-Vlaanderen. Gelukkig heeft België een weekendtarief en goedkoop openbaar vervoer en heb ik een weekend-OV
We zien elkaar elke zaterdag, tot nu toe telkens in een andere stad
We hebben nog niet zo lang iets, maar de afstand vormt tot dusver geen gigantisch probleem. Het is af en toe wel jammer dat je elkaar niet altijd kunt zien, maar doordeweeks Skypen we toch elke avond.
Oud 10-09-2007, 10:26
Ireth69
Ireth69 is offline
Op dit moment... 5 meter boven me .
Haha, oftewel hij woont bij mij (ligt alleen nu nog op bed, vandaar 5m boven me)
Oud 10-09-2007, 11:05
Giles
Giles is offline
Eh.. anderhalf tot twee uur reizen, zie 'm twee keer in de week.

Alleen nadelig als ik 'm ineens vreselijk graag bij me wil hebben, verder goed te doen. Waardeer je het meer als je bij elkaar bent
Oud 10-09-2007, 15:47
2Marleen2
2Marleen2 is offline
- hoe ver weg woont jou vriend/vriendin? Ik moest 2 uur met de trein reizen om bij hm te sijn.
- hoe vaak zie je hem/haar? ik sag hem alleen op zateredag en zondag.
- hoe bevalt het jou? Heb beviel mij wel.. maar hem niet.. sodoende is het ook uit gegaan!!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 15:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
0km, want ik heb op dit moment geen vriend
Oud 10-09-2007, 15:55
Monica_90
Monica_90 is offline
[QUOTE=Alessia;25922863]nouja, de vraag is al gesteld:

- hoe ver weg woont jou vriend?
ik midden provincie utrecht.. hij zuidelijke puntje van limburg
- hoe waak zie je hem?
als het kan elk weekend.. maar anders toch wel minimaal 2 weekende per maand
- hoe bevalt het jou?
baal van de afstand maar zo is het altijd wel leuk om elkaar weer te zien

QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 16:28
knir
knir is offline
Citaat:
Uhm, hij woont in Göteborg.
Ha, mijn vriend ook! We zien elkaar 1 a 2 keer per maand, en dat is natuurlijk niet ideaal. Heb je nog reistips (goedkope tickets) ofzo? Ik ga in oktober met ryanair voor 38 euro incl.
Oud 10-09-2007, 19:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Voor een groot gedeelte wonen we min of meer samen, in hetzelfde studentenhuis althans met gedeelde woonkamer enzovoorts. En anders wonen we op ruim twee uur reizen van elkaar af. Bevalt wel goed
Oud 11-09-2007, 06:42
darknessboy
darknessboy is offline
mijn vriendin woond 50 kilometer van me vandaan maar zie haar vind ik teminste vaak zat tsja ik vind eigelijk dat ik en ik niet alleen zei ook er zelf voor gekozen heb dus dat ik er niets eens problemen mee mag hebben
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 11:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
mijn vriendin woond 50 kilometer van me vandaan maar zie haar vind ik teminste vaak zat tsja ik vind eigelijk dat ik en ik niet alleen zei ook er zelf voor gekozen heb dus dat ik er niets eens problemen mee mag hebben
eh... watte?
Oud 11-09-2007, 11:53
Verwijderd
Citaat:
eh... watte?
hij bedoelt: mijn vriendin woont vijftig kilometer van me vandaan, maar ik vind dat ik haar vaak genoeg zie. weet je, ik vind dat we er dan ook samen voor gekozen hebben een relatie te beginnen - ondanks de afstand - en dat ik er dus niet eens problemen mee màg hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 11:56
snoopy
snoopy is offline
Dat is een stuk duidelijker. Hoewel het nog steeds onzin is, natuurlijk.
Oud 11-09-2007, 12:13
Chimera
Chimera is offline
15 minuten met de auto (andere kant van utrecht) / zovaak we willen / prima.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten