Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een week opgenomen en heb morgen al gesprek of ik naar huis ga. Iets wat eigenlijk al vast staat. Zijn er verdomme tegenwoordig ook nog zorginstellingen die niet belust zijn puur op de financien?

Ze hebben me daar in een te hectische periode opgenomen, waardoor ik binnen een dag in crisis zat en nog steeds zit. Ook de reden dat ik dus nu alsog die therapie niet aankan. En als je dan vraagt waarom ze zo snel nieuwe hebben opgenomen krijg je te horen

"Omdat leegstaande bedden teveel geld kosten"

Walgelijk dit echt
En ik zit er maar mee.
Zij kunnen straks weer iemand van de wachtlijst daar opnemen
en ik zit zonder hulpverlening, maar wel in crisis.
Great, absolutely great.

Dit is echt letterlijk om van te kotsen.
Kun je dan niet naar de crisisopvang en over bv een week terug? Ik weet van de viersprong dat ze voor dat soort situaties een bed op een crisisafdeling ergens in de buurt hebben.
En ja, het is klote om in zo'n hectische periode opgenomen te worden. Maar bij ons gebeurde het ook.
Ik zou zelf, als het enigzins mogelijk is, proberen om niet direct met ontslag te gaan, maar om een oplossing te zoeken. Je hebt hier lang op moeten wachten, en ze mogen best een beetje hun best doen om een oplossing te vinden!

OT: In ieder geval al 3 dingen van m'n to do list gedaan, maar hetgeen waar ik het meest tegenop zie, m'n presentatie (in het engels) voorbereiden, nog niet.
En ik weet ook überhaupt niet of ik het komende week al moet presenteren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2007, 12:22
Little_lady
Little_lady is offline
Alles draait in m'n hoofd, het gaat veel te snel allemaal nu... Blegh, ik kan het echt niet aan om nóg een dierbare te verliezen, niet nu en zeker niet hij...
Oud 23-09-2007, 13:19
kroot
kroot is offline
We hebben echt een lief oppashondje
En vannacht ging het brandalarm, en stond de brandweer 5 minuten laten op de stoep. Daar ging mijn nachtrust.

To do list:
-wassen
-eetdagboek invoeren in de comp
-kamer opruimen
-fysio oefeningen doen
-lezen voor dirigeren
-stad
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:22
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
nouja, dan heeft niemand op t forum maar door dat ik 20 ben hoor, never mind
en de ns liet geen treinen meer rijden naar groningendus toen móest ik 420 euro uitgeven voor de taxi
dat hebben we heus wel door..
Oud 23-09-2007, 13:25
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn rooster van deze week is zo rustig. Alleen morgen twee tussentoetsen, dat is iets minder en morgen tot half zes. Maar dinsdag en woensdag alleen hoorcolleges en iets voor de werkcollege-opdracht. Niet de hele week practica en werkcolleges en niet de hele week pas rond zevenen thuis. Donderdag en vrijdag vrij vanwege het lustrum van de studievereniging (waar ik niet heen ga). Dan kan ik eindelijk voor het andere vak ook bijwerken.
De week erop is wel weer ontzettend druk.

Ik ben zenuwachtig voor morgen. Ik hoop nu wel heel erg dat ik die kamer krijg. Niet meer om zes uur opstaan als ik om half negen moet beginnen, niet meer pas rond zevenen/achten thuis als ik om half zes klaar ben.
Duimen jullie morgen voor me?(a)
Oud 23-09-2007, 15:19
Merope
Merope is offline
pffff...
Oud 23-09-2007, 15:25
Linda
Linda is offline
Gisteren met tegenzin naar verjaardag geweest. Had die familie al zeker 2 jaar niet gezien. Maar het viel me eigenlijk reuze mee .
's Avonds bij een vriendin op bezoek geweest. Had haar al paar maanden niet gezien. Gelukkig was het weer zo gezellig als van ouds.

En vandaag een heerlijke dag!
Lekker uitgeslapen tot half negen. De ochtend lekker geluierd. 's Middags nog iets zinnigs gedaan. Lekker zo'n rustdagje.
Oud 23-09-2007, 15:45
Nienna*
Nienna* is offline
Ik ben alles helemaal zat. Het zit allemaal tegen. Beschadiging aan dingen die belangrijk zijn voor mijn gezin, daardoor veel stress en heibel thuis... een chagrijnige vader, wat ik me heel goed kan voorstellen, maar waar ik gewoon geen trek in heb, omdat het zo zwaar op me drukt...
En dan nog school, bijna de schoolexamens en nu geen concentratie door alle shit thuis. Ik heb het gehad. Voor de zoveelste keer heb ik het gehad. Ik kan niet meer, alsjeblieft, geef me wat ruimte, help me..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:56
rare kwast
rare kwast is offline
klote medicijnen.. het helpt geen klap maar geeft alleen maar rot bijwerkingen.. moeizaam plassen, onrustige benen en er komt geen gedicht e.d meer uit

ik moet een spandoek maken voor mn moeder die 60 wordt..
iemand die even mee kan denken

Wat een pret,
10 jaar geleden zag ze nog sarah
En nu ziet ze Elisabeth

Age is strictly a case of mind over matter. If you don't mind, it doesn't matter.

Age is something that doesn't matter, unless you are a cheese

By the time you're eighty years old you've learned everything. You only have to remember it.

So many candles… so little cake.

Moeders 60, 3 keer SNEL loeien voor ze de eerste vergeet.

Moeders bijna zonder problemen door de 60ste APKoe heengekomen!

De koe heeft pret,
10 jaar geleden zag A nog Sarah
En nu ziet ze Elisabeth

Verschiet niet van kleur
Met deze koe voor de deur
Hij is hier neer gezet
Want Aziet ELISABETH

mening aub.. en ja weet dat het hier niet helemaal hoort.. maar hier 'ken' ik de meeste mensne
Oud 23-09-2007, 16:01
Verwijderd
Citaat:

Age is something that doesn't matter, unless you are a cheese
-
So many candles… so little cake.
Die twee vind ik het leukst

OT: ik moet huiswerk doen. Nu. NU. nuuu.
Ik heb echt totaal geen motivatie, discipline enz. *schopt zichzelf* werken!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 16:40
indigo
indigo is offline
Dit ken ik niet van mezelf, zulke slechte concentratie. Het lijkt net of ik nog niet besef dat ik overmorgen tentamen heb ofzo, stom. Ik heb de laatste 3 kwartier wel nuttige dingen gedaan en vandaag over het algemeen ook wel een beetje, maar ik weet gewoon nog lang niet genoeg buh.
Oud 23-09-2007, 17:23
Verwijderd
Ik walg van mezelf.
Ik stel de hele middag al uit waar ik bang voor ben (nl. m'n presentatie voorbereiden), zit maar wat doelloos achter de computer en eet heel slecht. En dan is 'ineens' de middag alweer voorbij.
En ik heb geen email gehad, maar ik weet niet of dat betekent dat m'n presentatie toch niet deze week is, of dat degene die me erover moet mailen gewoon geen internet tot z'n beschikking heeft.

Ik durf het gvd gewoon niet, een presentatie geven.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:53
rare kwast
rare kwast is offline
het wordt de laatste
die die met so many candles so little cake komt op de deur

nu nog tijd zien te vinden om t spandoek te schilderen.. zucht

so many to do.. so little time
Oud 23-09-2007, 18:07
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
IK WIL DAT WAT ER ZO SNEL IS GEKOMEN, met het zelfde VERDOMDE snelle tempo weer oppleurt!
Oud 23-09-2007, 19:00
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik ben t zo zat. T mag nog niet. Morgennacht.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 19:29
Verwijderd
Oh jemig wat een verhaal weer. Hij is er gewoon echt heel slecht aan toe en dan verlengen ze verdorie de gedwongen opname niet. Ja nu zit ie thuis, want hij wil niks. Argh...
Ennum, ik moet nog wat voor morgen doen maar ik heb geen zin meer. En ik ben bang dat ik dinsdag meteen heel veel ben aangekomen en dat wil ik ook niet. Goh...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 19:30
Verwijderd
Citaat:
het wordt de laatste
die die met so many candles so little cake komt op de deur

nu nog tijd zien te vinden om t spandoek te schilderen.. zucht

so many to do.. so little time

Ik gebruik het zelf altijd als in
so much to learn, so little time. Want ik wil altijd te veel
en@ ~~dolce~~: wat morgennacht ?

nu ben ik alvast 1,5 vak verder...jeuj.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 19:37
Little_lady
Little_lady is offline
Sinds dat telefoontje van vanmorgen heb ik niets meer van d'r gehoord, ik neem maar aan dat het dus wel okee ging op het bezoekuur bij 'm... Ze heeft 'm tenminste weer even gezien, en da's al heel wat in deze situatie

Ode aan mijn soms toch ook wel lief en attent 'schoonzusje', die heeft ze toch maar mooi even heen en weer gebracht Mag ook wel eens na al die lullige opmerkingen en acties die we al van d'r gehoord en meegemaakt hebben...
Oud 23-09-2007, 19:41
Verwijderd
M'n moeder heeft een pil in huis gevonden, nu denkt ze dat die van mij is, maar dat ding is niet van mij. En nu is ze woest en ik kan er verdomme niets aan doen om te bewijzen dat het niet van mij is, maarja dat gaat een beetje lastig als dat ding midden op de vloer in de woonkamer ligt en ik geen flauw idee heb hoe dat daar is gekomen
.

Laatst gewijzigd op 23-09-2007 om 19:43. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:04
Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is zo lief. <3 Mijn bed ruikt vast naar hem straks. En dat is goeed.

Maar aan de andere kant baal ik ervan dat het hier zo'n pokkezooi is. En van dat ik niet genoeg ruimte heb voor mijn schoolboeken. En van dat ik geen barré-akkoorden kan. En van dat ik geen zin heb om op te ruimen En van mijn zus.

Maar het doet er verder allemaal niet toe want ik heb hem.
Oud 23-09-2007, 20:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, stukjes schrijven vind ik nu opeens echt moeilijk. Ik voel me zo stom dat ik uren doe over twee pagina's en ik steeds moet knutselen aan de zinnen. Bah, alle informatie uit het engels halen is echt lastig en hoe zorg je nou voor diepgang en ook weer duidelijkheid? Ik heb nu twee kantjes, precies wat moet, en meer zou ook echt niet kunnen, want de rest van de informatie over het onderwerp snap ik gewoon nog niet met alle tig eiwitten en genen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:32
Verwijderd
Zo, heb ik ff van 13.00 tot 21.20 gestudeerd (met een half uurtje avondeten, dat wel.

Pfft. En het is nog niet echt af
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:36
Nonaj
Nonaj is offline
Ik zou nu eigenlijk moeten studeren, maar ik kan de motivatie niet opbrengen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:56
Verwijderd
Oh wauw, dit weekend is fijn
M'n man is sinds lange tijd weer eens een heel weekend ontspannen thuis, zeer prettig. We hebben allebei wat gewerkt, dat vind ik echt heel fijn, samen apart iets doen We hebben Monopoly gespeeld (en ik heb grandioos gewonnen ) en we hebben ook lekker niets gedaan

Morgen ga ik braaf een afspraak maken voor 't begin van m'n CGT, en dan ga ik een printer zoeken (en waarschijnlijk ook aanschaffen; mijn huidige printer is gisteren plots overleden na zo'n 4 jaar trouwe dienst ).

Alles komt weer goed, ik weet het
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 21:01
Roosje
Roosje is offline
I'm a bitch, I'm a lover.
Kies maar. <3 Ik vind mezelf weer helemaal leuk, het gaat zo hard goed.
Oud 23-09-2007, 21:09
gewoonik
gewoonik is offline
het gaat echt zo ontzettend op en neer met mij. en ik begrijp niet hoe dat steeds komt. (soms wel, dus dat is wel goed) en ik word er een beetje moe van nu.
en ik mis hem zo.. nog een maand dan zie ik hem weer eventjes..
zolang ik druk bezig blijf met leuke dingen, maar ook weer niet te druk, gaat het wel goed. alleen jammer dat ik vaak niet veel leuks te doen heb.
en pff studeren... heb t eindelijk af en nu hoop ik heel erg dat het goed genoeg is.
maar ik heb opzich wel een leuke dag gehad vandaag, wilde alleen zo graag dat hij hier even was, maar dat kan niet. en heb even een dipje.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 21:09
moon
moon is offline
Waar is Noeska nou? *huilt heel erg*
Ik voel diezelfde leegte als vorige week na een hele gezellig dag. Steeds dan mis ik haar het ergste. En ik kan er niet tegen dat ik niet weet waar ze is. Misschien doet ze ongeloofelijk haar best om aandacht van ons te krijgen maar zien wij haar niet. Het maakt me zo bang, als ze nog ergens is, wil ik dat ze het goed heeft.
Oud 23-09-2007, 21:10
Meissiej
Meissiej is offline
Nu gaat het echt weer de verkeerde kant op.
Sorry
Oud 23-09-2007, 21:23
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik zou nu eigenlijk moeten studeren, maar ik kan de motivatie niet opbrengen
Dit geldt ook voor mij... Ik ga zo nog in bed een poging wagen... En morgen op tijd de wekker zetten zodat ik nog 1,5 uur kan studeren voordat ik naar school ga
Oud 23-09-2007, 21:29
Verwijderd
Whoeeeeeeeee<3 Liefde<3 Alleen blijven weekenden na tien maanden nog steeds kort (A) Ahwell, dat houden we wel vol ^^ En nu pitten want morgen weer om acht uur op de zaak zijn
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 21:33
kroot
kroot is offline
ik heb echt teringhoofdpijn en ga dus nu meteen maar slapen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 21:40
Verwijderd
Waarschijnlijk heeft niemand in de gaten hoe jij met mij meereist in mijn hart.
Hoeveel ik werkelijk van je hou, want dat doe ik,
ik zou niet meer kunnen zonder jou.

Laatst gewijzigd op 23-09-2007 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 22:25
Verwijderd
Hihiii. Radio-optreden was gaaf, al is jezelf terughoren dus echt niet grappig. En optreden vandaag in café was übergaaf. <333 Ben nu wel dood, dooie benen Maar goed. hihiii!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 07:40
Nijn*
Nijn* is offline
Zo. Toen was ik ineens 17 Oké eigenlijk wordt ik vanmiddag/vanavond om zes over half zes pas 17 maar dat maakt niet uit. Hihi, ik vind het leuk Oh en Antwerpen was ook téh cool, heb zo'n übergave winterjas gekocht!
Oud 24-09-2007, 07:44
indigo
indigo is offline
Gefeliciteerd, Nijn*! Zeventien is een mooie leeftijd

Ik had gisteren eigenlijk al een stuk getypt maar toen kwam er iemand binnen en heb ik het weggeklikt. Planning gemaakt voor vandaag zodat het leren iets gestructureerder gaat. Nu alleen het eten nog. En hihi mijn moeder is gek maar wel lief.
Oud 24-09-2007, 08:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Gefeliciteerd Nijn*! Maak er een mooie dag van!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 08:24
Verwijderd
Gefeliciteerd, Nijn!

En Heksjuh, succes vanavond!

Ik heb vanmiddag mijn tentamen en dat is niet leuk. Ik zou misschien nog een beetje moeten leren, maar wat? Het is sowieso open boek. En mijn voorbereiding is 100x beter dan vorige keer (niet dat het slechter kon, trouwens).

Gisteren met J. lekker uitgewaaid op het strand, met de voetjes in de branding, een hele lange strandwandeling. Wat was het heerlijk weer. Ik ben blij dat ik zo goed kan opschieten met hem, het is fijn om iemand te hebben waar je gewoon urenlang mee kan praten zonder je een moment te vervelen.

En vanavond heb ik weer salsadansen en zwemtraining. <3 Ik moet gewoon even dat stomme tentamen maken en dan heb ik weer leuke dingen te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 09:13
Missy
Missy is offline
Het is bijna half elf en ik heb echt nog helemaal niks gedaan. Mijn energie is op. Geen zin om naar school te gaan. Ik moet me eigen even niet aanstellen en wat gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 09:48
Gothic
Gothic is offline
Gister m'n eerste eigen brood gemaakt, om van alle gezeik af te zijn . Was opzich wel lekker, toen het nog warm was dan . Maar vandaag ging het ook nog wel, het was alleen niet goed omhoog gekomen. Maar komt omdat de gist oud is denk ik...

Dus vandaag weer nieuwe dingetjes kopen en een nieuwe poging doen . En dan ga ik allemaal lekker brood maken met appeltjes en rozijn enzo, ben ik ook van het gezeik af met beleg. Deze week weer opnieuw beginnen. Dit keer echt alles wat ik niet mag vrij... Doe m'n best. Hopelijk helpt het .

Afgelopen weekend niet echt veel gedaan aan m'n studie, maar ja, moest ook ff ontspannen na al die onzin. Gister wel wat gelezen en vandaag ook ff nog 2 samenvattingen lezen. Komt goed hoop ik ... tis alweer 11 uur zie ik ...

Vanavond lekker trainen, hopelijk is het leuk .
Oud 24-09-2007, 10:01
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik walg van mezelf.
Ik durf het gvd gewoon niet, een presentatie geven.
}
Kun je diegene die jou zou mailen niet zelf mailen om te vragen hoe het zit? Anders zit je je nu voor niks druk te maken.
Ik hou ook niet zo van presentaties, hoewel de tijd dat ik me er echt zo druk over maakte, (gelukkig) wel voorbij is. Ik bereidde een presentatie altijd gewoon goed voor, ging het dan toch niet goed, dan lag het tenminste niet aan de voorbereiding.
En als ik sheets moest gebruiken, zette ik daar gewoon zoveel mogelijk op, zodat ik écht niks kon vergeten te vertellen. Succes (en stel niet te hoge eisen aan jezelf, niet iedereen heeft een vlotte babbel en het gaat in eerste instantie om de inhoud)

OT: weer bij m'n vriend. Het wordt inmiddels een beetje vaste prik dat ik hier op maandag ben. Is niet erg, want dan studeer ik tenminste nog wat en thuis waarschijnlijk niet, en 's avonds mag ik mee naar de pubquiz. Dat vind ik inmiddels ook niet zo eng meer, ik ken die mensen nu wat beter en m'n vriend gedraagt zich muv. die ene avond normaal. En het is leuk omdat ik af en toe toch nog wel wat weet

Gister met hele gezin + aanhang gebowld. Het was echt een drama...ik vond er niks aan. Ik kon me niet herinneren ooit eerder gebowld te hebben, dus zo raar was het ook niet dat ik er niks van bakte, maar van de 20 ballen er maar 6 niet in de goot krijgen, is echt niet leuk. En toen kreeg ik weer van die klote gedachten als, 'ik ben weer de slechtste' en 'iedereen kan het beter' en 'waarom kan ik het niet' etc. Het is niet dat ik niet tegen m'n verlies kan, maar meer dat ik gewoon weer es iets niet kon wat verder iedereen wel kan. Vriendje had wel in de gaten dat er iets was en probeerde mij op te vrolijken, dat was wel lief. Pas op het eind ging het wat beter en werd het dus ook wat leuker en toen ging dat rotgevoel ook weg.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 10:08
moon
moon is offline
Nijn* gefeliciteerd!!!!!!

ot: Gister heel veel gehuild ineens, tot in de nacht zelfs. Vanochtend een slecht begin van de dag....ruzie! En ook nog eens een beroert telefoontje omdat ik plotseling niet meer uit mijn woorden kwam.
Dat wordt geen fijne dag .
Oud 24-09-2007, 10:53
Neko*
Neko* is offline
Bah bah bah, wat een gezelligheid thuis. En maar commentaar en gezeur aan mijn hoofd en dat wil ik helemaal niet. En er zit me een heleboel dwars waar ik 't niet echt over durf/wil hebben, en aaargh.

School gaat ook niet super, ik vertik het gewoon om huiswerk te maken en dan moet ik ineens heel veel. In het weekend wel goed geleerd, dat wel. Maar 't is gewoon niet genoeg. Ik red het niet met alleen leren! Dat weet ik, maar ik wil het niet weten. Pff. En iedereen blijft maar denken dat alles van 'n leien dakje gaat bij mij en dat ik toch nergens iets voor hoef te doen, want ik ben wel zo slim! Nou. Geweldig.

In mijn hoofd zitten verkeerde gedachtes. Ze moeten eruit. En dat wil ik ook. Ik weet alleen niet hoe. En wat ik eraan kan doen. En alles komt tegelijk. Stomme herinneringen ook!

En dan mis ik hem ook nog... Waarom nog? Na zoveel jaar? Hij is echt weg nu...
Oud 24-09-2007, 10:56
coopergirl
coopergirl is offline
weer lekkage.. ik werd wakker en de halve slaapkamer stond blank.. en de huisbaas maakt geen vaart..

En nu heb ik tot 21 uur school... GEEN ZIN IN!
Pfff, mijn hoofd kan deze lekkage er niet meer bij hebben.
Oud 24-09-2007, 10:56
coopergirl
coopergirl is offline
@nijn*: fijne verjaardag
Oud 24-09-2007, 11:06
Verwijderd
Zometeen presentatie. Doodeng, maar ik moet. Anders haal ik deze opleiding nooit en overwin ik mijn angsten niet. Bleh. Ik wil geen rood hoofd.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 11:16
indigo
indigo is offline
Haha, ik weet niet waarom, maar ikheb een oefententamen gemaakt en ik zou waarschijnlijk nét een 6 halen en toch vind ik het grappig en zit ik hier in de overtuiging dat ik het allemaal wel haal morgen / . En ergens klinkt het stemmetje dat het niet zo hoort, maar dat is best ver weg. Ik ben niet zo veeleisend meer ineens, ik hoef niet per se een 8 (of 9 of 10) en dat is best prettig eigenlijk .
Oud 24-09-2007, 11:37
Redhair
Redhair is offline
Nijn* gefeliciteerd!!

Ze was zaterdagnacht blijven slapen, ik ben midden in de nacht naar mijn moeder gelopen, overstuur.
Gisteravond ging ik eerst gewoon bij hem zitten. Normaal doen, accepteren, blij voor hem zijn, maar dat kon niet. Want hij was gezellig met haar aan het msnen enzo. Ben weggegaan en in mijn kamer geflipt. Probeerde de spiegel kapot te gooien, hij hoorde het lawaai en kwam binnen. Was zo kwaad, niet op hem, maar op mezelf en de situatie. Hysterisch schreeuwde ik dat hij op moest rotten. Hij zei dat ik de spullen heel moest laten en zelf weg moest gaan. Ik deed mijn schoenen aan, hij vroeg wat ik deed. Ik moest toch weg? Nee, maar ik moest relax doen en rustig worden. Ik heb rustig gezegd dat hij weg moest gaan, dat ik hem dit wilde besparen. Dat hij zich goed moest voelen en mij met rust moest laten want ik werd gek. Hij ging weg, ik begon weer eens te janken en ging met mijn hoofd tegen de kast slaan, bleef maar bonken. Hij kwam weer binnen door het geluid, zei boos dat ik niet zo a-relax moest doen, ik de spullen heel moest laten. Uiteindelijk ben ik schreeuwend weg gegaan. Heb een uur over straat gelopen, niet weten waar ik nou heen moest. Ik schaamde me zo voor mijn gedrag, voor mijn gevoel, voor wie ik ben, ik voelde me zo waardeloos. Ik durfde niet naar mijn moeder. Ze heeft vrijdag twee vriendinnen verloren, wat moet ze dan met mijn drama? Uiteindelijk maar weer naar huis gegaan. Sorry gezegd, gaan slapen.

Vandaag zei ik dat ik echt niet boos op hem was maar ik zo gek en moe word van mezelf, van alle vragen in mijn hoofd, mijn gevoel en gejank. Hij zei dat ik die vragen in mijn hoofd moest stellen, ik moest het gewoon vragen. Gedaan, maar of ik er blijer van word? Ik voel me echt zo waardeloos. Het is een week uit en hij ligt in het bed waar wij maanden hebben geslapen met een ander meisje waar hij een beetje verliefd op is, en hij vind het niet eens raar of anders dat hij in dat bed, in die kamer, met een ander ligt. Hij denkt daar helemaal niet bij na, hij heeft geen tijd nodig om te wennen aan dat het uit is, hij heeft geen tijd nodig om het te verwerken, en ik wel maar ik weet niet hoe, ik wil alleen maar weg nu, wegwegweg, ik ben zo waardeloos, ik ben zo fucking waardeloos. Waarom besta ik, who fucking cares. Ik weet niet hoe ik met hem en de situatie en mezelf moet omgaan. Ik wil godverdomme weg. Aansteller, fucking waardeloze aansteller, waarom doe ik zo moeilijk en voel ik zo veel? Waarom ben ik niet gewoon blij? Ik ben een walgelijke aansteller.
Oud 24-09-2007, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben ik niet gewoon blij?
Blij omdat het uit is?
Ik vind het niet zo raar dat je er meer tijd voor nodig hebt om het te verwerken. Gun jezelf de tijd. Dat hij daar nou op een andere manier mee om gaat, is naar, maar dat doet niks af aan hoe jij je voelt.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 12:01
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Blij omdat het uit is?
Ik vind het niet zo raar dat je er meer tijd voor nodig hebt om het te verwerken. Gun jezelf de tijd. Dat hij daar nou op een andere manier mee om gaat, is naar, maar dat doet niks af aan hoe jij je voelt.
Dat het uit is vind ik fijn, daar moet ik juist blij om zijn. Dat wilden we allebei en het zat er al maanden aan te komen.
Het is ook wel logisch dat ik me zo voel, maar ik word er zo moe van. Het ging een poosje net zo lekker, met ritme en rust. En toen het uit ging was ik blij dat we de knoop door hadden gehakt. Maar nu moet ik aan veel wennen en veel accepteren en ik word er zo moe van. Ik wil niet steeds aan hem laten zien hoe ik me voel, want daar schiet hij ook niets mee op. Alles is anders en het kost tijd om daar aan te wennen, maar ik ben ongeduldig en accepteer mijn eigen gejank niet. Ik wil me goed voelen en niet waardeloos. Ik wil door en niet op dit punt blijven hangen. Ik voel me nog maar een week rot, alleen een week lijkt op dit moment lang, heel lang.

Ach, misschien moet ik ook maar een ander zoeken. P. had vorige week zondag al contact met me gezocht, toen hebben we lang gesmst, hij vroeg wanneer ik langs kwam. Ik kwam B. vrijdag in de kroeg tegen, hij zei dat hij hoorde dat het uit was, zei dat hij me zou bellen en dat ik langs moest komen en vanmorgen werd ik wakker en zag dat ik een smsje van een goede vriend had, R., mijn kroegvriend, of we binnenkort een filmpje gingen kijken. Gekke R., voor ik met J. kreeg had ik bijna wat met hem gehad. De afgelopen weken waren we weer gaan ouwehoeren. Dat wij het ideale stel zouden zijn, dat ik het maar uit moest maken met J. om met hem te trouwen. Ik dacht dat het allemaal geouwehoer was, maar misschien vind hij me toch weer leuk. Gewoon doorgaan, dat moet ik doen. En niet meer flippen bij J., want hoe wij nu nog met elkaar omgaan is zo waardevol. Dat hij me troost en normaal doet en dat we gewoon met elkaar omgaan. Ik moet mezelf de tijd geven om het te verwerken maar moet mezelf niet zielig gaan vinden. Verwerken en ondertussen doorgaan. Ben vrijdag en vandaag niet naar school geweest en dat vind ik slecht van mezelf. School is zo belangrijk. School, werk, verwerken en doorgaan.
Oud 24-09-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Het is ook wel logisch dat ik me zo voel, maar ik word er zo moe van. Het ging een poosje net zo lekker, met ritme en rust. En toen het uit ging was ik blij dat we de knoop door hadden gehakt. Maar nu moet ik aan veel wennen en veel accepteren en ik word er zo moe van.
Hmm, dat kan ik me ook wel voorstellen ja. Gaat het net oké, krijg je dit weer. Ook al is het uiteindelijk wel goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten