Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Weet je wat privé bezit is? Het schoolgebouw waarvoor de regels gelden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en @TS: Nou dat is hartstikke fijn, en gefeliciteerd met je 9 ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 11-10-2007 om 18:00. Reden: zag net pas post van TS |
![]() |
|
Als dat ding onbeheerd in de la ligt en je bent het er niet mee eens, dan moet je hem gewoon zelf terugpakken en hem vervolgens verwijten dat hij gejat is. Dan heb je je telefoontje terug en die leraar staat ook mooi voor lul.
Bij ons op school werd er meestal een affiche opgehangen oid als er iets kwijt of gejat was, doe dat ook en 'vind hem terug' op je kluisje of in je jas ofzo en je hebt jezelf ingedekt.
Laatst gewijzigd op 12-10-2007 om 20:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() was ook zo'n kloteverhaal, ze hadden mijn tas ondersteboven gehouden, mijn ipod viel er uit, die gasten gingen weer terug naar hun plaats, de leraar komt binnen, ziet die ipod en neemt hem in beslag ![]() |
![]() |
|
Ten eerste ben ik het volkomen met de leerkracht eens. Het is storend dat leerlingen mobieltjes bij zich hebben. Bij ons op school wordt hij al ingenomen als hij zelfs maar gezien wordt door een leerkracht.
Wanneer dit gebeurt heeft de leerling een keuze: Of een week je mobiel kwijt, of een week lang een uur eerder op school komen. Deze regel is in het leven geroepen, omdat je als school geen mobieltjes in beslag mag nemen, als een leerling er een rechtzaak van maakt, verliest de school, tenzij het in het leerlingenstatuut vermeld staat. Verder vroeg ik me af of de leerkracht je mobiel uit heeft gezet toen hij hem innam, anders kun je hem ook nog aansprakelijk stellen voor de gebruikerskosten van die maand. Dan moet je wel hard kunnen maken dat hij de mobiel gebruikt heeft en dat lijkt me niet zo moeilijk... misschien was deze late reactie een beetje overbodig...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Forumen op je mobiel? Missy | 35 | 01-12-2010 22:40 | |
Software & Hardware |
in ear oordopjes kkiinngg | 7 | 04-12-2006 18:18 | |
Verhalen & Gedichten |