Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2007, 15:33
Verwijderd
Spierpijn in mn borst en lats
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 21:30
Hulk
Hulk is offline
heb je borst en rug samen getraind
Oud 26-11-2007, 13:13
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 21:55
Verwijderd
Vandaag even gekeken hoeveel ik kon wegdrukken bij leg press.

Dat ding kan tot 260kg. 180kg lukte me 4x. Voor de zomer had ik nog moeite om 170kg 1x wegh te drukken dus het is goed verbeterd d.m.v. leg presses/squatten/lunges en leg extensions.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 22:06
Hulk
Hulk is offline
Ik ben begonnen met Bill Star en ga er tot nu toe wel goed op vooruit. Begon 4 weken geleden (na een jaar pause dus) met 80kg bankdrukken en die zit nu alweer op 3x90. Squat bouw ik rustig op, nog niet maximaal gegaan, maar die zit nu weer op 5x100 (vorig jaar deed ik nog 5x160).
Leuk aan het Bill Star programma vind ik ook dat er olympische lifts zoals de power clean inzitten . Kun je ook vervangen voor deadlifts, maar wel leuk om te doen.
Oud 27-11-2007, 07:45
stout!
stout! is offline
Citaat:
Vandaag even gekeken hoeveel ik kon wegdrukken bij leg press.

Dat ding kan tot 260kg. 180kg lukte me 4x. Voor de zomer had ik nog moeite om 170kg 1x wegh te drukken dus het is goed verbeterd d.m.v. leg presses/squatten/lunges en leg extensions.
Haha en ik was al zo trots op mijn 70 kg van gisteren (4 x 15). Ga dus wel echt vooruit, want begon begin oktober met 3 x 15 43 kg.
Bijna al mijn gewichten de laatste tijd meer verhoogd:
bench press nu 4 x 15 met 7,5 kg (ipv 2 x 15 met 2,5 in het begin)
seating row nu 4 x 15 met 21 kg (ipv 3 x 15 met 10 kg in het begin)
buikspieren doe ik 4 x 15 met 35
en dan doe ik nog wat dingen met kleine gewichtjes voor schouders enzo.
Oud 27-11-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben begonnen met Bill Star en ga er tot nu toe wel goed op vooruit. Begon 4 weken geleden (na een jaar pause dus) met 80kg bankdrukken en die zit nu alweer op 3x90. Squat bouw ik rustig op, nog niet maximaal gegaan, maar die zit nu weer op 5x100 (vorig jaar deed ik nog 5x160).
Leuk aan het Bill Star programma vind ik ook dat er olympische lifts zoals de power clean inzitten . Kun je ook vervangen voor deadlifts, maar wel leuk om te doen.
Dus je richt je alleen op compound oefeningen?

Why?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Haha en ik was al zo trots op mijn 70 kg van gisteren (4 x 15). Ga dus wel echt vooruit, want begon begin oktober met 3 x 15 43 kg.
Bijna al mijn gewichten de laatste tijd meer verhoogd:
bench press nu 4 x 15 met 7,5 kg (ipv 2 x 15 met 2,5 in het begin)
seating row nu 4 x 15 met 21 kg (ipv 3 x 15 met 10 kg in het begin)
buikspieren doe ik 4 x 15 met 35
en dan doe ik nog wat dingen met kleine gewichtjes voor schouders enzo.
Dat doe ik dus met 1 been.

Maar goed. Het gaat vooruit toch?

Ik vind dat vele toestellen niet op elkaar lijken qua gewicht. Er is altijd wel een verschil.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 18:53
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Dus je richt je alleen op compound oefeningen?

Why?
ik ga alleen nog maar powerliften komende tijd dus alleen trainen met doel de bench press, squat en deadlift omhoog te krijgen... ik vond kracht eigenlijk altijd al wel leuker en met mn lichaam ben ik toch al wel tevreden vandaar.

Maar ook in bodybuildingschema's moeten compound oefeningen de basis vormen vind ik
Oud 27-11-2007, 21:05
Verwijderd
Ok.

Dat laatste ben ik zeker met je eens.

Als ik bijv. 3 oefeningen doe voor borst/rug/benen of schouders, dan heb ik meestal 1 compoundoefening en 2 isolatieoefeningen. Bij de rug heb ik meestal wel meer dan 1 compound oefening.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:53
kleine rogier
kleine rogier is offline
hey ik zoek een personal trainer in de buurt van zoetermeer den haag leiden. ik betaal er voor als een ervaren fitnesser mij goed kan begeleiden
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 15:47
Verwijderd
wtf
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 18:07
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
hey ik zoek een personal trainer in de buurt van zoetermeer den haag leiden. ik betaal er voor als een ervaren fitnesser mij goed kan begeleiden
ga naar een sportschool bij je in de buurt, waarschijnlijk kun je er een intake gesprek krijgen en daar duidelijk maken wat je wilt, hier vragen heeft weinig zin.
Oud 04-12-2007, 07:45
stout!
stout! is offline
Citaat:
Dat doe ik dus met 1 been.

Maar goed. Het gaat vooruit toch?
Ja, want doe nu alweer 79 kg .
En jij bent waarschijnlijk ook 2 keer zo groot

Maar vraag me wel af hoe lang ik hiermee door kan gaan, want straks til ik 120 kilo op. Of moet ik op een gegeven moment als ik tevreden ben met mijn prachtige lichaam de gewichten stabiel gaan houden (om het alleen te onderhouden zeg maar)?
Oud 04-12-2007, 12:58
Verwijderd
Vanavond borst + rug + rennen denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 18:25
Anuz
Anuz is offline
Na een jaar bilblessure weer sinds een paar weekjes weer aan het deadliften en ik vlieg vooruit.. Van de week net geen 230 gepakt, failde op lockout
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:40
Verwijderd
maak maar een filmpje
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 22:34
Hulk
Hulk is offline
Ik heb vorige week nog filmpje van mn squat gemaakt om mn eigen techniek te kunnen beoordelen. Wel goed, alleen mn linkerarm krijg ik op de een of andere manier niet helemaal recht (heb altijd al wat problemen met die schouder..)

Ben nu wekelijks het gewicht met 5kg aan het verhogen en tot nu toe gaat prima
Dit is 5x100kg

Zal binnenkort mn powerclean er is op zetten

Laatst gewijzigd op 04-12-2007 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vorige week nog filmpje van mn squat gemaakt om mn eigen techniek te kunnen beoordelen. Wel goed, alleen mn linkerarm krijg ik op de een of andere manier niet helemaal recht (heb altijd al wat problemen met die schouder..)

Ben nu wekelijks het gewicht met 5kg aan het verhogen en tot nu toe gaat prima
Dit is 5x100kg

[filmpje]

Zal binnenkort mn powerclean er is op zetten
Je zakt ver genoeg.

Maar het ging je veels te makkelijk af.

Houd je geen rekening mee met 3-0-1 ritme?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 10:14
Hulk
Hulk is offline
ja klopt.. ik ben rustig begonnen omdat ik pas net bezig ben... maar als ik de gewichten met 5kg blijf verhogen zit ik zo weer aan mn max .. eerder squatte ik met 160 kg..

ik weet niet of je met die 3 zakken of opstaan bedoeld maar het viel me wel op dat ik hem aardig snel deed, ik ga de zakkende fase wel wat langzamer doen in het vervolg
Oud 05-12-2007, 11:19
Verwijderd
Juh. 3 tellen excentrisch geen rust tel en explosief concentrisch.

Ik doe het je niet na.

Ik heb in verhouding erg lange bovenbenen waarbij ik heel erg met mijn bovenlichaam naar voren moet zakken om in balans te blijven en om ervoor te zorgen dat mijn knieen achter mijn tenen blijven terwijl ik mijn billen zo ver mogelijk naar achteren druk.

Dan maar lunges en leg presses.

Ik ben na 1,5 week weer begonnen. Buikgriep zat er aan te komen en ben weer beter en heb gister borst, benen en triceps gedaan in een uur.

Spierpijn als een gek!

Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 14:03
Hulk
Hulk is offline
je kunt ook frontsquats proberen ..

mijn knieën steken trouwens ook wel iets voor mn tenen uit, maar het voelt gewoon prima aan en dat is ook wel een belangrijke graadmeter denk ik. niet elk lichaam is hetzelfde
Oud 05-12-2007, 19:32
Anuz
Anuz is offline
Front squats zijn tha bomb man, veel natuurlijkere beweging. Mijn 165 kg. van tijdje terug, heb het nu verschrikkelijk druk dus train eigenlijk alleen beetje op onderhoud:

[filmpje]

Zal m'n 230 kg. die ik over 2 weken ga trekken ook wel filmen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 22:05
Verwijderd
Citaat:
je kunt ook frontsquats proberen ..

mijn knieën steken trouwens ook wel iets voor mn tenen uit, maar het voelt gewoon prima aan en dat is ook wel een belangrijke graadmeter denk ik. niet elk lichaam is hetzelfde
Dat is echt niks voor mij. zo'n rot gevoel op je schouders.

Ach het gaat prima zo. Het is voor mij meer hoe in het algemeen eruit ziet dan hoeveel kracht ik heb. Maar om te groeien moet je wel zwaarder pakken helaas.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 00:16
Osmoian
Osmoian is offline
Citaat:
Ik ben van plan ook binnenkort te beginnen met Bill Starr, zal er alleen nog wel flink wat gewichten bij moeten kopen (ik train thuis en kan nu maximaal 75 kg op een barbell hangen)

Wat me er vooral aan bevalt is dat het zich richt op de core oefeningen en het 3x in de week trainen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 00:39
Hulk
Hulk is offline
bevalt me tot nu toe heel goed .. enige nadeel vind ik dat er wel heel weinig variatie in zit, maar iedereen zegt dat je niet teveel aan Bill Star moet sleutelen dus daar hou ik me dan ook maar aan
Oud 07-12-2007, 08:37
Osmoian
Osmoian is offline
Ik ga er zowieso een paar oefeningen als dips en chins aan toevoegen (is volgens mij ook toegestaan, dacht ik te hebben gelezen op die site).

Verder misschien nog upright row en vervang ik hyper extensions met good mornings.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 10:35
Inanis
Inanis is offline
wel apart dat jullie allemaal zo'n schema hebben, ik doe het ook voor de lol en om mezelf soms wat te bewonderen in de spiegel terwijl k bezig ben.
destijds deed k wel sportschool, en goed geregeld zware krachttraining.. vriend van me hield schema bij en k deed hem vaak na.

k heb wel halters liggen van 12 kilo.. maar ben erachter gekomen dat er fijnere oefeningen zijn die alleen wel minder spiermassa kweken.
de vriend van mijn ma vertelde me over karate oefeningen waarbij je geen enkel apparaat nodig hebt, maar enkel je armen en eventueel je benen.
zo heeft ie me geleerd hoe ik goed mijn borst, rug en armen tegelijk kan trainen.
(plus je leert snel en gericht vechten, wat uiteindelijk veel belangrijker is dan veel spieren.. die houden een mes niet tegen als je t mij vraagt)

verder is opdrukken wel indrukwekkend natuurlijk als je t veel kan, een jaar of anderhalf terug deed ik t bijna elke dag en kon ik t op een gegeven moment iets van 200 keer (snel en niet heel laag btw)
om één of andere reden heb ik daar alleen niet echt t fut meer voor. kan t nu ook nog maar heel weinig.
Oud 07-12-2007, 12:47
Verwijderd
Gister na lange tijd weer gedeadlift.

1,5 week niet getraind door een buikgriep.

70kg 10hh
80 8hh
90kg 6hh
70kg 10hh

Ik heb het rustig aan gedaan.

Het gaat mij om het gevoel. Er kan maximaal 130kg aan de stang (+ stang). Ik heb wel enorm veel spierpijn.

Wide Grip pull down met een Straight Arm Pull Down gecombineerd. Beiden 8hh. 3 setjes

Seated Cable Row Small 3x10

En daarna 3 biceps oefeningen. 3sets van 12hh.

Seated dumbell Curl met twist.

Hammer Curl Machine.

Reverse Barbell Curl.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 14:43
Hulk
Hulk is offline
mijn training ging gisteren ook wel lekker. pr's gezet op alle oefeningen
squat 5x110 (makkelijk)
bench 4x90
power clean 5x75

techniek gaat ook steeds beter , een vriend van me is zo onder de indruk van mn progressie dat hij zelf ook bill star gaat volgen haha.

en ik heb paar dagen geleden captains of crush grippers binnengekregen om mn gripkracht te trainen, kan de #1 net dichtkrijgen (voor degenen die het kennen)
Oud 11-12-2007, 17:29
Osmoian
Osmoian is offline
Ik heb wel gehoord van die CoC dingen maar wist niet dat die in Nederland ook verkrijgbaar waren?

Mn squat stands komen volgende week binnen dus dan kan ik eindelijk ook beginnen met Bill Starr. Moet nu alleen nog een bankje kopen en flink wat gewichten erbij en ik kan aan de slag.

Welk schema volg jij trouwens? De intermediate of de advanced versie?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 18:31
Hulk
Hulk is offline
Ze zijn sinds een week ook bij sportfood.nl te koop, maar ik had ze net twee weken daarvoor in de VS besteld! (Is wel stuk goedkoper daar)
Ik doe nu de intermediate versie, en zo gauw ik merk dat de vooruitgang stopt ga ik door met de advanced versie. Ben van plan om dit zo'n 26 weken te doen in totaal.

Doe je hem met powercleans en high pulls of bor's en deadlifts?
Oud 11-12-2007, 23:30
Osmoian
Osmoian is offline
Ik ga beginnen met bor's en deadlifts en misschien later voor wat afwisseling die powerliftoefeningen.

26 weken is trouwens wel lang, als je na week 4 met PRs maken begint zit je dus op zo een 22 x 2,5% =55% verbetering (zelfs nog hoger omdat die 2,5% over het gewicht van de week daarvoor is en niet het begingewicht).

Jammer trouwens dat die grippers zo duur zijn (30,- per stuk is me toch wat teveel van het goede) had ook wel graag aan mn grip willen werken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 00:21
Hulk
Hulk is offline
squat, bankdrukken en deadliften zijn de officiele powerliftoefeningen powercleanen behoort tot olympisch gewichtheffen.
is inderdaad lang, maar ik verwacht ook niet 2,5% winst per week te boeken . ik verhoog de gewichten ook meer een beetje op gevoel.
Oud 12-12-2007, 01:15
Osmoian
Osmoian is offline
Oeps daar heb je gelijk in, ik bedoelde inderdaad eigenlijk olympisch gewichtsheffen.

Er is trouwens ook een excel sheet beschikbaar op die site van elitemadcow die je kunt gebruiken om je schema op te stellen, op basis van het invullen van een aantal RMs berekent die o.a de wekelijks te gebruiken hoeveelheid gewicht.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:16
Hulk
Hulk is offline
Ja klopt, maar ik moet toch minimaal stapjes van 2,5 kg nemen omdat de gewichten niet lager gaan bij onze sportschool, en voor squatten neem ik de stappen juist meer iets van 5%, omdat ik daar nog niet maximaal ga. en bij powercleanen is techniek weer wat de vooruitgang een beetje tegenhoudt, vandaar alles een beetje op gevoel
Oud 12-12-2007, 22:58
Osmoian
Osmoian is offline
Misschien dat ik ook maar high pulls ga doen ipv de deadlift, ik heb alleen twijfels over mn techniek dus dat zal nog wel flink oefenen worden. Ik gebruik trouwens een EZ-bar tijdens het trainen zal dat veel uitmaken voor high pulls?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 14:10
Hulk
Hulk is offline
nee dat denk ik niet.. lijkt me fijner zelfs! (met squatten juist weer wat minder fijn) maar dat doe je onder meer omdat je anders zoveel gewicht erbij moet kopen?
Oud 13-12-2007, 15:25
Osmoian
Osmoian is offline
Deels wel ik kan nu maximaal 70 KG aan een bar (inclusief de bar zelf) hangen, een bankje en rekje heb ik al besteld dus het enige wat nu nog tekort schiet zijn de gewichten. Ik ga binnenkort 2 schijven van 20 kg bestellen waardoor ik uitkom op 105KG (niet 70+40=110 omdat er te weinig ruimte aan de bar is moet ik 2 schijven van 2,5 kg erafhalen). Die 105KG moet voorlopig wel genoeg zijn denk ik voor de meeste oefeningen, maar voor de deadlift lijkt het me toch vrij weinig.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Deels wel ik kan nu maximaal 70 KG aan een bar (inclusief de bar zelf) hangen, een bankje en rekje heb ik al besteld dus het enige wat nu nog tekort schiet zijn de gewichten. Ik ga binnenkort 2 schijven van 20 kg bestellen waardoor ik uitkom op 105KG (niet 70+40=110 omdat er te weinig ruimte aan de bar is moet ik 2 schijven van 2,5 kg erafhalen). Die 105KG moet voorlopig wel genoeg zijn denk ik voor de meeste oefeningen, maar voor de deadlift lijkt het me toch vrij weinig.
Speel wat met de rust tussen de sets of het tempo. Wellicht heb je dan ff genoeg met 105.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 22:20
Hulk
Hulk is offline
of eventueel gewoon een tweedehands olympische halterstang kopen, zoiets moet toch wel redelijk goedkoop op de kop te tikken zijn lijkt me .. op alle oefeningen zul je wel aardig snel uit die 105kg groeien denk ik
Oud 11-01-2008, 12:44
Hulk
Hulk is offline
Mn PR deadlift 170kg van 1,5 jaar geleden ofzo.. Nu is hij rond de 150 denk ik dus zal wel snel weer op mn oude gewichten zitten:
[filmpje]
Oud 15-01-2008, 23:32
Osmoian
Osmoian is offline
Zit inmiddels in de 5e week van madcow/bill starr, en tot nu toe gaat alles goed. Tot vandaag that is.. failde op 5x 70 bench .

Je deadlift ziet er trouwens goed uit, hoeveel keer je bw is die 150?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 00:03
Hulk
Hulk is offline
170 Mn gewicht was toen iets van 82. laten we dus zeggen 2xbw . Mn rug kromt trouwens een beetje, maar dat is moeilijk te vermijden bij maximale DL...

Ik ben met Bill Star ondertussen met de advanced versie begonnen, bij de eerste versie zat de rek er wel zo'n beetje uit. De olympische lifts heb ik ook vervangen voor rows en deadlifts, want de techniek belemmerde me toch wel dat ik niet zwaar genoeg kon gaan er echt wat van te voelen..

mn pr's staan nu op
BP 4x90
SQ 5x120
DL 3x130
Oud 16-01-2008, 09:50
Verwijderd
Ik ben goed ziek geweest tijdens de kerstdagen en oud en nieuw. 2 tot 3 kg afgevallen.

Gewicht is nu 82kg bij een lengte van 194cm met 14,5% vet op een tanitaweegschaal.

Ik wil naar de 88/90kg en vet% van 12.

Ik ben vorige week weer begonnen en heb een nieuw schema opgesteld. In plaats van rekening houden met supercompensatie (48 tot 72/96 uur rust) pak ik alle spiergroepen 1 keer in de week.

12/10/8

Maandag:

Rug:

Deadlift
Lat Pull Down
Seated Cable Row Small
Barbell Bend Over Row

Biceps:

Standing Dumbell Curl
One Arm Hammer Preacher Bench Curl
EZ-bar Reverse Curl
Reverse Wrist Curl Behind Back

Woensdag:

Borst:

Dumbell Press
Incline Dumbell Press Small
Dumbell Flys
Cable Cross

Triceps:

Skull Crusher
Triceps Push Down
Dipping Between Benches

Donderdag:

Benen

Full Squat
Leg Press with one leg
Leg Extension
Adductor Machine
Standing Calf Raise

Vrijdag:

Schouders:

Standing Military Press
Ez-bar Upright Row
Dumbell Side Raise
Barbell Front Raise

Buik 3 oefeningen

Cable Crunch
Cable Rotary Torso
Static Hold (brug/hoover)

Zit nu in mijn 2e week. Eerste week was hel en was snel buitenadem maar heb gister mn rug alweer verbeterd.
Vandaag borst triceps.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 10:12
Hulk
Hulk is offline
Ziet er wel goed uit dat schema . Ik zelf heb ook altijd een week rust gehouden tussen twee trainingen. Ik denk dat heel goed mogelijk is dan ook rekening te houden met supercompensatie! Zonder supercompensatie ga je immers niet vooruit.. Door met de intensiteit van je trainingen te spelen kun je wel zorgen dat het supercompenstiepunt gewoon precies een week verder ligt
Ik heb een behoorlijk ectomorfe bouw dus deed bijvoorbeeld maar 9 setjes voor borst in de week.
Oud 16-01-2008, 11:36
Gemenerik
Gemenerik is offline
Mijn stats:

193 cm.
103 Kg.
15.2% Vet.

Ik train 7 keer per week waarvan 2 x Spinnen. 5x Krachttraining dus.

Meestal in deze volgorde:
Dag 1: Borst / Biceps
Dag 2: Rug / Triceps
Dag 3: Benen / Schouders
En bij dag 4 begin ik opnieuw met het schema van dag 1. Ik zorg wel dat ik tussen de 48 en 72 uur rust heb gehad per spiergroep.

Volg nu een 10 - 8 - 6 - 6 schema. Volgende week begin ik een schema die ik samen met een bodybuilder gemaakt heb. Wordt een 4 x 13 (max 15) schema, waarvan elk setje tot het uiterste.

Ben zelf erg serieus en gemotiveerd bezig. Ik vind een gespierd lichaam er mooi uitzien (bij vrouwen tot zekere mate) en het houd me van de straat.

Vannochtend heb ik benen getraind:

Squat: 10x 80 , 8 x 100, 6 x 120, 6x 120
Leg Press: 190 Kg. Hier verhoog ik het niet.
Leg Ext: 45kg
Kuiten: 95kg (staande oefening, op je tenen staan en weer terug).
Hamstrings ook getraind: 50kg, apparaat gaat niet hoger.

Vanmiddag schouders:

Front press small
Side Raise
Up right row
Cable front raise

Volgende week nieuw schema dus. Dat gaat zeer doen .
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 13:02
Hulk
Hulk is offline
Je kunt je hamstrings ook trainen met Romanian Deadlifts of iets dergelijks, moet je maar is op googelen .. Dat schema klinkt inderdaad wel aardig zwaar, vier setjes tot het uiterste (per oefening neem ik dan aan). Ben benieuwd hoe het je vergaat
Oud 16-01-2008, 14:10
Gemenerik
Gemenerik is offline
Citaat:
Je kunt je hamstrings ook trainen met Romanian Deadlifts of iets dergelijks, moet je maar is op googelen .. Dat schema klinkt inderdaad wel aardig zwaar, vier setjes tot het uiterste (per oefening neem ik dan aan). Ben benieuwd hoe het je vergaat
Klopt ja, per oefening inderdaad.
Gewone deadlifts zat in mijn vorige schema. Ik zal eens kijken naar de Romanian Deadlifts . Misschien iets voor volgende week. Nieuwe dingen zijn altijd goed
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 15:37
Verwijderd
Of anders goodmornings/stiffed leg deadlifts.

@Hulk, ik heb ook een beetje een ectomorf bouw maar ik probeer er 12 setjes eruit te slepen.

Vandaag benen gedaan...overal weer iets verzwaard..ging top! Trap op en aflopen hier in huis niet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten