Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Even over de "discussie" Je mag van de muziek vinden wat je ervan vindt. Of je het goed of slecht vindt is aan jou maar roepen dat Nirvana een vercommerciäliseerde versie van The Melvins is getuigt voor mij van te weinig kennis van zaken. Nirvana was niet bedoeld om een commercieël succes te worden. Het waren 3 gasten met een grote liefde voor muziek en een vissie op de wereld die ze op die manier uitte. Dat het zo'n groot succes is worden had echt niemand verwacht.
||
Citaat:
Fucking amen, eindelijk een ingelezen persoon die de nuances toepast en kennis van zaken, je vindt ze maar zelden hier, respect!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mensen stoppen met zeuren.
sinds twee dagen heb ik de dvd dan lopen kijken nu en dat is voor nirvana liefhebbers echt meer dan dubbel waar voor je geld. nog nooit zag ik tv zo eerlijk in beeld gebracht. de gladde mtv uitzending van meer dan tien jaar geleden is heel iets anders dan wat zich werkelijk afspeelde. meer dan ooit zie je hoe ook zonder de zelfmoord deze band geen lange levensduur meer had. ik kan ook gewoon pagina's vol tikken aan opmerkingen over deze dvd maar ik laat het tot 1. je krijgt nu in de rehearsal te zien hoe penny royal tea klassiek wordt gespeeld in D tuning met Kurt en Pat spelend op gitaar en pat nog backing vocals doet. Deze manier lijkt gewoon niet te werken en er wordt ook nog een keer geoefend met dave op gitaar. op de avond zelf spreken ze dan ook ter plekke af dat kurt hem solo zal spelen in normale E tuning. het resultaat pakt ijzersterk uit.
||
Citaat:
![]() Ik heb de DVD ivm geldgebrek helaas nog niet. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel "echte" cd's heb je? Bonga | 126 | 25-02-2004 22:12 |