![]() |
|
Het legendarische concert dat de band "Nirvana" in november 1993 gaf in de serie "MTV Unplugged" verschijnt eindelijk op DVD !!! De groep gaf het concert een half jaar voor de zelfmoord van zanger "Kurt Cobain" !!!
Het album van de akoestische sessie verscheen pas na zijn dood !!! Alleen al in Amerika werden er meer dan 5 miljoen exemplaren van verkocht !!! Fans en critici zagen de plaat als de definitieve bevestiging van de kwaliteit van de toonaangevende Amerikaanse grungeformatie !!! De unieke sessie bevatte bovendien opnames van nummers als "Someting In The Way en Oh Me" !!! Het nummer "Oh Me" verscheen nooit eerder op andere uitgaves van de band !!! De DVD verschijnt op 18 november, exact veertien jaar nadat "Kurt Cobain" en zijn muzikanten het concert gaven !!! Als extra materiaal biedt de disc nooit eerder uitgebrachte beelden achter de schermen, opnames van repetities voor het concert en uitgebreide interviews met de bandleden !!! http://dutchcharts.nl/forum.asp?todo...hread&id=18084 Jaja ik weet, het zoveelste Nirvana topic enzovoorts maar dit vind ik toch wel een aparte vermelding waard aangezien de unplugged sessie als legendarisch beschouwd mag worden en ik ben blij dat hij eindelijk op DVD gaat komen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel "echte" cd's heb je? Bonga | 126 | 25-02-2004 22:12 |