Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben 2,5 jaar vegetarier geweest (ook geen vis nee...) en sinds een week eet ik wel weer vlees en vis. Ik deed het niet meer voor mezelf, ik vond het een last worden en ik wilde weer vis en vlees eten. Weet niet precies hoe het kwam maar ik ben nooit echt heel erg principieel vega geweest, het begon ook echt omdat ik uit huis ging en nooit vlees maakte of at, en als ik het wel at vond ik dat raar dus ik ben er mee gestopt. Als ik iets doe, of niet doe, wil ik het goed doen en niet half half.
Maar goed, nu eet ik weer vis en vlees en ik voel me er ok bij. Wel ben ik me nu bewuster van wat ik eet, ik voel me ook nog wel vreemd als ik bij de vleeswaren afdeling sta (ik koop geen "echt" stukken vlees, wel broodbeleg) maar ja. Je moet ff een knop omzetten. uhm anyway. Ik ben dus geen parttime vega vind ik, omdat ik weleens vega eet maar ook makkelijk vlees naar binnen schuif. Ik eet niet 4 dagen vega. god wat schrijf ik rommelig. |
![]() |
|
Een kennis van me die echt nog bijna nooit vlees heeft gegeten, bbqt gewoon samen met vlees-eters. Ook met van die schaal-bbq's, waarbij het vet ed dan lekker door elkaar gaat. Dat vind ik écht vies.
M'n moeder heeft er ook nog wel een handje van om alles in dezelfde pan te bakken, maar ik vind dat echt niet lekker. Maar ik ben sowieso niet zo van het mengen van verschillende voedingsmiddelen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
(dit is geen poging tot bekeren ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|