Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
oeh in de kleedkamer van de sportschool! Ik sport rond 12 uur 's middags dus dan zijn er vooral vrouwen, moeders en oma's!
Zaten er 3 vrouwen te praten, eentje over dat haar man hem niet meer om hoog kreeg en dat ze dat echt zo jammer vondt want ze mist seks!! Die andere twijfelde of ze voor haar huwelijksnacht zich overal zou gaan scheren en zei dat ze iig daarna zou stoppen met fitnessen, dan had ze hem toch al binnen ![]() Die 3e vroeg zich af of het normaal is voor een 14 jarige (haar zoon) om seksueel actief te zijn.. Het letterlijke gesprek weet ik niet, maar ze praatten allemaal door elkaar en ik stond ongeveer een half uur achter ze.
||
Citaat:
![]() Ik ben meestal degene die de foute gesprekken voert ![]()
||
Citaat:
![]() Ik hoor trouwens nooit wat in de trein, want ik heb altijd muziek aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Ohw ik werd vandaag echt gek van sophie' Ohw sophie, je liep achter ons, heej! Of Ik wil echt niet naar dat stomme feestje van wouter, hij is zo irritant! Heej Wouter, sorry ik zag niet dat je ook in de bus zat.. Dat soort dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyhoo: Of die andere gast het type corpsbal was maakt geen hol uit. Als je om zoiets gaat dreigen met klappen ben je een mongool. Tegen bijdehante mannetjes trek ik dan ook regelmatig m'n bek open. Als zij er ruzie van maken is dat hun probleem.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bedoel dat je dan bij alles wel je mond kunt houden, en ik vind niet dat dat moet. Als iemand iets verkeerds of onbeschofts doet mag je daar best (op een nette manier natuurlijk) iets van zeggen. Dat is niet meteen ruzie zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mensen moeten es niet zo opgefokt doen. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dat is een hele andere discussie waar we heel lang over door kunnen gaan en waar we toch niet uitkomen, want mensen moeten niet zo zijn, maar ze zijn het wel en dat is kut. Vrede op aard etc. Zullen we weer ontopic gaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De busschauffer begint zomaar in de microfoon te praten. Met reizigers zijn het verschillende mensen die wat zeggen..
Bus:,,Een hele goedenavond reizigers u bevindt zich in bus 33 met eindbestemming Rotterdam Airport. Reizigers: ??????????? Bus:,,De temperatuur is 7 graden buiten en we komen aan om 7 uur.’’ Reizigers: geroezemoes. Bus:,,Zullen we vertrekken. Hoe gata het met jullie allemaal? Met mij gaat het goed!’’ reizigers ![]() *ondertussen rijden we langs een AH* Bus:,,Nou vanavond eten we spruitjes dat zag ik tenminste in de reclamefolder van de AH wat eten jullie vandaag?’’ *Stilte* Bus:,,Zoo nou niet veel dus want jullie zeggen niks’’ reizigers beginnen te antwoorden:,,Rotti’’ ,,Nou ik niks ik ben al verzadigd’’ ik zeg: ,,rijst.’’ Bus:,,Oo wat lekker allemaal ik moet nog even doorgaan.’’ reizigers: lachen Bus:,,OO trouwens voor wie met de chipkaart reist de apparaat doet het niet dus jullie mogen gratis reizen cadeautje van de baas.’’ Reizigers:,,Tegen wie praat hij dan?’’ Bus:,,...Nou maar dan betalen jullie morgen gewoon het dubbele toch?’’ Reizigers beginnen te lachen. Reiziger: ,,Ja hoor!’’ Bus:,,Oo ik moet hier stoppen er moet 1 de bus in.’’ daarna was hij stil en stapte ik uit. Ik vond het wel gezellig komt niet vaak voor dat ze zo in de microfoon praten hoogtuit om een halte te zeggen als iemand er voor vraagt.
|
Vrouw 1: "Hij is heel aardig, maar aan sommige dingen kun je duidelijk merken dat hij heel hooggeleerd is. Dat is op zich niet erg ofzo, maar je merkt het wel"
Vrouw 2: "Ja, inderdaad"
Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 18:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb niks bijzonders niet opgelet.
|
Ik hoorde bruggers/2e klassers een gesprekje voeren:
>Ik had een 4 voor Frans! <Jonge, alweer, dat is je 6e al ofzo! >Nee die ene was een 2.5 ofzo! <Vet stoer! En ze meenden het bloedserieus. ![]()
|
Twee meisjes in de trein:
1. Ja, en blijkbaar is het normaal om maar één stopcontact in de badkamer te hebben, maar ik wil er toch minstens vier hoor. 2. Vier? Waarvoor heb je die nodig dan? 1. Eentje voor mijn tandenborstel, een voor de föhn, een voor zijn scheerapperaat. Is toch niet handig om telkens die stekkers eruit te moeten halen. En nog eentje voor de stofzuiger, maar nu weet ik dus niet of ik die stopcontacten hoog of laag moet hebben. Even later: 1. En van wie hebben we les dan? 2. Van Hanneke. 1. O, maar die vind ik zó vervelend. 2 kijkt om. O, daar zit ze. En toen gingen ze zich druk maken of Hanneke het gehoord zou hebben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3 Verwijderd | 500 | 12-01-2010 13:28 | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in de metro (of ergens anders). Verwijderd | 3 | 08-04-2008 20:15 |