Advertentie | |
|
![]() |
|
er zijn weinig mensen die ik verdoem tot een positie waarbij ik ze geen contact gun.
in dit geval zou ik dat ook niet doen. ze is ook maar een mens.. eentje die aardig de weg kwijt is, maar das niets onoverkomelijks. ik stel voor om de relatie op een laag pitje te zetten en een tijdje wat meer vriendschappelijk met haar om te gaan. heb het ook niet over jullie relatie totdat zij erover begint. t beste in deze situatie is de controle over nemen en je niet opnieuw door haar laten manipuleren. probeer het ook niet teveel over 'jullie' te hebben of 'ons' (van relatie) als je haar problemen bespreekt, heb het dan over dat ze het voorzichzelf moet doen, wat het beste voor haar is. en jouw problemen, wat het beste voor jou is. verdoem haar niet, zoals velen in dit topic voorstellen. dan verlaag je jezelf net zo erg of zelfs meer dan haar.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ofwel ga je voor elkaar ofwel doe je dat niet. Maar een beetje halfslachtig ertussenin blijven hangen schiet voor beiden niet op.
Als ze idd vreemd is gegaan, zal je daar nu niets meer aan kunnen veranderen. Maar het is zeker niet abnormaal dat je vriendin op vakantie gewoon met die vrienden bleef optrekken en niet om elf uur in haar bed kroop omdat ze al een vriendje had. Ofwel wordt het tijd dat je beslist dat ze niet miss perfect is maar dat je toch een relatie met haar wil, ofwel ga je door met haar niet meer te vertrouwen, maar maak het dan ook ineens uit. En verder weet ik het ook allemaal niet. Of ze spijt heeft? Het is best aannemelijk dat ze dat vooral vertelt om van het gezaag af te zijn, en de druk wat van haar schouders af te nemen. De spijt bij het vreemdgaan is meestal spijt voor de gevolgen ervan, veel meer dan spijt voor hetgeen er echt gebeurde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vind ik nogal bullshit. |
![]() |
||
Citaat:
Maar toch kan Alex111 gelijk hebben...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer zij eerst niks over een verkrachting had gezegd, en het ging van een "beetje vozen" met iemand op vakantie naar ik ben verkracht, en toen hij haar niet met open armen ontving zij meteen aan de zelfmoordpogingen ging.. Citaat:
|
![]() |
|
vreemdgaan (en zeker als het niet allen bij zoenen blijft).
vindt ik al dusdanig ver gaan. Als jij haar nu nog kan vertrouwen en wilt vergeven ok. Dan zou ik het nog niet zoen, want ik neem aan dat je niet met zon labiele persoonlijkheid oud wilt worden.
|
klinkt hard, maar t is de beste tip die ik kan verzinnen na het lezen van je verhaal en alle reacties erop:
dumpen en nieuwe zoeken. je kunt best vrienden blijven als je t leuk met haar had/hebt. maar t klinkt me niet als een volwaardige partner als ik t zo lees. wat voor MEERwaarde heeft ze voor jou, nu, op dit moment? |
![]() |
|
![]() |
Als je haar echt dumpt, is het misschien wel een goed idee dat centrum waar ze zit daarvan op voorhand op de hoogte te brengen, zodat ze extra waakzaam kunnen zijn. Sowieso is het eigenlijk geen slecht idee om eens te praten met iemand van dat centrum. Misschien kunnen jullie samen snappen waarom ze zo vreemd doet.
|
![]() |
DoubleDL, ik zou het haar vergeven!
Als zij op het goede pad weer verder wil, kan het tog weer goed komen tussen jullie?! Dat zou tog moooi zijn? Ik zou haar in iedergeval steunen, want zij is fout geweest, dat is duidelijk, maar nu heeft zij het moeilijk ga het voor haar dan niet nog moeilijker maken door haar te negeren! Help haar! |
![]() |
||
Citaat:
|
Je bent wel enorm simpel als je met haar verder gaat.
Eerst vertelt ze het niet, dan vertelt ze een verhaal over verkrachting en vervolgens komt de aap uit de mouw en gaat het maar op zelfmoord gooien? Klinkt als een zwaar psychotisch, indirect, fout mokkel als je het mij vraagt..
|
Als ze zwaar psychotisch wordt van vreemdgaan (en er daarvoor niets mis was), dan weet je in ieder geval dat ze enorm veel spijt heeft en dat je haar helemaal kapot kunt maken door haar in de steek te laten...
Als je haar dan niet in de steek laat, moet je nu voor jezelf beslissen of je haar met óf zonder relatie blijft steunen. En als je met haar verder wil gaan, dan zou ik héél duidelijk zeggen dat je haar vergeeft, misschien dat dat haar nu het meest helpt.
|
uhm, mijn vraag is dus waarom je dit niet in je eentje oplost. Het heeft met jou en je gekke, liegende, bedriegende meiske te maken. sorry als het bruut klinkt, maar die meiske moet geloosd worden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |
Vreemdgaan Verwijderd | 115 | 27-04-2006 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |