Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, gesprekken die dieper gaan dan 'ik heb met zes meiden gekust, zo zat was ik!' zijn ook wel gewenst.
Ik moet hem over de meest benullige dingen kunnen spreken, en het zou fijn zijn als hij dat serieus nam. (zoiets als iemand midden in de nacht smsen dattie de sterren zo mooi zijn en dattie dan nog gaat kijken ook, of zomaar smsen dat dit zo'n mooi nummer is!) Hij mag me niet claimen, ik ben allergisch voor jaloerse mensen Hij moet de relatie tussen mij en mijn beste vriend snappen |
![]() |
|
Ik moet hem kennen, echt kennen. Het liefst minstens een jaar intensief contact. En dan het karakter, Betrouwbaar en lief. Enige eisen die ik stel. Maar ik ben alsnog super selectief. Het moet echt goed voelen en uit een diepe vriendschap komen. En natuurlijk van beide kanten komen.
|
![]() |
|
ze moet niet te lang zijn (doet me teveel denken aan mijn ex
![]() innerlijk: slim, scherp (bijna tot het botte toe), doortastend, genoeg kloten om tegen me in te (kunnen) gaan, en toch dat heel lieve, bijna 'moederlijke'. qua voorkeuren: ze moet van reizen houden, uitdagingen niet uit de weg gaan, ze moet houden van rock, metal en muziek die daarop lijkt (dus GEEN hiphop, rap, trance etc etc).. gewoon mijn huidige vriendin dus.
|
oh ja: en zo gek zijn dat ze opeens met me midden in de nacht crackertjes gaat eten na het vrijen, en ze uit eigener beweging mijn kamer opruimt, en met me de keuken in duikt om even een taart voor een verjaardag van een vriend gaat maken (en daarna met me gaat afwassen), en ze moet ook zo gek zijn dat ze opeens in de winter het vondelpark induikt en naakt in door de sneeuw gaat rollen, en engeltjes in de sneeuw maakt.
again; mijn huidige vriendin ![]()
|
Langer dan ik ben! Euh.. gewoon, normaal figuur, niet zo eng gespierd maar ook geen grassprietje. Fijn gezichtje (mr ja, dat zegt ook niks eigenlijk). Ik ging altijd voor bruin haar... Maar heb nu een blonde, dus kan daar ook al niks over zeggen haha.
Verder moet jij gewoon lief zijn, trouw, slim, ik moet wel goed met hem kunnen praten, ook over dingen uit de wereld zeg maar, over alles eigenlijk. Respect hebben voor elkaar, euh.. tsja, ik denk dat dat soort dingen eigenlijk voor iedereen wel hetzelfde zijn!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht | 5 | 10-06-2001 11:11 |