![]() |
||
Citaat:
Wat een onzin zeg. Hij kan toch aangeven wanneer hij iets lekker of minder lekker vindt? En hij kan toch aangeven als-ie vindt dat je meer of minder druk of meer of minder tong of meer of minder handen of weet ik veel wat moet gebruiken? Dat-ie dat ongemakkelijk vindt is een ander verhaal maar niet kunnen slaat nergens op. (En als hij het inderdaad ongemakkelijk vindt moet-ie zich daar maar overheen zetten of niet zeuren)
|
Slightly off-topic:
@Mensen die zeggen: 'pijp hem dan niet, ondankbare eikel dat hij is' - hebben jullie gemist dat hij zei dat het niet veel gaf en zij het juist goed wilde doen? - sowieso, is het zo moeilijk voor te stellen dat een op zich ingewikkelde handeling enige oefening of uitleg kan vereisen voor het goed gaat? Een jammer feit van het leven: het maakt niet uit hoeveel energie je erin steekt of hoe lief het is, het maakt uit hoe goed je het doet. Iestje meer on-topic: Zelf is het wat moeilijk te bepalen wat nu goed werkt vooral omdat je daar niet echt mee bezig bent terwijl je gepijpt wordt en sowieso is het heeel moeilijk om te zeggen 'je deed dit en dat niet goed' vlak erna, en een tijdje later is het misschien al weer vergeten. Ontopic @ TS: Naast wat al gezegd is vier belangrijke punten - Oppassen met verandering: Waarschijnlijk wissel je een beetje af wat je precies doet, dan een beetje deze manier, dan die andere... dit is gevaarlijk. Als hij op die momenten net in de buurt begint te komen dan raak je eigenlijk al die voortgang kwijt. Als veranderen toch wel echt nodig is zorg dan dat je het met wisselende tussenpozen doet, als je elke 3 minuten veranderd en hij komt elke 3 minuten in de buurt van orgasme dan lukt het nooit, als je echter dan 1, dan 4, dan 2 etc doet, dan is de kans dat jullie elkaar 'precies tegenwerken' kleiner. - 'frequentie': heel snel kost veel energie en de resultaten zijn meestal niet zo goed gedurende de meeste tijd van het pijpen, wanneer hij dichtbij komt krijgt het wat meer effect. - altijd doorgaan: als hij stil wordt of een rare reactie vertoont betekent dat niet per sé dat het niks aan is, ik denk zelfs dat een verandering in zijn reacties of gewoon een aparte reactie betekent dat hij in de buurt komt. Stop wanneer je geen zin meer hebt of moe bent of hij het zegt, ga niet stoppen omdat je denkt dat hij dat wil. - misschien wel de moeilijkste: denk aan de tips die je hebt gekregen op het moment dat je bezig bent en laat je niet opwinden door de gedachte 'ik vind het niet leuk dat ik dit niet goed genoeg doe' en ook niet denken 'ik vind het niet eerlijk dat ik hier zoveel tijd en energie in steek en jij niet klaar komt'. Het IS niet eerlijk en niet leuk, maar dat verandert niks aan het feit dat jij het beter moet doen. En: of het nou is dat jij slecht pijpt of hij veel stimulatie nodig heeft, in beide gevallen is de enige oplossing dat jij beter pijpt. Tenslotte, ik weet niet hoe het met klaarkomen in de mond zit - Als hij moet waarschuwen voor hij klaarkomt dan maakt dat het moeilijker gezien hij een zekere aanwezigheid van geest moet bewaren en op het moment dat hij eindelijk klaar begint te komen een waarschuwing moet geven, bovenop dat, wanneer jij je mond weghaalt dan moet hij het met veel minder stimulatie nog steeds naar orgasme halen. - Als je met enige tegenzin besluit te laten komen in je mond: pas op dat je uit angst ofzo niet voorzichtiger gaat doen. Achtergrond: Ik en ex-vriendin hebben dit probleem dus ook gehad, deze 6 dingen waren uiteindelijk de oplossing. Het grootste probleem was het aan de tips denken en niet die negatieve gedachten te denken over leuk en eerlijk. De laatste over klaarkomen in mond waren wel een beetje moeilijk voor ons allebei, voor mij om te zeggen dat omdat ze niet wilde dat ik in de mond kwam het een stuk moeilijker was, en voor haar omdat ze dat aanvankelijk niet wilde. Het begon uiteindelijk wel te lukken maar we waren niet gekomen op punt waar het altijd goed ging. Tenslotte: ik had 1 keer heel hard geprobeerd klaar te komen door druk uit te oefenen maar dat resulteerde in een urine schot, zeer onprettig voor ons allebei (ik bang dat ik kapot was, zij urine in mond). Ik denk niet dat de jongen beschikt over een 'quickfix', iets wat hij gewoon kan doen voor meer stimulatie - als hij verbetert dan is dat erg langzaam over tijd.
|
Inderdaad lastig onderwerp....
Ik ben zelf ook nog nooit gekomen door gepijpt te worden... Jammergenoeg. Desalniettemin, het voelt goddelijk! Ik ben lekker simpel, zolang zij het graag doet, met (óóh heerlijke) pesterige opmerkingen als; 'Geef je nu maar es even over...' vindt ik het niet echt 'n probleem dat ik niet kom, gaan we daarna op andere manieren leuk verder ![]() Aan de andere kant, 't zou me wel leuk lijken, ze wisselt wel aardig veel af, ook als ik laat merken dat ik een bepaalde manier leuker vindt dan alle voorgaande, dat is wel het minpunt... Alleen ga ik dit niet bespreken, ook zo lullig; 'Dit was niet goed en daar mocht je niet mee stoppen... '. Zowiezo baart oefening kunst!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De tips etc moeten eigenlijk allemaal komen op een moment dat ze er niet mee zit, in mijn ervaring in ieder geval.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel vet grappig! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
heb je ooit zijn ballen gemasseerd? ooit je tong over zijn delta? nou, kijk, je moet gewoon denken dat hij net als jou om specifieke plaatsen prikkels heeft. Besides that, minder tand meer tong, maak het niet te nat, en zeker noooit droog.
en het beste, vraag hem soms als ie het leuk vindt
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en verder: die kerel mag al blij wezen dat je 'm wilt pijpen! wat ook kan is dat hij nog niet eerder gepijpt is, jij zijn eerste bent, en dat 'ie moet wennen aan deze vorm van penis-stimulans, om het maar zo te zeggen. hij heeft jarenlang zitten rukken op een bepaalde manier,en het lijf is dan die methode gewend. hij moet dus eraan wennen. als hij al langer sexueel actief is, en dan niet solo, kan het zijn dat hij inderdaad het niet supergeweldig vindt wat je doet, en hij 't niet goed kan overbrengen wat je niet goed doet. je moet 'm eens vragen wat hij wel fijn vindt. Kan heel stom over komen, ala 'lief, ik vind 't fijn als je xxxx doet', maar het kan wel werken. trouwens, kan hij goed beffen?als dat niet zo is, moet je gewoon eens tegen 'm zeggen 'ey, je beft echt slecht!" . (zo kwam 't namelijk in je post over hoe hij zei dat 't niet goed was wat jij doet)
||
Citaat:
|
nja of je pijpt en beft elkaar tegelijk??? ken je elkaar daarna meteen zeggen of het goed was of niet.
en wat idd ook eerder gezegt is...hij mag blij zijn dat je hem pijpt. ghe...als het mijn vriend was geweest had ik het nog een paar keer geprobeert om alles uit te kast te halen en als het dan nog niet goed genoeg voor hem is...dan zal ik dr ook mee nokken ook...just see the fun in it!!!
|
Je moet in ieder geval niet pijpen als je er zelf geen zin in hebt, want dat merk je uiteindelijk toch wel. Als je het met plezier doet, is het voor hem ook veel lekkerder. Kijk sowieso uit met je tanden. Wat soms helpt is als je de penis ziet als een ijslolly: daar bijt je ook niet in, maar je likt eraan en zuigt er wat op. Serieus, een Calyppo eten zal nooit meer hetzelfde zijn! Je moet ook niet teveel afwisselen, want dan raakt ie maar in de war en lukt het ook niet. Maar blijf ook niet telkens hetzelfde doen, probeer het midden te zoeken. Probeer ook es of hij het fijn vindt als je tegelijkertijd zijn ballen streelt of masseert, sommige jongens geilen daar echt heel erg op!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Expiremteren met pijpen Bas1509 | 7 | 28-11-2016 11:38 | |
Drugs & Alcohol |
hulp voor bij de (water)pijp? Sonic Youth | 4 | 12-05-2007 00:04 | |
Seksualiteit |
Niet pijpen. Thom | 127 | 29-10-2006 15:23 | |
Drugs & Alcohol |