Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2007, 19:28
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit spijt gehad van dingen die ik heb gedaan, wel spijt gehad van die die ik NIET heb gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2007, 20:16
Warsocket
Warsocket is offline
ligt eraan

Als die vriendin van jouw probeert hem trug te krijgen kun je beter even wachten.

Zo niet dan kun je gewoon iets met hem beginnen, en als ze daar dan over gaat zeuren is ze niet fair bezig
Oud 19-11-2007, 20:31
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Voor de mensen die menen nooit spijt te hebben:
spijt (de ~)
1 akelig gevoel over iets waarvan men meent dat het ook anders had kunnen zijn

Iedereen heeft spijt, of dat nu op relationeel gebied is, een politieke partij waarop je gestemd hebt of een miskoop hebt gedaan. Je kan er een laag spijtgevoel over hebben of een hoog. Het is er en dat is maar goed ook omdat men ervan leert

en als denkt dat je het niet hebt heb je teveel naar dit nummer geluisterd:
No regrets / they don't work
No regrets / they only hurt
Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view
But they tell me I'm doing fine

etc.

Maar ik ben dus van mening dat je het beter niet kan doen.
Oud 19-11-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Voor de mensen die menen nooit spijt te hebben:
spijt (de ~)
1 akelig gevoel over iets waarvan men meent dat het ook anders had kunnen zijn
Dat is nou net het punt, ik geloof niet dat iets anders had kunnen zijn dan het is.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 21:26
Poepkind
Poepkind is offline
Lezen is ook niet je sterkste kant, heb je daar nu spijt van?

Citaat:
Iedereen heeft spijt, of dat nu op relationeel gebied is, een politieke partij waarop je gestemd hebt of een miskoop hebt gedaan. Je kan er een laag spijtgevoel over hebben of een hoog. Het is er en dat is maar goed ook omdat men ervan leert
Citaat:
Als het niet bleek uit de context, ik had het over dingen op relationeel en seksueel gebied, en dan met name seksueel.
Oud 20-11-2007, 08:20
Verwijderd
Ach, toen een vriendin van mij haar relatie beeindigde ben ik er ook met haar ex vandoor gegaan. En we zijn nog steeds samen.
Tis maar hoe erg je het vindt, zij vond het niet erg en ik ook niet en de betreffende ex ook niet. Dus.
Hoewel die situatie bij ons op school wel tot veel hilariteit leidde. Vooral bij onze favoriete docent frans, maar goed dat is een ander verhaal.

Natuurlijk is elke situatie anders, maar het kan ook zonder problemen gaan dus, om dat maar even aan te geven.

Verder, ik zou het gewoon vertellen aan haar, dat je je aangetrokken voelt tot hem en hij tot jou. Dat als er wat gebeurt dat ze daar dus ongeveer van op de hoogte is.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 08:29
Volk
Volk is offline
Ik denk dat als jullie je allebei aangetrokken voelen tot elkaar dat je dan gewoon een fijne avond moet hebben samen. Waarom niet als jullie het allebei willen? Ik vind dat Ex zijn van iemand word overschat. Je bent een ex juist omdat je niets meer met iemand hebt en dus ook niet te zeggen hebt met wie hij/zij wat mag doen.

Mijn eerste vriendje, anderhalf jaar mee gehad. Zijn beste vriend nu al 9 maanden mijn vriend. En als mijn ex daar moeilijk over was gaan doen was ik echt boos geworden. Wie is hij dat hij mijn geluk in de weg wil staan slechts vanwege herinneringen? Alleen omdat hij zich effe moet aanpassen aan de nieuwe situatie. Ik zou het echt egoistisch gevonden hebben. Maar gelukkig zijn we alledrie dikke vrienden.

Ik denk trouwens ook niet dat je iemand van iemand kunt afpakken. De ex kiest er zelf voor te doen wat ie wil doen. Als dat je met je neus op de feiten drukt dat je misschien helemaal geen kans meer hebt bij hem, dan is dat effe hard. Maar kom op, leer ermee leven in plaats van de baas te spelen over andermans gevoelens en verlangens. Ik zou verwachten dat elk volwassen persoon dat wel deed
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 09:17
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Lezen is ook niet je sterkste kant, heb je daar nu spijt van?
Ik reageerde met mijn 2e bericht niet op jou specifiek
Reageren

Regels voor berichten