Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, toen een vriendin van mij haar relatie beeindigde ben ik er ook met haar ex vandoor gegaan. En we zijn nog steeds samen.
Tis maar hoe erg je het vindt, zij vond het niet erg en ik ook niet en de betreffende ex ook niet. Dus. ![]() Hoewel die situatie bij ons op school wel tot veel hilariteit leidde. Vooral bij onze favoriete docent frans, maar goed dat is een ander verhaal. Natuurlijk is elke situatie anders, maar het kan ook zonder problemen gaan dus, om dat maar even aan te geven. Verder, ik zou het gewoon vertellen aan haar, dat je je aangetrokken voelt tot hem en hij tot jou. Dat als er wat gebeurt dat ze daar dus ongeveer van op de hoogte is. |
![]() |
|
Ik denk dat als jullie je allebei aangetrokken voelen tot elkaar dat je dan gewoon een fijne avond moet hebben samen. Waarom niet als jullie het allebei willen? Ik vind dat Ex zijn van iemand word overschat. Je bent een ex juist omdat je niets meer met iemand hebt en dus ook niet te zeggen hebt met wie hij/zij wat mag doen.
Mijn eerste vriendje, anderhalf jaar mee gehad. Zijn beste vriend nu al 9 maanden mijn vriend. En als mijn ex daar moeilijk over was gaan doen was ik echt boos geworden. Wie is hij dat hij mijn geluk in de weg wil staan slechts vanwege herinneringen? Alleen omdat hij zich effe moet aanpassen aan de nieuwe situatie. Ik zou het echt egoistisch gevonden hebben. Maar gelukkig zijn we alledrie dikke vrienden. Ik denk trouwens ook niet dat je iemand van iemand kunt afpakken. De ex kiest er zelf voor te doen wat ie wil doen. Als dat je met je neus op de feiten drukt dat je misschien helemaal geen kans meer hebt bij hem, dan is dat effe hard. Maar kom op, leer ermee leven in plaats van de baas te spelen over andermans gevoelens en verlangens. Ik zou verwachten dat elk volwassen persoon dat wel deed |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem) clef | 11 | 18-03-2010 00:17 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en ik in dip. GoddessOfDesire | 10 | 08-10-2005 23:22 | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
Hoe mijn relatie de puin in liep! Woestijnpinguin | 26 | 17-08-2003 20:54 |