Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een keer een stukje gezien waarin Hilary alle commentaar weglachte. Ze ging niet op de vraag in, ze maakte geen domme grap op de kritiek/tegenargumenten, ze begon gewoon heel dom te lachen. Echt onwijs raar en ontzettend kinderachtig.
Daarom Obama, alhoewel ik me er ook niet in verdiept heb.
|
Ik ken hun standpunten niet dus ik heb geen idee wat de verschillen tussen die twee zijn.
Ik mag toch hopen dat ze meer argumenten gebruiken dan 'ik ben een neger' of 'ik ben een vrouw' maar goed dat zal wel. Het is mij iig om het even. Rudy Giuliani lijkt me ook een geschikte kandidaat. Hij is dan wel republikein maar hij is een stuk liberaler dan Bush (veel conservatief-Christelijke Amerikanen gaan niet op hem stemmen omdat hij te liberaal is op de punten die conservatief-Christelijke Amerikanen belangrijk vinden. Sommigen vergelijken hem zelfs met Hillary Clinton) en iig heeft hij meer verstand van zaken dan Bush. Ik denk dat hij ook goed in staat is om het land te leiden, hij heeft New York immers door de crisis van 9-11 geleid. Hoewel de VS natuurlijk wel een stukje groter is...
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Olympische spelen zijn een vorm van diplomatie. Er kan meer bereikt worden als men in het kader van de spelen tegen China gaat zeuren, ''Je mag ze wel houden maar dan moet je eerst zus en zo...'' dan dat je de boel boycot, omdat dan de verhoudingen nog meer op scherp komen te staan en China zich nog meer naar binnen keert. Ik zou (denk ik) stemmen op Clinton, maar om de totale drogreden dat ik Obama een gladjakker vind. |
![]() |
||
Citaat:
En het lijkt wel of Hillary een tumor in haar wang heeft op die eerste foto van Jive. En op foto nr. 5 lijkt ze wel 65.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Request: Wie kan er een logo voor mij soepen? SSER | 15 | 27-05-2011 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |