Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
Zover ik weet heeft die regel wat betreft trema of niet er alleen betrekking op of het als één klank uitgesproken kan worden (zoals de -eu- of -ui-), -eo- is dat duidelijk niet, dus komt er ook geen trema.
Dit hoeft toch ook niet als spoiler neem ik aan? Zo ja, dan weet ik niet hoe dat moet.
||
Citaat:
ot: ik was bij de malle heks in tilburg en als ik ooit nog eens rijk ben ga ik heel die winkel opkopen. ze hadden er echt supermooie korsetten alleen waren die wel 230 euro ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ja maar waar heb jij ooit le-o zien staan dan? leo is duidelijk twee lettergrepen, de klanken zijn eeee jooo en dus leeejoooo en niet ljo of leauw ofzo.
hoe spreek je dat op zijn spaans dan uit?
|
aaah ik heb vandaag van 10 tot 9 uur in de bieb gezeten en dat doet wat met je moet ik zeggen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kom net terug uit emmen en ik heb vet lang over de terugreis gedaan. nu ga ik zo naar m'n vriendje, want dat is gezellig. denk ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou vandaag ging ik dus naar eindhoven en heb een halfuur op die kk sukkel van een metal staan wachten in de kou, nja toen kwam hij eindelijk en gingen we naar zn huis toe en hebben we boodschappen gedaan en met de xbox gespeelt en had m dik ingemaakt
![]() |
![]() |
|
Ik belandde vanavond tot overmaat van ramp voor het eerst in m'n leven in de meest verschrikkelijke studenten-kroeg van Groningen. Toen kwam ik Jandevries tegen die zich afvroeg wat ik daar moest. En dat terwijl ze er zelf toegaf er tot nu toe elke dag van de week al te zijn geweest! En ik mocht dit eigenlijk niet op Lifestyle posten maar doe het toch hihi.
|
Verwijderd
|
ìk wil verder slapennnnnnn, maar dat kan niet want ik moet zo een prik halen waar ik geen zin in heb want ik heb een hekel aan naalden, maar het moet maar. oh weet nog niet wat ik daarna ga doen, chillen met vrienden wss maar weet nog niet hoe waar etccc. kom later wel met spannende belevenissen.
|
![]() |
|
yay vakantie ik ook
![]() vandaag had ik kerstontbijt op school en ik veraste vriend en vijand ( ik geloof neit dat ik die heb) door een rok aan te trekken en mijzelf in een korset te wurmen. want heel mijn 'groepje' was op sjiek. na het kerstontbijt hebben we nog gezellie foto's van elkaar gemaakt bij kasteel Stapelen in boxtel omdat het zo mooi was buiten en omdat we natuurlijk niet voor niks in die apepakkies kou zaten te lijen! en daarna heb ik in breda een viool besteld en die is over een paar weekjes hopelijk binnen ![]()
|
![]() |
parce que?
ot: ik heb gewerkt en het was kenkie druk maar ik heb weinig kassa gedaan dus ik mag niet klagen. net gegeten en nu zoek ik een kerstoutfit voor morgen naar mn werk uit. zometeen komt mn vriendje en dan gaan we film kijken maar eeersstt nog even opruimen, douchen en mn boek proberen uit te lezen. mag wel opschieten dus.
||
Citaat:
ja alleen heb ik 'm wel pas op zijn vroegst de tweede week van januari. ik heb een 3/4 besteld, want ik denk dat 4/4 te groot is.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
vakantieeee. maargoed ik moet 2 papers schrijven en nog een zooi boeken lezen voor school dus het wordt niet alleen maar feestvieren helaas.
vandaag ging ik naar n werkgroep, en werken tot 10u. en net kwam ik thuis zit de keuken vol met oud-huisgenootjes etc. ik wil RUST ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vandaag heb ik geslapen want gisteren gewerkt, daarna naar een kledingverhuurwinkel geweest en wezen winkelen met een vriendin. daarna weer even geslapen en nu ga ik weer werken. en eewz @ bovenstaande |
![]() |
|
Verwijderd
|
gister ochtend moest ik bloed laten prikken en dat was zo gezellig zz. daarna wou ik mijn ovjaarkaart ophalen maar toen ik aan de beurt was kwam ik er achter dat ik mijn id niet bij had zztom, naar huis gegaan en toen heerlijk ontbeten. daarna ging ik weer naar het postkantoor voor mn ovjk, en toen ineens stond er 2312 man voor mij, heb met geduld gewacht maar moest toch echt mijn trein halen, dus nu heb ik m gvd nog steeds niet. straks maar even een poging wagen dan. oke dus ik ging in breda chillen bij het nieuwe pand van vrienden van me, fucking gaaf gewoon. een dude heeft een loods voor zn eigen en daar hangen overal netten aan het plafond dus je hebt like 6 uber grote hangmatten haha, die shit is geweldig. dus we hebben ons daar wel vermaakt, en toen ging ik met 2 girlfriends eten en daarna nog verder gechilled. en ben net wakker en ga zometeen even eten en douchen en daarna weet ik nog niet!
|
![]() |
|
nou dit is wel echt mijn week want nadat ik van de week werd aangereden viel ik vanochtend van mijn pony af die het te koud had om normaal te kunnen doen en toen viel ik op exact hetzelfde been
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top allertijden 1dags vliegen jaren '90 Purgatori | 136 | 15-07-2007 00:13 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje]~My Fake Gonzo Dream~ (incl. spelfouten) De Nacht | 0 | 11-06-2006 12:58 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
my heart and mind... AnTaRTiCa | 1 | 15-09-2001 19:15 |