Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2008, 16:51
groovy
groovy is offline
Dieptepunten:

Eigenlijk de decembermaand van 2006, maar wat zijn uitwerking op mij had in 2007. Verder de dood van mijn oom..Ook moest ik heel veel verwerken en ben ik ernstig ziek geweest in 2006, wat zijn uitwerking had in 2007. Verder liep mijn studie daardoor niet meer en begon ik na te denken over wat ik nu eigenlijk wilde met mijn leven. Het contact met mijn ouders was ook niet altijd goed, omdat ik met mezelf een beetje in de knoop zat en ook mijn ouders het nodige verdriet te verwerken hadden.

Hoogtepunten:

Uiteindelijk wist ik dan toch de meeste dingen merendeels te verwerken en groeide ik stukje bij beetje. Mijn zelfvertrouwen werd meer, ik kwam lekkerder in mijn vel te zitten en ook mijn gezondheid werd beter. De verloren kilo's kwamen er eindelijk weer bij. Verder ben ik van studie veranderd waar ik nog steeds heel erg blij om ben, omdat ik nu echt met plezier naar school ga en dit ook veel beter te combineren is met mijn toekomstdromen. De band met mijn ouders werd weer beter, omdat we allemaal wat rustiger werden en omdat ook zij samen de dingen wisten te verwerken.
Wat voor mij verder een mooie hoogtepunt is, is dat ik mijn vriend heb leren kennen aan het einde van dit jaar. Ik had een leuk leventje als vrijgezel en was er eigenlijk nog niet op uit om al een relatie te hebben, maar hoe beter ik hem leerde kennen, hoe zekerder ik werd van mijn zaak om voor hem te gaan. We hebben beiden de nodige dingen meegemaakt en begrijpen elkaar daardoor. Ik ben super blij met hem en vorige week zeiden we voor het eerst tegen elkaar dat we van elkaar hielden Hihi .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2008, 16:25
Verwijderd
hoogtepunten:
1. toen ik hem leerde kennen
2. toen hij mij eindelijk voor het eerst kuste
3. en alles wat er daarop volgde...

dieptepunten:
de periode voordat ik hem leerde kennen, en af en toe waren er ook nog moeilijke momenten in de periode tussen hoogtepunt één en hoogtepunt twee, maar sinds hoogtepunt twee doen die er gewoon absoluut niet meer toe, en denk ik er eerlijk gezegd ook gewoon niet meer aan. het doet me ook weinig eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 16:35
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
Hoogtepunten:
13 juni, 1 juli, 4 juli en alle verder volgende dagen ^_^

Dieptepunten:
"ik vind je niet leuk.." JA DAT VIND JE WEL... "zugt nee echt niet, hou op T_T"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 11:47
Verwijderd
Hoogtepunten:
27 december 2006, hij werd m'n vriendjelief. (telt wel mee als vorig jaar ), en dan de hele mikmak van elkaar leren kennen, tripje Frankrijk, Arrow Rock, sleepovers, biosjes, pretparken in de stromende regen, gesprekken tot diep in de nacht en samen snachts crackers eten.. Eigenlijk is 2007 een groot hoogtepunt geweest waar ik me niet goed genoeg van bewust was.

Verder heb ik nu een betere band met mn pa, waar ik superblij mee ben.

Dieptepunt:
Ging niet zo lekker thuis, wat ook invloed had op hem. Waardoor we afspraken elkaar een maandje niet te zien, wat uiteindelijk 2 dagen werd omdat we er beide gek van werden en 't too much was.. Wat dus eigenlijk ook niet echt telt als dieptepunt, gewoon omdat 't idee 'n dieptepunt was en we 't toch niet hebben uitgevoerd.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 17:32
gurl19
gurl19 is offline
Dieptepunt: dat hij het uitmaakte
Hoogtepunt: dat we het nog een keer proberen, het hartstikke goed gaat en we al 2 leuke vakanties samen hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 21:59
luchtballon
luchtballon is offline
Dieptepunt: Mijn relatie met mn ex,en voornamelijk de extreme ruzie en de achterlijkheid van hem zo erg dat ik me gewoon schaam dat ik wat met hem gehad heb.
Dat mn andere ex het uitmaakte, omdat ik daarin geloofde. Dat ik daarna veel te snel iets anders ben begonnen en hem beledigd heb.

Hoogtepunten: Hoe goed alles voelt sinds december, maar ook begin vorig jaar was okee, en heb ik veel geleerd van relaties.
Oud 08-01-2008, 13:19
Verwijderd
Dieptepunt: de eerste 8 maand van 2007. Rottige relatie, mijn vriend hing de kloot uit, hij mij gedumpt. drie maand later toch weer goed gekomen in september.

Hoogtepunt: tot dusver the afgelopen twee en halve maand, en vooral de laatste twee weken. Hij werkt ver weg dus had hem 2 mnd niet gezien maar hij was voo rkerst twee en halve week thuis. Het was erg gezellig, hij zit lekker in zijn vel, alles zit goed tussen ons... het was echt top
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Dieptepunt: dat hij het uitmaakte
Hoogtepunt: dat we het nog een keer proberen, het hartstikke goed gaat en we al 2 leuke vakanties samen hebben gehad.
Idem
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 11:51
Pruts0r
Pruts0r is offline
Hoogtepunten: Twee heel goede nieuwe contacten en natuurlijk gewoon de contacten die ik nog had. Een aantal heel goede vriendinnen erbij gekregen het afgelopen jaar. En de flirt in juni, die me er relationeel gezien weer volledig bovenop heeft geholpen.

Dieptepunten: Eigenlijk niet zoveel volgens mij. Misschien wel geen. Ik weet het niet precies. Nouja, de stress in huis denk ik dan. En het feit dat wij niet naar de rest van de familie gingen met kerst. Waarom, dat is me nog steeds niet duidelijk. Volgens mij omdat we dit jaar 10 euro per persoon zouden moeten betalen voor het kerstdiner. Een tante van mij, die heeft dat werk overgenomen van mijn oma, aangezien dat voor oma te veel werk werd. En nu krijgen we allemaal luxe dingen, die overigens wel helemaal zelf gemaakt worden. Ik miste vorig jaar toch wel al een beetje het gewone, normale eten, waar dan wel heel veel van was. Maar eigenlijk geen grote dieptepunten afgelopen jaar.
Oud 09-01-2008, 12:04
Verwijderd
Hoogtepunten: het ''gedoe'' met de Utrechtenaar eindelijk definitief voorbij. Goede band opgebouwd met S. Mijn familie veel meer gaan waarderen. R leren kennen. Besluiten niet meer met oude vriendengroep om te gaan, wat een opluchting.

Dieptepunten: niet verliefd worden op S. Geen vriend hebben. Opa die bijna bezweek.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 19:36
Verwijderd
oowh een ontzettend hoogtepunt is de ontzettend goede band die ik heb gekregen met mijn ouders...

hoop problemen gehad in het verleden, maar nu is alles goed en hecht
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 09:56
Rob
Rob is offline
Hm, dat ik hier nog niet gepost heb. >_>

Dieptepunten waren er niet echt. Ja, mijn relatie is uitgegaan halverwege het jaar, maar het was beter zo want ik ging er aan kapot, mentaal gezien. :\ Dus ik zie dat eerder als hoogtepunt dan als dieptepunt.
Nouja, één dieptepuntje: Door stage ben het kleine beetje sociale leven dat ik had, kwijt geraakt. Veel te druk en dus te weinig tijd en zin om echt wat te gaan doen. Maar daar ga ik verandering in brengen.

Het contact tussen mij en mijn ouders is verbeterd. Dat had ik het jaar erop flink verknalt, dus 2007 is een beetje een goedmaakjaar geworden in dat opzicht. Het gaat nu best wel goed. Er zijn geen spanningen meer, gelukkig. En dat wil ik graag zo houden.

Oud-klasgenoten opzoeken is ook best wel leuk (lang leve Hyves voor 't zoeken. ). Helaas reageren er amper mensen en da's dan wel weer jammer. Maar er zijn ook mensen die wel gereageerd hebben en met één van hun ga ik binnenkort weer 's afspreken.

Sociaal-relationeel gezien ben ik er op vooruit gegaan in 2007 en dat merk ik. Ik heb veel leuke en aardige mensen ontmoet bij wie ik mij redelijk op mijn gemak voel en niet het idee bij heb dat ze mij niet serieus nemen wanneer mij iets dwars zit.

Dusja. Op een gestrande relatie na, was het wel een goed jaar, eigenlijk.
Oud 22-01-2008, 20:48
strontkind
strontkind is offline
mm, weet niet echt of dit relationeel is, maar vriendschap is ook een soort relatie toch?

positief: enorm in love momenteel, weet niet of het wederzijds is, met een super strakke lekkere goed gelukte collega (jaja het gaat nooit werken, maar dat wordt dan wel een dieptepunt voor de terugblik van 2008)

negatief: de 26e juni is mijn beste vriend arjan overleden. hij was echt mijn allerbeste maatje, hij was degene die het meeste van me wist. en ik mis hem zo godsgruwelijk veel. ik kan er eindelijk een beetje mee leven, als ik de gedachte heb dat ie in de hemel is en over me waakt....

de voornemens zijn goed dit jaar, kijken of ik die dude kan scoren, misschien wordt het wel wat?
Reageren

Regels voor berichten