Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2008, 08:06
ogendicht
ogendicht is offline
Volgens mij wel hoor.... wij hebben hier zo'n mat en die gaat gewoon de magnetron in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2008, 10:00
Dith
Dith is offline
Citaat:
Ik heb ooit (een jaar geleden ofzo?) een mix voor kruidcake gekocht, die je klaar kon maken in de magnetron i.p.v. de oven (dat stond op het pak). Ik heb net gezocht bij de Supercoop en de Albert Heijn, maar kan deze niet vinden. Heeft iemand een idee welk merk ik bedoel?
Of heeft iemand een recept voor een (kruid)cake die je kunt maken zonder oven?
http://lekkerhapje.nl/2008/03/03/cho...-de-magnetron/
Weliswaar geen kruidcake maar de chocolade kan je vast wel vervangen door iets anders en hij is lekkerrr!
Oud 26-07-2008, 10:40
Verwijderd
ik ga mij ook zo'n speciale vorm aanschaffen om cakes in de microgolfoven te maken
sinds we verhuisd zijn hebben we geen oven meer, en zo'n vorm is goedkoper dan een nieuwe keuken (mét oven)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 08:44
WolterB
WolterB is offline
Leuk idee voor na een bbq, Cakejes bakken in het vuur:

Benodigdheden:
Sinaasappels (zo veel als er mensen zijn)
Cakebeslag (bij voorkeur kruidkoek) + alles wat daarbij nodig is
Zilverfolie

Voorbereiding:
Maak het beslag klaar zoals aangegeven op het pak.

Snij het topje van de sinaasappel af en bewaar deze.
Eet nu al het vruchtvlees uit de sinaasappel op, totdat de hele sinaasappel uitgehold is (dus ook de velletjes, het wit van de schil moet te zien zijn), maar zorg dat de schil heel blijft. Die dit ook met de bovenkant die je eraf hebt gesneden.
Als de sinaasappel helemaal uitgehold is, doe er ca. 1-1,5 cm beslag in. Doe de bovenkant van de schil erop, wikkel de sinaasappel in zilverfolie en leg hem (met de goede kant naar beneden) in het vuur.
Wacht iets langer dan aangegeven op het pak, haal het pakketje uit het vuur, maar het open, pel de schil en je hebt een cakeje!
Oud 27-07-2008, 19:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
http://lekkerhapje.nl/2008/03/03/cho...-de-magnetron/
Weliswaar geen kruidcake maar de chocolade kan je vast wel vervangen door iets anders en hij is lekkerrr!
Hee, die ga ik eens een keer proberen! Dankjewel!
En ik ga dan gewoon ook een keer mijn siliconen vormpjes gebruiken in de magnetron.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 18:59
Calyx
Calyx is offline
Ik maakte vanmiddag pindakaaskoekjes! Ik heb wel wat dingen aan het recept verandert.. Meer pindakaas, en minder boter. En ik heb pindakaas stukjes noot gebruikt en nog wat pinda's bovenop gedaan. Ze zijn erg lekker (A) en makkelijk te maken. Ohja 375 F is zo'n 180 graden Celcius. Edit: op internet zijn ook wel Nederlandse versies te vinden van zo'n pindakaaskoekjesrecept zie ik

Peanut Butter Cookies

Foto van de site zelf

Ingredients:
1/2 cup butter (softened)
1/2 cup peanut butter
1/2 cup white sugar
1/2 cup packed brown sugar
1 egg
1 teaspoon vanilla extract
1 1/4 cups all-purpose flour
3/4 teaspoon baking soda
1/2 teaspoon baking powder
1/4 teaspoon salt

Directions:
1. Cream together the butter, peanut butter and the sugars.
2. Beat in the eggs.
3. Add vanilla extract.
4. In a separate bowl, sift together the flour, baking soda, and salt.
5. Mix wet and dry.
6. Ball up a tablespoon of dough and place on a baking sheet.
7. Flatten with a fork making a criss-cross pattern.
8. Repeat 6 & 7 until done.
9. Bake in a preheated 375F oven for 8-10 minutes or until cookies begin to brown

Laatst gewijzigd op 26-08-2008 om 14:42. Reden: Foto van site toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 18:58
Calyx
Calyx is offline
En vandaag een makkelijkere versie. Helaas geen foto.

Mexicaanse pindakoek

- Ingrediënten:
250 gram ongezouten pinda's,
250 gram rozijnen,
10 gram koek- en speculaaskruiden of kaneel,
150 zelfrijzend bakmeel,
200 gram rietsuiker,
twee volle eetlepels Mexicaanse honing,
5 eieren.

-Bereiding:
Splits de eieren,roer de dooiers schuimig met de suiker. Voeg nu de honing, kruiden, de hele pinda's, de rozijnen en het meel toe. Heel goed en lang roeren. Klop het eiwit stijf, en spatel het heel voorzichtig door de massa.
Beboter een bakblik of gebruik bakpapier. Verdeel het deeg over de bakplaat, tot een hoogte van ongeveer 2 centimeter. Verwarm de over voor op 150 °C en bak de koek in ongeveer 3 kwartier tot een uur lichtbruin.
Je kunt de koek meteen in reepjes snijden en laten afkoelen. Hoe langer je hem bewaart hoe lekkerder hij wordt.

Tenminste, dat zegt het recept, zo lang houden ze het niet denk ik. Zelf heb ik er nog wat pindakaas stukjes noot door gedaan en ik had minder rozijnen.
Oud 12-09-2008, 11:07
Martine1986
Martine1986 is offline
Binnenkort heb ik eindelijk een oven, en het eerste dat ik ga bakken zijn deze muffins (de bananenversie) die wil ik namelijk al heel lang proberen
Oud 19-09-2008, 13:26
Verwijderd
Ik bakte vandaag Sinaasappeltaart met chocoladedeeg <3
En sinaasappel-chocolade-zandkoekjes. En zometeen ga ik kijken of ik zandkoekjes met honing ook lekker zijn, hoewel ik niet weet hoeveel honing er in moet.

Heeft iemand enig idee hoe je die lekkere grote chocolate chip cookies van de Ah2Go zou moeten maken?(A)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 13:48
Poeperd
Poeperd is offline
Jezus, die after eight taart Dat lijkt me echt zo ontzettend lekker!

Ik denk alleen dat ik stop bij de choco-mint-crème en die lekker opeet
Oud 20-09-2008, 12:39
Verwijderd
ooeh ik heb ook een worteltjestaart gevonden maar heb geen geld om ehm te maken.. Hij lijkt me wel super lekker en komt uit een prof. chocoladebakboek, dus als iemand anders wil!
Sorry als er spelfouten inzitten, ik typte het heel snel en heb geen spellingscontrole..

Worteltjestaart:
1 bos worteltjes
300 gr blanke gemalen amandelen
sap en rasp van 1 citroen
4 eieren
200 gr suiker
60 gram zelfrijzendbakmeel
1 tl kaneel
4 el gemberjam
100 gr pure chocolade
50 gr poedersuiker

bereiding Verwarm de oven voor op 175graden. Schil de worteltjes met een dunschiller en rasp ze fijn.
*Splits de eieren boven 2 kommen. Klop daarna de dooiers en suiker met een mixed tot een luchtige, romige massa Spatel de wortelrasp, de amandelen, citroen rasp, 2 eetlepels citroensap, het bakmeel en de kaneel er door.
*Klop de eiwitten stijf en spatel ze luhctig door het wortelmengsel.
Vet een sprinvorm (24cm) in en schp het beslag erin.
*Bak de taart in het midden van de oven in 45 minuten goudbruin en gaar. Laat de taart op een taartrooster afkoelen.
*Snijd de taart horizontaal door. Leg de onderste helft op een schaal en strijd de jam er over uit. Leg de bovenste taarthelft erop.
*Breek de chocolade boven een hittebestendige kom in stukjes. Zet de kom in een pan met zachtkokend water en laat de chocolade smelten tot een gladde saus. Roer de poedersuiker erdoor.
afwerkingstrijk het glazuur over de worteltjestaart uit en laat in 30 minuten opstijven!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 16:18
MTpower
MTpower is offline
Haal net een appeltaart uit de oven.
Hoop dat ie goed is, zovaak doe ik dat niet
Oud 21-09-2008, 16:22
Verwijderd
Chocolademuffins met stukjes chocola
Van Food-B-Good

Janne: Volgens mij kwam de tip uit een muffin kookboekje van Anne. Meng bij muffinrecepten altijd eerst alle 'natte' ingrediënten en droge ingrediënten apart. Voeg ze daarna samen. Niet telang roeren en dan in de vormpjes. De muffins worden hierdoor luchtiger.

Ingrediënten
300 gram bloem
250 gram suiker
1 el bakpoeder
30 gram cacao
2 eieren
125 gram gesmolten boter
4 el zonnebloemolie
1,8 dl melk
1 zakje vanille suiker
90 gram chocola
60 gram geraspte/ gehakte chocola

Bereidingswijze
Smelt de boter en de chocolade. Meng de bloem, suiker, bakpoeder en cacao met elkaar. Meng in andere kom de eieren, gesmolten boter en chocolade, zonnebloemolie, melk, vanillesuiker. Meng de droge ingrediënten erdoor en de gehakte chocola. In muffinsvormpjes in voorverwarmde oven op 180 graden. na 20-25 minuten klaar. Mmm...

Deze heb ik nu twee keer gemaakt, superfijn recept de chocolade wel grof hakken,en ik gooi er dan iets meer door, dan zitten er lekker veel van die grote halfgesmolten chocoladebrokken in
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 19:10
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Haal net een appeltaart uit de oven.
Hoop dat ie goed is, zovaak doe ik dat niet
Hij is heerlijk
Oud 25-09-2008, 15:21
Verwijderd
Ik heb triple chocolate cookies gebakken Niet zo perfect als die van de Ah2Go, maar wel lekker Krokant van buiten, zacht van binnen <3

Recept voor 3 dozijn(origineel komt uit koekjesbakboek, maar k heb m iets aangepast)
ingrediënten
75 gr. bloem
75 gr. bakpoeder
50 gr. cacao
snufje zout
115 gr. boter
100 gr. kristalsuiker
100 gr. lichte basterdsuiker
1 ei
1 theel. vanille-essence
110 gr. pure chocolade in kleine stukjes
100 gr. witte chocolade in stukjes

Verwarm de oven voor tot 160 graden. Zeef de bloem met cacao en zout en zet dit opzij. Klop de boter met beide sootren suiker licht en luchtig en kop het ei en de vanille erdoor. Schep het bloemmengsel door de botermassa tot alles vrijwel is vermengd. Voeg de chocoladestukjes toe en vermeng alles goed.

Schep porties deeg met steeds 5 cm tussenruimte op de bakplaten. (2 cm gaat ook prima) Bak de koekjes 12 tot 14 minuten.
Laat ze op een rooster afkoelen en bewaar ze 5 tot 7 dagen in een goed gesloten trommel.

Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 17:50
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ja ik moet leren voor tentamen dus ik heb lekkere chocoladecake met kersenjam gemaakt

http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp...cake&id=428476
Dit ging ik voor mijn verjaardag maken en het was echt superlekker! Het moest alleen wel véél langer in de oven dan in het recept (uiteindelijk wel bijna anderhalf uur) en onze chocolade was aangebrand dus toen heb ik er jam tussen gedaan en glazuur (poedersuiker met water) en hagelslag erop, was ook zeer geslaagd
Oud 29-09-2008, 19:53
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Dit ging ik voor mijn verjaardag maken en het was echt superlekker! Het moest alleen wel véél langer in de oven dan in het recept (uiteindelijk wel bijna anderhalf uur) en onze chocolade was aangebrand dus toen heb ik er jam tussen gedaan en glazuur (poedersuiker met water) en hagelslag erop, was ook zeer geslaagd
Jeej
En alsnog gefeliciteerd
Oud 02-10-2008, 12:51
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb gisteren cake gebakken.. Gewoon standaard cake met cakemeel, eieren en wat melk. En 3 zakjes vanillesuiker Heerlijk, vooral als ie net uit de oven komt! Jammer dat ie dan min of meer uit elkaar valt...
Oud 04-10-2008, 19:11
indigo
indigo is offline
Nog dankjewel Calyx! Morgen mijn 'echte' feestje, dus heb ik (onder andere ) kwarktaart gemaakt:

1. 6 blaadjes gelatine laten weken in koud water
2. 500 gram magere kwark roeren met 200gr witte basterdsuiker
3. 250 cl slagroom stijfkloppen en door het kwark-suikermengsel spatelen
4. Sap van 1 citroen aan de kook brengen: gelatineblaadjes uitknijpen en laten oplossen in kokend citroensap. Dit door het kwarkmengsel roeren.
5. 1 laag lange vingers op de bodem van een taartvorm (24cm) leggen, daaroverheen een laag kwarkmengsel, laag lange vingers en weer een laag kwarkmengsel.
6. Paar uurtjes (6 ofzo) laten opstijven in de koelkast en
Oud 28-10-2008, 23:27
indigo
indigo is offline
Klein upje voor als je een makkelijk toetje wilt:
Applecrumble/ appelkruimeltaart
- 150 gram boter, 150 gram meel, 150 gram suiker mixen met deeghaken.
- 2-3 appels schillen en in stukjes snijden
- Appels en deeg mengen en verspreiden over een ovenschaal/taartvorm.
- Dan ongeveer 15-20 minuten in de oven op 175 graden.
- Heerlijk met vanillevla ofzo .
Oud 29-10-2008, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Klein upje voor als je een makkelijk toetje wilt:
Applecrumble/ appelkruimeltaart
- 150 gram boter, 150 gram meel, 150 gram suiker mixen met deeghaken.
- 2-3 appels schillen en in stukjes snijden
- Appels en deeg mengen en verspreiden over een ovenschaal/taartvorm.
- Dan ongeveer 15-20 minuten in de oven op 175 graden.
- Heerlijk met vanillevla ofzo .
Apple crumble recept staat al op pagina 1
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 11:33
Roosje
Roosje is offline
Mijn zusje & ik hebben gisteren een geniale chocoladecake gebakken! Het was een beetje een recept dat ik uit m'n duim heb gezogen maar het is ontzettend lekker geworden. (-:

Wat je doet is cakedeeg maken volgens het recept op het pak, dat verdelen in twee porties, door de ene helft een hoop cacao gooien zodat je chocoladecakedeeg hebt.
En dan doe je het gewone deeg in een cakevorm, daaroverheen leg je allemaal stukjes chocola (wij hebben het gedaan met pure BonBonBloc die we in superkleine stukjes hadden gebroken --> dat wordt vet lekker want het smelt in de oven en stolt niet meer helemaal), en dan doe jet het chocoladedeeg daar overheen.
Dan moet-ie in de oven, maar iets korter dan ze aanraden want dan blijft-ie een beetje kleverig van binnen en da's lekker. <3
Daarna hebben we chocoladeglazuur gemaakt van -alweer- pure BonBonBloc en heel veel poedersuiker en cacao en een beetje melk erdoorheen en dat hebben we op de bovenkant van de cake gedaan toen hij klaar was. En dáároverheen hebben we superveel hagelslag en vlokken gegooid.

En toen hadden we cake met een enorme overdosis chocola. Fijn als je ongesteld bent! - en fijn voor alle andere mensen.
Oud 11-11-2008, 16:25
Flijn
Flijn is offline
Aaaah Roosje dat klinkt echt mmmmmmm (en alsof je daarna twee dagen niet meer hoeft te eten).

Ik heb net muffins gemaakt, gewone en chocolate chip. Ik eet er nu eentje (moet even testen he, voor ik ze uitdeel ) en ze zijn lekker! Krokante bovenkant en zachte binnenkant. Doodsimpel recept, zelfs ik kan het in één keer!
Oud 20-12-2008, 12:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
(up voor kunst)
heeft iemand nog een heel lekker recept voor kerstkoekjes? Ik ga morgen kerstkoekjes bakken met een vriendin. Er komt topping op enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 12:04
Verwijderd
Dankjewelfizzle

Ik wilde een chocolade taart bakken en die staat in een boekje dat ik vergeten ben thuis. Dus ipv 6 uur te treinen om het boekje te halen, pak ik het recept hier want dat heb ik al een keer gepost.

OT: wat voor koekjes? Zandkoekjes, kokoskoekjes, chocoladekoekjes?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 12:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja geen idee dus! Zandkoekjes is wel lekker simpel he? Want er gaat toch glazuur op en leuke topping (ik heb minikerstboompjes, mini-sneeuwkristalletjes, zilveren bolletjes, hartjes, hagelslagjes in allerlei kleuren, engeltjes..). Denk je dat zandkoekjes daar het best voor zijn? Of misschien zandkoekjes en chocoladekoekjes.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 12:08
Verwijderd
Zandkoekjes met cacao door het beslag of met chocoladekruimels er door?!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 12:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat cacao erdoor beter werkt, en dan het glazuur chocoladeglazuur maken ofzo.
Heb je een goed recept voor zandkoekjes?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 20:41
tuttebel
tuttebel is offline
nu ik een tijdje in belfast woon ben ik helemaal verslaafd geraakt aan alles wat te maken heeft met banoffee, en vooral natuurlijk de originele banoffee pie.
het is een gemaakt met een kruimelige koekbodem, en daarboven een mensel van creme, banaan en toffee. (het verschilt per pie of er meer creme of meer caramel op zit) en het is echt goddelijk.
ik wil het thuis gaan maken, maar er zijn nogal veel recepten voor te vinden. heeft iemand toevallig al eens banoffee pie gemaakt, en werkte het recept?!

Oud 06-02-2009, 12:20
Calyx
Calyx is offline
Ik heb nu bitterkoekjes in de oven liggen
Bitterkoekjes

Ingrediënten:
100 gram bittere amandelen (Niet in supermarkt te koop, wel toko/markt)
200 gram zoete amandelen
600 gram suiker
1 eiwit

Bereiding:
Oven voorverwarmen op 200°C .
Maal de gepelde amandelen twee keer door de molen met 150 gram suiker fijn. Vermeng ze dan met de resterende suiker en zoveel eiwit tot een vrij slap deeg verkregen is.Bekleed de bakplaat met bak papier. Spuit nu met een spuitzak met een gladde spuit kleine bolletjes op het bak papier. Druk ze met een vochtige doek enigszins plat en bak ze onder in de oven, in ongeveer een 1/2 uur bruin en gaar. Laat ze op het papier afkoelen en neem ze dan voorzichtig van het papier. Mochten ze toch nog plakken maak dan het papier aan de onderzijde vochtig.
Oud 06-02-2009, 12:24
Verwijderd
Die heb ik gemaakt!! Ik snapte alleen het eiwit op de taart niet dus dat had ik uitgesmeerd? *foutje*. Maar alsnog was die erg geslaagd. Ik vond hem niet lekker, maar de rest vond hem geweldig.

Tip voor de volgende, koop een grape-fruit, dat is genoeg want het ius alleen versiering en veel gedoe!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 22:05
sicilion
sicilion is offline
Er stond vandaag een recept in de NRC next voor chocolade muffins met chilipeper en espresso. De combi chocolade en chili heb ik al vaker gehoord, iemand al is geprobeer?
Oud 07-02-2009, 00:29
Verwijderd
Nee, heb je het recept nog? Ik wil het best maken (A)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 21:47
sicilion
sicilion is offline
Recept Chocolate chili bites

Oven voorverwarmen op 200 graden. 200 gr. choco au bain marie smelten. Voeg 175 gram suiker toe aan de gesmolten chocolade (uiteraard nadat je het van het vuur gehaald hebt). Voeg een voor een 4 eieren toe (zorg ervoor dat de choco niet meer te warm is, anders stolt het ei). Voeg een eetlepel bloem, 1,5 theelepel chilipoeder en klein kopje espresso toe. In muffinvormpjes 12-15 minuten bakken.

Dat is het recept. Ben benieuwd wat de rest van het forum ervan maakt. Reviews welkom uiteraard
Oud 09-02-2009, 21:50
indigo
indigo is offline
Citaat:
nu ik een tijdje in belfast woon ben ik helemaal verslaafd geraakt aan alles wat te maken heeft met banoffee, en vooral natuurlijk de originele banoffee pie.
het is een gemaakt met een kruimelige koekbodem, en daarboven een mensel van creme, banaan en toffee. (het verschilt per pie of er meer creme of meer caramel op zit) en het is echt goddelijk.
ik wil het thuis gaan maken, maar er zijn nogal veel recepten voor te vinden. heeft iemand toevallig al eens banoffee pie gemaakt, en werkte het recept?!

[afbeelding]
Ik heb het niet zelf gemaakt, maar wel geproefd van iemand en dit was het recept voor +/- 6 personen:
1. Gecondenseerde melk 3 uur in blik verwarmen tot het toffee wordt (of Bebogeen)
2. Verkruimel volkoren biscuits met chocolade en strooi ze over de bodem van een ronde schaal. Smeer hierover de gecondenseerde melk/bebogeen.
3. Klop 200 ml slagroom stijf met suiker en smeer deze over de toffee laag.
4. Verdeel twee bananen in plakjes over de slagroom.
5. Strooi wat cacao over de taart als versiering.

Het is lang geleden maar hopelijk lijkt het ergens op . Eet smakelijk!
Oud 10-03-2009, 23:14
Briseïs
Briseïs is offline
Up up up want ik heb vandaag een heel erg lekkere citron kaka gemaakt! Ja in het Zweeds want het was een Zweeds recept. En nu moet iedereen het ook maken!

Voor de bodem:
2 dl bloem
125 gr boter uit de koelkast
2 eetlepels suiker

Voor de vulling:
3 eieren
2 dl suiker
1/2 dl bloem
2 theelepels vanillesuiker
Sap van een middelgrote grapefruit
Sap en geraspte schil van een middelgrote citroen

Kneed de ingrediënten voor de bodem door elkaar heen en doe het in een bakvorm bekleed met bakpapier (ongeveer 21x21 cm, kleiner kan ook maar dan moet het wel wat langer in de oven). 10 minuten op 200 graden in de (voorverwarmde) oven.
Meng ei met suiker en doe er daarna, in volgorde, de bloem, vanillesuiker, sap van grapefruit en citroen en citroenschil door. Roer goed door, maar het is normaal dat het heel dun is. Haal de bodem uit de oven en doe de vulling erover. 12 minuten in de oven op dezelfde temperatuur, de vulling moet nog een beetje vloeibaar zijn van binnen (kun je zien als je m beweegt). Laten afkoelen en smikkelen maar!
Oud 11-03-2009, 08:04
Verwijderd
Ik ben bijna jarig en wil trakteren op mijn stage. Dat is wat moeilijk, want een van mijn bewoners heeft een koemelkallergie. Heeft iemand een idee wat ik kan maken, want ik wil geen heel pak sojamelk kopen voor één cake...

Arretjes cake mag overigens niet, aangezien daar rauwe eieren in zitten. Die zou ik kunnen vervangen door koffiemelk, maar dat mag niet want koemelk....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 10:48
Martine1986
Martine1986 is offline
worteltaart!

Als je interesse hebt heb ik ook een recept, het is makkelijk en heel lekker!
Oud 11-03-2009, 16:39
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ik ben bijna jarig en wil trakteren op mijn stage. Dat is wat moeilijk, want een van mijn bewoners heeft een koemelkallergie. Heeft iemand een idee wat ik kan maken, want ik wil geen heel pak sojamelk kopen voor één cake...

Arretjes cake mag overigens niet, aangezien daar rauwe eieren in zitten. Die zou ik kunnen vervangen door koffiemelk, maar dat mag niet want koemelk....
Citronkaka!
Oud 12-03-2009, 17:15
Verwijderd
Hebben jullie daar een recept van?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2009, 23:26
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Hebben jullie daar een recept van?
Ehm, kijk eens verder dan je neus lang is? Een post boven je eerste post?

Reageren

Regels voor berichten