![]() |
||
Citaat:
Hoe je het ook wendt of keert, vrouwen hebben nou eenmaal de macht in handen betreft dit soort dingen. Als je het geheel omdraait en zorgt dat jij de prijs bent, in plaats van het meisje in kwestie, maak je 1000 keer meer kans dan dat je kansloos aan haar lippen gaat hangen. Vrouwen willen nou eenmaal iets dat ze niet kunnen krijgen. De zin "Niet dat ik het zou willen" is dus niet meer dan het tonen van desinteresse en het opwekken van interesse van de ander.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou The Game nog een keer lezen als ik jou was. |
![]() |
|
^ Hoe je het ook wendt of keert, hij heeft wel een punt. Wij (jonge) mensen zijn nu eenmaal zo hypocriet dat we 'spanning' willen. Als de ander te makkelijk is, is er vaak niets meer aan. Op die manier hebben trouwens ook veel mensen het probleem dat de verkeerde verliefd op hen wordt, namelijk degene van wie ze zich half afgewend hadden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is het op mijn bezadigde leeftijd sowieso niet meer de gewoonte dat mensen zo kinderachtig doen om maar geen interesse te tonen, geloof ik (op de enkele onzekere ziel na). Je merkt het gauw genoeg als iemand je wel ziet zitten. |
![]() |
||
Citaat:
Wat is The Game? ![]()
||
Citaat:
|
^ Vreemd dat ik er dan op een heel normale manier meerdere keren succes mee heb gehad... jullie zien nogal over het hoofd wat het verschil is tussen hier zo'n simpele opzet van een dialoog lezen, en hem elders uitvoeren. Flirten is één en al theater, beetje geven, terugstappen en niet te veel toehappen; wat dat betreft heeft hij een simpel doch treffend voorbeeld gegeven. Al hoef je het niet zo te interpreteren dat dit de meest voorkomende manier is...
|
We kunnen er hier lang of kort over discussieren...De praktijk heeft in mijn geval uitgewezen dat het een effectieve manier is om iemand te zoenen.
@Changsan...Weet je wat het mooie is? Vrouwen zeggen vaak dat dit soort dingen onzin zijn en het tegenovergestelde waar is. Toch leuk als de praktijk iets heel anders zegt ![]()
||
Citaat:
En wat voor TL buis verzon dat je moet ontkennen dat je het in de eerste plaats wilde als iemand zegt niet met je te willen zoenen? Alsof dat gezichtsverlies zou zijn... Gewoon, hop: jammer, je bent veel te mooi om niet te kussen, of iets dergelijks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ts: Je merkt het wel als je hints krijgt. Van simpel geil gedrag tot kleine subtiele aanrakingen en aandacht (veel naar je toe komen). Gewoon sterk blijven en vertrouwen in jezelf hebben, dan kom je vanzelf met spontane meiden in aanraking en leer je wat te doen. Oja en wees geduldig. Met sterk blijven bedoel ik niet dat je aan lame-principes moet vasthouden, je mag best een beetje aan jezelf werken.
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~ Laatst gewijzigd op 21-02-2008 om 17:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je duivel-avatartje helpt er wel bij btw.. (moest ik net ineens aan denken)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen heb ik nooit zin om naar een dicso te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Try this one: "Ik heb echt moeite om je nu niet te zoenen" en dan gewoon reactie aflezen. (disclaimer: die is ook corny etc. en raad ik je ook af maar het is beter dan dichtklappen/niet durven_
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Aftrekken kans op SOA of HIV?? angstofniet? | 52 | 15-08-2011 04:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe deze stukgelopen relatie verwerken? Foetsj_NL | 14 | 14-04-2010 17:32 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken? Sangria | 58 | 06-12-2003 11:19 |