Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vannacht kwam ik gewoon niet in slaap, om 6 uur was ik nog steeds wakker ondanks het lezen, mediteren, warme melk drinken en tig albums geluisterd te hebben. Dus dat vond ik wel een goede reden om vandaag thuis te blijven en me ziek te melden. Nu ben ik dan ook superbrak, maar wel brak onder het genot van de nieuwe Andy Mckee plaat
![]() |
![]() |
|
Terug. Roadtrip was ongelofelijk, heb echt teveel dingen gezien/bezocht/gedaan. Op de laatst was het echt een race tegen de klok maar toen zijn we in shifts doorgegaan en zijn we van de Grand Canyon naar St. Louis gereden in 1 rit. En mijn Nederlands is er wel beetje op achteruitgegaan want ik typ steeds Engelse woorden of stukken omdat dat beter past, hmz.
Ik kan niet geloven dat colleges woensdag weer beginnen ![]()
|
![]() |
Ik ging vanochtend en vanmiddag studeren bij een vriendinnetje in Den Bosch en dat was niet superproductief maar wel gezellig. Toen weer naar huis, iets gegeten en naar danstraining gegaan en dat was zwaar en nu heb ik volgens mij 3 grote blauwe plekken in de maak
![]() ![]()
|
Vorige week had ik een boek waar ik les uit moet geven uitgeleend en nu word ik telkens gebeld met vragen. De laatste keer nam ik zelfs op met "dit is de helpdesk" en toen gelach. Of ja, meer een hinnikje dat de grap overgekomen was. Het kan ook grienen geweest zijn.
||
Citaat:
Praat je nog steeds wel RP, of klink je al als een Yank? ot: Gisteren heel de serie Nathan Barley gekeken en weinig geslapen, dus vandaag op m'n werk viel ik bijna om. Het was ook nog eens heel erg stil dus ik werd om 5 uur al naar huis gestuurd (ipv 8), want ik moest bakken en bakken is nogal zonde als niemand wat koopt. Duuus toen heb ik voor het eerst sinds maanden weer op een normale tijd gegeten en ik ging een poging doen tot karbonades bakken en toen stond de hele keuken vol rook. *kuchkuch* Nu weet ik weer waarom ik leef op pasta en rijst. Net verbaasde ik me over mijn geekdom omdat ik bijna ging gillen toen ik hoorde over de DVD release van Hippies, en dat ik bijna achterover sloeg toen ik erachter kwam dat Julian Barratt (Mighty Boosh) en Julia Davis (Nighty Night) al jaren een setje zijn en kindjes hebben. Dat moeten wel hele gappige/bizarre kindjes worden.
|
Verwijderd
|
Ik heb net tot drie uur bij mijn lievelingscollega in de kroeg gezeten die terug was van wintersport en de map van het Smartlappenfestival op de laptop maar eens aangezet en op de bar gedanst. En veel bier gedronken. Terwijl ik over een paar uur in het ziekenhuis moet zijn voor onderzoeken, ohjee.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Pfff ik heb spierpijn van yoga en het is weer die tijd van de maand en ik moet de hele dag aan school werken want ik heb morgen een presentatie waarin ik mijn visie moet verdedigen en oh my! Maar eerst even langs mijn oude stageplek om een kopje koffie te drinken want we hebben hier in huis alleen maar SENSEO gadverdamme!
|
Oeh, dat doet pijn.
Redelijk op tijd opgestaan vandaag, net even op en neer gefietst naar het gemeentehuis om de papieren op te halen om me weer mee in te schrijven, na 4 maanden in Noorwegen te zijn geweest. Ook alvast even Ibuprofen ingeslagen aangezien ik straks eindelijk m'n lippiercing krijg. Zometeen maar alvast wat nemen dan ben ik alvast wat verdoofd. ![]() Whoeha, over 10 minuutjes ofzo met de bus naar de stad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik werd vanmorgen wakker gebeld, maar ik dacht dat het bij m'n droom hoorde, want in m'n droom stond ik in een kroeg ![]() |
![]() |
|
NGGGGGGG mijn viool is binnen en nou kan ik hem niet ophalen omdat ik nog totaal niet in staat ben 6 kilometertjes te fietsen zonder flauw te vallen
![]()
|
nou ik gun mijn vader op zich wel een laatste dag rust en ik overleef het wel om nog een dag te wachten maar het was makkelijker geweest als hij er donderdag pas was ( en dan kan ik hem natuurlijk ook gewoon donderdag ophalen maar dat kan dan ook weer niet want dat is dan weer te lang wachten)
oftewel moeilijk moeilijk maar eigenlijk is er nergens een probleem en ja een taxi zou kunnen maar daar wil ik dan weer geen geld aan uitgeven ![]()
|
![]() |
Ik heb net als een dolle m'n kamer opgeruimd en nu voel ik me ook netjes en opgeruimd en dat is chill
![]() ![]()
|
Vandaag ben ik aan het werk en vanavond ga ik sporten. Daarna snel eten en vervolgens moet ik een of andere muzikant fotograferen.
Aangezien er binnenkort ook een andere foto wordt gepubliceerd moet ik tot mijn verbazing concluderen dat er in een week meer gebeurd aan mijn ingezakte CARRIERE dan de afgelopen paar maanden. ![]() ![]()
|
ik ging gister met mn lover naar de kiterunner, mooie film maar (hoe cliche) het boek was indrukwekkender. vanochtend versliepen we ons en maakten een wereldreis naar de uithof. nu ben ik weer thuis en ga zo wat drinken met een vriend en vanavond hopenlijk op de bank hangen met mn huisgenootje<3
bij mij is het NIET de tijd van de maand ![]()
|
Toen ik vanochtend opnieuw naar mijn werk waaide, vroeg ik me ineens af of het ooit nog windstil zal zijn, want ik kan me niet meer herinneren hoe dat was. Aan de andere kant kan ik me ook niet meer herinneren hoe de zomer is, en die komt toch ieder jaar weer min of meer terug. Op mijn werk was een hoop reden tot frustratie, dus daar maak ik verder geen woorden aan vuil.
Nu drink ik bier om mezelf te troosten. En ik wil 77 dagen vrij zodat ik eindelijk eens ergens aan toe kom.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels: vandaag de dag Elizaaa | 5 | 14-01-2007 18:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De ekster in de context van de vidaaa | 3 | 08-03-2006 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 | |
ARTistiek |
Pluk de Zon drama | 6 | 31-10-2001 16:35 |