Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit filmpje was vannacht btw 30.000 x bekeken, en nu al een dikke 700.000 keer. Gaat toch hard. En ik kan het nog steeds niet geloven. ![]()
||
Citaat:
@ botulismf: hij speelde ook in brothers grimm, casanova, ned kelly, 10 things I hate about you, the four feathers, monsters ball, a knights tale en the patriot. Die eerste heb je in elk geval gezien.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, aan de ene kant hoor ik nu dat hij een 'drug problem' had en depressief was, aan de andere kant weer juist dat het heel goed ging, dat hij clean was etc. We komen het vast nog wel te weten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
dat ontken ik ook niet? ik zeg alleen dat het apart is. maarja, ik verheilig dan ook weer filmkarakter ipv acteur dus ik heb geen recht van spreken.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens: http://frontpage.fok.nl/nieuws/86990 ![]() |
![]() |
|
Heath Ledger bezat geen drugs
(Novum/Ap) - In het appartement van Heath Ledger zijn geen drugs aangetroffen, zoals eerder werd gemeld. Ook in het opgerolde bankbiljet dat de politie vond bij de overleden acteur zaten geen sporen van cocaïne of andere illegale substanties, die veelal met een bankbiljet worden opgesnoven. Wel was de acteur in het bezit van zes verschillende soorten voorgeschreven medicijnen, waarvan er drie uit Europa afkomstig waren. Zo gebruikte hij onder meer pillen om paniekaanvallen te onderdrukken en een slaapmiddel. De Europese middelen vergaarde Ledger vermoedelijk in Londen, waar hij onlangs was voor filmopnamen. Het levenloze lichaam van de 28-jarige Ledger werd dinsdag in zijn appartement in New York aangetroffen door zijn huishoudster en masseuse. Volgens de politie is de kans groot dat de acteur is bezweken aan een overdosis pillen. De geruchten dat Ledger overleed in het appartement van Mary-Kate Olsen zijn inmiddels in de kiem gesmoord. Wel stond het nummer van de actrice onder een sneltoets geprogrammeerd in zijn telefoon, waardoor de huishoudster haar als eerste belde om advies te vragen toen ze nog dacht dat de acteur bewusteloos was. Olsen zei dat ze haar beveiligingspersoneel zou sturen, maar luttele minuten later realiseerde de huishoudster zich dat hij mogelijk dood was, waarna ze opnieuw Olsen belde, en vervolgens het alarmnummer. Wat de precieze relatie tussen Ledger en Olsen was, is nog onduidelijk. Ledger werd vorig jaar genomineerd voor een Oscar voor zijn rol in 'Brokeback mountain', waarin hij een homoseksuele cowboy speelde. Tijdens de opnamen ontmoette hij actrice Michelle Williams, met wie hij een relatie kreeg en zich verloofde. Vorig jaar ging het stel uit elkaar. Ze hebben een dochter, de 2-jarige Matilda Rose. trouw.nl
||
Citaat:
Zonde van Heath Ledger, ik vond het een goede acteur. Daarnaast kan ik me nog goed herinneren hoe alle meiden gek van hem waren toen 10 things I hate about you uitkwam. Ik vond hem ook wel leuk toen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laat hem en vooral de mensen die hij heeft achter gelaten in hun waarde. |
![]() |
|
Het zijn ook altijd de rechts-conservatieve debielen die de meest uitgesproken meningen hebben over depressies. Ze weten allemaal precies hoe de vork in de steel zit. Op de fora van RT (over het algemeen vrij links) zitten ook van dat soort figuren.
"He doesn't have a reason to be depressed. He has everything, money, bitches, career etc. Stop whining, you liberal sissy!!1!". "If it turns out to be suicide, he doesn't deserve sympathy". "This is not tragic, it's pathetic and selfish." En dit allemaal binnen een paar uurtjes na zijn overlijden ![]()
||
Trouwens, het huis van de Olsen Twins, daar wil je nog niet dood gevonden worden, dacht ik. Maar dus wel.
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"Is that a Filmtopic in your pocket?" - Over films die we gezien hebben Dinalfos | 500 | 23-05-2011 17:06 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heeft u het laatst gezien en wat vond u ervan? Verwijderd | 500 | 16-09-2008 18:17 | |
Films, TV & Radio |
Batman: The Dark Knight Rooster | 475 | 17-08-2008 21:10 | |
De Kantine |
Top 5 mensen wiens dood de wereld schokte Cherry Springs | 122 | 11-02-2008 21:40 |