Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2008, 16:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
goh was vandaag in de filmwinkel en zag nog drie films van hem staan, wel maf en ik wilde ze ineens allemaal kopen hahaha.

wat doet het er trouwens toe hoe hij dood is gegaan? ik bedoel, dood is dood, een goeie acteur is een goeie acteur, of hij nu aan de drugs was of niet.
Oud 23-01-2008, 16:36
Metal
Metal is offline
Citaat:
overdosis of zelfmoord is niet bekend, maar hij was sowieso wel aan de drugs. dit interview was een paar weken voor zn dood gemaakt, hij is echt duidelijk onder de invloed...

http://www.youtube.com/watch?v=uKa-a...on.com/page/2/
Hij is echt duidelijk onder de invloed van wat? Hij leed aan slapeloosheid idd, mede door zijn depressie. En wanneer je uitgeput bent kom je verward over, en word je heel nerveus. Ik heb dat zelf ook heel erg. Op mijn toelatingsgesprek op school had ik ook niet geslapen, en toen was ik zo moe en nerveus dat ik letterlijk mijn stem kwijt was, ik kon niet meer praten, en zat de hele tijd te bewegen op mijn stoel.

Dit filmpje was vannacht btw 30.000 x bekeken, en nu al een dikke 700.000 keer. Gaat toch hard. En ik kan het nog steeds niet geloven. Kerel heeft op de een of andere manier een gigantische indruk op me achter gelaten, en dan heb ik brokeback mountain nog niet eens gezien. Soort James Dean van deze tijd.
Oud 23-01-2008, 16:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou dan moet je zeker brokeback eens kijken want die film is gewoon ontzettend goed ik ga binnenkort toch ook eens ned kelly kijken want die heb ik dan weer nooit gezien.
Oud 23-01-2008, 17:04
Metal
Metal is offline
Als ik die film kijk ga ik naar de hel.
Oud 23-01-2008, 17:22
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
lekker warm toch
Oud 23-01-2008, 17:26
DanielC
DanielC is offline
Om de een of andere reden bleef het de hele dag door m'n hoofd spoken. In m'n pauze het Empire interview nog eens doorgelezen. Volgens mij ging het toen ook al niet helemaal goed met 'm.
Oud 23-01-2008, 18:00
Verwijderd
I'm Not There is nu wel erg toepasselijk als filmtitel.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Eerlijk gezegd kan ik ook amper geloven dat het per ongeluk is gegaan. Ik hoor berichten een fatale combinatie van medicijnen voor longontsteking en slaappillen, maar come on...
Had hij reden om zelfmoord te plegen dan? Hij was bezig met een film, had net een leuke film achter de rug (The Dark Knight), heeft een dochtertje van wie hij blijkbaar veel hield. Dan pleeg je niet zomaar zelfmoord. Ik vind dat een beetje een vreemde aanname eigenlijk.

Btw, ik wil nu wel heel graag The Dark Knight zien als ik de trailer zo bekijk, Volgens mij zet Ledger daar echt een geweldige Joker neer, op zijn Jack Nicholsons.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 18:48
botulismf
botulismf is offline
Triest ja, flink van geschrokken. De enige acteerprestatie die me van hem bij is gebleven is zijn rol in Brokeback Mountain idd, maar die is me dan ook echt heel sterk bijgebleven. Zonde.
Oud 23-01-2008, 19:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Had hij reden om zelfmoord te plegen dan? Hij was bezig met een film, had net een leuke film achter de rug (The Dark Knight), heeft een dochtertje van wie hij blijkbaar veel hield. Dan pleeg je niet zomaar zelfmoord. Ik vind dat een beetje een vreemde aanname eigenlijk.

Btw, ik wil nu wel heel graag The Dark Knight zien als ik de trailer zo bekijk, Volgens mij zet Ledger daar echt een geweldige Joker neer, op zijn Jack Nicholsons.
hij kwam ook altijd heel stabiel over. geen onzedelijke escapades met andere hollywoodsterren, verzoeken om rust van de media bij je scheiding, hij had alles wel op een rijtje. En dat filmpje ziet er toch heel normaal uit? ik heb mezelf wel eens vreemder zien doen.

@ botulismf: hij speelde ook in brothers grimm, casanova, ned kelly, 10 things I hate about you, the four feathers, monsters ball, a knights tale en the patriot. Die eerste heb je in elk geval gezien.
Oud 23-01-2008, 19:03
Noddy
Noddy is offline
Ik vind het echt onwerkelijk. Dit had ik echt niet verwacht! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij niet meer leeft. Echt zonde!
Oud 23-01-2008, 19:29
Verwijderd
Iemand die ik ken denkt overigens serieus dat hij het gedaan heeft omdat hij niet genomineerd was voor een oscar voor I'm Not There.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 19:30
Swlabr
Swlabr is offline
Zonde.
Oud 23-01-2008, 19:47
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
@ botulismf: hij speelde ook in brothers grimm, casanova, ned kelly, 10 things I hate about you, the four feathers, monsters ball, a knights tale en the patriot. Die eerste heb je in elk geval gezien.
Brothers Grimm heb ik gezien ja en die was ook best aardig, maar niet echt een bijzondere acteerprestatie ofzo. Maar ik wil nog wel eens wat meer films met hem zien.
Oud 23-01-2008, 20:19
Metal
Metal is offline
Citaat:
hij kwam ook altijd heel stabiel over. geen onzedelijke escapades met andere hollywoodsterren, verzoeken om rust van de media bij je scheiding, hij had alles wel op een rijtje. En dat filmpje ziet er toch heel normaal uit? ik heb mezelf wel eens vreemder zien doen.
Hij kwam op mij altijd juist altijd over als een piekeraar. Hij was heel rustig en timide, voelde zich nooit echt op zijn gemak in interviews, ook het hollywood leven beviel hem niet. Stille wateren hebben diepe gronden.
Oud 23-01-2008, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt niet heel veel. De vader van een vriend van me heeft zichzelf vorige week opgehangen; ook altijd een hele rustige, tevreden man, kleinkind onderweg, hij verheugde zich helemaal op z'n grootvaderschap en alles, niets aan de hand. Maar kennelijk dus toch wel, anders hang je jezelf niet zomaar op.

Maar goed, aan de ene kant hoor ik nu dat hij een 'drug problem' had en depressief was, aan de andere kant weer juist dat het heel goed ging, dat hij clean was etc.
We komen het vast nog wel te weten
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 21:31
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou een ding weten we zeker, hij wordt er niet minder dood om
Oud 23-01-2008, 21:36
Verwijderd
Hij speelde ook in " a knights tale"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 22:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, TDK schijnt vooral een uitputtende film geweest zijn om te maken. Bovendien kun je niet uit die paar objectieve factoren iemand's geluk opmaken.
Oud 23-01-2008, 22:18
Verwijderd
oohh echt zo verdrietig.

ik vond hem geweldig in brokeback mountain en nog duizend maal geweldiger in candy.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 02:28
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt niet heel veel. De vader van een vriend van me heeft zichzelf vorige week opgehangen; ook altijd een hele rustige, tevreden man, kleinkind onderweg, hij verheugde zich helemaal op z'n grootvaderschap en alles, niets aan de hand. Maar kennelijk dus toch wel, anders hang je jezelf niet zomaar op.

Maar goed, aan de ene kant hoor ik nu dat hij een 'drug problem' had en depressief was, aan de andere kant weer juist dat het heel goed ging, dat hij clean was etc.
Ai, das wel verschrikkelijk van die vriend's vader. Mja, je hebt gelijk. Het zou kunnen idd, dat het niet zo rooskleurig was als het leek.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 08:56
Reynaert
Reynaert is offline
Ik vond hem in Monster's Ball óók erg goed trouwens. Erg overtuigende acteur, jammer dat hij dood is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 09:13
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik snap de ophef niet zo goed, ben vooral blij dat tdk klaar is met filmen, al baal ik van het waarschijnlijke uitstel
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 11:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind zijn performance in TDK nogal overrated, eerlijk gezegd

Tenminste, wat ik ervan in de trailer heb gezien.
Oud 24-01-2008, 11:42
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik vind zijn performance in TDK nogal overrated, eerlijk gezegd

Tenminste, wat ik ervan in de trailer heb gezien.
Kan wel zijn, maar als de opnamens nog halverwege waren hadden we een groter probleem
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 11:58
Verwijderd
het is wel kut, maar nu whined iedereen en is het 'een super acteur'
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 12:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ach dat massale gerouw is een beetje apart ja, maar hij was ook daadwerkelijk een heel goede acteur.
Oud 24-01-2008, 12:09
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ach dat massale gerouw is een beetje apart ja, maar hij was ook daadwerkelijk een heel goede acteur.
Maar je kunt niet ontkennen dat de verheiliging van een dode celebrity weer flink aan het toeslaan is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 12:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dat ontken ik ook niet? ik zeg alleen dat het apart is. maarja, ik verheilig dan ook weer filmkarakter ipv acteur dus ik heb geen recht van spreken.
Oud 24-01-2008, 12:18
Carn
Carn is offline
Heath; why so serious?

ok flauw
Oud 24-01-2008, 12:22
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kan wel zijn, maar als de opnamens nog halverwege waren hadden we een groter probleem
Eerlijk gezegd ben ik best benieuwd wat de reacties van de fanboys geweest zouden zijn als de principal photography nog niet klaar was
Oud 24-01-2008, 12:42
lucy48
lucy48 is offline
RIP Heath...

Best vreemd, zoals iemand anders geloof ik ook al zei, heb nu echt de behoefte om al zijn films te gaan kijken, terwijl ik alleen Brokeback Mountain heb gezien.
Oud 24-01-2008, 12:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eerlijk gezegd ben ik best benieuwd wat de reacties van de fanboys geweest zouden zijn als de principal photography nog niet klaar was
daarom hoop ik ook dat al het post-werk er grotendeels op zat; voordat we dadelijk Ledger-voice-replacements krijgen.
Oud 24-01-2008, 12:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja hahaha net als in queen of the damned, dat aalyah's stem werd gedaan door haar broer
Oud 24-01-2008, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Dan krijg je vast zoiets als bij Jason Lee in The Crow

Trouwens:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/86990
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 14:54
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
in en in triest
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 17:14
Signy
Signy is offline
Heath Ledger bezat geen drugs
(Novum/Ap) - In het appartement van Heath Ledger zijn geen drugs aangetroffen, zoals eerder werd gemeld. Ook in het opgerolde bankbiljet dat de politie vond bij de overleden acteur zaten geen sporen van cocaïne of andere illegale substanties, die veelal met een bankbiljet worden opgesnoven.

Wel was de acteur in het bezit van zes verschillende soorten voorgeschreven medicijnen, waarvan er drie uit Europa afkomstig waren. Zo gebruikte hij onder meer pillen om paniekaanvallen te onderdrukken en een slaapmiddel. De Europese middelen vergaarde Ledger vermoedelijk in Londen, waar hij onlangs was voor filmopnamen.

Het levenloze lichaam van de 28-jarige Ledger werd dinsdag in zijn appartement in New York aangetroffen door zijn huishoudster en masseuse. Volgens de politie is de kans groot dat de acteur is bezweken aan een overdosis pillen.

De geruchten dat Ledger overleed in het appartement van Mary-Kate Olsen zijn inmiddels in de kiem gesmoord. Wel stond het nummer van de actrice onder een sneltoets geprogrammeerd in zijn telefoon, waardoor de huishoudster haar als eerste belde om advies te vragen toen ze nog dacht dat de acteur bewusteloos was.

Olsen zei dat ze haar beveiligingspersoneel zou sturen, maar luttele minuten later realiseerde de huishoudster zich dat hij mogelijk dood was, waarna ze opnieuw Olsen belde, en vervolgens het alarmnummer. Wat de precieze relatie tussen Ledger en Olsen was, is nog onduidelijk.

Ledger werd vorig jaar genomineerd voor een Oscar voor zijn rol in 'Brokeback mountain', waarin hij een homoseksuele cowboy speelde. Tijdens de opnamen ontmoette hij actrice Michelle Williams, met wie hij een relatie kreeg en zich verloofde. Vorig jaar ging het stel uit elkaar. Ze hebben een dochter, de 2-jarige Matilda Rose.

trouw.nl
Oud 24-01-2008, 18:36
Verwijderd
GOH, hij zal zeker zijn adem in gehouden hebben en toen gestikt zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
GOH, hij zal zeker zijn adem in gehouden hebben en toen gestikt zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 19:15
Aurora
Aurora is offline
Damn, ik kan het nog steeds niet geloven. Ik heb best veel van zijn films gezien in mijn Heath-periode, het was zo´n leukerd.
Oud 24-01-2008, 19:42
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Ik werk in een videotheek en ik draai al de hele dag Heath Ledger films. Ter nagedachtenis
En ik had het al gepost, maar ik vind het nog steeds heel erg. Hij was zo jong nog.

Zoiets heb ik ook heel erg vaak gedaan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:59
Balance
Balance is offline
Citaat:

Hoeft ook maar 1 moment te zijn dat zo'n iemand het niet meer ziet zitten. Bij sommige mensen gaat er een duidelijke depressieve periode aan vooraf, maar dat hoeft totaal niet. Wat verschrikkelijk voor die vriend van je trouwens.

Zonde van Heath Ledger, ik vond het een goede acteur. Daarnaast kan ik me nog goed herinneren hoe alle meiden gek van hem waren toen 10 things I hate about you uitkwam. Ik vond hem ook wel leuk toen
Oud 24-01-2008, 22:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
heath ledger rijmt ook niet voor niks bijna op lekker.
Oud 24-01-2008, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Hoeft ook maar 1 moment te zijn dat zo'n iemand het niet meer ziet zitten. Bij sommige mensen gaat er een duidelijke depressieve periode aan vooraf, maar dat hoeft totaal niet. Wat verschrikkelijk voor die vriend van je trouwens.
Ja, het nare is nu helemaal dat mensen het die man heel erg kwalijk nemen, omdat hij zoveel achter heeft gelaten, echt een bizarre situatie...

Citaat:
Zonde van Heath Ledger, ik vond het een goede acteur. Daarnaast kan ik me nog goed herinneren hoe alle meiden gek van hem waren toen 10 things I hate about you uitkwam. Ik vond hem ook wel leuk toen
Ik bedacht me net ineens dat ik hem toen ook leuk vond, ik was vergeten dat hij dat was
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, het nare is nu helemaal dat mensen het die man heel erg kwalijk nemen, omdat hij zoveel achter heeft gelaten, echt een bizarre situatie...
Ja, dat vind ik ook echt onzin. Iedereen lijkt ineens de ins en outs van de situatie te weten en ook precies te kunnen beoordelen wat er is gebeurd, waarom dat is gebeurd en wat de gevolgen zijn voor de familie e.d. Doe normaal

Laat hem en vooral de mensen die hij heeft achter gelaten in hun waarde.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 11:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Het zijn ook altijd de rechts-conservatieve debielen die de meest uitgesproken meningen hebben over depressies. Ze weten allemaal precies hoe de vork in de steel zit. Op de fora van RT (over het algemeen vrij links) zitten ook van dat soort figuren.

"He doesn't have a reason to be depressed. He has everything, money, bitches, career etc. Stop whining, you liberal sissy!!1!".

"If it turns out to be suicide, he doesn't deserve sympathy".

"This is not tragic, it's pathetic and selfish."

En dit allemaal binnen een paar uurtjes na zijn overlijden
Oud 25-01-2008, 12:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
tering wat een sukkels
Oud 25-01-2008, 12:03
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik herinner me nog dat ie ooit een keer in Sweat heeft gespeeld Als homoseksuele wielrenner ofzo toen. Ik was natuurlijk direct fan.
Oud 25-01-2008, 13:12
Uice
Uice is offline
Trouwens, het huis van de Olsen Twins, daar wil je nog niet dood gevonden worden, dacht ik. Maar dus wel.

Citaat:
Dan krijg je vast zoiets als bij Jason Lee in The Crow
Brandon.
Oud 25-01-2008, 14:11
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ja, ik vind het heel maf maar het grijpt me bij hem wat extra aan.. maar ik bedacht me dat dat misschien komt omdat hij echt zo een acteur is waar ik mee ben opgegroeid zeg maar.. die er altijd was toen films mij echt gingen interesseren. Ik kan het niet echt achterhalen bij mezelf, maar was echt heel erg geschrokken toen ik het hoorde inderdaad.
Ik had dat ook, merkte het ook aan mezelf. Ook Brad Renfro (ik twijfel over de schrijfwijze) had ik dat ook, omdat hij zo prachtig speelde in The Cure. En inderdaad je bent ermee opgegroeid.Bij Heath Ledger blijft me helemaal een raar gevoel bij. Ik heb ook het gevoel dat hij perongeluk zijn longonstekingmedicijnen verkeerd gemixt heeft met slaaptabletten. Hij had slaapproblemen he. Maargoed, ik kende hem niet persoonlijk, maar toch, het blijft raar. Hij blijft iemand die je denkt te kennen, omdat die rol van 10 things i hate about you, iets is waar je mee opgroeit en ook Michelle Williams uit Dawson's creek. Het voelt als een soort tv-familie die je dan verliest. Heel vreemd gevoel.
Reageren

Regels voor berichten