Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
22.07 - 06.08 naar LETLAND!!! 500km witte zandstranden/rust aan de Oostzee/mooie weer (zomer tot +30)/mooie natur/heerlijk eeten/intensief nacht leven!!!
![]() www.balticumreizen.lv Santa, maakt SUPER! reizen "op maat" voor alle reizigers! De meisje zit in Belgie maar kommt zelf van Letland! Ik ben heel blij mee! ![]() |
![]() |
|
Ik ben gisteren teruggekomen uit New York. En volgende maand ga ik weer. En met Kerst, en de laatste week van januari, en de eerste week van februari wss ook weer.
En over twee weken naar Annapolis voor twee dagen. En in maart skieën in de Appalachen.
|
November: Las Vegas en Vancouver
Begin December: hopelijk Whistler of ander wintersport gebied in Canada Oud&Nieuw: San Francisco Zomer: New York En dan hopelijk tussendoor nog naar San Diego en Mexico of Hawaii.
|
kben natuurlijk wel net 5 maanden op vakantie geweest maar toch:
oud en nieuw: al sneeuwstampend door Zweden, bij Zweedse kennis ergens in juni: Bolivië, we weten nog niet wat maar 2 vrienden van ons doen daar ontwikkelingswerk. zoveel mogelijk weekends naar Natoye, in het Buitenshuis we hebben ook nog plannen om de hele Middellandse Zee rond te liften, maar nog geen idee wanneer.
||
Citaat:
4 dagen ijsland voor 300 € !!!!!!!!!!! whiej!!!
|
Verwijderd
|
Ben net terug van paar daagjes Noord-Frankrijk. En er staat weer heel wat op de planning:
Met oud en nieuw naar Londen om daar bij het LondenEye het nieuwjaar in te luiden: Hemelvaart lang weekend naar Terschelling uitwaaien Zomervakantie rondreis Noord-Amerika: vliegen op NY, dan Washington, Boston, Philadelphia, Niagra Falls, Montreal, Toronto en whatever er op onze wegkomt bezoeken, 5 weken de tijd! En met moeders aan het einde van de vakantie nog een weekje naar Portugal ![]() |
![]() |
|
Wat gaat iedereen hier vaak en ver weg joh!! *Jaloers*
Ik ben niet meer op vakantie geweest sinds vorig jaar augustus, al hoewel ik wel in oktober 2007 nog een weekendje center parcs heb gedaan.. En nu op de planning: Van 7 t/m 10 november naar Southampton, mijn broertje studeert daar sinds kort en ik wil weleens weten hoe t daar is ![]() En eigenlijk hadden we een reis naar Florida in de planning voor november, omdat ik dan afgestudeerd ben.. Maar die is nog steeds niet geboekt! Wordt verschoven naar het voorjaar vrees ik.
||
Citaat:
waarom ga je er niet alleen naartoe? alleen reizen is keifijn!!!
||
Citaat:
![]() Sowieso is Annapolis niet een plek om twee dagen de toerist uit te hangen, trouwens. |
![]() |
|
Ik woon erin, zelfs. en het is maar 35 minuten rijden, dus ik weet niet waarom ik dat geschreven heb.
misschien over een paar weken een keer een dagje...
|
10 dec-20 dec london naar mn ouders
20 dec- 4 jan Dubai met mn moeder in maart ergens gaan we naar iraq voor een week 02/06/09 hawaii kan niet w8en met mn beste vriendin voor een weekje. k ben nu in noorwegen in fredrikstad voor 3 dagen ga morgen weer naar huis in zweden(malmo)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga zelf half december een week naar cuba en eind februari een paar dagen new york. In de tussentijd zit ik in Toronto waar ik nu al ongeveer 2,5 maand ben. Misschien ook nog skieen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ahja, en een wintertrekking rond oudjaar in Zweden bij een vriend. op oud en nieuw zit ik in een inimini hutje ergens op een Zweedse berg. brrrrr heerlijk!
|