Citaat:
Rhinus schreef:
Ik geloof ook niet dat Eminem dom is eigelijk. En waarom zouden
we dat van die puppy niet moeten geloven en dit van Moby wel?
En ik heb intervieuws met MM gezien. En daarin vind ik hem toch best wel heel erg ontieglijk vreemd (kan even geen voorbeeld geven). En ik denk dat als hij zeg maar 'normaal' was en dezelfde muziek zou maken. Veel minder mensen 'm goed zouden vinden.
|
MM is niet dom, maar wel enorm mediageil. Hij heeft misschien 1 keer een moby look-a-like beschoten, maar dat levert hem weer zoveel publiciteit op dat top40 minded volk het helemaal geweldig zal vinden.
MM doet zulke dingen niet. Hij krijgt genoeg negatieve aandacht van de media. Hij wil niet populair worden, is totaal niet aandachtsgeil. Hij doet gewoon wat hij goed vind.
En ik denk dat vooral dat meelopers voor de muziek van MM kiezen, vanwege zijn uiterlijk. Zij snappen het totaal niet, dus ik denk dat je laatste opmerking wel klopt. Wel is het zo dat MM liever fans heeft die van hem houden vanwege zijn muziek, dan vanwege zijn imago.