Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2008, 14:22
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dat doe ik ook wel eens; bij mij werkt het dan door op 'terug' te klikken (of 'backspace') en dan in het textveld op 'ctrl-z', dan staat de hele tekst er weer
Dank door de tip!!!
Oud 30-01-2008, 14:24
Verwijderd
dankje heksjuh!
oooh ik ben zo boos op mezelf. echt enorm. als ik de tijd terug kon draaien zou ik het doen, maar zeg ik dat niet altijd? Zeg ik niet iedere keer weer: nu gaan we het anders doen? Nu gaan we normaal eten, bijtijds opstaan, goed studeren, stappen nemen, uitdagingen aangaan, dingen durven. Op mn bek gaan en gewoon weer doorgaan.
1 vak moest ik laten vallen dit blok, en de ander ga ik niet halen. Terwijl ik gewoon wél intelligent ben en het wél interessant vind. ik ben alles aan het verpesten en ik ben me heel erg aan het inhouden om niet gewoon maar op te geven. waarom doorleren voor een tentamen dat ik toch niet haal? waarom goed doorgaan vandaag als ik toch geen zin meer heb? waar doe ik het ook alweer voor? o ja, dat ik niet volgende maand deze post kan herhalen, dat was het. maar ik wil even écht niet meer, ik ben op.

O, Yana, je bent een held harde werkster! ga je nu ook even lief voor jezelf zijn en ontspannen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 14:29
Lilium
Lilium is offline
En mijn agenda plant zich weer vol.
Oud 30-01-2008, 14:38
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik heb gisteren mijn praktijkexamen gehaald
Ben echt super blij. Hoewel ik dood ging van de zenuwen ging het erg goed, en toen ik eenmaal mijn witte jas aanhad ging het prima

En ook ik heb gisteren een laptop gekocht bij de mediamarkt! Een sony waio Hij is echt superfijn en werkt goed. Ben er superblij mee.
Ik ga hem gebruiken voor school en als ik lui ben voor thuis, kan ik lekker msnen vanuit me bed... oh, heerlijk
Wat ik wel jammer vindt is dat ik geen software heb.. alleen demo's. (maar wel adobe ) Maar ik hoef ook geen versie 2007, 2003 is prima en daar heb ik nog een cd van, dus dat staat er nu op.
Wat ik wel balen vind is dat ik een virusscannerpakket van norton had gekocht en de productsleutel niet klopt Maar ja, ik moet ff bellen met hun en dan komt t wel goed ofzo.

Verder ben ik gezakt voor mijn theorietoets.. erg jammer, maar ik kon me ook niet goed concentreren om te leren en heb een paar domme fouten gemaakt. Ik herkans hem wel.

Brinkveld heeft gebeld. Voor de DGT. Ik heb een gesprek, maar meer om te kijken wat ze mij eventueel naast de DGT nog kunnen bieden, want alleen DGT is niet genoeg. Dat weet ik, dat voel ik.
Ik heb PMT nodig, iets, iets om mijn zelfbeeld te veranderen, dit gaat zo niet.
en ik ben afgevallen. En ik ben trots, trots op iets wat zo goed voelt. Wat ik zo graag wil, maar wat ook zo slecht is. Ik weet dat het niet mocht. Ik weet t. Maar ik kan het niet. Ik kan niet normaal eten.Maar goed. daar moet ik aan gaan werken.

En nu heb ik even een paar dagen rust!!!!! slapen en films kijken. Naar vrienden vrijdag, zaterdag sporten. heerlijk. maar vooral slapen, even helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 14:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik was zo boos om dat commentaar, en ik weet nu eigenlijk wel dat ik het nu weer naast me neer zou moeten kunnen leggen, en toch doe ik het niet. Ik word er zo moe van. Zelf vooral veel zeuren, en als ik dan iets verkeerd doe, meteen commentaar hebben. Bah.
Stage was vandaag wel leuk, al heb ik een enorme droogkloot als stagebegeleider vanuit de Pabo.
Nu nog even wachten tot mijn telefoon gaat en dan moet ik gauw boodschappen doen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 14:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik voel me weer wat energieker de laatste tijd, ik sta weer eerder op en doe overdag ook meer. Fijn
Ik maak me een beetje zorgen over twee moedervlekken op m'n rug; ze zijn opgezet en ze jeuken met enige regelmaat flink. Dus daar moet ik mee naar de dokter. Snijden huisartsen zelf dingen weg of moet dat in het ziekenhuis?
Mijn huisarts stuurde me door naar de dermatoloog in het ziekenhuis maar de huisarts van m'n vader deed het wel zelfs. Verschilt per huisarts en hoe het eruit ziet ed.

OT: Vanmiddag skikleding gekocht in de stad. Voelt wel raar en dubbel maar ik had het nodig, had nu tijd en ik kan toch ook niet de hele tijd thuis gaan zitten wachten?

Dank jullie wel voor alle lieve reacties iig Doet me goed
Oud 30-01-2008, 15:05
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Waar? Misschien ga je wel met mij mee
In Nijmegen... het meisje kwam me wel bekend voor, maar als ik dan in je fotoboek kijk, lijkt je er niet op. Dus...?
Edit: en je heet ook anders. Jammer!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 15:09
Verwijderd
Net voor het eerst sinds maanden weer gitaar gespeeld. Het ging op zich wel redelijk. Alleen heb ik best wel last van mijn kaak en dat zingt vervelend. Niet dat ie pijn doet ofzo, maar hij is stijf, ik kan hem niet goed bewegen en dat is nu al een week zo ofzo. Eerst was het alleen 's ochtends, maar nu blijft het maar steeds. En mijn ogen doen wazig, ik moet me echt heel erg concentreren om de lettertjes op dit forum te lezen... Zal wel aan de medicijnen liggen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 15:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg net een telefoontje van mijn moeder dat mijn opa een uur geleden overleden is. Gelukkig want zo kon het echt niet meer
Oud 30-01-2008, 15:24
Yana
Yana is offline
Citaat:
O, Yana, je bent een held harde werkster! ga je nu ook even lief voor jezelf zijn en ontspannen ofzo?
Hmm.. ja, das wel een idee. Ik ga even een muziekje opzetten, wierook aan en doen wat ik leuk vind
Oud 30-01-2008, 15:25
Yana
Yana is offline
Citaat:
Ik kreeg net een telefoontje van mijn moeder dat mijn opa een uur geleden overleden is. Gelukkig want zo kon het echt niet meer
Gecondoleerd. Volgens mij ben je er wel rustig onder, toch?
Oud 30-01-2008, 15:25
coopergirl
coopergirl is offline
Gecondoleerd, Dana..
Oud 30-01-2008, 15:38
Verwijderd
gecondoleerd daantje.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 15:46
Verwijderd
Gecondoleerd Daantje..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 15:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gecondoleerd. Volgens mij ben je er wel rustig onder, toch?
Dankjewel Ja, ik ben blij dat het zo gegaan is en dat hij niet echt nog langer heeft hoeven wachten tot de tijd echt over is. Vanmorgen was hij vreselijk onrustig en ook morfine werkte niet goed genoeg meer dus ik ben voor hem gewoon heel blij nu

Bedankt voor alle condoleances
Oud 30-01-2008, 15:53
Verwijderd
gecondoleerd...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel Ja, ik ben blij dat het zo gegaan is en dat hij niet echt nog langer heeft hoeven wachten tot de tijd echt over is. Vanmorgen was hij vreselijk onrustig en ook morfine werkte niet goed genoeg meer dus ik ben voor hem gewoon heel blij nu

Bedankt voor alle condoleances
Gecondoleerd!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:17
Roosje
Roosje is offline
Hmm Daantje gecondoleerd.. (})

En jeej de helft van mn betoog nederlands duurde al acht minuten. \o/ Misschien komt het dan toch wel goed. Misschien wordt het dan toch leuk. Ik kan best een kwartier over anorexia lullen. Waarom niet?
Oud 30-01-2008, 16:19
Sens.
Sens. is offline
gecondoleerd daantje

Ondanks dat ik zo moe ben van de examens en mijn lessen gewoon doorgaan... ben ik zo ongeloofelijk goed gezind en amuseer ik me wel

Om 12u vannacht kan ik naar mijn punten kijken... EINDELIJK!
Maar het blijft wel spannend...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:19
metallica
metallica is offline
Verdomme, wat een rotrooster in vergelijking met de afgelopen drie blokken... Op mn vrije dinsdag en donderdag heb ik nu prakticum, balen... Mja, ik ben dan de afgelopen maanden ookwel echt verwend met maar drie dagen les.

Ik voel me nu wel goed, echt een aantal leuke afspraken op de agenda staan met bakken ijs enzo <3
Oud 30-01-2008, 16:35
Verwijderd
Ik zit de hele dag al achter een beeldscherm, of de pc of de tv. En nu heb ik koppijn. Frappant.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Daantje: gecondoleerd.

Eigenlijk ben ik het helemaal spuugzat dat ik -zelfs al woon ik niet meer thuis- de computerhelpdesk (of liever op-sop-dienst) voor mijn ouders moet zijn. Ze krijgen het echt voor elkaar om de meest vreemde dingen met die computer te doen, zelfs al stel je het windowsaccount in met weinig rechten. En de probleemomschrijvingen zijn ook altijd zo lekker duidelijk...
Ik ben benieuwd hoe het zo gaat, volgens mij gaat het botsen vandaag. Het zit ook al in de lucht, wolkbreuk...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:44
Verwijderd
Citaat:

Eigenlijk ben ik het helemaal spuugzat dat ik -zelfs al woon ik niet meer thuis- de computerhelpdesk (of liever op-sop-dienst) voor mijn ouders moet zijn. Ze krijgen het echt voor elkaar om de meest vreemde dingen met die computer te doen, zelfs al stel je het windowsaccount in met weinig rechten. En de probleemomschrijvingen zijn ook altijd zo lekker duidelijk...
Ik ben benieuwd hoe het zo gaat, volgens mij gaat het botsen vandaag. Het zit ook al in de lucht, wolkbreuk...
Ik ken het, ik los altijd alles voor m'n ouders op, maar níet als ze in de buurt zijn of via de telefoon
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 16:57
Gaara
Gaara is offline
Vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag<333333 BijnabijnanogniethelemaalmaarwelbijnaRoosjekusje<3
Oud 30-01-2008, 16:59
Nijn*
Nijn* is offline
@ Daantje: gecondoleerd en veel sterkte Het blijft hoe dan ook rot, maar goed dat je kunt zien en voelen dat het zo beter is.
@ Vogelvrij: volgens mij treed ik in jouw voetsporen, want bij mij viel het helemaal niet mee.

OT: Oké, dat ging dus niet goed.. Kutkutkut. Dit was het luistertentamen dat ik misschien nog voldoende had kunnen maken, dat kan ik wel vergeten. Het audiodeel twijfelde ik nog aan, maar het videodeel ging zóó ontzettend slecht.. Ik heb van de 20 vragen daarvan, minstens ¾ gegokt, en achteraf gezien ook minstens de helft fout gegokt. Had ook makkelijk zat kunnen afkijken bedenk ik me nu, maar ik ben natuurlijk weer zo braaf dat ik dat niet doe, ook al zat ik naast een van de beste leerlingen.. Nou, we zullen wel zien, hopelijk kan ik het ophalen met mijn discussie, want die samenvatting..AARHG! Ik had echt lekker op de havo moeten blijven, hoezo wilde ik dit nou weer? Stress²
Deze hele dag heeft me gesloopt, vooral twee uur wachten voor het tentamen begon, bah.
Morgen frans luistertentamen en daar ga ik echt stuk aan, heb er vandaag eentje uit '98 geoefend en dat ging echt superbrak.. Dus nu ram ik die oefencd-rom er maar even in en dan vanavond Amelie kijken zonder ondertiteling, dat mag dan weer wel van mezelf
Oud 30-01-2008, 17:46
Verwijderd
He bah, om zeven uur komt er iemand ons appartement bekijken, vanaf zes uur loop ik al vreselijk te stressen. Rogier zou om zes uur thuis zijn, ik belde om half zeven en toen had hij net z'n jas aan, zei hij. Een kwartier later is hij nog niet thuis. Ik kan daar níet tegen

edit: hij is thuis, twee seconden later ging de bel, perfect getimed dus, ik hou me rustig.. *ademt in en uit*
Misschien is een glaasje water een goed idee

Ik moet echt weer alles wat ik geleerd heb bij CGT in praktijk brengen want dit schiet niet op..

Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 18:10
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Daantje: gecondoleerd!
@ Andijvie: ik zou daar ook gestresst van worden hoor. Vorige week was ik met m'n vriend bij m'n ouders alleen thuis en er zou een man van een of andere bank komen en m'n vader zou speciaal daarvoor eerder naar huis komen van z'n werk. Maar 5 minuten voordat die man zou komen, was m'n vader er nog niet. Ik vraag zo aan m'n vriend wat ik in godsnaam tegen die man moet zeggen als hij er eerder zou zijn dan m'n vader. Gewoon zeggen dat hij zo komt en vragen of hij wat wil drinken. O oké..ik toch wel in de stress. Uiteindelijk m'n vader maar gebeld waar-ie bleef, bleek dat die man had afgebeld en dus niet kwam.

OT: Ik ben gewoon van 9:30 tot 17:15 in de UB geweest, met 2x een half uurtje pauze. Nu net een half uurtje thuis, over 20 minuten moet ik alweer weg, zit even snel een maaltijdsalade te eten. Denk dat ik morgen maar naar de VU ga, dan kan ik morgenavond daar eten en dus langer blijven. Ik wil eigenlijk maandag beginnen met typen, daarvoor alles lezen, hoop dat ik dat red.

Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 18:19
Miracle
Miracle is offline
Gecondoleerd Dana, veel sterkte de komende dagen!
Oud 30-01-2008, 18:35
Roosje
Roosje is offline
z0mfg ik ben echt stom. :x Wat moet ik nou studeren dan! ik heb me zelfs al uitgeschreven bij biomedische wetenschappen. wordt het toch politicologie dan? met frans? of engels? of de pabo?

...
Oud 30-01-2008, 18:37
Verwijderd
@Daantje: gecondoleerd ({).
@Dolce: Wat goed dat je je praktijkexamen gehaald hebt!

OT:
Vandaag naar de UB geweest, en dan kost alles nog een keer doornemen toch meer tijd dan gedacht.
Ben nu nog met de laatste dingetjes bezig en dan moet het morgen wel een voldoende worden. We mogen er een 'spiekbriefje' bijhouden, ik hoop alleen dat de surveillant dat ook weet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 18:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Daantje: gecondoleerd

Oef, Genoom ging nog best aardig geloof ik. Volgens mij maar 6 fout bij de meerkeuze en dat is een 7,6. De open vragen heb ik allemaal ingevuld, maar ik vraag me af of ik wel overal volledig ben geweest en niet details heb laten liggen. Bij twee vragen wist ik niet zeker of ik het goed had en wist ik het niet goed uit te leggen, en ergens een subvraag die ik eeeecht niet wist. Maar hopelijk is het wel een 6 daarvoor ofzo, want dan sta ik iig nog een 7,5 en dat zou ik heel tof van mezelf vinden!

Nu maar biomechanica oefenen. Ik wist wel dat ik natuurkunde nooit leuk zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 18:44
darkfairy
darkfairy is offline
gecondoleerd daantje en veel sterkte!.
Oud 30-01-2008, 19:03
Verwijderd
Citaat:
@ Andijvie: ik zou daar ook gestresst van worden hoor. Vorige week was ik met m'n vriend bij m'n ouders alleen thuis en er zou een man van een of andere bank komen en m'n vader zou speciaal daarvoor eerder naar huis komen van z'n werk. Maar 5 minuten voordat die man zou komen, was m'n vader er nog niet. Ik vraag zo aan m'n vriend wat ik in godsnaam tegen die man moet zeggen als hij er eerder zou zijn dan m'n vader. Gewoon zeggen dat hij zo komt en vragen of hij wat wil drinken. O oké..ik toch wel in de stress. Uiteindelijk m'n vader maar gebeld waar-ie bleef, bleek dat die man had afgebeld en dus niet kwam.
Vreselijk, dat soort dingen. Ik was echt wóest vlak voor m'n man thuis kwam, gewoon omdat ik niet wist wat ik moest doen.

Maar hij was dus heel goed op tijd, het meisje kwam kijken en ze was meteen verkocht Niet alleen het appartement vond ze mooi, ook al onze spullen die we wilden laten overkopen. Echt perfect eigenlijk Ze heeft zelfs iets overgekocht waar we helemaal niet over na hadden gedacht; onze kledingkast. Voor ons 10x makkelijker om het ding hier te laten staan
Ik ben echt blij Ze heet ook Andrea, net zoals ik, echt leuk, dat kon ook alleen maar goed gaan
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 19:09
Pruts0r
Pruts0r is offline
Gecondoleerd Daantje.
Oud 30-01-2008, 19:35
Rob
Rob is offline
Gecondoleerd, Daantje! Sterkte ermee.
Oud 30-01-2008, 19:36
Roosje
Roosje is offline
Sorry dat ik nou eenmaal graag in het buitenland wil studeren hoor. Nja. Loopt wel los.
Oud 30-01-2008, 19:40
Rob
Rob is offline
Citaat:
Sorry dat ik nou eenmaal graag in het buitenland wil studeren hoor. Nja. Loopt wel los.
Ik ga hopelijk daar afstuderen. Ik moet nog even een sollicatiebrief schrijven. Dankje voor de herinnering.
Oud 30-01-2008, 19:41
Verwijderd
Mijn god, die documentaire op netwerk is echt verschikkelijk. Ik heb tranen in mijn ogen staan.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 19:42
Verwijderd
Vandaag is mijn allerlaatste dag hier in mijn geliefde Cusco ingegaan. Dit ingeluid met een ontbijt bij een Peruaanse vriendin en toen het allerlaatste definitieve bezoek aan de gevangenis. En het is alleen maar goed geweest. We hebben gepraat, hij heeft gepraat. En dat was goed. Precies gezegd zoals ik het gedacht had, en wat voor mij een stuk beter is. Hij kreeg alleen die twee voor mij zo belangrijke woorden niet over zn lippen. En ik zag dat ie ze wel vreselijk in z´n hoofd had. En dat ik ga bezorgt hem ook rare gevoelens. Het liep alleen wat abrupt af allemaal, toen de moeder van zijn kind kwam. Het doet pijn. Afscheid nemen is niet leuk. Helemaal niet zo definitief. Vannacht, net als afgelopen nacht mn verdriet maar wegdansen. Ik weet het anders ook niet. En hopen dat morgen mijn vluchten gewoon goed gaan lopen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 19:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow, ik ben zo moe.. Twee van de drie biomechanica vragen had ik helemaal goed. Ik moet alleen onthouden dat een gewicht wat ergens op 'rust' ook natuurlijk kracht uitoefent. Maar nu ben ik te moe om goed te denken en te leren. Zucht.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 20:02
Verwijderd

Morgen presentatie. Waarom zit er geen zenuwachtig-smiley op dit forum? Ik ben eigenlijk ook gek, ik zit nu al te stressen. Het komt goed, het komt goed. Ik moet het echt goed doen, ken ik m'n tekst eigenlijk al wel goed genoeg? Vanmiddag had ik super veel adrenaline maar nu niet bepaald meer. Het was na veel proberen eindelijk gelukt filmpjes te downloaden van YouTube. Als we die niet hadden gehad, dan hadden we een probleem gehad. Maar nu hebben we ze en dat is iig goed geregeld.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 20:11
Heksjuh
Heksjuh is offline
Daantje: gecondoleerd.

Mijn lijstje van gisteravond, wat er nog van over is:
- wc 18 (stof lezen)
- wc 19 (stof lezen + afmaken)
- hoorcollege 14
- hoorcollege 15
- hoorcollege 16 Vandaag gehad, was niet zo moeilijk en ga ik alleen nog doorkijken als ik tijd (en zin en energie) over heb.
- hoorcollege 17 hoeft volgens mij niet, want er is ook geen zelfstudie van. Dus ik doe het niet.
- en dan eigenlijk nog zelfstudie 23, maar die sla ik denk ik over Ik heb er even snel doorheen gekeken, en er staan wel moeilijke dingen maar die kan ik nooit in mijn hoofd krijgen, dus doe ik niet.
En ik heb nog werkcollege 15, 16 en 17 herhaald plus de stukken uit het boek.

Best veel gedaan vandaag, al klinkt het zo alsof ik heel veel oversla. Maar twee hoorcolleges en een zelfstudie van de 17hc en 23zs is op zich niet zoveel. Ik hoop maar dat ze niet heel veel vragen daarover stellen.
En ik hoop ook dat ze niet van die rare vragen stellen zoals in de werkcolleges. Morgen maar eens de antwoorden op die vragen nog eens lezen. Ik weet dat soort dingen echt niet, en het staat ook niet in het boek dus het is vast inzicht, en dat heb ik niet.

Nog doen voor donderdagavond:
- formuleblad uitprinten en formules vergelijken en snappen
- zelfstudietoetsen van de werkcolleges
- oefententamen
- alle stof nog eens doorkijken (samenvattingen doorlezen, hoorcolleges alleen de moeilijke dingen, boek doorbladeren voor de plaatjes)
- tentamennummer, plaats, tijden en vertrektijd opzoeken

Vorige week was ik veel gestresster dan deze week. Ik ben nu wel rustig, terwijl ik morgen tentamen heb en nog alles moet herhalen. Maar ik denk dat ik alles goed geleerd heb en meer kan ik toch niet doen, dus stressen heeft geen zin. Ik leer het wel

Vandaag nog naar mijn buurmeisje geweest voor verjaardag. Wat wordt ze groot. Ze is dertien, gaat naar de brugklas. In mijn hoofd is ze echt nog een klein meisje (ik kom er ook niet zo vaak), maar ze is echt wel veranderd. Ik vond het wel apart om te merken.

Morgen rond acht uur opstaan en dan leren van half tien tot acht, met pauzes natuurlijk. Of minder lang, maar maximaal tot acht uur.
Gelukkig heb ik al mijn spullen nu echt overzichtelijk, dus ik kan alles snel terugvinden. Als ik iets niet snap, kan ik vinden waar het staat.
Ik heb er wel vertrouwen in. In ieder geval dat ik goed heb geleerd en niet meer had kunnen doen, niet dat ik het wel ga halen. Hopelijk heb ik dit gevoel morgenavond ook nog.
Oud 30-01-2008, 20:13
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Morgen presentatie. Waarom zit er geen zenuwachtig-smiley op dit forum? Ik ben eigenlijk ook gek, ik zit nu al te stressen. Het komt goed, het komt goed. Ik moet het echt goed doen, ken ik m'n tekst eigenlijk al wel goed genoeg? Vanmiddag had ik super veel adrenaline maar nu niet bepaald meer. Het was na veel proberen eindelijk gelukt filmpjes te downloaden van YouTube. Als we die niet hadden gehad, dan hadden we een probleem gehad. Maar nu hebben we ze en dat is iig goed geregeld.
Succes morgen. Niet te zenuwachtig zijn, het gaat vast wel goed. Je hebt je toch goed voorbereid (als ik het zo lees wel iig). Ik zal voor je duimen
Oud 30-01-2008, 21:13
Verwijderd
@Dana: Gecondoleerd. (})
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 21:37
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Andijvie: fijn dat het verkocht is en van die klerenkast is inderdaad wel heel handig. Als jullie toch al een andere wilden. Hoeft die al niet meer mee te verhuizen.

@ iedereen die morgen tentamen heeft: heel veel succes!

Repetitie was vermoeiend. Verder met het nieuwe stuk, maar ik was zo moe dat ik me nauwelijks kon concentreren. En iedereen is daar altijd zo vrolijk en open enzo Niet al te laat slapen zo, morgen weer trein van 8:15.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 22:02
kroot
kroot is offline
Citaat:
Mijn god, die documentaire op netwerk is echt verschikkelijk. Ik heb tranen in mijn ogen staan.
van dat opvanghuis/weeshuis? Ik werd er echt misselijk van.

@Daantje: gecondoleerd.

Moemoe, krijg je van dat overwerken: ik was gisteren om 2.00 in bed. Morgen werken en orkest. Wat moet ik in godsnaam volgend jaar doen. Opties:
-zoals nu: werken en laatste jaat van dirigeercursus afmaken
-koordirectie toelating doen
-hafa toelating doen
-musiclogie
-schoolmuziek
Ik weet het niet....
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 22:04
metallica
metallica is offline
Ik heb och nog een fijne dag gehad, want een vriendinnetje was met haar vriend komen eten en door de leuke forumafspraken die er zo half staan. Wiejj, gezellig hoor
Oud 31-01-2008, 00:24
Rob
Rob is offline
Ik hoop dus tot zo ongeveer alle goden die er zijn dat ik dus vanmiddag niet de grootste fout ooit heb gemaakt en dat er niets aan de hand is en dat ik dus eigenlijk gewoon maar heel dom ben en dat alles gewoon goedblijft tussen haar en mij. Want anders heb ik 't grondig verknalt.

Hm, ik mis d'r wel. En wil bij d'r zijn. Want ze is lief. En ze lacht zo lief.

Time will learn. Niet te druk om maken anders slaap ik vannacht niet en ik heb een lange dag.

Citaat:
Ik heb och nog een fijne dag gehad, want een vriendinnetje was met haar vriend komen eten en door de leuke forumafspraken die er zo half staan. Wiejj, gezellig hoor
Die forumafspraken komen wel goed. Leuk om te zien dat alles zo goed klikte.
Oud 31-01-2008, 01:16
Redhair
Redhair is offline
Gecondoleerd Daantje.

Dank jullie wel allemaal. Ave, ik weet niet of dit het was. Ze zei gister nog dat ik blij kon zijn dat ze mijn haar er niet afknipte, maar volgens mij ook dat ik nooit meer veilig alleen over straat kon.

K. belde vandaag nog, om te vragen hoe het ging. Hij wilde ook nog langs komen, maar D. was er al.
Ik had vannacht mijn moeder nog gebeld, ze belde me vanmiddag om half 1 wakker om te vragen hoe het ging. Mijn benen waren stijf, ik was leeg. Ik kon alleen maar zeggen dat het kut ging. Ging naar beneden voor een warme douche, maar kon nauwelijks traplopen. Douche hielp gelukkig wel, ik kon weer normaal bewegen.

Underworld, tja, het was vet maar ook klote. Bij de dj die eerst draaide heb ik even gezeten. Vlak voor underworld begon stond ik en deed alles pijn. Kwam er in de loop van de dag al achter dat ik best wat bulten op mijn achterhoofd heb, daar en de bulten op mijn gezicht voelde ik een kloppende pijn, mijn bovenbenen staken en mijn schenen klopten ook. Ze begonnen, na tien minuten kon ik al niet meer. Weer terug naar achter, toen ik net zat deden ze born slippy. Ik had verwacht dat die aan het eind zou komen. Ik zag de hele fucking zaal compleet uit zijn dak gaan en moest gewoon janken. Werd opeens zo kwaad op haar, voor het eerst zo ontzettend kwaad. Eindelijk underworld en ik kon nauwelijks staan. Meteen daarna deden ze het mooiste nummer van het nieuwe album en ik voelde me klote, alleen maar klote. Toen die afgelopen was op de wc paar dikke lijnen speed gehad. Slecht, maar ik wilde even die pijn niet voelen en gewoon uit mijn dak gaan, gedwongen worden om te dansen. Zocht D. weer op en ben een uur uit mijn dak gegaan, daarna deed het weer te veel pijn. Elke beweging die ik met mijn been maakte schoot gewoon door heel mijn lichaam godverdomme. Dus weer naar achter gaan. Kijken naar het laatste nummer, ook zo prachtig, en de toegift, een nummer waar ik me al die tijd dat ik wist dat we naar underworld gingen op verheugde, om daar op te dansen tussen alle andere mensen. Maar ik danste niet, kon alleen nog maar zitten en toekijken. Ach ik kan blij zijn dat ik er toch bij ben geweest, maar had het me gewoon heel anders voorgesteld.
Met de trein kwamen we nog tot amersfoort, mijn broer heeft ons daar opgehaald, lief.

En nu zit ik thuis en ik weet niet meer wat ik moet voelen. Gister lijkt alweer heel veel weg, maar de pijn herinnert me eraan dat het nog maar kort geleden was. De blik in haar ogen zal ik niet snel vergeten. Hij was leeg, maar toch zat er ook een soort waanzin in. Wat er is gebeurd heeft best een grote impact op mijn gevoel. Het is zo raar allemaal. Als ik wil kan ik lachen, maar ook keihard janken.
Hoe zou N. zich nou voelen? Zou hij blij zijn met zichzelf? Lekker tevreden? Aan mij denkt hij vast niet. Hij heeft zichzelf waarschijnlijk wijsgemaakt dat ik inderdaad een hoer ben, weet ik veel. Hij zal in ieder geval geen medelijden of iets met me hebben. Ja jongen, wees maar lekker tevreden met jezelf, en met je lieve vriendin.
Oud 31-01-2008, 05:51
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Precies Kusje<3

OT: Zolang het vandaag maar niet regent
Reageren

Regels voor berichten