Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net voor het eerst sinds maanden weer gitaar gespeeld. Het ging op zich wel redelijk. Alleen heb ik best wel last van mijn kaak en dat zingt vervelend. Niet dat ie pijn doet ofzo, maar hij is stijf, ik kan hem niet goed bewegen en dat is nu al een week zo ofzo. Eerst was het alleen 's ochtends, maar nu blijft het maar steeds. En mijn ogen doen wazig, ik moet me echt heel erg concentreren om de lettertjes op dit forum te lezen... Zal wel aan de medicijnen liggen ofzo.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Bedankt voor alle condoleances ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm Daantje gecondoleerd.. (})
En jeej de helft van mn betoog nederlands duurde al acht minuten. \o/ Misschien komt het dan toch wel goed. Misschien wordt het dan toch leuk. Ik kan best een kwartier over anorexia lullen. Waarom niet?
|
Verdomme, wat een rotrooster in vergelijking met de afgelopen drie blokken... Op mn vrije dinsdag en donderdag heb ik nu prakticum, balen... Mja, ik ben dan de afgelopen maanden ookwel echt verwend met maar drie dagen les.
Ik voel me nu wel goed, echt een aantal leuke afspraken op de agenda staan met bakken ijs enzo <3
|
@ Daantje: gecondoleerd.
Eigenlijk ben ik het helemaal spuugzat dat ik -zelfs al woon ik niet meer thuis- de computerhelpdesk (of liever op-sop-dienst) voor mijn ouders moet zijn. Ze krijgen het echt voor elkaar om de meest vreemde dingen met die computer te doen, zelfs al stel je het windowsaccount in met weinig rechten. En de probleemomschrijvingen zijn ook altijd zo lekker duidelijk... ![]() Ik ben benieuwd hoe het zo gaat, volgens mij gaat het botsen vandaag. Het zit ook al in de lucht, wolkbreuk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Daantje: gecondoleerd en veel sterkte
![]() @ Vogelvrij: volgens mij treed ik in jouw voetsporen, want bij mij viel het helemaal niet mee. OT: Oké, dat ging dus niet goed.. Kutkutkut. Dit was het luistertentamen dat ik misschien nog voldoende had kunnen maken, dat kan ik wel vergeten. Het audiodeel twijfelde ik nog aan, maar het videodeel ging zóó ontzettend slecht.. Ik heb van de 20 vragen daarvan, minstens ¾ gegokt, en achteraf gezien ook minstens de helft fout gegokt. Had ook makkelijk zat kunnen afkijken bedenk ik me nu, maar ik ben natuurlijk weer zo braaf dat ik dat niet doe, ook al zat ik naast een van de beste leerlingen.. Nou, we zullen wel zien, hopelijk kan ik het ophalen met mijn discussie, want die samenvatting..AARHG! Ik had echt lekker op de havo moeten blijven, hoezo wilde ik dit nou weer? Stress² Deze hele dag heeft me gesloopt, vooral twee uur wachten voor het tentamen begon, bah. Morgen frans luistertentamen en daar ga ik echt stuk aan, heb er vandaag eentje uit '98 geoefend en dat ging echt superbrak.. Dus nu ram ik die oefencd-rom er maar even in en dan vanavond Amelie kijken zonder ondertiteling, dat mag dan weer wel van mezelf ![]()
|
Verwijderd
|
He bah, om zeven uur komt er iemand ons appartement bekijken, vanaf zes uur loop ik al vreselijk te stressen. Rogier zou om zes uur thuis zijn, ik belde om half zeven en toen had hij net z'n jas aan, zei hij. Een kwartier later is hij nog niet thuis. Ik kan daar níet tegen
![]() edit: hij is thuis, twee seconden later ging de bel, perfect getimed dus, ik hou me rustig.. *ademt in en uit* Misschien is een glaasje water een goed idee ![]() Ik moet echt weer alles wat ik geleerd heb bij CGT in praktijk brengen want dit schiet niet op.. Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 18:00. |
![]() |
|
@ Daantje: gecondoleerd!
@ Andijvie: ik zou daar ook gestresst van worden hoor. Vorige week was ik met m'n vriend bij m'n ouders alleen thuis en er zou een man van een of andere bank komen en m'n vader zou speciaal daarvoor eerder naar huis komen van z'n werk. Maar 5 minuten voordat die man zou komen, was m'n vader er nog niet. Ik vraag zo aan m'n vriend wat ik in godsnaam tegen die man moet zeggen als hij er eerder zou zijn dan m'n vader. Gewoon zeggen dat hij zo komt en vragen of hij wat wil drinken. O oké..ik toch wel in de stress. Uiteindelijk m'n vader maar gebeld waar-ie bleef, bleek dat die man had afgebeld en dus niet kwam. OT: Ik ben gewoon van 9:30 tot 17:15 in de UB geweest, met 2x een half uurtje pauze. Nu net een half uurtje thuis, over 20 minuten moet ik alweer weg, zit even snel een maaltijdsalade te eten. Denk dat ik morgen maar naar de VU ga, dan kan ik morgenavond daar eten en dus langer blijven. Ik wil eigenlijk maandag beginnen met typen, daarvoor alles lezen, hoop dat ik dat red. Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 18:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Daantje: gecondoleerd ({).
@Dolce: Wat goed dat je je praktijkexamen gehaald hebt! ![]() ![]() OT: Vandaag naar de UB geweest, en dan kost alles nog een keer doornemen toch meer tijd dan gedacht. ![]() Ben nu nog met de laatste dingetjes bezig en dan moet het morgen wel een voldoende worden. We mogen er een 'spiekbriefje' bijhouden, ik hoop alleen dat de surveillant dat ook weet ![]() |
![]() |
|
@Daantje: gecondoleerd
![]() Oef, Genoom ging nog best aardig geloof ik. Volgens mij maar 6 fout bij de meerkeuze en dat is een 7,6. ![]() ![]() Nu maar biomechanica oefenen. Ik wist wel dat ik natuurkunde nooit leuk zou vinden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hij was dus heel goed op tijd, het meisje kwam kijken en ze was meteen verkocht ![]() ![]() ![]() Ik ben echt blij ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag is mijn allerlaatste dag hier in mijn geliefde Cusco ingegaan. Dit ingeluid met een ontbijt bij een Peruaanse vriendin en toen het allerlaatste definitieve bezoek aan de gevangenis. En het is alleen maar goed geweest. We hebben gepraat, hij heeft gepraat. En dat was goed. Precies gezegd zoals ik het gedacht had, en wat voor mij een stuk beter is. Hij kreeg alleen die twee voor mij zo belangrijke woorden niet over zn lippen. En ik zag dat ie ze wel vreselijk in z´n hoofd had. En dat ik ga bezorgt hem ook rare gevoelens. Het liep alleen wat abrupt af allemaal, toen de moeder van zijn kind kwam. Het doet pijn. Afscheid nemen is niet leuk. Helemaal niet zo definitief. Vannacht, net als afgelopen nacht mn verdriet maar wegdansen. Ik weet het anders ook niet. En hopen dat morgen mijn vluchten gewoon goed gaan lopen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Daantje: gecondoleerd.
Morgen presentatie. ![]() |
![]() |
|
Daantje: gecondoleerd.
Mijn lijstje van gisteravond, wat er nog van over is: - - - - - - - En ik heb nog werkcollege 15, 16 en 17 herhaald plus de stukken uit het boek. Best veel gedaan vandaag, al klinkt het zo alsof ik heel veel oversla. Maar twee hoorcolleges en een zelfstudie van de 17hc en 23zs is op zich niet zoveel. Ik hoop maar dat ze niet heel veel vragen daarover stellen. En ik hoop ook dat ze niet van die rare vragen stellen zoals in de werkcolleges. Morgen maar eens de antwoorden op die vragen nog eens lezen. Ik weet dat soort dingen echt niet, en het staat ook niet in het boek dus het is vast inzicht, en dat heb ik niet. Nog doen voor donderdagavond: - formuleblad uitprinten en formules vergelijken en snappen - zelfstudietoetsen van de werkcolleges - oefententamen - alle stof nog eens doorkijken (samenvattingen doorlezen, hoorcolleges alleen de moeilijke dingen, boek doorbladeren voor de plaatjes) - tentamennummer, plaats, tijden en vertrektijd opzoeken Vorige week was ik veel gestresster dan deze week. Ik ben nu wel rustig, terwijl ik morgen tentamen heb en nog alles moet herhalen. Maar ik denk dat ik alles goed geleerd heb en meer kan ik toch niet doen, dus stressen heeft geen zin. Ik leer het wel ![]() Vandaag nog naar mijn buurmeisje geweest voor verjaardag. Wat wordt ze groot. Ze is dertien, gaat naar de brugklas. In mijn hoofd is ze echt nog een klein meisje (ik kom er ook niet zo vaak), maar ze is echt wel veranderd. Ik vond het wel apart om te merken. Morgen rond acht uur opstaan en dan leren van half tien tot acht, met pauzes natuurlijk. Of minder lang, maar maximaal tot acht uur. Gelukkig heb ik al mijn spullen nu echt overzichtelijk, dus ik kan alles snel terugvinden. Als ik iets niet snap, kan ik vinden waar het staat. Ik heb er wel vertrouwen in. In ieder geval dat ik goed heb geleerd en niet meer had kunnen doen, niet dat ik het wel ga halen. Hopelijk heb ik dit gevoel morgenavond ook nog.
||
Citaat:
![]()
|
@ Andijvie: fijn dat het verkocht is en van die klerenkast is inderdaad wel heel handig. Als jullie toch al een andere wilden. Hoeft die al niet meer mee te verhuizen.
@ iedereen die morgen tentamen heeft: heel veel succes! Repetitie was vermoeiend. Verder met het nieuwe stuk, maar ik was zo moe dat ik me nauwelijks kon concentreren. En iedereen is daar altijd zo vrolijk en open enzo ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@Daantje: gecondoleerd. Moemoe, krijg je van dat overwerken: ik was gisteren om 2.00 in bed. Morgen werken en orkest. Wat moet ik in godsnaam volgend jaar doen. Opties: -zoals nu: werken en laatste jaat van dirigeercursus afmaken -koordirectie toelating doen -hafa toelating doen -musiclogie -schoolmuziek Ik weet het niet.... |
![]() |
|
Ik heb och nog een fijne dag gehad, want een vriendinnetje was met haar vriend komen eten en door de leuke forumafspraken die er zo half staan. Wiejj, gezellig hoor
![]()
||
Ik hoop dus tot zo ongeveer alle goden die er zijn dat ik dus vanmiddag niet de grootste fout ooit heb gemaakt en dat er niets aan de hand is en dat ik dus eigenlijk gewoon maar heel dom ben en dat alles gewoon goedblijft tussen haar en mij.
![]() Hm, ik mis d'r wel. En wil bij d'r zijn. Want ze is lief. En ze lacht zo lief. Time will learn. Niet te druk om maken anders slaap ik vannacht niet en ik heb een lange dag. Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Gecondoleerd Daantje.
Dank jullie wel allemaal. Ave, ik weet niet of dit het was. Ze zei gister nog dat ik blij kon zijn dat ze mijn haar er niet afknipte, maar volgens mij ook dat ik nooit meer veilig alleen over straat kon. K. belde vandaag nog, om te vragen hoe het ging. Hij wilde ook nog langs komen, maar D. was er al. Ik had vannacht mijn moeder nog gebeld, ze belde me vanmiddag om half 1 wakker om te vragen hoe het ging. Mijn benen waren stijf, ik was leeg. Ik kon alleen maar zeggen dat het kut ging. Ging naar beneden voor een warme douche, maar kon nauwelijks traplopen. Douche hielp gelukkig wel, ik kon weer normaal bewegen. Underworld, tja, het was vet maar ook klote. Bij de dj die eerst draaide heb ik even gezeten. Vlak voor underworld begon stond ik en deed alles pijn. Kwam er in de loop van de dag al achter dat ik best wat bulten op mijn achterhoofd heb, daar en de bulten op mijn gezicht voelde ik een kloppende pijn, mijn bovenbenen staken en mijn schenen klopten ook. Ze begonnen, na tien minuten kon ik al niet meer. Weer terug naar achter, toen ik net zat deden ze born slippy. Ik had verwacht dat die aan het eind zou komen. Ik zag de hele fucking zaal compleet uit zijn dak gaan en moest gewoon janken. Werd opeens zo kwaad op haar, voor het eerst zo ontzettend kwaad. Eindelijk underworld en ik kon nauwelijks staan. Meteen daarna deden ze het mooiste nummer van het nieuwe album en ik voelde me klote, alleen maar klote. Toen die afgelopen was op de wc paar dikke lijnen speed gehad. Slecht, maar ik wilde even die pijn niet voelen en gewoon uit mijn dak gaan, gedwongen worden om te dansen. Zocht D. weer op en ben een uur uit mijn dak gegaan, daarna deed het weer te veel pijn. Elke beweging die ik met mijn been maakte schoot gewoon door heel mijn lichaam godverdomme. Dus weer naar achter gaan. Kijken naar het laatste nummer, ook zo prachtig, en de toegift, een nummer waar ik me al die tijd dat ik wist dat we naar underworld gingen op verheugde, om daar op te dansen tussen alle andere mensen. Maar ik danste niet, kon alleen nog maar zitten en toekijken. Ach ik kan blij zijn dat ik er toch bij ben geweest, maar had het me gewoon heel anders voorgesteld. Met de trein kwamen we nog tot amersfoort, mijn broer heeft ons daar opgehaald, lief. En nu zit ik thuis en ik weet niet meer wat ik moet voelen. Gister lijkt alweer heel veel weg, maar de pijn herinnert me eraan dat het nog maar kort geleden was. De blik in haar ogen zal ik niet snel vergeten. Hij was leeg, maar toch zat er ook een soort waanzin in. Wat er is gebeurd heeft best een grote impact op mijn gevoel. Het is zo raar allemaal. Als ik wil kan ik lachen, maar ook keihard janken. Hoe zou N. zich nou voelen? Zou hij blij zijn met zichzelf? Lekker tevreden? Aan mij denkt hij vast niet. Hij heeft zichzelf waarschijnlijk wijsgemaakt dat ik inderdaad een hoer ben, weet ik veel. Hij zal in ieder geval geen medelijden of iets met me hebben. Ja jongen, wees maar lekker tevreden met jezelf, en met je lieve vriendin.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Cryonics Verwijderd | 8 | 14-03-2004 21:55 |