Advertentie | |
|
![]() |
|
ik was afgelopen vrijdag wederom naar een gala, en een aantal clubgenoten van mn vriendje waren ook mee. Zij vonden het supermooi dat ik op eigen initiatief 14 cocktails heb gehaald
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() 'ja maar ik kom wel ieder weekend terug' Pff tot dat je dáár ook een leuk sociaal leven hebt zeker
|
Het stukje wat ik hier gister schreef zei ik gisteravond tegen m'n vriend waarop hij zei 'ik weet niet wat er in je speelt maar je moet je geen zorgen maken' tuurlijk ben ik dan zo dat ik dat toch wel bljif doen
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
OT: Hmm wel zin in date eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tis iets minder. Hij laat vrij weinig van zich horen en ergens vind ik dat wel kut maar aan de andere kant wel logisch want we hebben niks ofzo. En tis ontzettend raar maar ik heb wel het vertrouwen in hem dat ik in andere jongens nog nooit heb gehad. Kan t niet helemaal uitleggen maar tis wel lief.
Daarnaast ga ik aankomende maandag naar mijn beste vriend. Ik ga hem schoppen en ruziemakenboosdoen en dan zien we wel verder. Ik ga hem iig zeker melden dat ik baal van hoe de situatie atm is. Want die is gewoon kut. En ik heb de neiging om naar mijn ex te trekken op de momenten dat ik me kut voel. Maar ik heb me nog steeds heel lief en braaf gedragen en niks van me laten horen. ![]() Het wordt nog eens wat met mij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik vind ook niet dat hij niet mág, ik vind het gewoon niet leuk, so there! Uh ja, ontopic zijn er geen spannende nieuwtjes
|
^ Zoiets heb ik ook, het lijkt er iig op bij mijn exvriendin. En ze zou dan een ongelofelijke trut zijn omdat ze eerder aangaf (eigenlijk de dag voordat ze weer met die ander aan de haal ging) weer te twijfelen over ons. Ze wéét hoe ongelukkig ze me hiermee maakt...
|
Ik ben heel benieuwd wat er van mijn sociale leven overblijft na 5 maanden full-time stagelopen van 14.30 tot 22.30 (en dan dus van 13.00 tot 00.00 niet thuis zijn)... Ik denk er zwaar over om over twee weken naar mijn docent te stappen om hier over te gaan klagen. Niet alleen vanwege de locatie, maar ik leer ook helemaal niks van deze stage en de locatie is ook vrij kut. Ja en ik vind ook dat ik best voor mijn sociale leven op mag komen.
![]()
|
Mja ergens vind ik t allemaal heel erg kut, aan de andere kant denk ik, stik er maar in. Mannen, relaties, verliefd zijn bleeeeeeeeeergh.
Komende weken wel veel doen met vrienden die ik al miljard te lang niet heb gezien ![]() En mn mutti is lief, nooit gedacht dat ik zo met r over mannen kon praten eigenlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zo! Laatste update, omg, dat leek op kriebels in mijn buik. ![]() |
![]() |
|
Deze middag werd mijn liefdesleven even (ongevraagd!) geanalyseerd door een collega. Ik ben volgens hem geen meisjemeisje maar een 'coole dingen doen met jongens' meisje, waardoor ik alleen word gezien als een vriendin en mijn 'probleem' is dat ik alleen maar relaties aan wil gaan met mensen waarmee ik al goed bevriend ben, dus zal ik altijd met het 'vreselijke' probleem zitten dat ik een vriendschap kapot kan maken waardoor het voor mij heel moeilijk zal zijn om een relatie te krijgen wadiewadiewa...
Nou ja, niks nieuws voor mij, M'n vrienden zijn me ook veel meer waard dan 'zomaar een vriendje', maar ik liet hem maar doorratelen, want hij vond het allemaal heel slim gevonden van zichzelf. Verder kreeg ik een boel complimentjes vandaag ('Wat zie je er weer wonderschoon uit vandaag' 'Jouw toekomstige echtgenoot is een mazzelaar, want je bent een schat van een meid' en een knipoog+glimlach van een leukerd) dus m'n jaarlijkse portie blozen heb ik ook weer gehad en nu voel ik me helemaal joepiedepoepie.
|
Niet om te seure, maar je kunt hem toch gewoon to the point vragen of hij een vriendin heeft....
- De afgelopen weken waren fantastisch. Alleen maar met mijn homies opgetrokken, samen koken, samen naar shows, samen heel veel gamen en bier drinken, vooral veel chillen en ook veel relaxte gesprekken gevoerd. Met mijn huisgenoot heb ik opeens ook weer de band van vroeger, en dat is echt ontzettend gaaf. Net kijkavond gehad voor een nieuwe huisgenoot en het was echt zo'n typische kijkavond die alleen hier kan. Opeens hing het hele blok zowat hier en vloeide het bier rijkelijk. Overal zaten mensen te chillen en weet-ik-veel-wat te doen en ja. Nice. Nadat een paar weken geleden de zanger van the darkest red onze nieuwe buurman werd komt nu wss. de ex-gitarist van isle of man (!!!!!) op mijn oude kamer. ![]() Voor de rest op relationeel gebied is het ook nog wel spannend, hmhmhuhu.
|
Mannen zijn vreemd... Ik werd opeens om half zes 's ochtends gebeld, of hij even langs kon komen. Het komt er op neer dat hij zegt dat hij me mist en om me geeft en nu ligt hij lekker in mijn bedje te slapen. Ik durf het eigenlijk nog niet hardop te zeggen, voor het geval ik het niet goed begrepen heb en overhaaste conclusies, maar we gaan het weer proberen
![]()
|
Verwijderd
|
grmbl.. ik heb al n tijdje zo'n onbestemd gevoel. Dat komt door de 3 mannen in mijn leven.
1. Ik en beste vriendje wordt echt nix meer. Hij loopt wel nog achter mij aan, maar stiekem wil ik dat helemaal niet. Al is het wel vleiend natuurlijk.. Gisteren zei ik dattie maar es moest opschieten met zn aanmelding voor de kunstacademie. Zegtie dat ik niet zo moet moederen en dat ik dat zaterdag ook al deed. Nouja zeg! ![]() 2. Ik en ex doen nog steeds veel samen..samen koken, eten, film kijken, sexen, slapen. Eigelijk hebben we gewoon een kazerne relatie. In het weekend bellen we wel enzo, maar we spreken niet af. Hij uit A'dam, ik Rotterdam en we zien elkaar toch al de hele week. T weekend is dus echt voor vrienden en familie. Vorige week moesten we samen op cursus en hebben we heel de week bij mij gechilled ipv op de kazerne. Het bevalt zo ontzettend goed en het is zo'n schatje. Ik begin nu vooral mijn eigen fouten in te zien. Te veel verwachtingen enzo..terwijl het belangrijkste is dat ej het samen leuk hebt. Zijn foute acties vergeet ik ook echt niet, maar door deze zelfbewustwording lijkt dat van hem allemaal wat minder erg. Ondertussen begin in echt weer vet verliefd op em te worden. Houden van hem is niet gestopt, maar de echte verliefdheid is weer terug. Toch kan het nix meer worden. Mijn gevoel dat ik niet op hem kan bouwen is niet weg en dus geen gezond gevoel voor een relatie. Maar mijn god, wat zijn wij leuk samen. Ik wil hem!! 3. Een maatje van me die ik nu zo'n 2,5 jaar ken gaat volgende week naar Afghanistan. Ik vind het niet heel erg dat hij weg gaat, maar wel waar hij naar toe gaat. 2 Weken terug stuurde hij mij na een gewoon gezellig avondje een smsje dat hij mij wilde zoenen. MANNN kan je nou nooit es vrienden zijn met een kerel???? Ik heb hem zeker duidelijk gemaakt dat ik dat echt niet wil en dat ik graag onze vriendschap hou. Oftewel; doe normaal anders is vriendschap voor mij niet meer mogelijk..Tijd dat hij even afkoelt dus. 4. Niet echt een man in mijn leven, maar wel een onafgemaakt hoofdstuk. Kort verhaal.. wij willen elkaar (nog steeds na bijna 3 jaar). We hebben nooit sex gehad, omdat ik het die bepaalde avond afkapte omdat ik nog niet wilde. Helaas was het leeftijdsverschil gewoon te groot toendertijd (10 jaar). Maarja.. elke keer als we elkaar spreken is het van: Weet je dit nog.. oja en dat? En dan krijgen we beide flashbacks.. ik van zijn heerlijk gespierde getatooërde lichaam en hij van god weet wat allemaal.. Grmbl lust is leuk, maar niet als hij een (lieve) vriendin heeft en ik ook een soort van gebonden ben.. Hij zal ook nooit vreemdgaan en ik zou nooit willen dat hij dat deed..maar ik wil hem toch nog n keer hebben ![]() Wat een drama allemaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jazeker, en daar komt ook voor het grootste deel om onbestemde gevoel vandaan. Toen die verliefdheid nog niet terug was dacht ik dat ik het wel ff zo kon blijven tot ik het leger uitga (sept/okt). Hierna is het toch niet meer toe doen, omdat hij zo druk is in zn weekend dat ik er niet meer bij pas. Maar hem opgeven wil en kan ik niet. Tot nu toe is het zo leuk nog.. en ik zie hem elke dag omdat onze kamer praktisch naast elkaar ligt. Dat maakt het zo moeilijk om afstand te nemen. Heb jij misschien tips? |
![]() |
||
Citaat:
"Mijn gevoel dat ik niet op hem kan bouwen is niet weg en dus geen gezond gevoel voor een relatie" .. maar zo te horen aan je verhaal, zit je eigenlijk al in een relatie met hem. :-/ En als je al zegt dat je hem niet op wil geven, lijkt het me niets meer dan logisch dat je het opnieuw gaat proberen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je komt toch nog wel antivalentijnen he? ![]() Bovenstaande is gelukkig niet op mij van toepassing. Ik zou het niet trekken om het nog een keer te proberen, dat hebben wij al te vaak gedaan. Het voelt wel raar nu het echt, helemaal, definitief voorbij is. Ik heb tenslotte wel vier jaar met hem gedeeld. Eerst maar eens even proberen de wirwar van gedachten in mijn hoofd te ordenen ![]()
|
Verwijderd
|
@ Trimm Trabb: herkenbaar! (behalve dat ik soms wel een meisje-meisje ben, maar goed).
![]() Als je een foto ziet van iemand die er nogal ''de day-after een feestje dat tot zes uur duurde'' uitziet, en je hem dan nog goddelijk vind, wil dat wel iets zeggen he. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt compleet gelijk. Maar onze relatie is misgelopen omdat ik teveel verwachtingen van hem heb en hij meer vrijheid nodig heeft, dan dat ik hem geef. Ik kan dat wel proberen te veranderen, maar ik weet dat als ik echt een relatie met iemand heb, verwacht ik bepaalde dingen van diegene. Bijvoorbeeld mijn vrienden leren kennen. Hij wil dat opzich ook wel, maar elke keer zegtie hij af. (als wij al op hem aan het wachten zijn bijvoorbeeld). Nu wij 'officieel'nix hebben gaat het mij een stuk beter af. Doordat ik minder eisen aan hem stel doet hij zulke dingen juist uit zichzelf. Plus dat het in okt-sept toch afloopt. Hij zegt dat hij dan wel in het weekend tijd voor mij vrij kan maken omdat hij dan doordeweeks tijd hefet voor zn vrienden, maar ik heb er een hard hoofd in. Laatst zei ik tegen hem dat ik hem toch nog steeds een beetje als mn vriend beschouw. Hij antwoordde dat het mijn keuze is zoals het nu loopt (geen relatie) en dat hij mij zeker ngo als zijn vriendin beschouwd. |
![]() |
||
Citaat:
ik vond hem namelijk nou niet bepaald aardig tegen je, en als ie met je aan het 'spelen' is dan kom ik hem een knal op zn bek verkopen ![]() ot: Mijn grote liefde zijn mijn katten momenteel ![]() en vanmorgen lekker naast hem wakkeer worden weer. Gisteravond een beetje een rotgesprek gehad ![]() Of, nou ja, het was wel heel erg lief enzo, maar het kwam ff verkeerd aan. En nu ben ik aan het denken... Misschien moeten we ermee stoppen nu het nog kan.. dat zou denk ik beter zijn.. maar ik ben zo gek van hem... maar ik wil ook niet gekwetst worden en bah... Haha, mn katten willen nog niks van hem weten ![]() Maar lekker wel van mij <3 en dan vooral als ik alleen met een handdoek om door de kamer loop ![]() Anyway, ik heb een beetje een dilemma... offtopic: Rambo 4 is lachen ![]()
||
Citaat:
![]() Hij komt eerder terug dus ik zie hem vanavond al in plaats van vrijdag <33
|
![]() |
|
|