Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2008, 15:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vorige topic.

Huppa, wéér een mailtje. Dit keer een heartfelt one. Maar ja, ik heb er niets meer aan. Ik wil graag verder met mijn leven, dan te blijven hangen in een liefde die niet voorbestemd was.
Oud 17-02-2008, 15:47
Rob
Rob is offline
Die vent van je komt ook wanneer 't te laat is.
Oud 17-02-2008, 15:54
Verwijderd
Oh dear nu ben ik weer onrustig want ik heb het web-log van mn crush van vorige zomer zomer ontdekt en nu ben ik weer helemaal jubelig en is het dus een crush die blijkbaar nog steeds wel aan de gang is. Lol, voel me net veertien. Jammer alleen dat ik de neiging heb op arrogante, onbenaderbare mensen te vallen en dat het in dit geval al helemaal een kansloze zaak is. Maar goed, zwijmelen is óók leuk, en goed voor mn humeur.

En nu ga ik écht iets nuttigs doen!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Die vent van je komt ook wanneer 't te laat is.
Zo ken ik er nog meer.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 17:15
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
he bah, ik vind iemand leuk met 'n vriendin. t probleem is dat ik niets onderneem naar hem toe*omdat hij 'n vriendin heefT*, en hij naar mij wel..raar. zo moeilijk om je dan in te houden als je iemand leuk vind. pfff, weet niet wat ik ermee moet, iemand ideeen?
Oud 17-02-2008, 17:48
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Ik heb het er vanmiddag met hem over gehad en hij ziet het even niet meer zo zitten, omdat ik hem niet genoeg vertrouw .
Ik probeerde hem te bellen, maar zijn telefoon staat uit en ik weet niet waar hij zit
Wat heb ik gedaan
Straks zit hij bij háár
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 17:52
Verwijderd
@dauwdruppel

Ja ho es even, nu ga jij de schuld bij jezelf zoeken.
hij heeft iets verborgen voor jou, en logisch dat er dan iets minder vertrouwen is van jouw kant. Als hij daar dan meteen de beledigde madonna bij gaat uithangen moet 'ie 't zelf uitzoeken, en dan moet jij je niet schuldig gaan voelen meis!

Oh en ik heb een heel schattig dingetje voor 'm, maar dat krijgt ie pas in het aankomende weekend
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 18:27
Verwijderd
Ja geweldig. Seks is goed, praten is goed, alles is goed. <3
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 18:31
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik heb het er vanmiddag met hem over gehad en hij ziet het even niet meer zo zitten, omdat ik hem niet genoeg vertrouw .
Ik probeerde hem te bellen, maar zijn telefoon staat uit en ik weet niet waar hij zit
Wat heb ik gedaan
Straks zit hij bij háár
Vertrouwen moet je wel verdienen, en dat doe je niet door bij/met andere meisjes te slapen en er dan niets over te vertellen. Hij probeert je waarschijnlijk (onbewust) te manipuleren zodat je er niet te kritische vragen over durft te stellen. Hoe moeilijk het ook is, daar moet je niet in mee gaan.
Oud 17-02-2008, 18:39
metallica
metallica is offline
Citaat:
Vorige topic.

Huppa, wéér een mailtje. Dit keer een heartfelt one. Maar ja, ik heb er niets meer aan. Ik wil graag verder met mijn leven, dan te blijven hangen in een liefde die niet voorbestemd was.
Wtf Wat een naaistreken van hem... maar ik vind het wel echt heel erg goed van je dat je je niet weer laat ompraten, goed bezig meis Het heeft nu lang genoeg geduurd en hij verdient het niet, laat hem zich maar een keer boos en rot voelen

ontopic: niets nieuws onder de zon, maar het komt wel goed, ooit... Ik heb alleen de deleteknop nog niet gevonden.
Oud 17-02-2008, 20:25
I C U
I C U is offline
Oh damned, ik word nu al gek van mezelf, hoe moet dat gaan? Zit mezelf al dol te maken met vragen als: moet ik hem vergeten of juist niet? Smsen? Niet? Afspraak maken? Niet? Bellen? Sowieso niet. Hyven? Niet? Oh bah. Ik haat het.

Ik heb het iig op het moment flink te pakken. Ik ben te onzeker. Te dik? Te dom? Te aanwezig? Te oppervlakkig?
Oh meid hou op schei uit... *zucht*

En tegelijkertijd geniet ik van het gevoel weer es een beetje verliefd te zijn
Oud 17-02-2008, 20:44
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Bartezz schreef:
je bent vrij naief.

Hij vindt je leuk (geil) maar niet leuk genoeg, dus ja alleen voor wat gezelligheid en fysieke shit.

Hm ja dat weet ik ook wel, ik probeer het alleen een beetje te negeren en zeg tegen mezelf en anderen: 'maar hij smst ook lief!!' Dat dat vrij weinig voorkomt negeer ik voor het gemak dan ook maar. Hou mezelf voor de gek. Nouja hield, want ik geef nu aan mezelf toe dat hij me idd niet echt heel leuk vindt. Helaas.
Edit: en nu zegt hij weer dat het zo jammer was dat ik vannacht niet ben gekomen, hij wil alleen mij en nee het is niet voor de seks. jaaaajaa
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 21:44
Pluis
Pluis is offline
Hij riep gisteravond toen we met z'n allen bij elkaar zaten (vriendengroep) tijdens een discussie over seks en liefde heel hard dat hij heel goed seks en liefde van elkaar kon scheiden (ik zat doen beneden op het toilet, ben heel benieuwd of hij het ook had geroepen als ik gewoon boven was geweest). Toen we een paar uur later in bed lagen spookte dat vervolgens steeds door m'n hoofd
En hilarisch genoeg gelooft de groep nog steeds dat we niks hebben. Afgezien van regelmatig een opmerking "jullie kunnen echt niet van elkaar afblijven he? het lijkt wel alsof jullie wat gehad hebben" of heel direcht: "hebben jullie nou verkering of niet" heb ik niet het idee dat ze het helemaal snappen. We kunnen gewoon heel goed liegen
Oud 17-02-2008, 22:13
Fayette
Primadeluxe! We missen elkaar, moesten vandaag allebei werken op tijdstippen waarop de ander net vrij was...
Morgen maar even met hem borrelen/koffie doen op de uni! Hij is geweldiggggggg! <3
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 22:16
Neko*
Neko* is offline
Ik weet het allemaal even niet meer. En verliefde moeders zijn raar.
Oud 17-02-2008, 22:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ex-dude stuurt weer eens berichtjes en ik kan er alleen maar om lachen. Alles draait alleen maar om materiele zaken bij hem en zoveel mogelijk kapot gaan en scoren. Ik ben blij dat ik dat allemaal niet (meer) nodig heb om me goed en geliefd te voelen en dat ik tegenwoordig blij kan zijn met de kleine dingetjes in het leven.
Een kopje koffie drinken in het zonnetje, een schouderklopje van een collega, vrienden die laten merken dat ze je aanwezigheid waarderen, niets zeggen tegen iemand en je toch niet ongemakkelijk voelen en als je wel iets zegt aan 1 woord genoeg hebben...
Ja, ik ben een gelukkig mens. Ook (of vooral!) zonder een 'significant other'.

Ik heb ook superveel zin in aankomende zaterdag want dan zijn voor het eerst in lange tijd al m'n vrienden weer bij elkaar om te feesten. Het gaat heel gaaf worden. <3
Oud 18-02-2008, 00:25
Verwijderd
Soms doet hij een beetje stom maar ik hou wel van hem
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 07:17
Verwijderd
Ik had een mini-verrassinkje voor hem en hij reageerde wat lauw.. belt ie me later terug en laat een liedje met heel lieve tekst horen en zegt nog even dat hij me heel lief vindt en heel blij is met mijn verrassinkje. <3

Verder even de andere gebieden bijwerken dit weekend! Papa-tijd, mama-tijd, broertje-tijd, oma-tijd, beste-vriendin-tijd. Even lekker weg van studie/stage/stress, ik geniet met volle teugen En heb me suf geshopt, vanavond mag ik het aan hem showen! En nu nog naar de kapper, woeptiedee!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 07:54
Verwijderd
Het begin is er weer.. Vriendschappelijk gebied dan. Relationeel moet ik eens wat meer mijn mond open trekken, en niet al mijn huilen en gedoetjes afschuiven op mijn (nu momenteel even) klotestudie
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 08:01
Verwijderd
Ik mis hem, maar in het weekend lekker uiteten
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 10:02
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm het weekend is weer voorbij. Het was weer enorm fijn, maar altijd veel te kort aangezien hij altijd vrijdagavond en zaterdagmiddag werkt en we elkaar dus alleen maar zaterdagavond en zondag zien. En aangezien ik de komende maanden pas om middernacht thuis ben van stage gaan we elkaar ook niet veel meer spreken. Maar goed, ik merk wel dat hoewel ik dat natuurlijk wel rot vindt, ik wel gewoon door ga met mijn dagelijkse dingen als ik hem niet kan zien. Oeh het is allemaal zoveel leuker en beter nu!
Oud 18-02-2008, 11:14
Verwijderd
vorig weekend op stap geweest met één van zijn beste en oudste vrienden. die was jarig en had al zijn vrienden uitgenodigd in zijn stamkroeg. ik kende er nog niet zoveel mensen, dus ik pap dan gewoon aan met iedereen die me wel sympathiek lijkt hé, en ik zeg tegen een meisje dat per toeval naast mij stond: "hé, zeteltjes! kom, we gaan loungen " dus we gaan zitten, en ik zeg: "hoi trouwens, ik ben *blue angel* " en mee dat we efkes aan 't babbelen zijn zegt zij: "heb ik u niet nog al eens gezien? maar toen had ge krullen denk ik..." en ik zeg "erm, nee, je hebt K. z'n ex voor denk ik... die had krullen ik ga ervanuit dat die hier vorig jaar ook bij was". en dat meisje: "oooh! sorry!! mja, ik vond al dat ge precies zoveel sympathieker waart dan vorig jaar die zei dus écht NIKS hé, en amai die kon vies loeren gij lacht tenminste heel de tijd." en een ander meisje dat daar ondertussen was komen bijstaan zei: "oh, ik had direct gezien dat gij iemand anders waart hoor veel knapper trouwens."

en tegen m'n vriend zeiden ze "dat hij er toch op vooruitgegaan was" enzo
ik heb m'n vriend z'n ex trouwens wél wat "verdedigd" hoor, toen ze zeiden dat die nooit iets zei, en zelfs niet vriendelijk kon kijken. ik heb gezegd dat het voor zover ik weet écht een lief meisje was, maar dat ze volgens mij gewoon heel onzeker en gesloten was bij mensen die ze niet kende. ofzo.
ik vind het leuk als ze me becomplimenteren, maar dat moet eigenlijk toch niet ten koste gaan van andere mensen hé. maar ik vond het wél leuk om te horen dat ze mij wel ok vonden hoor ik ben óók onzeker, maar ik ben wel een durvertje

op een bepaald moment zaten we met een groepje in de zeteltjes, en iemand vroeg aan mij wat ik eigenlijk wou gaan doen als ik gedaan had met studeren, nog iets studeren of werken? en ik begon te vertellen dat ik vroeger altijd wel nog iets wou bijstuderen, maar dat ik het nu toch wel beu was enzo, en dit en dat, en dat ik wel zou gaan werken. En mijn vriend gooit er dan ineens tussen: "neuken en kinderen maken begot!" (maar dan in ons eigen [vlaamse] dialect hé, maar dat is dan "poep'n en jung moaken begot!" en ik weet dat dat voor jullie Nederlanders heel raar klinkt ) - ennieweejz, en dat was wel heel fijn vooral omdat het gesprek toen de wending kreeg "als ge de ware tegenkomt moet ge daar niet te lang mee wachten hé, en allee, ik word dertig, ik wil ook geen 75 zijn en dan met pubers in huis zitten hé. da mag van mij best rap gaan" etc

*liefde*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 11:42
Lilium
Lilium is offline
Mijn vriendje mist me en stuurt me lieve berichtjes. Ik kan me niet anders dan erg geliefd voelen. En dat voelt goed!
Oud 18-02-2008, 12:38
stout!
stout! is offline
Hij heeft een nieuwe kamer gevonden, en ik vind het goed en jammer tegelijkertijd. het was fijn om de afgelopen maanden zo dicht bij hem te zijn, maar ook om weer een plek voor mezelf te hebben.
Oud 18-02-2008, 13:12
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Bluh onzekerheid de gekste
Oud 18-02-2008, 13:24
STP
STP is offline
Citaat:
Bluh onzekerheid de gekste
Oud 18-02-2008, 14:00
Verwijderd
^?????
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 14:24
Verwijderd
*headdesk* Exlief begint eindelijk dingen in te zien die ik al jaren roep en er is zo veel foute spanning, maar ik mag alsnog niet gaan zitten wachten tot hij het eindelijk allemaal snapt, mag niet mag niet mag niet dat duurt te lang en misschien gebeurt het nooit, ik ga niet als een een of andere mongool zitten wachten tot hij eindelijk het besef en bewustzijn heeft gekregen dat hij moet hebben om een leuk vriendje voor mij te zijn... Maar argh.

Pff. Ik heb een leuke date in het vooruitzicht, ja, kan de ex niet es ophouden me in verwarring te brengen? Maar ja, eigen schuld. Zucht. Maar gauw de datejongen zien, even weer bedenken hoe lekker hij kon zoenen.

Mannen... als hij het nou gewoon meteen snapte als ik 't 'm uitleg, dan hoefde ik niet met andere mensen te gaan daten En aan de andere kant heb ik er ook helemaal geen zin in om het ooit opnieuw met hem te proberen, ik wil gewoon verliefd worden op een nieuwe! Al dat gezeik weer, nee dankjewel. Gewoon een schone lei.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 15:00
Verwijderd
hihi morgan, het is ook nooit eens lekker rustig bij jou he?

bij mij gaat het gooeeed, lekker weer is fijn! samen wandelen fijner! en verder vindt hij het moeilijk maar hij doet zn best en ik vind m zo'n lieverd dat hij als hij soms niet zo goed weet wat hij moet zeggen me dan maar een dikke knuffel geeft en in mn oor fluistert dat ie me geweldig vindt
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:23
Verwijderd
Hmpf
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:27
Verwijderd
Citaat:
hihi morgan, het is ook nooit eens lekker rustig bij jou he?

bij mij gaat het gooeeed, lekker weer is fijn! samen wandelen fijner! en verder vindt hij het moeilijk maar hij doet zn best en ik vind m zo'n lieverd dat hij als hij soms niet zo goed weet wat hij moet zeggen me dan maar een dikke knuffel geeft en in mn oor fluistert dat ie me geweldig vindt
Nope, ik doe niet aan rustig. Behalve als ik ín een relatie zit waarschijnlijk. Leuk dat het bij jullie weer zo goed gaat tegenwoordig!

Bedacht me trouwens dat de ex de boom in kan, ik ga lekker daten
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:54
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Ik Voel Me Zo Rot Nu
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 17:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bedacht me trouwens dat de ex de boom in kan, ik ga lekker daten

Goedzo. Hou me op de hoogte he?

Hier alles goed, lekker rustig en stabiel. Na een dip gister zit ik weer helemaal lekker in mijn vel. Hij is lief en hij is van mij
Oud 18-02-2008, 17:51
Verwijderd
Ja verdomme, ik denk echt dat hij gewoon een vriendinnetje heeft en in dat geval is hij echt een ongelofelijke eikel. Jezus, wat irritant dit.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 18:06
Daboman
Daboman is offline
Nouja, ook al was ze dan bezet, het heeft me wel degelijk iets opgeleverd Ik ben nu ook niet meer actief op zoek. Was ik sowieso niet maar ik liep haar wel tegen het lijf. En tja als ik haar zie word ik stiekem toch wel een beetje verlegen maar dat heeft zij soms ook.
Oud 18-02-2008, 18:22
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
hij is terug en gaat niet meer weg <333
Oud 18-02-2008, 18:31
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik Voel Me Zo Rot Nu
Is ie nog steeds boos omdat je hem (geheel terecht) niet helemaal vertrouwt?
Oud 18-02-2008, 18:46
Verwijderd
Hij is zo lieeeeeeeef!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 18:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Afgelopen weekend bij m'n vriend geweest en ondanks dat het geen ontzettend boeiend weekend was vond ik het gewoon fijn om bij hem te zijn. Zaterdag naar een verjaardag geweest maar zondag echt niets gedaan Vanmorgen beetje uitgeslapen. Ik heb zo het gevoel dat ik moet leren meer initiatief te tonen omdat hem en zijn ouders dat volgens mij een beetje tegenvalt van mij maar ik vind het zo moeilijk maar ik wil hem echt niet kwijt Toen ik terug op weg was naar huis en een beetje terug zat te denken had ik het gevoel dat m'n vriend er eigenlijk niets aan vond omdat hij gisteravond aan me vroeg 'vond je het nog wel een beetje een gezellig weekend' maar dan kom ik thuis en krijg ik een smsje 'ben je alweer thuis? vond het leuk en gezellig dat je hier was en ik houd van je' Het zit wel goed. Ik moet niet zoveel nadenken en zoveel twijfelen want hij houdt ook echt wel van me zoals ik ben en niemand is perfect.
Oud 18-02-2008, 19:00
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Afgelopen weekend bij m'n vriend geweest en ondanks dat het geen ontzettend boeiend weekend was vond ik het gewoon fijn om bij hem te zijn. [...] Toen ik terug op weg was naar huis en een beetje terug zat te denken had ik het gevoel dat m'n vriend er eigenlijk niets aan vond [...] [Maar] het zit wel goed. Ik moet niet zoveel nadenken en zoveel twijfelen want hij houdt ook echt wel van me zoals ik ben en niemand is perfect.
Nouja, dit dus. ^ Hij komt zo, en ik hoop dat 't dan allemaal weer goed en fijn en veilig voelt, en niet dat ik het gevoel krijg dat hij me echt niet meer interesant vind zoals zondagavond een beetje het geval was. Moet ook gewoon stoppen met dat onzekere gedoe, he, verdorie.

En verder was het heel fijn om het vriendinnetje weer te zien. Haar poezels zijn echt te schattig, ik wil ze stelen. En ze heeft een leuk huisje. Beetje bij gekletst en film gekeken. Was weer als vanouds, en dat is toch wel fijn.
Oud 18-02-2008, 21:05
WolterB
WolterB is offline
Het wordt hoog tijd om weer wat meer actie op relationeel gebied te krijgen
Oud 18-02-2008, 21:22
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Samen zijn we leuk leuk leuk ik word gelukkig van hem zit vanaf hier half te kijken hoe hij heel erg geconsentreed een spelletje zit te spelen.

En de puppy is mijn 2de grote liefde
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 21:22
Verwijderd
Hij is 'n schatje <3
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 21:35
Verwijderd
Het ene moment heb ik het gevoel dat ik de hele wereld aan kan en het andere moment voel ik me weer diep ellendig. Ik word er gek van. Maar ja, het komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 23:44
__
__ is offline
Kan er niet over uit hoe ontzettend vreemd, raar en kut het is om na een lange tijd als 2 jaar en 3 maanden ineens niet meer samen met hem te zijn. Ik weet wel dat het mijn beslissing was, maar dat betekent niet dat het alsnog veel pijn doet. Afgelopen nacht m'n agenda van 2006-2007 erbij gepakt.. staat vól met dingen die we samen hebben gedaan. En een hartje bij elke tiende van de maand.. Pijnlijk om dat zo te lezen.
En verder ben ik ook nog steeds in de war, maar goed, hij geeft me de tijd om alles op een rijtje te krijgen, dus dat is in ieder geval één ding dat prettig is.. En al is het contact zo gedurende de week als ik op m'n kamer ben (telefoontjes, smsjes etc.) heel anders dan toen het nog aan was - ben al lang blij dat we überhaupt nog een beetje normaal contact hebben. En dat het tot nog toe (die ene dag ) op het werk nog niet heel erg ongemakkelijk is geweest, maar dat moet ik sowieso maar even afkloppen.
Nou maar even gedachtes van me af proberen te zetten en proberen te slapen, want de studie houdt (verdomme) geen rekening met verbroken relaties.

Pff lang geleden dat ik echt wat geschreven heb hier trouwens.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 04:27
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
KUT ik wil een hele leuke vriend
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 05:43
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij komt misschien vanavond alweer terug
Oud 19-02-2008, 06:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Het ene moment heb ik het gevoel dat ik de hele wereld aan kan en het andere moment voel ik me weer diep ellendig. Ik word er gek van. Maar ja, het komt wel goed.
qft
En natuurlijk, weer een smsje, ik ben de tel ondertussen kwijt. Het is lief hoor, maar hij heeft in deze paar dagen dat het echt uit is, meer contact proberen te zoeken dan in de afgelopen twee maanden. Hmmz. Too little, too late.
Oud 19-02-2008, 07:20
Qimm
Qimm is offline
Ja hoor es, ik vind het helemaal niet leuk dat je 180 kilometer naar het zuiden verhuist Niet dat mijn mening er toe doet, maar jij hoort aan de overkant van de straat te wonen...
Oud 19-02-2008, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor es, ik vind het helemaal niet leuk dat je 180 kilometer naar het zuiden verhuist Niet dat mijn mening er toe doet, maar jij hoort aan de overkant van de straat te wonen...
Da's minder... then again, da's wel dichter hier naartoe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten