![]() |
|
Vorige topic.
Huppa, wéér een mailtje. Dit keer een heartfelt one. Maar ja, ik heb er niets meer aan. Ik wil graag verder met mijn leven, dan te blijven hangen in een liefde die niet voorbestemd was.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ontopic: niets nieuws onder de zon, maar het komt wel goed, ooit... Ik heb alleen de deleteknop nog niet gevonden.
|
Oh damned, ik word nu al gek van mezelf, hoe moet dat gaan? Zit mezelf al dol te maken met vragen als: moet ik hem vergeten of juist niet? Smsen? Niet? Afspraak maken? Niet? Bellen? Sowieso niet. Hyven? Niet? Oh bah. Ik haat het.
![]() Oh meid hou op schei uit... *zucht* En tegelijkertijd geniet ik van het gevoel weer es een beetje verliefd te zijn ![]()
|
Citaat:
Bartezz schreef: je bent vrij naief. Hij vindt je leuk (geil) maar niet leuk genoeg, dus ja alleen voor wat gezelligheid en fysieke shit. Hm ja dat weet ik ook wel, ik probeer het alleen een beetje te negeren en zeg tegen mezelf en anderen: 'maar hij smst ook lief!!' Dat dat vrij weinig voorkomt negeer ik voor het gemak dan ook maar. Hou mezelf voor de gek. Nouja hield, want ik geef nu aan mezelf toe dat hij me idd niet echt heel leuk vindt. Helaas. Edit: en nu zegt hij weer dat het zo jammer was dat ik vannacht niet ben gekomen, hij wil alleen mij en nee het is niet voor de seks. jaaaajaa |
![]() |
|
Hij riep gisteravond toen we met z'n allen bij elkaar zaten (vriendengroep) tijdens een discussie over seks en liefde heel hard dat hij heel goed seks en liefde van elkaar kon scheiden (ik zat doen beneden op het toilet, ben heel benieuwd of hij het ook had geroepen als ik gewoon boven was geweest). Toen we een paar uur later in bed lagen spookte dat vervolgens steeds door m'n hoofd
![]() En hilarisch genoeg gelooft de groep nog steeds dat we niks hebben. Afgezien van regelmatig een opmerking "jullie kunnen echt niet van elkaar afblijven he? het lijkt wel alsof jullie wat gehad hebben" of heel direcht: "hebben jullie nou verkering of niet" heb ik niet het idee dat ze het helemaal snappen. We kunnen gewoon heel goed liegen ![]()
|
Ex-dude stuurt weer eens berichtjes en ik kan er alleen maar om lachen. Alles draait alleen maar om materiele zaken bij hem en zoveel mogelijk kapot gaan en scoren. Ik ben blij dat ik dat allemaal niet (meer) nodig heb om me goed en geliefd te voelen en dat ik tegenwoordig blij kan zijn met de kleine dingetjes in het leven.
Een kopje koffie drinken in het zonnetje, een schouderklopje van een collega, vrienden die laten merken dat ze je aanwezigheid waarderen, niets zeggen tegen iemand en je toch niet ongemakkelijk voelen en als je wel iets zegt aan 1 woord genoeg hebben... Ja, ik ben een gelukkig mens. Ook (of vooral!) zonder een 'significant other'. ![]() Ik heb ook superveel zin in aankomende zaterdag want dan zijn voor het eerst in lange tijd al m'n vrienden weer bij elkaar om te feesten. Het gaat heel gaaf worden. <3
|
Verwijderd
|
Ik had een mini-verrassinkje voor hem en hij reageerde wat lauw.. belt ie me later terug en laat een liedje met heel lieve tekst horen en zegt nog even dat hij me heel lief vindt en heel blij is met mijn verrassinkje. <3
Verder even de andere gebieden bijwerken dit weekend! Papa-tijd, mama-tijd, broertje-tijd, oma-tijd, beste-vriendin-tijd. Even lekker weg van studie/stage/stress, ik geniet met volle teugen ![]() |
![]() |
|
Hmm het weekend is weer voorbij. Het was weer enorm fijn, maar altijd veel te kort aangezien hij altijd vrijdagavond en zaterdagmiddag werkt en we elkaar dus alleen maar zaterdagavond en zondag zien. En aangezien ik de komende maanden pas om middernacht thuis ben van stage gaan we elkaar ook niet veel meer spreken. Maar goed, ik merk wel dat hoewel ik dat natuurlijk wel rot vindt, ik wel gewoon door ga met mijn dagelijkse dingen als ik hem niet kan zien. Oeh het is allemaal zoveel leuker en beter nu!
|
Verwijderd
|
vorig weekend op stap geweest met één van zijn beste en oudste vrienden. die was jarig en had al zijn vrienden uitgenodigd in zijn stamkroeg. ik kende er nog niet zoveel mensen, dus ik pap dan gewoon aan met iedereen die me wel sympathiek lijkt hé, en ik zeg tegen een meisje dat per toeval naast mij stond: "hé, zeteltjes! kom, we gaan loungen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en tegen m'n vriend zeiden ze "dat hij er toch op vooruitgegaan was" enzo ![]() ik heb m'n vriend z'n ex trouwens wél wat "verdedigd" hoor, toen ze zeiden dat die nooit iets zei, en zelfs niet vriendelijk kon kijken. ik heb gezegd dat het voor zover ik weet écht een lief meisje was, maar dat ze volgens mij gewoon heel onzeker en gesloten was bij mensen die ze niet kende. ofzo. ik vind het leuk als ze me becomplimenteren, maar dat moet eigenlijk toch niet ten koste gaan van andere mensen hé. maar ik vond het wél leuk om te horen dat ze mij wel ok vonden hoor ![]() ![]() op een bepaald moment zaten we met een groepje in de zeteltjes, en iemand vroeg aan mij wat ik eigenlijk wou gaan doen als ik gedaan had met studeren, nog iets studeren of werken? en ik begon te vertellen dat ik vroeger altijd wel nog iets wou bijstuderen, maar dat ik het nu toch wel beu was enzo, en dit en dat, en dat ik wel zou gaan werken. En mijn vriend gooit er dan ineens tussen: "neuken en kinderen maken begot!" (maar dan in ons eigen [vlaamse] dialect hé, maar dat is dan "poep'n en jung moaken begot!" en ik weet dat dat voor jullie Nederlanders heel raar klinkt ![]() ![]() ![]() *liefde* |
![]() |
|
Verwijderd
|
*headdesk* Exlief begint eindelijk dingen in te zien die ik al jaren roep en er is zo veel foute spanning, maar ik mag alsnog niet gaan zitten wachten tot hij het eindelijk allemaal snapt, mag niet mag niet mag niet dat duurt te lang en misschien gebeurt het nooit, ik ga niet als een een of andere mongool zitten wachten tot hij eindelijk het besef en bewustzijn heeft gekregen dat hij moet hebben om een leuk vriendje voor mij te zijn... Maar argh.
Pff. Ik heb een leuke date in het vooruitzicht, ja, kan de ex niet es ophouden me in verwarring te brengen? Maar ja, eigen schuld. Zucht. Maar gauw de datejongen zien, even weer bedenken hoe lekker hij kon zoenen. Mannen... als hij het nou gewoon meteen snapte als ik 't 'm uitleg, dan hoefde ik niet met andere mensen te gaan daten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hihi morgan, het is ook nooit eens lekker rustig bij jou he?
![]() bij mij gaat het gooeeed, lekker weer is fijn! samen wandelen fijner! en verder vindt hij het moeilijk maar hij doet zn best en ik vind m zo'n lieverd dat hij als hij soms niet zo goed weet wat hij moet zeggen me dan maar een dikke knuffel geeft en in mn oor fluistert dat ie me geweldig vindt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Bedacht me trouwens dat de ex de boom in kan, ik ga lekker daten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hier alles goed, lekker rustig en stabiel. Na een dip gister zit ik weer helemaal lekker in mijn vel. Hij is lief en hij is van mij
|
Nouja, ook al was ze dan bezet, het heeft me wel degelijk iets opgeleverd
![]()
|
Afgelopen weekend bij m'n vriend geweest en ondanks dat het geen ontzettend boeiend weekend was vond ik het gewoon fijn om bij hem te zijn. Zaterdag naar een verjaardag geweest maar zondag echt niets gedaan
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En verder was het heel fijn om het vriendinnetje weer te zien. Haar poezels zijn echt te schattig, ik wil ze stelen. ![]() ![]()
|
Kan er niet over uit hoe ontzettend vreemd, raar en kut het is om na een lange tijd als 2 jaar en 3 maanden ineens niet meer samen met hem te zijn. Ik weet wel dat het mijn beslissing was, maar dat betekent niet dat het alsnog veel pijn doet. Afgelopen nacht m'n agenda van 2006-2007 erbij gepakt.. staat vól met dingen die we samen hebben gedaan. En een hartje bij elke tiende van de maand.. Pijnlijk om dat zo te lezen.
En verder ben ik ook nog steeds in de war, maar goed, hij geeft me de tijd om alles op een rijtje te krijgen, dus dat is in ieder geval één ding dat prettig is.. En al is het contact zo gedurende de week als ik op m'n kamer ben (telefoontjes, smsjes etc.) heel anders dan toen het nog aan was - ben al lang blij dat we überhaupt nog een beetje normaal contact hebben. En dat het tot nog toe (die ene dag ![]() Nou maar even gedachtes van me af proberen te zetten en proberen te slapen, want de studie houdt (verdomme) geen rekening met verbroken relaties. Pff lang geleden dat ik echt wat geschreven heb hier trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En natuurlijk, weer een smsje, ik ben de tel ondertussen kwijt. Het is lief hoor, maar hij heeft in deze paar dagen dat het echt uit is, meer contact proberen te zoeken dan in de afgelopen twee maanden. Hmmz. Too little, too late.
|
Ja hoor es, ik vind het helemaal niet leuk dat je 180 kilometer naar het zuiden verhuist
![]()
|
|