Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2008, 20:47
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Ik had me je heel anders voorgesteld armoedje.
Je ziet er best goed uit, en veel menselijker dan ik dacht.
Maar ik respecteer je manier van denken & discussieren wel als iets hogers, uiterlijk en uitdrukking zeggen maar zo veel over iemand.

ps. loos die haartjes op je kin.
+1
Advertentie
Oud 26-02-2008, 01:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Om even op de discussie terug te komen: ik denk dat je er als vrouw véél meer baat hebt van een goed uiterlijk dan als man.
Mee eens. Het is verdomme niet eerlijk!

En verder vind ik standaard mooie mannen ook niet zo heel boeiend. Eigenlijk wat dusjcrib al zei: Een leuke/interessante persoonlijkheid doet mij veel meer dan een leuke kop, al speelt het ook wel mee natuurlijk. Iemand kan dan nog zo lief en boeiend zijn, als hij eruit ziet als een freakshow zal ik toch echt niet verliefd worden.
Maar door die persoonlijkheid ga ik ook dingen zien die ik eerst niet zag waardoor iemand toch aantrekkelijk kan worden.
blabla.
Oud 26-02-2008, 03:13
Changshan
Changshan is offline
Al mag het uiterlijk van vrouwen dan nog zo veel meer uitmaken dan dat van de man, de onderlinge smaakverschillen bij mannen zijn ook heel groot. Als ik het (uiterlijke) type meisjes waar ik val, naast dat van vier vrienden leg, komen er zo goed als vijf verschillende types uit... dus ach, meisjes hebben alsnog weinig te klagen.
Oud 26-02-2008, 07:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik snap niet dat Armoed er zo leuk uit ziet en dan toch geen vrouwen kan krijgen
Oud 26-02-2008, 13:49
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik snap niet dat Armoed er zo leuk uit ziet en dan toch geen vrouwen kan krijgen
Jij hebt al mijn verkapte opscheppingen over hoeveel meisjes ik wel niet heb etc. en meer van dat gebrag niet gezien?

...nouja verkapt
Oud 26-02-2008, 14:04
Promillage
Promillage is offline
Ik wil best geloven dat een meisje sex met je wil.Je bent best knap. Ik geloof alleen niet dat iemand die goed bij zijn hoofd is een relatie met jou zou willen.
Oud 26-02-2008, 14:29
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik geloof alleen niet dat iemand die goed bij zijn hoofd is een relatie met jou zou willen
Ja want een paar honderd posts op een forum zeggen veel hrhrhr.
Oud 26-02-2008, 14:50
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Ja want een paar honderd posts op een forum zeggen veel hrhrhr.
Het zegt voornamelijk: ikikikikikikikikikkikikikikiikikikikikikikikikkikikikikiikikikikikikik ikikkikikikikiikikikikikikikikikkikikikikiIkikIkikikIkikikiIkikikikjij neegrapjeIk!

En nee ik zeg niet dat je irl ook zo bent.
Oud 26-02-2008, 14:55
Armoed
Armoed is offline
Oh bedoel je dat? Ja zo ben ik in het echt wel dat toch weer wel, dan is het ook ik ik ik. Diskwalificeert dat mij als relatiemateriaal dan? xD
Oud 26-02-2008, 15:37
Verwijderd
ff weer to the point ;-)

of uiterlijk belangrijk is? jah, dat denk ik van wel.. het zegt ook wel wat over het binnerste.. maar wie zegt dat alleen de superknappe mensen goed scoren? ik niet.. die hebben meestal juist zoooon ego dat het toch niet meer leuk is. Het gaat er meer om of iemand er verzorgt bij loopt. En hoe idd de persoon er van binnen uit ziet..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 17:41
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Oh bedoel je dat? Ja zo ben ik in het echt wel dat toch weer wel, dan is het ook ik ik ik. Diskwalificeert dat mij als relatiemateriaal dan? xD
Voor sommigen niet, maar word jij blij van relaties die om jou draaien?

Ach ja, Supreme Dutch en nog wat anderen houden er ook van om zich anders op het forum te gedragen dan irl, laat ze...

Laatst gewijzigd op 26-02-2008 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 18:51
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:

En hoe idd de persoon er van binnen uit ziet..
Beetje bloederig waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 11:31
Verwijderd
Gaat er om wat onder de motorkap zit, uiterlijk vervaagd toch.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 12:29
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Gaat er om wat onder de motorkap zit, uiterlijk vervaagd toch.
ruige uitspraak, in de praktijk echter niet zo van toepassing.
Oud 27-02-2008, 12:59
Verwijderd
Citaat:
ruige uitspraak, in de praktijk echter niet zo van toepassing.
Zeg ook niet dat het toepassing heeft op de praktijk Die uitspraak geld niet meer voor tegenwoordig, aangezien het grootste gros uiterlijkgeil is.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 00:17
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Bij de meeste meisjes die ik ken, mijzelf inclusief: ja
Oud 28-02-2008, 15:02
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Bij de meeste meisjes die ik ken, mijzelf inclusief: ja
Ik denk dat dat hem weinig doet. Daarnaast geloof ik dat hij heel wat meer vrouwelijke aandacht weet te krijgen dan de gemiddelde jongen.

Maar hij is niet echt een aardig mannetje, het ontbreekt 'm aan een soort inlevingsvermogen.
Oud 28-02-2008, 15:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik denk dat dat hem weinig doet. Daarnaast geloof ik dat hij heel wat meer vrouwelijke aandacht weet te krijgen dan de gemiddelde jongen.
Sorry hoor, maar de gemiddelde persoon die op een forum enorm loopt op te scheppen over hoe goed 'ie wel niet is in bepaalde zaken, vooral als het om meiden regelen gaat, zit gewoon te compenseren. Ik ben toen ik hier net kwam (8 jaar terug alweer, zucht) een paar keer naar een meeting geweest (heck, heb als FB nog een Seks/L&R meeting georganiseerd) en de gemiddelde schreeuwerd stelt in het echt niks voor. Jij kent hem waarschijnlijk niet, maar Hades is een goed voorbeeld. Liep altijd vanalles te verkondigen, op zich geen lelijke kerel, maar als je 'em dan in het echt ziet durft 'ie z'n bek niet open te trekken.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 15:39
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar de gemiddelde persoon die op een forum enorm loopt op te scheppen over hoe goed 'ie wel niet is in bepaalde zaken, vooral als het om meiden regelen gaat, zit gewoon te compenseren. Ik ben toen ik hier net kwam (8 jaar terug alweer, zucht) een paar keer naar een meeting geweest (heck, heb als FB nog een Seks/L&R meeting georganiseerd) en de gemiddelde schreeuwerd stelt in het echt niks voor. Jij kent hem waarschijnlijk niet, maar Hades is een goed voorbeeld. Liep altijd vanalles te verkondigen, op zich geen lelijke kerel, maar als je 'em dan in het echt ziet durft 'ie z'n bek niet open te trekken.
Ik had een vriendin van me eens zijn msn gegeven, en die kwam al snel in contact met twee meiden van hem die zo'n beetje alleen maar positief over m te spreken waren.
En hij heeft me eens foto's gestuurd van een mooi meisje waar hij iets mee had.
Nee ik denk dat hij het wel goed doet wat meiden betreft.

Hij zal alleen niet veel respect van andere jongens/mannen krijgen denk ik.
Oud 28-02-2008, 15:56
Chimera
Chimera is offline
Je gelooft toch wat je wil geloven, laat maar. > Ontopic.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 16:14
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Je gelooft toch wat je wil geloven, laat maar. > Ontopic.
So we're not really that different after all.
En ontopic ja.. eigenlijk horen we hier amper, de vraag is aan dames gesteld.
Oud 28-02-2008, 16:25
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar de gemiddelde persoon die op een forum enorm loopt op te scheppen over hoe goed 'ie wel niet is in bepaalde zaken, vooral als het om meiden regelen gaat, zit gewoon te compenseren. Ik ben toen ik hier net kwam (8 jaar terug alweer, zucht) een paar keer naar een meeting geweest (heck, heb als FB nog een Seks/L&R meeting georganiseerd) en de gemiddelde schreeuwerd stelt in het echt niks voor.
Weet jij alles van hmm?
Oud 28-02-2008, 16:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
So we're not really that
En ontopic ja.. eigenlijk horen we hier amper, de vraag is aan dames gesteld.
Alsof kerels daar geen antwoord op kunnen geven? Vrouwen zullen sneller politiek-correcte antwoorden geven, kerels zullen vanuit ervaringen redeneren, en de uiteindelijke waarheid ligt ergens in het midden.

Citaat:
Weet jij alles van hmm?
Offtopic:
Ik loop niet uit te wijden over m'n gangsterheid.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 16:36
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Alsof kerels daar geen antwoord op kunnen geven? Vrouwen zullen sneller politiek-correcte antwoorden geven, kerels zullen vanuit ervaringen redeneren, en de uiteindelijke waarheid ligt ergens in het midden.
True.. hoewel vrouwen het hier misschien weer niet mee eens zijn.
Oud 28-02-2008, 16:42
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Vrouwen zullen sneller politiek-correcte antwoorden geven, kerels zullen vanuit ervaringen redeneren,
Net andersom bolleboos.
Oud 28-02-2008, 16:48
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Net andersom bolleboos.
verklaar je nader.
Oud 28-02-2008, 16:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Net andersom bolleboos.
Nee? Vrouwen zullen de invloed van uiterlijk bagatelliseren omdat het niet PC is dat uiterlijk een belangrijke rol speelt.

En als je niet gelooft dat uiterlijk belangrijk is voor vrouwen kan ik je aanraden een damesteam te gaan trainen. Ze hebben 't vrijwel over niks anders
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 18:36
MissT.
MissT. is offline
Helemaal mee eens. Vrouwen willen geen lelijke nerd.. Het liefst gewoon een gespierde beachy hunk. Maar onder het mom van 'innerlijk is het aller-aller-aller-belangrijkste' wordt dit onder de mantel der liefde verborgen. Uiterlijk is belangrijk om een kans te maken bij ons ladies, maar alleen degenen met een 'mooi' uiterlijk zijn blijvend!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Nee? Vrouwen zullen de invloed van uiterlijk bagatelliseren omdat het niet PC is dat uiterlijk een belangrijke rol speelt.

En als je niet gelooft dat uiterlijk belangrijk is voor vrouwen kan ik je aanraden een damesteam te gaan trainen. Ze hebben 't vrijwel over niks anders
Alles is relatief. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk voor vrouwen, maar niet zo belangrijk als het is voor mannen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 20:00
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Helemaal mee eens. Vrouwen willen geen lelijke nerd.. Het liefst gewoon een gespierde beachy hunk. Maar onder het mom van 'innerlijk is het aller-aller-aller-belangrijkste' wordt dit onder de mantel der liefde verborgen. Uiterlijk is belangrijk om een kans te maken bij ons ladies, maar alleen degenen met een 'mooi' innerlijk zijn blijvend!
Ik hoop dat ik je zo verbeterd heb.
Oud 29-02-2008, 04:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Jij kent hem waarschijnlijk niet, maar Hades is een goed voorbeeld. Liep altijd vanalles te verkondigen, op zich geen lelijke kerel, maar als je 'em dan in het echt ziet durft 'ie z'n bek niet open te trekken.
Omg, hades! Ik kende hem persoonlijk en ja, hij kreeg toch wel alle mooie vrouwen (al was het maar voor een paar maanden). Hij was qua uiterlijk niet echt knap, maar hij had "iets" waar vrouwen voor gingen, incluis mijzelf

En om maar de vraag van de topicstarter te beantwoorden: uiterlijk is belangrijk. Als jij in een discotheek staat, ga je niet af op diegene die het spannendste innerlijk heeft. Je kijkt gewoon met wie jij een klik hebt. En dat hoeft niet eens een knap iemand te zijn, gewoon iemand met een uitstraling waar jij op valt. Daarnaast is het innerlijk ook belangrijk. Als je niet eens een normaal gesprek kunt voeren is de jongen natuurlijk meteen exit
Oud 29-02-2008, 18:26
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Omg, hades! Ik kende hem persoonlijk en ja, hij kreeg toch wel alle mooie vrouwen (al was het maar voor een paar maanden). Hij was qua uiterlijk niet echt knap, maar hij had "iets" waar vrouwen voor gingen, incluis mijzelf

En om maar de vraag van de topicstarter te beantwoorden: uiterlijk is belangrijk. Als jij in een discotheek staat, ga je niet af op diegene die het spannendste innerlijk heeft. Je kijkt gewoon met wie jij een klik hebt. En dat hoeft niet eens een knap iemand te zijn, gewoon iemand met een uitstraling waar jij op valt. Daarnaast is het innerlijk ook belangrijk. Als je niet eens een normaal gesprek kunt voeren is de jongen natuurlijk meteen exit
Het al dan niet normaal kunnen voeren van een gesprek met een jongen in een discotheek of kroeg zegt wel vrij weinig over het innerlijk verder.

En aan de andere kant moeten mensen ook geen verkeerd beeld hebben over de eigenschappen die horen bij een 'goed innerlijk'.
Je hebt een goed innerlijk als je heel aardig bent, open, onbaatzuchtig, begripvol, medelevend etc..
Zo'n echt goed innerlijk gaat weer gepaard met naiviteit, soms onhandigheid, een passieve/tolerante houding, afschuw van vechten.

Kortom, een echt goed innerlijk gaat in de richting van teddybeer & uithuilpaal.

Innerlijk is wel belangrijk, maar niet zozeer een goed innerlijk, enkel een aantrekkelijk innerlijk. Weinig meiden vallen op teddyberen/uithuilpalen, dus met een super duper moraalridder innerlijk kom je als man ook nergens (ook al ben je super mooi).

Laatst gewijzigd op 01-03-2008 om 12:01.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 21:37
Metal
Metal is offline
Citaat:
(experiment, wat maten/vriendinnen en ik wilden zien of je gezichtsuitdrukking verschilde met je normale gezichtsuitdrukking als je net uit bed kwam. Kan de andere foto met 'normale' gezichtsuitdrukking niet vinden. Je kan de muurschildering nog zien die ik ooit eens gepost had met foto's van mijn kamer)
Is dit een grap?
Oud 29-02-2008, 22:26
Armoed
Armoed is offline
Nee.
Oud 01-03-2008, 01:14
Verwijderd
Uiterlijk kan mij werkelijk geen hol schelen, het is wel eenleuke bijkomstigheid maar zolang de hygiene maar goed zit... Uiteindelijk kijk je toch door uiterlijk heen, naar wat er achter zit.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 17:02
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Uiteindelijk kijk je toch door uiterlijk heen, naar wat er achter zit.
Deze zin kan heel grappig zijn als je het letterlijk/verkeerd interpreteert.
Oud 01-03-2008, 19:17
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Uiterlijk kan mij werkelijk geen hol schelen, het is wel eenleuke bijkomstigheid maar zolang de hygiene maar goed zit... Uiteindelijk kijk je toch door uiterlijk heen, naar wat er achter zit.
ach kom nou, dus een lelijke verzorgde nerd met een mooi innerlijk is je droomprins?
Oud 01-03-2008, 20:04
Verwijderd
Citaat:
ach kom nou, dus een lelijke verzorgde nerd met een mooi innerlijk is je droomprins?
Nee, dat zei ik niet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 02:12
Supreme Dutch
Citaat:
Voor sommigen niet, maar word jij blij van relaties die om jou draaien?

Ach ja, Supreme Dutch en nog wat anderen houden er ook van om zich anders op het forum te gedragen dan irl, laat ze...
Wat een onzin..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 08:13
I C U
I C U is offline
Standaard mooi vind ik over het algemeen niet echt sexy. Wel kan ik van een zeer woest aantrekkelijke vent al flink hoteldebotel raken (lust-technisch gezien) zonder ook maar een woord gewisseld te hebben. Ik ben zo iemand ook weer snel vergeten, daar niet van.

Voor serieus materiaal moet iemand wel aantrekkelijk zijn, het idee van seks met hem moet niet tegenstaan... Daarnaast moet je er ook een goed gesprek mee kunnen voeren en blablabla, maar aantrekkingskracht is redelijk essentieel, of dat 'm nou in z'n uitstraling zit of niet.
Oud 02-03-2008, 23:30
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Wat een onzin..
Dude, ik citeer je half.

Citaat:
Kortom, een echt goed innerlijk gaat in de richting van teddybeer & uithuilpaal.
Autsch. Mijn ex is naar een uithuilpaal gevlucht.

Laatst gewijzigd op 02-03-2008 om 23:36.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 05:44
Pr0xy
Pr0xy is offline
Uiterlijk is belangrijk, innerlijk ook, maar ik ben niet iemand die puur voor innerlijk gaat en ook niet puur voor uiterlijk. Ik wil een leuke combinatie van die twee. Het is alleen jammer dat knappe jongens meestal niet leuk zijn en leuke jongens niet knap. De jongens die van beide wat zijn, en wat ik dus 'wil', tja die zijn dan net weer hetero.
Oud 07-03-2008, 12:04
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Uiterlijk is belangrijk, innerlijk ook, maar ik ben niet iemand die puur voor innerlijk gaat en ook niet puur voor uiterlijk. Ik wil een leuke combinatie van die twee. Het is alleen jammer dat knappe jongens meestal niet leuk zijn en leuke jongens niet knap. De jongens die van beide wat zijn, en wat ik dus 'wil', tja die zijn dan net weer hetero.
Ach gut

Ik vraag me serieus af of er verschillen zijn tussen hetero en homo dates/relaties/watdanook. Weet jij hier toevallig iets van?
Oud 07-03-2008, 23:14
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
Ach gut

Ik vraag me serieus af of er verschillen zijn tussen hetero en homo dates/relaties/watdanook. Weet jij hier toevallig iets van?
Nou, het schijt dat bi-sexuele meisjes niet vatbaar zijn voor mannelijke alpha-kwaliteiten, maar opgewonden raken door uiterlijk bij zowel jongens als meisjes.

Homo's heb ik geen verstand van
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Uiterlijk is belangrijk, innerlijk ook, maar ik ben niet iemand die puur voor innerlijk gaat en ook niet puur voor uiterlijk. Ik wil een leuke combinatie van die twee.
Joh, wie niet, uiteindelijk Talk about een open deur. Is op iedereen van toepassing.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten