Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder vind ik standaard mooie mannen ook niet zo heel boeiend. Eigenlijk wat dusjcrib al zei: Een leuke/interessante persoonlijkheid doet mij veel meer dan een leuke kop, al speelt het ook wel mee natuurlijk. Iemand kan dan nog zo lief en boeiend zijn, als hij eruit ziet als een freakshow zal ik toch echt niet verliefd worden. Maar door die persoonlijkheid ga ik ook dingen zien die ik eerst niet zag waardoor iemand toch aantrekkelijk kan worden. blabla.
|
Al mag het uiterlijk van vrouwen dan nog zo veel meer uitmaken dan dat van de man, de onderlinge smaakverschillen bij mannen zijn ook heel groot.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ...nouja verkapt
||
Citaat:
En nee ik zeg niet dat je irl ook zo bent. ![]()
|
Verwijderd
|
ff weer to the point ;-)
of uiterlijk belangrijk is? jah, dat denk ik van wel.. het zegt ook wel wat over het binnerste.. maar wie zegt dat alleen de superknappe mensen goed scoren? ik niet.. die hebben meestal juist zoooon ego dat het toch niet meer leuk is. Het gaat er meer om of iemand er verzorgt bij loopt. En hoe idd de persoon er van binnen uit ziet.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach ja, Supreme Dutch en nog wat anderen houden er ook van om zich anders op het forum te gedragen dan irl, laat ze...
Laatst gewijzigd op 26-02-2008 om 23:01. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar hij is niet echt een aardig mannetje, het ontbreekt 'm aan een soort inlevingsvermogen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En hij heeft me eens foto's gestuurd van een mooi meisje waar hij iets mee had. Nee ik denk dat hij het wel goed doet wat meiden betreft. Hij zal alleen niet veel respect van andere jongens/mannen krijgen denk ik.
||
Citaat:
En ontopic ja.. eigenlijk horen we hier amper, de vraag is aan dames gesteld.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik loop niet uit te wijden over m'n gangsterheid. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En als je niet gelooft dat uiterlijk belangrijk is voor vrouwen kan ik je aanraden een damesteam te gaan trainen. Ze hebben 't vrijwel over niks anders ![]() |
![]() |
|
Helemaal mee eens. Vrouwen willen geen lelijke nerd.. Het liefst gewoon een gespierde beachy hunk. Maar onder het mom van 'innerlijk is het aller-aller-aller-belangrijkste' wordt dit onder de mantel der liefde verborgen. Uiterlijk is belangrijk om een kans te maken bij ons ladies, maar alleen degenen met een 'mooi' uiterlijk zijn blijvend!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En om maar de vraag van de topicstarter te beantwoorden: uiterlijk is belangrijk. Als jij in een discotheek staat, ga je niet af op diegene die het spannendste innerlijk heeft. Je kijkt gewoon met wie jij een klik hebt. En dat hoeft niet eens een knap iemand te zijn, gewoon iemand met een uitstraling waar jij op valt. Daarnaast is het innerlijk ook belangrijk. Als je niet eens een normaal gesprek kunt voeren is de jongen natuurlijk meteen exit ![]()
||
Citaat:
En aan de andere kant moeten mensen ook geen verkeerd beeld hebben over de eigenschappen die horen bij een 'goed innerlijk'. Je hebt een goed innerlijk als je heel aardig bent, open, onbaatzuchtig, begripvol, medelevend etc.. Zo'n echt goed innerlijk gaat weer gepaard met naiviteit, soms onhandigheid, een passieve/tolerante houding, afschuw van vechten. Kortom, een echt goed innerlijk gaat in de richting van teddybeer & uithuilpaal. Innerlijk is wel belangrijk, maar niet zozeer een goed innerlijk, enkel een aantrekkelijk innerlijk. Weinig meiden vallen op teddyberen/uithuilpalen, dus met een super duper moraalridder innerlijk kom je als man ook nergens (ook al ben je super mooi).
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~ Laatst gewijzigd op 01-03-2008 om 12:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Standaard mooi vind ik over het algemeen niet echt sexy. Wel kan ik van een zeer woest aantrekkelijke vent al flink hoteldebotel raken (lust-technisch gezien) zonder ook maar een woord gewisseld te hebben. Ik ben zo iemand ook weer snel vergeten, daar niet van.
Voor serieus materiaal moet iemand wel aantrekkelijk zijn, het idee van seks met hem moet niet tegenstaan... Daarnaast moet je er ook een goed gesprek mee kunnen voeren en blablabla, maar aantrekkingskracht is redelijk essentieel, of dat 'm nou in z'n uitstraling zit of niet.
|
Uiterlijk is belangrijk, innerlijk ook, maar ik ben niet iemand die puur voor innerlijk gaat en ook niet puur voor uiterlijk. Ik wil een leuke combinatie van die twee. Het is alleen jammer dat knappe jongens meestal niet leuk zijn en leuke jongens niet knap. De jongens die van beide wat zijn, en wat ik dus 'wil', tja die zijn dan net weer hetero.
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vraag me serieus af of er verschillen zijn tussen hetero en homo dates/relaties/watdanook. Weet jij hier toevallig iets van?
||
![]() |
Citaat:
Homo's heb ik geen verstand van |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |