Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 15:36
~YzmA~
~YzmA~ is offline
ik heb meestal wel make-up op... maar altijd maar een klein beetje oogschaduw, mascara en eyeliner... en het is niet zo erg dat je me zonder niet herkent ofzo.. ik durf ook best zonder de straat op haha!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2002, 19:30
Amidala
Amidala is offline
Ik gebruik echt heel weinig make-up
Nu eigenlijk alleen als ik s ochtends wat tijd over heb wat mascare en oogschaduw.
Dan heb ik toch het gevoel dat ik er iets wakkerder uitzie.
Maar ik schaam me ook niet voor mezelf als ik zónder over straat moet.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:48
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
casey schreef:

En jongens, wat vinden jullie van make-up? Hoeft 't?
Nee, liever niet zelfs. Puur natuur vind ik over het algemeen het mooist.
Oud 25-07-2002, 23:27
Gaia
Gaia is offline
ik vind dat make-up helemaal niet moet!

Zelf draag ik eigenlijk best veel make-up. Ik doe het omdat ik het mooi vind bij mij. Bovendien val ik door mijn manier van opmaken wel een beetje op......ik heb altijd zo'n kringeltje langs m'n oog...kweenie hoe je dat moet uitleggen. Krijg er altijd heel veel reacties op..dat vinnik nou eenmaal leuk. Daar voel ik me prettig bij.

Maar m'n vriend vindt het 's avonds juist wel leuk als ik het er af haal....dan ziet hij me tenminste helemaal en naturel Alhoewel hij me ook leuk vindt met howr maar na een dag vindt hij het toch leuk als t eraf is......
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:00
Eva*
Eva* is offline
Ik draag nooit make-up. 'k Heb liever een 'natuurlijk' hoofd.
En daarbij scheelt het inderdaad moeite en geld.

Van mij hoeven anderen ook geen make-up te dragen. Heel soms kan het wel mooi zijn, maar ik vind niks mis met een 'make-up-loos' hoofd.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:42
boardbabe
boardbabe is offline
Ik heb een hele zooi make-up in een heleboel verschillende kleuren, maar ik gebruik het eigenlijk vooral omdat ik het leuk vind om een beetje met dat spul te klooien. Als ik weinig tijd heb doe ik gewoon minder make-up op (meestal alleen een b-tje mascara) of helemaal niets, maar ik vind mezelf met make-up wel mooier, dat vind ik net weer iets specialer, net weer iets 'anders dan de rest' met mijn make-up dan en ik voel me dr fijn bij
Oud 26-07-2002, 17:48
Verwijderd
ik draag eigenlijk altijd wel een beetje make-up. Althans, als ik weg moet. Op vakantie draag ik het bijvoorbeeld niet. Veel te veel gedoe. Ik vind het echt erg dat er meiden zijn die helemaal niet meer zonder make-up de straat op durven. Oke, het ziet er wat verzorgder uit meestal, maar zonder make-up kun je er ook gewoon heel leuk uitzien.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 17:40
Floosje
Floosje is offline
Citaat:
Loesje schreef:
ik gebruik vrijwel dagelijks een beetje make-up. Beetje oogschaduw en mascara....ik kijk dan net weer wat frisser uit mijn ogen. Zeker in de periode voor en tijdens mijn examens, ik was toen gewoon vermoeid...en dat zie je aan mijn ogen..make-up helpt daar wel tegen. En vind het gewoon prettiger.

Nu het vakantie is loop ik heel makkelijk zonder make-up, waarschijnlijk uit gemak. Terwijl ik niet zoveel anders doe, alhoewel als ik echt iets ga doen dan maak ik me wel even op.
Op de een of andere manier durfde ik een tijdje niet zonder make up, alhoewel het vrij weinig is ...dacht ik toch altijd dat het er anders uitzou zien (minder mooi dus) Maar dat vind ik nu dus wel mee vallen.

hier sluit ik me volledig bij aan
Oud 27-07-2002, 18:40
Roxy
Roxy is offline
ik had vroeger altijd best veel make-up, nu draag ik meestal niks... alleen als ik zin heb om me een beetje op te tutten doe ik het... dan doe ik een beetje poeder onder mn oog omdat het daar zo licht is in vergelijking met de rest van mn gezicht, lijntje boven en onder mn oog, mascara en misschien paars of blauw oogschaduw... tis altijd wel naturel nie overdreven ofzow...
Oud 27-07-2002, 19:35
Faery
Faery is offline
Bij sommigen is het beter om gewoon je hoofd tegen een muur te rammen bij wijze van versiering dan make-up op te doen.
En bij anderen staat het werkelijk rete-geil.

... eigenlijk heb ik hier dus geen mening over :]
Oud 27-07-2002, 19:47
Piccola
Piccola is offline
Als ik uit ga dan draag ik sowieso make up. Dan heb ik oogschaduw en oogpotlood op.
Als ik bijvoorbeeld naar school ga dan boeit het me niet. Als ik tijd genoeg heb maak ik mijn ogen licht op en anders gewoon lekker zonder make up.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:52
Verwijderd
Ik heb altijd mascara omdat ik ontzettend lichte wimpers heb en het gewoon niet mooi vind als je ze niet eens kan zien. Ook gebruik ik camouflage stift op plekken waar dat nodig is... Maar dat niet altijd, meer als ik uit ga of zo. Verder doord de week eigenlijk niks...
Als ik uitga doe ik oogschaduw op en misschien een iets dikker laagje mascara. Waarom? Euh... vind ik iets mooier staan, krijg ik het gevoel dat ik nog tenminste *iets* doe voor het uitgaan behalve douchen

(maar volgens mij zie je de oogschaduw nauwelijks, mijn ex vroeg me tenminste of ik ook make-up droeg. Hij kon het niet zien).

Ik vind zelf natuurlijk het mooiste, hoewel donkere mascara en oogschaduw ook mooi kan zijn af en toe Ligt aan de persoon, mij zou het niet staan.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:53
peperenzout
peperenzout is offline
ik krijg gewoon ronduit een heel gaar gezicht van make up als ik plamuur zie je me kleine beetjes sproetjes niet meer en die vind ik juist lief en het is zo onecht ! van oogpotlood krijg je klein oogjes wel hele felle blauwes krijg ik dan maar grote ogen vind ik heel mooi persoonlijk
wat ik zelf gebruik

beetje roze gloss, beetje mascara, wenkbrauwporsteltje
Oud 27-07-2002, 20:00
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik gebruik alleen een beetje eyeliner en mascara.... gewoon voor mezelf, ik zie d'r dan gewoon nèt iets frisser uit... en foundation gebruik ik alleen als ik enorme wallen heb...

maar ik ben niet onherkenbaar zonder make-up hoor, op zondag loop ik ook altijd zonder, dan heb ik gewoon geen zin om me op te maken
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:32
Angeles
Angeles is offline
Ik vind van mezelf dat ik prima zonder make up kan, ik heb vrij grote sprekende ogen en donkere wimpers van mezelf, maar ik vind het wel weer leuk om dat juist te accentueren. Ik maak me niet dik op, meestal gebruik ik alleen mascara en goudglans op mijn ogen en op mijn lippen een beetje van die gekleurde labello en een beetje lipgloss van de Body Shop, soms ook een lippotloodje in een subtiel kleurtje. Heel soms gebruik ik oogpotlood, maar niet vaak.

Te veel make up vind ik gewoon niet mooi staan. Maar als ik een keer geen tijd heb om me op te maken, maak ik me er ook niet druk om. Het kan prima, vind ik. Alleen make up maakt het net iets verzorgder en frisser, zoals al eerder opgemerkt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 01:03
Screenager
Screenager is offline
Tja..maakt me eigenlijk niet veel uit of een meisje makeup op heeft kan allebei mooi zijn.. maar ze moeten iig niet overdrijven met die zooi
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 18:49
cerys
cerys is offline
ik vind makeup op mijn ogen heel mooi, en af en toe wat camouflage/dun laagje poeder, glittertjes, lipglossje ook, maar ik doe het alleen omdat ik het mooi vind.
die glittertjes doe ik alleen op als ik uitga of gewoon bij een speciaal bezoekje ofzo..
Oud 28-07-2002, 21:13
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Ik gebruik nauwelijks make-up
Heb weleens wat gebruikt, maar dan niet eens gewoon naar school, alleen naar een feest ofzo
Nu eigenlijk nooit meer iets, alleen een beetje camouflagestift zo af en toe. Ik vind het gewoon niet practisch, ik heb geen mascara nodig en ik vind het verder eigenlijk ook helemaal niet mooi staan. Voor spul op mijn lippen ben ik te lui en ik vind het lastig als het afgeeft enzo.
Laat mij maar lekker naturel, boeie
Oud 29-07-2002, 15:45
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
ik gebruik eingelijk alleen mascara, als ik het niet vergeet op te doen...

En soms met uitgaan nog een streepje onder mn ogen...
Owja, en glittertjes *Yaaayj*
Oud 29-07-2002, 16:57
lady_x
lady_x is offline
Ik vind, je bent een vrouw en je hebt de mogelijkheid je schoonheid te laten uiten, dus gebruik je mascara. Ik gebruik geen bruine crème en geen lipstift, natuurlijk zijn is mooi maar ik gebruik wel mascara en soms eens eyeliner.
Het moet dus niet maar ik vind het bij een meisje/vrouw onverzorgd zonder mascara, ik vind uiterlijk vrij belangrijk, daarmee.
Oud 29-07-2002, 17:43
morwen
morwen is offline
ik doe altijd eyeliner en lipstick in een of ander kleurtje (zwart, donkerblauw, donkerpaars) en dan soms van diej 'kunstwerkjes' maken bij mn ogen, maar niet te overdreven....
Oud 29-07-2002, 17:51
shanli
shanli is offline
ik draag geen make-up,behalve lipgloss dat doe ik wel aan.
Voor de rest niks.
Reageren

Regels voor berichten