Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, het was fijn gisteren al vraag ik het me soms af hoe hij het leuk met me kan vinden. Ik ben de laatste tijd zo'n emotionele stuiterbal, dat kan gewoon niet leuk zijn en toch blijft hij lief. Mja, de whiskeycake ging dus niet door, want ik was het meest essentieele vergeten mee te nemen (ahum, de cakevorm en het recept) Maar dat komt dan wel in het weekend
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Hum, misschien een beetje ongepast tegenover het bericht van Arenda. Maar zo is het niet bedoeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zondag verjaardag van papa, vanmiddag heftig gesprek met hem gehad (geen ruzie hoor, maar gewoon janken enzo) En dat throws me off. En dan ben ik zo de hele dag van slag (rijmrijmrijm)
||
Citaat:
Of niet.
||
Citaat:
'ex' klinkt ook zo belachelijk eigenlijk. en kut. maarja.. ik mag niet zeuren van mezelf dus ik hou er bij deze mee op. |
![]() |
|
Hmm, momenteel alweer bijna 3 jaar single.... zonder one-night stands of korte romances of wat dan ook....
En ondanks dat ik er eerst erg veel last van had kan het me momenteel weinig te schelen, te veel met andere zaken bezig. Soms knaagt het wel aan me dat ik alleen ben, soms zou ik wel willen dat ik iemand had om mee te knuffelen, iemand die me zo nu en dan zoende en me op mijn gemak stelde. Maar denk dat er over t algemeen niet echt iets is als "relationeel gebied" voor mij. Ik denk er denk ik gewoon niet te veel bij na omdat dat alleen maar negatieve gevoelens teweeg brengt. Misschien moet ik dat maar zo laten, ik weet niet. Ben wel tevreden.... of apathisch ![]()
|
Verwijderd
|
Tering, ik vind het echt niet grappig meer. Ik zat gisteren op de brommer en toen dacht ik in een keer: 'Hmmm.... Morgen DDBB, jeuJ! Vrijdag werken, zaterdag en zondag Moonwalk, maandag Jong Nederland, dinsdag school en dinsdagavond. Kut. Dinsdagavond zie ik hem weer.
![]() En toen was ik stil en het was maar goed dat er niemand naast me reed want volgens mij glunderde ik heelmaal ofzo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Vanavond gaan we naar het efteling hotel samen, kamer met whirlpool oeh yeah <3 En hobbelpaard en lachspiegels :') En ik heb badschuimverf (??) gekocht bij de hema, ik ga hem helemaal ondertekenen muha! En bezig een weekendje Ardennen te plannen eind april met mijn beste vriendinnetje en haar vriend. Ik heb er nu al zo een zin in! Lekker weg met z'n viertjes. Gossie, wat doen we toch een hoop leuke dingen eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oeh dat klinkt wel gezellig zeg! En badschuimverf? *plotplotplot*
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
hij is vandaag heel de dag de hort op (gevangenis, werk, rijles...), en ik mis 'm nu al, maar eigenlijk vind ik het best nog fijn dat ie weg is. alleen gaat ook, en dan is het extrasuperleuk als ie terugkomt
![]() in het begin dat we elkaar kenden was het elke keer opnieuw die anticipation van "oehoeh dadelijk komt ie! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@STP: Is dat niet gewoon verlegenheid? Heeft dat niet even tijd nodig? Iedereen eerst wat beter leren kennen e.d.?
Ik ben zelf een kat-uit-de-boom-kijker, heb tijd nodig om me op mijn gemak te voelen bij mensen en zodra dat zo is word ik gewoon hartstikke sociaal. Of lag het nou ook weer niet zo simpel.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@STP:
Is het niet een beetje snel om het om zulke dingen af te kappen? Toen ik net wat met de ex had, moest ik ook nogal wennen aan zijn vrienden, keek een beetje de kat uit de boom. Duurde wel een tijdje voor ik me daar echt op m'n gemak voelde, maar toen was het ook echt leuk met ze. Kan me voorstellen dat het voor haar ook wel even duurt. Maar goed, moet je allemaal zelf weten natuurlijk. Lijkt me alleen zonde als het echt leuk is om het niet even aan te zien. OT: Hmmmja we zien wel. Ik ga eens mijn best doen om minder na te denken. Wel zin in morgen iig (en evt. vanavond), dat is wel goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Zucht, we zijn nu wel weer 'vriendjes' zoals ie dat zo leuk zegt, maar toch.. Ik wacht op de klap.. en mn gevoel zegt me dat dat niet lang meer duurt... Citaat:
Of zwart of wit, of alles of niks.. enz enz. *knuffel* Citaat:
![]() En je bent gewoon leuk ![]() ot: Leuk mailtje gehad, of nou ja, minder leuk voor hem, maar wel lief dat hij MIJ dan mailt ![]() Hoop dat ie snel in mn huisje komt kijken ![]()
||
Verwijderd
|
@STP: Wat de rest zegt... Verder wel zwaar klote dan.
![]() Citaat:
![]() ot: Omg. Ik liep net in de stad en toen was er een jongen en die sprak me zomaar aan en ik heb zijn nummer en ik moest hem maar eens bellen als ik niks te doen had. Te maf. Maar wel heel leuk maar hij was beetje tè glad. Maar ach. Ik ben wel zomaar aangesproken! Maar ik wis evengoed zijn nummer wantja, engheid enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
@iedereen: Het is geen kwestie dat ze wat verlegen is waar m'n vrienden bij zijn. Ze durft m'n vrienden niet te ontmoeten omdat ze bang is dat ze haar misschien veroordelen. Geen idee waarom ze haar ergens op zouden veroordelen. Maargoed, er zijn nog wel meer dingen waardoor ik twijfel of dit wel goed gaat komen. En die twijfels hebben de overhand, dat is niet goed.
Ik baal hard, echt wel, maar 't voelt niet goed...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben echt in de war. Het is nu net iets meer dan een maand uit met mijn vriend, nu ex dus (omg wat klinkt dat stom ![]() ![]() Aaaaargh ik weet niet wat ik hier mee moet en m'n leven is nu al zo'n zootje ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat komt omdat nu de druk om het te moeten laten werken eraf is.
Als je nu iets fout doet, kan ie het niet uitmaken, en een vriendschap verbreken doet bijna niemand. Ik ken het meissiej.. het voelt fijn en kut tegelijk.. het is gewoon wachten op de klap (een nieuwe vriendin) en zelfs al heb jij dan een vriend, het zal pijn doen.
|
Verwijderd
|
grmbl.. wanneer worden wij meiden nou eens verstandig en houden we ons aan het; uit is uit.
![]() Met maatje heb ik al bijna 3 weken niet meer gesproken. Geen enkel contact door één of ander stom iets. Maar dan ben ik net zo'n koppige muts. Als hij mij begint uit te schelden/beledigen en heeft de ballen niet om zich erover heen te zetten en me gewoon te bellen, dan hoef ik em voorlopig ff niet te spreken. Dr zal van zijn kant vast wel meer meespelen. Dr zijn gewoon een aantal dingen gebeurd en ik heb daarna gezegd dat ik nix met em wilde. Maar wtf..lekker boeiend zeg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net een rotgesprek gehad met mijn vriend. Ik kan heel lang door typen, maar het komt er gewoon op neer dat het in elk geval tijdelijk uit is. Denk ik. Hij wou terug naar zijn maatjes en bier, en niet naar binnen om dit uit te praten... nouja goed dan. Hij belt morgen (rustig) terug, want hij werd nu in eerste instantie heel boos.
Ik hou gewoon ontzettend veel van hem, en dat veranderd ook niet zomaar... en BAH. Nouja, 5 jaar.... Ik vraag ook niet of hij helemaal wil veranderen, of direct naar huis komt... maar een plan voor de toekomst waar ik ook in pas... dat hij daar niet direct een beetje een antwoord op heeft zegt wel wat denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok ff typen
![]() Ik heb mijn vriend 6 jaar geleden leren kennen, eerst beste maatjes geworden en geleidelijk veranderde dat in iets anders. Verkering, na 6 week kreeg ik van hem IHVJ terwijl ik dat zelf nog niet zo voelde. Na ongeveer een jaar wel. Na ongeveer 3 jaar is hij 5700KM verderop gaan werken. (Om een beetje een idee te geven van wat een afstand dat is... Ik woon in Canada en hij zit aan de andere kant, dat is dus een LANGERe afstand dan van mij naar Nederland) Omdat hij niet wist wat hij met zijn leven wou doen blablabla... dus hij is de bouw ingegaan in de olieindustrie die in Canada zit. Ik vond dat niet leuk, ik ben uiteindelijk achter hem aan gegaan en we hebben daar anderhalf jaar samengewoond. Ik trok het daar niet, hij veranderde in een klootzak, veel drank en drugs om hem heen... hij was nooit thuis etc. Ik ben vorig zomer terug verhuisd met de bedoeling dat hij zou blijven werken etc. De dag voor ik vertrok heeft hij het uitgemaakt. Drie maanden hel...ik was uiteindelijk weer een beetje ok, komt hij terug bij mij op de stoep en ja... nu zijn we hier. Ik zie hem dus weinig, hij behandeld mij.... niet goed genoeg vind ik. En ik vind dat onze relatie wel wat volwassener kan, bovendien ben ik heel erg zat van zijn drankgebruik en snap ik ook niet... als hij echt van mij houd waarom hij daar moet zijn. Hij kan ook hier werk vinden, en minder verdienen maar dat wil hij dus niet. Nuja... Hij werd ook direct boos aan de telefoon toen ik probeerde te praten en dat ben ik ook gewoon echt zat. Dat is absoluut niet goed voor mijn zelfvertrouwen... Voor mij is het dus de laatste weken voor het eerst in 5 jaar tijd zo dat ik er aan begon te denken een punt achter te zetten, ik ben gewoon zat van de emotional rollercoaster. En als een lieve vriend van mij, me dan verteld dat ik perfect ben zoals ik ben en ik denk ja, mijn vriend zegt nooit zoiets en hij laat me ook niet zo voelen eigenlijk... Mja. ![]() ![]() Ik heb hem dus voor de keus gesteld... hij gaat zich een beetje als een volwassen man gedragen, mij fatsoenlijk behandelen en in elk geval tentatieve plannen voor de toekomst maken, MET mij erin. En dan eis ik niet eens een paar jaar, maar het zou ook fijn zijn als hij eens een paar maand vooruit zo kunnen en willen plannen en afspraken maken. Of we zetten er een punt achter zeg maar. Hij had geen zin in praten verder, hij wou terug naar zn truck met bier en warmte en hij wou ook niet naar binnen gaan om verder met mij te praten. Hij wou nadenken en mij morgen als hij rustig is terugbellen, dus ik denk wel dat het antwoord duidelijk is. Laatst gewijzigd op 06-03-2008 om 14:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuf* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() een ultimatum stellen lijkt me idd geen slecht plan. me dunkt dat je wel een beetje wil weten waar je staat hé... * ook knuf!! * |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #82 Rob | 0 | 04-03-2008 16:36 |