Advertentie | |
|
![]() |
|
mn P heb ik al een tijdje maar als dat een paar jaar geleden zo zou zijn zou ik vragen wat de reden hiervan is. als dit geldige argumenten zijn, zou ik me erbij neerleggen en wel naar de P uitreiking van de anderen gaan (ook om hen te feliciteren) en als het geen geldige reden is zou ik eerst via mijn SLB' er proberen dat het alsnog nu kan of het anders hogerop zoeken.
Wat zou je doen als; je nu een baan aangeboden krijgt (wat te maken heeft met je studierichting) maar dat het eigenlijk voor teveel uur is (dan wordt het te druk met je studie) en het niet voor minder uur kan.
|
Aannemen, als het een hele leuk baan is en als ik zo'n kans niet meer krijg. Dan maar extra bijpoten. Als het een alledaagse baan is, zal ik het verschijnlijk laten schieten.
Wat zou je doen als je op hakken loopt en een hakt breekt af?
||
Citaat:
![]() uit ervaring kan ik zeggen dat ik dan aan de eerst volgende treinconducteur vraag even contact op te nemen zodat ik weet waar ik het kan ophalen en wanneer. Wat zou je doen als je ziet dat je werk belt, maar je absoluut geen zin hebt?
||
Citaat:
WZJDA scholieren.com totaal verdwenen is en blijkt niet meer terug te komen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn excuses aanbieden en met een extra duur cadeautje langsgaan
![]() Wat zou je doen als je 50% kans hebt op een erfelijke erntige ziekte, maar je weet dus niet zeker of je deze hebt? Wanneer je deze hebt kan je er niets aan doen maar heb je wel nog maximaal 10 jaar te leven en weet je dit dus. |
![]() |
|
@ Lisa: ik ken iemand die nu echt in die situatie zit (naja, 25% kans op de ziekte, 50% kans op drager zijn van de ziekte en 25% kans op geen van beide) en dat lijkt me ontzettend heftig, die onzekerheid!
Ik zou het wel willen weten of ik het heb of niet, omdat ik mezelf anders gek maak met allerlei gedachten. Maargoed, dat was niet hetgeen waarop ik moest antwoorden... ![]() @AllureV: als híer brand is op zolder heb ik geen uitweg (behalve een piepklein raampje en het trapgat naar beneden) dus dat is eigenlijk niet zo fijn. als de brand dus vanuit het huis komt en omhoog, heb ik gewoon een probleem. ik zou wel, in paniek (maar mzlf proberen rustig te houden) dat miniraampje te slopen en kijken of ik daar doorheen pas. als dat wel is gelukt wil ik er direct zeker van zijn of mijn vriend niet thuis is en anders proberen hem te helpen (eerder ga ik echt niet weg!). Qua spullen... als het mogelijk is hoop ik dat mijn vriend het één en ander heeft gered, maar als ik eerst op zolder ben gaat dat mij niet lukken. WZJDA je met de auto in het kanaal terecht komt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan zou ik, arrogant als ik ben, ervanuit gaan dat er een fout is gemaakt en er een groot drama over maken en het willen inzien en duisent mensen mailen enzovoorts.
Wat zou je doen als je moeder je vertelt dat je vader niet je echte vader is, maar je vader weet dat niet? |
![]() |
|
![]() |
Schrikken. En daarna heel veel vragen stellen, over wie mijn vader dan wel is. En ik zou er wel mijn mond over houden tegen mijn 'vader'. En ook wel boos zijn op mijn moeder.
![]() Wat zou je doen als je in het ziekenhuis wakker wordt en te horen krijgt dat je nooit meer kan lopen?
|
In paniek raken en rondlopen en kijken of er echt niemand is. En zo niet samen met een groep dieren optrekken.
blablabla als iemand tegen je zegt dat je een prachtig modellen lichaam hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() wzjda je met een hele lading boodschappen bij de kassa staat in de supermarkt en er in eens achterkomt dat je je portemonnee niet bij je hebt? |
![]() |
|
Vragen of ik de kar ff kan laten staan zodat ik mijn portomonnee kan ophalen.
Maar als ik bij mijn ouders ben, dan hun ff opbellen of ze de portomonnee brengen (Hier kan ik huisgenoot wel bellen maar die kan niet in mijn kamer) Wzjda je erachter komt dat door een fout van de bank er 10.000 euro op je rekening is gestort?
|
Ik zeg een 2 maanden lang niks als er niks gebeurd pak ik het geld en zet het op me spaarrekening mochten ze er toch achterkomen dan kan ik het terug geven.
blablabla als je een bespreking bent aan het voeren waar 100 mensen aanwezig zijn inclusief 20 cameraploegen van verschillende landen en opeens val het hele tafel (ik weet niet hoe je dat noemt waar de mensen hun bladen op zetten tijdens een spreking) en de microfoon ook mee valt?
|
De lessenaar? Ik zou het waanzinnig grappig vinden en dat ding weer rechtop zetten, mijn excuses aanbieden en weer verder gaan.
Wat als je huisgenoot constant overal zijn licht aan laat staan in zijn kamer, nooit de gordijnen dicht doet als het donker is, zijn spullen niet opruimt enzovoort, en als jij hem erop aanspreekt zegt dat hij niet weet waar je het over hebt?
|
Verwijderd
|
Dan zou alle redelijkheid in mij het een keer heel SPH-verantwoord een laatste keer aanpakken en anders zou ik uit mijn vel springen. Hoewel je daar geen reet mee opschiet.
volgende situatie: Je krijgt de kans van je leven. Meedoen aan Peking Express door Latijns-Amerika. Je baas geeft je geen twee maanden vrij voor opnamen, maar je wil deze baan eigenlijk niet kwijt, dus ontslag nemen zou te rigoureus zijn. Wat doe je? |
![]() |
|
Verbaast kijken dat ik ineens een vriend heb!
![]() ![]() ... als je vreemdgegaan bent, en je daarom een soatest doet, en volgens de test blijk je een ernstige soa te hebben?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een kijk op de westerse wereld Toerkoe | 372 | 25-10-2012 23:51 | |
Studeren |
Verloskunde Laura220 | 169 | 23-01-2012 18:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Psychologie |
Pdd-nos Verwijderd | 44 | 27-12-2009 10:34 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen... Shitonya | 40 | 10-06-2005 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 |